Ja, en ik had er voor kunnen kiezen die post aan te passen, gezien er een deel wel inhoudelijk was. Dat ik dat NIET gedaan heb, ligt niet aan het feit 'dat ik jou moet hebben', maar aan het feit dat ik vlak daarvoor 16 pagina's offtopic had verwijderd. Dan is het geduld op. Is dat eerlijk? Misschien niet. Is dat logisch? Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doel erop dat het verwijderen van de post bewust was en dus niet een foutje zoals werd gesuggereerd.
Het was niet alleen maar een GOD-post, of hoe je het ook wil noemen. Het was een inhoudelijke reactie met vervolgens JaapGod. Dat is toch wel heel iets anders.
Overigens gaat het daar allang niet meer over maar toch bedankt voor je reactie!
Nou, dat vraag ik je toch wel. Je kunt me niks toesturen en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en ik had er voor kunnen kiezen die post aan te passen, gezien er een deel wel inhoudelijk was. Dat ik dat NIET gedaan heb, ligt niet aan het feit 'dat ik jou moet hebben', maar aan het feit dat ik vlak daarvoor 16 pagina's offtopic had verwijderd. Dan is het geduld op. Is dat eerlijk? Misschien niet. Is dat logisch? Dat denk ik wel.
wb je postgedrag in COR, ik zie ook wel inhoudelijke reacties van je, maar ik zie ook aan je notes dat dat niet alitijd zo is. Dat kan je zelf ook zien en dat hoef ik je dus niet per DM/PM uit te leggen.
Dit is dus NIET waar. Als dat wel zo is, graag voorbeelden. Stop eens met demoniseren.quote:Al dagen zoek je het randje op, mentionen, hihaho-posts, wordt je teruggefloten, krijg je DM's
@Greys is de enige die normaal reageert. Jij demoniseert users en roept dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En dat is echt het laatste wat ik er over zeg. Je kan er boos en geergerd over blijven, je kan het oneerlijk vinden, fine. Maar ik geloof dat ik @:Greys ergens hier wat zag zeggen over een stapje terug doen en je schouder ophalen, en dat zou op dit moment eigenlijk wel prettig zijn.
Uit de OP van het grote COR topic. Waar slaat dat op? Waarom expliciet de VBL SC benoemen?quote:-het is hier ook geen vbl-sc
Dit is demonisering.quote:-het is hier ook geen vbl-sc
Die heb ik er neergezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uit de OP van het grote COR topic. Waar slaat dat op? Waarom expliciet de VBL SC benoemen?
Het lijkt mij helemaal correct. Dat COR geen vbl-sc is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is demonisering.
Graag verwijderen.
Dat zie ik inderdaad veel users doen, soms irritant, soms mwoah. Veel users alleen die ik nooit in de VBL SC zie posten (je weet wel, waar ik wel veel post).quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Die heb ik er neergezet.
Allerlei buzz-woorden als blablaGOD en GENOT zijn daar gemeengoed. En het vele mentionen van users ook.
Dat taaltje, die subcultuur, is van daar. En dat hoort niet in COR.
Zodra de vaste users van daar hierheen komen is het vaak een en al off topic slow chat.
Ik wil dat in het centrale COR topic voorkomen.
Dan mag je alle SC wel benoemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt mij helemaal correct. Dat COR geen vbl-sc is.
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad veel users doen, soms irritant, soms mwoah. Veel users alleen die ik nooit in de VBL SC zie posten (je weet wel, waar ik wel veel post).
Ik vind het bijzonder om er zo een groep uit te pikken. Sterker nog, dat vind ik flauwekul en niet terecht naar die users.
Geen slowchat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om de users an sich. Maar om bepaald gedrag.
Hoe zou jij het kort en bondig omschrijven dan? Voor in de OP.
Geen slowchatquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor 'Geen slowchat'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-geen blablaGOD GENOTquote:
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Edit: want het is geen punt om het aan te passen als je je geschoffeerd voelt door deze opmerking.
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.quote:
Wat is daar precies het probleem van?quote:
Dat lijkt mij ook. ScrummieGod.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Mwah nee, gewoon geen slowchat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Geen slowchat, ook graag geen *****god en *****genot.
Als er smorgens 8 pagina's off topic verwijderd moet worden van de nacht waarbij GOD en GENOT oh zo leuk is, gaat het niet goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat andere users al aangeven: Geen slowchat. Want daar gaat het uiteindelijk om, niet perse om de woordjes 'genot' of 'god' lijkt mij.
Ja wel eens eigenlijk, zie mijn edit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah nee, gewoon geen slowchat.
Je kan dat **god vergelijken met als mensen roepen:
Rutte(smiley dus)
RutteGod (zonder smiley)
Alhoewel slecht voorbeeld, niemand zegt RutteGod
~Lenny was me voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |