Waarom zijn jullie allemaal experts in toekomstvoorspellen terwijl elk land op slot gaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te laat voor wat precies? Morgen is het er weer hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef g60forced het volgende:
Hamsteraars die janken om anti-hamsteraars!
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal experts in toekomstvoorspellen terwijl elk land op slot gaat?
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De distributiecentrums beginnen nu leeg te raken. Dusja. Ik ben blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen.
Het is andersom maar oke.. goed bezig weerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:35 schreef g60forced het volgende:
Hamsteraars die janken om anti-hamsteraars!
och godquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederland
Dat zegt Rutte ja. Ik geloof er niets van.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat de distributiecentra sneller leeg raken dan normaal betekent niet dat we tekorten krijgen in Nederland
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat zegt Rutte ja. Ik geloof er niets van.
Ik neem die gok liever niet.quote:
Dat ze roepen dat het niet nodig is om te hamsteren, dat zegt mij genoeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:40 schreef phoenyx het volgende:
Mensen hier zitten te jammeren over 200 euro aan voorraad. Nederland is bestendig toch, dan zijn die paar hamsteraars ook geen probleem.
je moet gewoon boodschappen blijven doen slimme, als je nu je voorraad op gaat zitten maken heb je straks als het nodig is niets meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De distributiecentrums beginnen nu leeg te raken. Dusja. Ik ben blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen.
Dus je hoeft niet te hamsteren bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:40 schreef phoenyx het volgende:
Mensen hier zitten te jammeren over 200 euro aan voorraad. Nederland is bestendig toch
Waarom op een houtje bijten? Je kunt toch gewoon boodschappen doen...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja joh, een gezin, vrienden, familie en modale baan maar ik ben zwakbegaafdGa lekker op een houtje bijten
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet gewoon boodschappen blijven doen slimme, als je nu je voorraad op gaat zitten maken heb je straks als het nodig is niets meer![]()
verdomme man
Geeft niet TS. Als de maatschappij en de openbare orde compleet instort en het land in brand staat, komen we eerst bij jou langs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
Want de armen kunnen dit niet en er blijft niets over voor de oudjes![]()
![]()
![]()
![]()
Pleurt toch op! Lekker genieten hier met al mn blikken groenten, vlees, vis en een flinke lading pasta en rijst. Oohja, en plee papier
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie niet gehamsterd hebben!!!!!
Klacht: Jankmensen
Zo dom als dit kom je ze zelden tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:29 schreef phoenyx het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp, iedereen vindt het asociaal en dit en dat maar jullie soort mensen hebben toch ook niet elke dag patentbloem, rijst en pasta nodig? Wat zitten jullie te mekkeren eigenlijk erover?Komt op mij over als gewoon weer zeiken om maar iets te kunnen zeuren
Na al die jaren ben je nog steeds hetzelfde, dat stemt mij wel tevreden eigenlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo dom als dit kom je ze zelden tegen.
Ik ben lekker mezelf gebleven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Na al die jaren ben je nog steeds hetzelfde, dat stemt mij wel tevreden eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |