Ik ga even vragen of een FA het kan samenvoegen. Heb die ene vast even beetje opgeschoond. Komt goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dees COR / Ondersteuning als vrijwilliger
En dees COR / Corona hulp. zijn misschien te combineren?
Opgelost, dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:37 schreef FYazz het volgende:
COR / Waarom zien we de koning niet?
Is het nodig/gewenst dat (oude) mannen op het randje denigrerend doen over en geilen op de jonge prinsessen.
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dusquote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
WGR / Luchtverkeersleider #15 Heb hem al geTRd maar dit is een merge gone wrong![]()
Laatste drie (?) posts of zo horen in COR.
Ja. Foutje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dus
Ja. Gesloten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:26 schreef Nikonlover het volgende:
Mag dit soort bangmakerij weg?
COR / Spaanse griep taferelen!
Check.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
COR / Zorgpersoneel verzameltopic. Deel 2
Kan deze gereekst worden ajb?
Kan deze reactie weg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Done.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Dat vond ik van jouw topic ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Kan deze reactie weg?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollige reactie.
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het hier gaat in COR. Doe je helaas weinig aan.
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.
Maar wil je lollig doen over het faken van een dodelijk virus zit je denk ik in ONZ of NWS beter op z'n plek. Daar is alle ruimte om (niet) lollig en onfatsoenlijk te doen.
Als dit tegen de policy van FOK! en het subforum ingaat wel. Neem aan dat een trolltopic daaronder valt. Een topic over het faken van Corona nodigt niet uit tot een serieuze discussie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf?
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #334
Hoezo wordt mijn post verwijderd?
Ik schreef alleen over dit live filmpje:
Sterfte concentreert zich in top van de piramide. Waar ziekte het meest ernstig is en mensen op de IC worden opgenomen. JaapGOD.
Waarom mag dat niet?
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef incel het volgende:
[..]
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?
Enge tijd leven we in.
Of....je kan het gewoon niet doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?
Wat mocht dan wel? Jaap?
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |