SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Coronavirussen
SPOILER: Doden in Nederland
Richtlijnen in dit topic: -probeer niet lollig te doen -bij nieuws graag een bron -off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 09:58:03 ]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Het verschil is de bevolking. Niet alleen qua instelling en moraal. Het gaat dieper, er is dara een ontzag voor ziekten als SARS omdat ze vaker met dit vuur te maken gehad hebben.
Zie je bij ons plastic schotjes bij de mac-donalds?
Al zou je het doen, na een vrijdagavond ligt alles aan puin door baldadigheid
Misschien moet inderdaad deze ramp over de bevolking heen voor je hen aan hun botte verstand brengt dat SARS geen griepje is maar serieus ontwrichtend kan werken.
Hoorde juist dat veel uitgaansgelegenheden het aantal mensen binnen echt laag hielden. Waardoor je niet zo'n mensenmassa hebt, maar echt vrij veel ruimte.
Probleem is dat zoiets in NL nooit zal werken. Het is hier toch meer ieder voor zich en god voor ons allen, en ik moet 80 rollen toiletpapier hebben dus het zal mijn reet roesten of de rest daar last van heeft.
Juist om die reden werkt het in NL alleen om dingen te verbieden. Niet om mensen ''vriendelijk te vragen'' om dingen te doen of zich van dingen te onthouden.
De situatie in HK is wat mij betreft alleen nog maar meer een reden om hier het openbare leven twee weken volledig stil te leggen. Nederlanders zijn niet zo conformistisch.
Nederlanders zijn zeker wel conformistisch, ze zitten met hun kop in t zand. Daarom zal hier snel de paniek uitbreken als t uit de hand loopt. Terwijl in Hong Kong mensen de realiteit accepteren, vooral ook omdat ze ervaring hebben met dit soort situaties.
Haha ja voor een bepaalde periode maar wel definitief in de zin van: er heerst nu nog onzekerheid. Bij de school waar mijn vriendin les geeft overwegen ze dan nog wel om examenklassen les te blijven geven.. dan ben je ook echt niet fris..
Ik denk dat je de bevolking daar overschat en de Nederlanders onderschat. Je hebt overal excessen met mensen die as we speak nog in de kroeg staan, maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.
Op zondag 15 maart 2020 09:41 schreef Zeroku het volgende: maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.
Ik zie dat nergens/
De oude oude layout was veel beter!! vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik denk dat je de bevolking daar overschat en de Nederlanders onderschat. Je hebt overal excessen met mensen die as we speak nog in de kroeg staan, maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar als Rotterdammert houd ik mijn hart vast... zeker in bepaalde wijken zijn ze niet zo heel meegaand
ik had ook zo iets van ..... wat ? maar goed veel Nederlanders weten het toch beter en zijn overal professioneel in , dus schlen hebben we eigenlijk niet meer nodig , we halen het met z'n lle toch van Feesbook of Whatap de kennis
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."