Ja de horeca was tot zonet ook gewoon open. Je hebt mijn medelijdenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja de horeca was tot zonet ook gewoon open. Je hebt mijn medelijden
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo dom als dit kom je ze zelden tegen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is goed meidquote:Op zondag 15 maart 2020 18:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik koop mijn avondeten niet bij Café het Hoekje hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat is een begin, maar je snapt zelf ook wel dat dat een beginmaatregel is en dat er meer gaan volgen toch? Blijkbaar niet want anders reageerde je niet zo maar okéquote:Op zondag 15 maart 2020 18:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik koop mijn avondeten niet bij Café het Hoekje hoor.
Maar ieder zijn ding
Zijn nog steeds open in Italië...quote:Op zondag 15 maart 2020 18:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat jij de horeca vergelijkt met de supermarkt krijg je zulke reacties ja. Van drie weken geen kapsalon ga je niet dood he.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
En dit is ook alweer een heel sterke post. Wat gaat er in godsnaam in jullie soort mensen om
Ik zie het niet gebeuren dat de supermarkten dicht gaan. Jij wel?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:40 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn toch allemaal volwassen en intelligent? Laat het hier dan zien
Het gaat er ook niet om of je dood gaat of niet. Je wil als hamsteraar gewoon een stukje luxe behouden. Dat je in ieder geval weet dat als andere mensen op een houtje bijten jij nog je rijst hebt met een sausje. Of je macaroni. Terwijl de rest zit te leven op wat er maar over is, de restjes.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat jij de horeca vergelijkt met de supermarkt krijg je zulke reacties ja. Van drie weken geen kapsalon ga je niet dood he.
Niet zozeer dat ze dichtgaan maar wel dat ze vrijwel niks hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat de supermarkten dicht gaan. Jij wel?
Ik snap niet goed wat je hier nou mee wilt bereiken. Je bent al dagen aan het zuigen over dit onderwerp. En tegelijkertijd zeg je dat jij 3 weken geleden al gehamsterd hebt. Dan gaan de klachttopics over lege winkels toch niet over jou of wel dan? Of heb je stiekem toch afgelopen dagen nog wat bijgekocht?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
En dit is ook alweer een heel sterke post. Wat gaat er in godsnaam in jullie soort mensen om
Wanneer iets zo ver komt dat er geen eten meer te krijgen is in supermarkten dan zijn er al veel meer andere dingen om je druk om te maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of je dood gaat of niet. Je wil als hamsteraar gewoon een stukje luxe behouden. Dat je in ieder geval weet dat als andere mensen op een houtje bijten jij nog je rijst hebt met een sausje. Of je macaroni. Terwijl de rest zit te leven op wat er maar over is, de restjes.
En hiermee bewijs je wel degelijk dat je een egoist bent. Want ik gun het niemand, om op een houtje te bijten. Maar jij lijkt er wel genoegen in te scheppen.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of je dood gaat of niet. Je wil als hamsteraar gewoon een stukje luxe behouden. Dat je in ieder geval weet dat als andere mensen op een houtje bijten jij nog je rijst hebt met een sausje. Of je macaroni. Terwijl de rest zit te leven op wat er maar over is, de restjes.
Want er wordt geen eten meer geproduceerd ineens?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ze dichtgaan maar wel dat ze vrijwel niks hebben.
Nou ja ik heb niet stiekem nog wat bijgekocht, ik heb vandaag nog gemeld dat ik naar de winkel ging en dat alles leeg was toen ik aankwam terwijl dat bij openingstijd was.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:47 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat je hier nou mee wilt bereiken. Je bent al dagen aan het zuigen over dit onderwerp. En tegelijkertijd zeg je dat jij 3 weken geleden al gehamsterd hebt. Dan gaan de klachttopics over lege winkels toch niet over jou of wel dan? Of heb je stiekem toch afgelopen dagen nog wat bijgekocht?
Waarom vat je dat zo persoonlijk op en waarom doe je zo agressief? Wil je nou persé je gelijk halen op een forum vol met mensen die je niet kent en die jou niet kennen? Nou, bij deze dan.
Je bent echt geweldig bezig meid, goed gedaan hoor. Applaus voor jezelf
Oke prima ik ben egoist. Als dat alles is wat jullie uitmaakt dan helemaal fijn.Ik zou denken dat als ik jullie was ik me wel op wat andere zaken zou richten maar zoals ik al zei blijkbaar niet. Het gaat er gewoon om dat je mensen op het forum negatief kan uitlichtenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
En hiermee bewijs je wel degelijk dat je een egoist bent. Want ik gun het niemand, om op een houtje te bijten. Maar jij lijkt er wel genoegen in te scheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |