Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet dat ik soms nogal hard kan overkomen enzo. Terwijl helemaal niet eens zo bedoelt hoor.
Ik vond het onterecht slotje, maar zal het aan de mods laten verder. Ik hoop dat ie gewoon weer open gaat.
Nouja welk topic dan ook, het is niet mijn doel om iedereen voor de voeten te schoppen ofzo. Beetje kritisch en cynisch kunnen zijn moet wel kunnen.\quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik had het over het algemene topic, waar jij allemaal mee zit boeit me niet eigenlijk.
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.quote:
Ik vind suggereren dat ik erg dom zou zijn zonder verdere onderbouwing, zoals in dat topic gebeurt, anders ook nogal bot en ronduit onvriendelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je overigens zo bot op iedereen blijft reageren gaat ie zo dicht.
Kansloos. Als jij het allemaal niet snapt, wil dat nog niet zeggen dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Kan dit topic dicht? TS loopt zijn eigen onjuiste en onbetrouwbare methode te verzinnen om de mortality rate te berekenen.
Wat enige discussie bij voorbaat zinloos maakt want gestoeld op onjuiste berekeningen.
Dicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:30 schreef probeer het volgende:
Dankquote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef capricia het volgende:
Ik wens TS een fijne vakantie in Thailand.
Je houding in dit topic en naar alle slachtoffers vind ik respectloos. Hiermee beëindigen we je topic.
"Gespeelde onnozelheid".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, jij kwam hem hier ook al even onder de aandacht brengen.
Kritische geluiden: prima, discussie: prima. Maar met deze TS en zijn gelijkdenkende matties is niet te discussiëren.
Ziehier de (gespeelde?) onnozelheid COR / De rauwe cijfers bewijzen: corona-paniek gaat werkelijk nergens over
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).quote:
Ach, het leidt mijn aandacht wat af van het virus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Zat dat ook al te denken jah goh moet toch lastig stukje zijn als mod. Maar ok jullie doen t goed hoor modjes sorry dat ik af ent-oké vervelend benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank. Sterkte en succes in deze zware tijden (een COR subforum wat losbarst).
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
Mijn berichten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom?
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je bijdrage waarbij de volledige post is: 'PANIEK'.
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, dat is het momenteel toch of lag je onder een steen?
Alle media schreeuwen paniek, toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet echt bijdragen om 'paniek' te schreeuwen. Daarom is die post verwijderd.
Ben je in paniek? Oprechte vraag.
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alle media schreeuwen paniek, toch?
Ik ben het daar niet mee eens, sorry
Dat is de tendensquote:Op zondag 15 maart 2020 02:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Leg dan in het topic uit waarom je het daar niet mee eens bent. Alleen maar één woord schreeuwen is niet genoeg.
Als iemand loopt te gillen WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN is daar wmb weinig mis mee om dat een paniekvogel te vinden. Maar tegen iemand die zich gewoon zorgen maakt is het onnodig en onaardig.quote:
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.quote:
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met 'ja laten we elkaar gaan aanvallen' onder mijn (volgens mij juist lieve) post over m'n achterbuurman die niet over of tegen jou was? Want je bent best slecht te volgen vanavond.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.quote:
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniekquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik me ook even afvroeg hier in de FB of jij in paniek was. Doordat je zo schreeuwde.
Nee. Niet echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, dus nee, misschien ben jij wel in de paniek
Ik zal me gedragen, soort vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
Maar je vraag is wel beantwoord toch?
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont vanquote:Op zondag 15 maart 2020 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat was algemeen, je voelt je te snel persoonlijk aangevallen, maakt je een mooi mens.
Jaha, slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2020 02:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je m'n post wellicht achterstevoren gelezen ofzo want echt, het was 100 procent positief en m'n lieve oude achterbuurman en dan begin jij over aanvallen. Ik snapte er echt geen kont van
Ik ga wel ff slapen zo want ik ben oud. Tot morgen
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:47 schreef kree het volgende:
Ben nog pissed over dit btw COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #273 Waar we kijken naar Hong Kong
Niet het topic opzich maar wel wat er uit werd gemod enzo.het ging wel ok allemaal, Maargoed moet er weer ff bezem doorheen blabla. Soort van password “im god”. Laat gaan er was geen drama en nog niet maar ok ik durf al niet eens meer te posten nu omdat ik gezeiok krijg elke keer is het niet van mods dan wel over incident waar lk allang al sorru voor heb gezegd. Ben nog 1 van de weinigen denk die dan ook de totale schade zelf maar weer bertaald...
Anyway dat is wat het is niks meer aan te doen. Rest reageer ol gewoon zpa;s ol deml
Euh? Jij bent mod? Dacht het niet. Jullie lezen of zoeken specifiek en ok ik hield me al in nl. Maar als er vragen komen ofzo dan reageer ik er wel op?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Ik reageer gewoon waar ik wil he? Em ol het zou me nog niet eens verbazen as ik hiervoor weer een ban krijg. Nouja ga iig beetje met de mods mee enzo maar mag er best wel even kritiek op hebben denk.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap nou eens joh, met in elk sub-forun een topic om te dopen tot het-grote-kree-topic.
Die laatste zin ook. Ik krijg bijkans koppijn om door jouw posts heen te komen.
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.quote:
IK heb het weggehaald. We hebben nu echt twaalf keer tegen je gezegd dat het klaar is, zowel vriendelijk als waarschuwing en overal en nergens. En jij geeft hier als antwoord dat je nog wel even door wilt gaan. Nee. Het is klaar. Dat is alle feedback die je er verder nog over gaat krijgen want we kunnen niet heel de dag alleen maar met jou bezig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want nu haal je dus stuk weg van mij. Ok we gaan er niet in het topic over verder nu. Dat is beloofd van mij.
Maar het is wel beetje selectief wat weghalen nu enzo he? In feedback. Vaker afgevraagd dat. Wil je wel feedback?
Maar ok laat gaan er hoeft echt ook niet veel drama over gemaakt te worden mail wel ff met forum admins als ik zin heb weer. Nu ff niet nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |