De VVD heeft het hamsteren juist veroordeeld zwakbegaafdequote:
Tuurlijk joh. Tis gezond verstandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Heeft niks met jaloezie te maken. Wel met egoïsme en tokkiegedrag
Nieuws kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De VVD heeft het hamsteren juist veroordeeld zwakbegaafde
Ja joh die kappa zetten ze gewoon voor de deur is toch al betaaldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
En dan zo’n Corona Turk aan de deur zeker
Wat gewoon belachelijk is, want het wordt toch weer elke dag aangevuld. Het is alleen behoorlijk asociaal richting de mensen die wel werken en savonds daardoor geen eten hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef gers het volgende:
Ts heeft gelijk, verstandige mensen hebben hun karretjes afgelopen donderdag helemaal vol geladen. De rest kijkt nu naar lege schappen
Dit. Wow. Het eens zijn met vogeltjesdans is een hele nieuwe ervaring.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat gewoon belachelijk is, want het wordt toch weer elke dag aangevuld. Het is alleen behoorlijk asociaal richting de mensen die wel werken en savonds daardoor geen eten hebben.
Is dit een doodsbedreiging?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Wacht maar tot ik met mijn 9mm voor je huis sta
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Ga je nou echt je piemel tevoorschijn halen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Harlekien het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:32 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Fok!kers minimaal 30cm hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |