quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Please jongens luister naar mij
Anders gaan de bazen mij uit mijn functie zetten
Verder geen slecht woord over je hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Please jongens luister naar mij
Anders gaan de bazen mij uit mijn functie zetten
Begrijp jou wel. Leven is nu toch een stuk minder saai nu je niet de internethooligan kan spelen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verder geen slecht woord over je hoor
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt er ook gemodereerd door Kyran? Staat niets over in MED en totaal niet objectief
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
En nog één keer het verzoek, haal eens wat vaker je schouders op. Alle mods werken zich de tandjes zodat het COR forum überhaupt kan bestaan. Ook Kyran.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we alle handen nodig hebben om de reeks ook maar enigszins leesbaar te houden voor iedereen. Tis kennelijk nodig.
Mijn hulp staat ook niet in MED. En zo staan er nog tien niet in MED. Net wie er tijd heeft naast alle andere forums en privé dingen. Wees blij dat zo veel mods helpen, anders had het hele forum COR nu niet kunnen bestaan.
Er is al antwoord gegeven op die vraag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
Een tegengeluid is prima, maar dan zonder 'walgelijke narcist' of 'helemaal van de wereld'. Maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken. Dus probeer je tegengeluid eens zonder persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:52 schreef Durmada het volgende:
Hoezo is mijn post tegen Kyran verwijderd? Is een tegengeluid niet oké of was ik te agressief?
Mee eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja.
Selectief als de pest.
Is goed, duidelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tegengeluid is prima, maar dan zonder 'walgelijke narcist' of 'helemaal van de wereld'. Maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken. Dus probeer je tegengeluid eens zonder persoonlijke aanvallen.
Zie hierboven, ook @GGMM heeft het na mij nog eens uitgelegd. Klaar hierover nu. Hierboven staat al genoeg erover.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven, ook @:GGMM heeft het na mij nog eens uitgelegd. Klaar hierover nu. Hierboven staat al genoeg erover.
De enige die je mail kan lezen of beantwoorden is een Forum Admin of Admin. Ik zal het doorgeven dat je gemaild hebt, meer kan ik nu niet. Sorry. Ik heb geen dm van je ontvangen maar degenen die dat wel hebben kunnen daar ook niets mee want zoals gezegd, daar gaat een FA of A over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:19 schreef Iceage het volgende:
Goedendag,
3 Dagen geleden heb ik een mail gestuurd aan forum@fok.nl met een klacht over een van de mods op dit forum topic. Tot nu toe geen reactie dus ik heb een dm gestuurd aan 2 mods van dit topic en ook daarvan geen reactie.
Ik besef dat het superdruk is en jullie de handen vol hebben aan alles wat er nu speelt.
Ook ik ben werkzaam in de zorgverlening en draai diensten van 12 uur op 12 uur af en zie toch kansen om tussen alle werk door mijn belangrijkste mails te beantwoorden al is het soms alleen maar van: Sorry ik heb uw mail gelezen. Ik kom er later op terug als het hopelijk wat rustiger is en ik tijd heb om u een antwoord te geven.
Ik vind dat ik een terechte klacht heb over een van de moderators in dit corona topic en had gehoopt dat er werd ingegrepen.
Helaas gaat het gewoon door en ik zag net dat ik niet de enige ben die klaagt.
De bewuste mod post van alles wat medisch helemaal niet verantwoord is en brengt alleen maar meer angst onrust en misverstanden in het topic.
Fijne dag toegewenst en sterkte in deze hectische tijd.
Ice
Zoals @GGMM al zei hierboven, kom met linkjes van voorbeeldpost(s) dan, die je echt niet vindt kunnen. Met amen kunnen we niks. En FA's en A's ook niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals @:GGMM al zei, kom met linkjes van voorbeeldpost(s) dan hier die je niet vindt kunnen. Met amen kunnen we niks. En FA's en A's ook niet.
Amen. Ik ga verder geen topics teruglezen, heb ik geen blauw kleurtje voor. Kom ik ook met een depressie thuis gok ik, als ik dat teruglees.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 05:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een tip. Probeer 1 lijn te trekken en als dat niet lukt. Haal jullie schouders dan maar een keertje op en laat t was losser. Doemscenario's, staatsvijanden opmerkingen en weet ik t al blijven staan.
Ah, voorbeelden geven is te vermoeiend. Voor ons is het ook allemaal best vermoeiend, want zonder voorbeelden kan een FA er niet naar kijken. En volgens mij al een paar keer uitgelegd, zelfs mods moeten soms eten, plassen, kakken, slapen, werken etc. Dus missen weleens wat. Met 'amen' kan écht helemaal niemand iets.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Amen. Ik ga verder geen topics teruglezen, heb ik geen blauw kleurtje voor. Kom ik ook met een depressie thuis gok ik, als ik dat teruglees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |