Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet dat ik soms nogal hard kan overkomen enzo. Terwijl helemaal niet eens zo bedoelt hoor.
Ik vond het onterecht slotje, maar zal het aan de mods laten verder. Ik hoop dat ie gewoon weer open gaat.
Nouja welk topic dan ook, het is niet mijn doel om iedereen voor de voeten te schoppen ofzo. Beetje kritisch en cynisch kunnen zijn moet wel kunnen.\quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.quote:
Ik vind suggereren dat ik erg dom zou zijn zonder verdere onderbouwing, zoals in dat topic gebeurt, anders ook nogal bot en ronduit onvriendelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.
Kansloos. Als jij het allemaal niet snapt, wil dat nog niet zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Dicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Dankquote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef capricia het volgende:
Ik wens TS een fijne vakantie in Thailand.
Je houding in dit topic en naar alle slachtoffers vind ik respectloos. Hiermee beëindigen we je topic.
"Gespeelde onnozelheid".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.
Kritische geluiden: prima, discussie: prima. Maar met deze TS en zijn gelijkdenkende matties is niet te discussiëren.
Ziehier de (gespeelde?) onnozelheid COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).quote:
Ach, het leidt mijn aandacht wat af van het virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Zat dat ook al te denken jah goh moet toch lastig stukje zijn als mod. Maar ok jullie doen t goed hoor modjes sorry dat ik af ent-oké vervelend benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
Mijn berichten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom?
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?
Alle media schreeuwen paniek, toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.
Ben je in paniek? Oprechte vraag.
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alle media schreeuwen paniek, toch?
Ik ben het daar niet mee eens, sorry
Dat is de tendensquote:Op zondag 15 maart 2020 02:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.
Als iemand loopt te gillen WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN is daar wmb weinig mis mee om dat een paniekvogel te vinden. Maar tegen iemand die zich gewoon zorgen maakt is het onnodig en onaardig.quote:
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.quote:
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.quote:
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniekquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.
Nee. Niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniek
Ik zal me gedragen, soort vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
Maar je vraag is wel beantwoord toch?
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.
Jaha, slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont van
Ik ga wel ff slapen zo want ik ben oud. Tot morgen
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:47 schreef kree het volgende:
Ben nog pissed over dit btw COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #273 Waar we kijken naar Hong Kong
Niet het topic opzich maar wel wat er uit werd gemod enzo.het ging wel ok allemaal, Maargoed moet er weer ff bezem doorheen blabla. Soort van password “im god”. Laat gaan er was geen drama en nog niet maar ok ik durf al niet eens meer te posten nu omdat ik gezeiok krijg elke keer is het niet van mods dan wel over incident waar lk allang al sorru voor heb gezegd. Ben nog 1 van de weinigen denk die dan ook de totale schade zelf maar weer bertaald...
Anyway dat is wat het is niks meer aan te doen. Rest reageer ol gewoon zpa;s ol deml
Euh? Jij bent mod? Dacht het niet. Jullie lezen of zoeken specifiek en ok ik hield me al in nl. Maar als er vragen komen ofzo dan reageer ik er wel op?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Ik reageer gewoon waar ik wil he? Em ol het zou me nog niet eens verbazen as ik hiervoor weer een ban krijg. Nouja ga iig beetje met de mods mee enzo maar mag er best wel even kritiek op hebben denk.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.quote:
IK heb het weggehaald. We hebben nu echt twaalf keer tegen je gezegd dat het klaar is, zowel vriendelijk als waarschuwing en overal en nergens. En jij geeft hier als antwoord dat je nog wel even door wilt gaan. Nee. Het is klaar. Dat is alle feedback die je er verder nog over gaat krijgen want we kunnen niet heel de dag alleen maar met jou bezig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.
Maar het is wel beetje selectief wat weghalen nu enzo he? In feedback. Vaker afgevraagd dat. Wil je wel feedback?
Maar ok laat gaan er hoeft echt ook niet veel drama over gemaakt te worden mail wel ff met forum admins als ik zin heb weer. Nu ff niet nl.
Nou wie of wat maakt niet uit. Maar blijf wel even open voor feedback ofzo. Zo erg kwaad was het allemaal niet bedoelt en ok ik geef tich keer antwoord of zelfde vraag. Maar die komt ook doordat de rest mij blijft vragen of kritiek op leveren. Het is allemaal niet zo kwaad bedoelt van mijn kant hoor. Hoop dan maar dat jullie dat ook snappen? Het is veel lastigere nl voor mij om me al in te houden omdat ik stom was en een fout maakte, Dat maakt me niet gelijk een onwijze klootzak ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
IK heb het weggehaald. We hebben nu echt twaalf keer tegen je gezegd dat het klaar is, zowel vriendelijk als waarschuwing en overal en nergens. En jij geeft hier als antwoord dat je nog wel even door wilt gaan. Nee. Het is klaar. Dat is alle feedback die je er verder nog over gaat krijgen want we kunnen niet heel de dag alleen maar met jou bezig zijn.
Nou ok weet ik niet of net zijn denk niet alleen mods. Maar ook eens ik zal erover op houden wel nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Greys het volgende:
Niemand noemt je een onwijze mlootzak, dat maak je er helemaal zelf van. We hebben hier gewoon geen tijd voor nu. Alle hens aan dek. Daar hebben we ieders medewerking bij nodig dus ook de jouwe.
Wat is dit nou voor een slotje op een topic over hamsteraars vs niet hamsteraars?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:53 schreef capricia het volgende:
Er is gewoon eten te koop in de supermarkt.
Kom maar terug als alles op is.
Omdat het topic gaat over ik versus de rest. Het is polariserend, het zet groepen mensen tegen elkaar op. En dat draagt niets bij.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een slotje op een topic over hamsteraars vs niet hamsteraars?
Pak ik op.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Afhaalrestauranten open of dicht?
Het meervoud van ‘restaurant’ is ‘restaurantS’.
Lol, ik? Het is een discussie waarbij de niet-hamsteraars alleen maar kunnen schelden en geen enkel argument geven. Is dat niet vooral waarom het niks bijdraagt als je er objectief (en eerlijk) naar kijkt? In plaats van dit meldt als drogredenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het topic gaat over ik versus de rest. Het is polariserend, het zet groepen mensen tegen elkaar op. En dat draagt niets bij.
Je stelde hier een vraag. Ik gaf je netjes antwoord waarom je topic gesloten is.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:11 schreef phoenyx het volgende:
Als moderator moet je je eigen mening erbuiten laten hé, laten we dat vooral niet vergeten.
Netjes antwoord geven is nogal wat anders dan een logisch antwoord geven waarom je een topic sluit. Netjes antwoorden kunnen veel modsquote:Op zondag 15 maart 2020 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Je stelde hier een vraag. Ik gaf je netjes antwoord waarom je topic gesloten is.
Ben je het daar niet mee eens, mail dan met forum@fok.nl
Hier doorgaan heeft geen zin.
Hou op met je gezeik, zielige droeftoeter.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Netjes antwoord geven is nogal wat anders dan een logisch antwoord geven waarom je een topic sluit. Netjes antwoorden kunnen veel mods
Is dit ook toegestaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef civspeler het volgende:
[..]
Hou op met je gezeik, zielige droeftoeter.
Ga janken joh. Je doet zelf niet anders dan om bans smeken voor topics van anderen.quote:
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef civspeler het volgende:
[..]
Ga janken joh. Je doet zelf niet anders dan om bans smeken voor topics van anderen.
Kan wezen, maar gisteren werd er zonder pardon een topic van me gesloten waar ik serieus veel moeite voor had gedaan om het netjes te onderbouwen, inclusief bronvermelding voor elk cijfertje etc., en veel tijd in had zitten. Vervolgens beginnen er hier een paar sneuneuzen te roepen dat ik zogenaamd "dom" ben en wordt dat topic zonder verder onderzoek direct op slot gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Greys het volgende:
Haal in deze voor iedereen heel rare en soms akelige tijden ajb wat vaker je schouders op als je het een keer niet eens bent met een mod of een andere user.
Iedere mod van COR loopt op zijn/haar tandvlees vanwege de begrijpelijke mega vele posts, hebben privé net als iedereen ook zo hun zorgen en drukte en chaos qua werk etc, we zijn allemaal vrijwilligers en we hebben waarschijnlijk nog een tijdje te gaan hier met zijn allen.
We moeten met elkaar gewoon net even iets vaker bedenken wat écht belangrijk is nu. Dan maar een keer niet je gelijk. Zal andersom ook weleens voorkomen.
Dankjewel voor jullie begrip.
Mailen heeft geen enkele zin, zo weet ik uit ervaring. Wordt niet op gereageerd, tenzij je meteen in de hol van de FA's kruipt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Greys het volgende:
Het is even niet anders. Over je ban kan je altijd mailen met de FA's als je het daar niet mee eens was en ik kan je verzekeren dat een topic echt beoordeeld wordt en niet 'zonder onderzoek gesloten.'
Het was een griep-vergelijking topic. Daar zijn we wel klaar mee. Het gaat om capaciteiten en niet om de ernst van het virus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef civspeler het volgende:
[..]
Mailen heeft geen enkele zin, zo weet ik uit ervaring. Wordt niet op gereageerd, tenzij je meteen in de hol van de FA's kruipt.
Ik ga even vragen of een FA het kan samenvoegen. Heb die ene vast even beetje opgeschoond. Komt goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dees COR / Ondersteuning als vrijwilliger
En dees COR / Corona hulp. zijn misschien te combineren?
Opgelost, dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:37 schreef FYazz het volgende:
COR / Waarom zien we de koning niet?
Is het nodig/gewenst dat (oude) mannen op het randje denigrerend doen over en geilen op de jonge prinsessen.
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dusquote:Op maandag 16 maart 2020 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
WGR / Luchtverkeersleider #15 Heb hem al geTRd maar dit is een merge gone wrong![]()
Laatste drie (?) posts of zo horen in COR.
Ja. Foutje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hé, ik dacht dat ik debiel aan het worden was. Klikte vanuit hier op de link en kwam steeds in DEF uit, maar het was een merge-foutje dus
Ja. Gesloten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:26 schreef Nikonlover het volgende:
Mag dit soort bangmakerij weg?
COR / Spaanse griep taferelen!
Check.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
COR / Zorgpersoneel verzameltopic. Deel 2
Kan deze gereekst worden ajb?
Kan deze reactie weg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Done.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef FYazz het volgende:
COR / Hoe kan je het beste corona faken?
Kan deze dicht?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollig topic.
Dat vond ik van jouw topic ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Kan deze reactie weg?
Is wat mij betreft in geen enkel geval een nuttig of lollige reactie.
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het hier gaat in COR. Doe je helaas weinig aan.
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
COR is een prima subforum waar echt wel ruimte is voor allerlei meningen.
Maar wil je lollig doen over het faken van een dodelijk virus zit je denk ik in ONZ of NWS beter op z'n plek. Daar is alle ruimte om (niet) lollig en onfatsoenlijk te doen.
Als dit tegen de policy van FOK! en het subforum ingaat wel. Neem aan dat een trolltopic daaronder valt. Een topic over het faken van Corona nodigt niet uit tot een serieuze discussie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wtf?
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #334
Hoezo wordt mijn post verwijderd?
Ik schreef alleen over dit live filmpje:
Sterfte concentreert zich in top van de piramide. Waar ziekte het meest ernstig is en mensen op de IC worden opgenomen. JaapGOD.
Waarom mag dat niet?
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met alle genot/god posts. Doe maar gewoon niet.
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat een topic jou (en de mods) niet aanstaat zou geen reden mogen zijn om hem te sluiten.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef incel het volgende:
[..]
Precies, We zijn al bijna al onze rechten en vrijheden kwijt. Komt vrijheid van meningsuiting daar dan echt nog bovenop?
Enge tijd leven we in.
Of....je kan het gewoon niet doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er JaapGOD achter staat mag het niet?
Wat mocht dan wel? Jaap?
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |