abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191842236

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191842264
Laatste post:
Dat is een rottig idee, Myra.
Afwachten maar. En dan kun je niet bij haar op bezoek? (Vermoed ik).

Carry on...
pi_191842340
Dank voor de tips Anne! Ik zal eens kijken of we ons kunnen wegslepen bij het hotel vandaan :P

Ai Myra, dat is echt niet fijn :N
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191842362
Doe je het rustig aan Anne? Hopelijk kom je een beetje bij op je vrije dag.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:34:50 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191842372
Hoe weten jullieballenaal zo precies waar wat gebeurd? Uit het nieuws haal.ik dat niet zo zeer..

Hier lekker futloos.. :+ weinig tot geen energie.. waarschijnlijk eten we te weinig ofzo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191842472
Collega van mijn man is ook besmet (maar goed erg groot bedrijf dus waarschijnlijk niet spannend). Verder ook al mensen in de steden in de buurt (Uden/Oss).
pi_191842506
Ligt het aan mij of heeft de NOS geen liveblog over corona per dag meer?
Spoilers!
pi_191842551
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de NOS geen liveblog over corona per dag meer?
Hebbe ze gesloten :Y
pi_191842579
Ik ben ook eigenlijk gestopt met liveblogs lezen toen het naar NL kwam.

Denk nog steeds dat je er niet aan ontkomt.
Zeker nu het in nl ook overal de kop opsteekt.

Dochterlief extra vitamientjes gevoerd. Zelf ook mandarijntjes mee naar kantoor.
Beter voorkomen dan genezen denk ik maar.

Willekeurig welke soort griep overigens maar gelukkig maken mandarijntjes daar geen onderscheid in :)

In de categorie wel leuke linkjes: https://newscientist.nl/n(...)euwsbrief%2004032020

Kreeg ik toevallig in de mail vandeweek.
pi_191842656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hebbe ze gesloten :Y
Jammer, ik vond het erg handig. Nu lees ik het nieuws wel in dit topic. Ik heb geen zin om er actief naar op zoek te gaan.
Spoilers!
pi_191842679
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jammer, ik vond het erg handig. Nu lees ik het nieuws wel in dit topic. Ik heb geen zin om er actief naar op zoek te gaan.
Op nu.nl hebben ze volgens mij nog wel een liveblog
pi_191842731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:18 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Ik wist hier weinig van, interessant ^O^
Wat het complex maakt, is dat er ook gezegd wordt dat te steriel leven niet goed is 'goed voor de weerstand'.
Ja, en te steriel leven is ook niet goed voor je darmen.

Voor je weerstand is het gunstig om van alles in kleine hoeveelheden tegen te komen, om een soort "bibliotheek" van ziekteverwekkers op te bouwen. Op alles wat in die bibliotheek staat kan je lijf relatief snel reageren, waardoor je er niet ziek van wordt of niet zo erg ziek. Corona zit bij niemand in dat systeem (niemand is al immuun), en daarom kunnen we er allemaal ziek van worden en is het zo'n risico. Van griepjes en verkoudheden heb je inmiddels al een heleboel meegemaakt en dus een heleboel opgeslagen om snel te kunnen gebruiken, dus van een griep wordt over het algemeen niet 100 % van de bevolking ziek.
Allergieën en auto-immuunziektes lijken tegenwoordig meer voor te komen en ze denken dat dat te maken heeft met dat alles veel schoner is. Je lijf zou minder goed in staat zijn om "goed" (onschuldige stofjes) te onderscheiden van "fout" (ziekte) als je minder voorbeelden van "fout" hebt. Bij allergieën reageert je immuunsysteem op onschuldige stofjes van buiten je, en bij auto-immuunziektes reageert je immuunsysteem op lichaamseigen stoffen (vandaar auto-: zelf) zoals cellen in je alvleesklier (diabetes type 1), haarzakjes (alopecia ariata), schildklier (Graves).

Je darmen bevatten gigantisch veel bacteriën, die je helpen om je voedsel te verteren. Ik geloof dat je darmen zowat meer bacteriecellen bevatten dan dat je lijf mensencellen bevat _O_ Daarom kun je darmklachten krijgen als je antibiotica moet slikken. En daarom word je winderig als je ineens andere dingen eet dan je gewend bent: je bacteriën zijn er niet op ingesteld.
Oh en wist je dat je die bacteriën krijgt van je moeder tijdens je geboorte? Het geboortekanaal zit natuurlijk dicht bij de anus, dus het kind krijgt meteen moeders darmflora mee.
pi_191842739
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik volg het op de site van de Volkskrant, daar kun je een beperkt aantal artikelen gratis lezen. Ze doen er niet heel dramatisch, dat is wel prettig. :)
pi_191843032
Mogge

Beetje druk hier vanochtend. Nu is de chaos een beetje te overzien.

We kregen net te horen dat er iemand in dit gebouw (ander bedrijf en andere vleugel verbonden met een brug) thuiszit. Nog geen corona diagnose, maar wel verdacht.
Die brug gebruiken veel directe collega's wel allemaal regelmatig dus die is nu afgesloten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191843217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Beetje druk hier vanochtend. Nu is de chaos een beetje te overzien.

We kregen net te horen dat er iemand in dit gebouw (ander bedrijf en andere vleugel verbonden met een brug) thuiszit. Nog geen corona diagnose, maar wel verdacht.
Die brug gebruiken veel directe collega's wel allemaal regelmatig dus die is nu afgesloten.
ik begreep laatst dat het virus maar een heel korte tijd leeft op random oppervlakken
dus als diegene gister naar huis ging.. zou je gewoon door de brug moeten kunnen :)

maar goed.. blij dat dat soort dingen niet mijn verantwoording is
heb ik toch even te weinig verstand van :)
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:42:03 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191843272
Maar gaan we nu om ieder geval wat thuis zit ook weer maatregelen nemen ?

Ik heb echt geen idee welk verpleeghuis er geïnfecteerd is en in welke dorpen een besmetting is.. er zullen er heus niet maar 38 zijn op dit moment.. zal de RIVM iedere dag een update blijven geven ?
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:42:21 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191843276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik begreep laatst dat het virus maar een heel korte tijd leeft op random oppervlakken
dus als diegene gister naar huis ging.. zou je gewoon door de brug moeten kunnen :)

Voorlichting die ik kreeg van combi groepje long- en interne was: virus blijft max 20 minuten buiten een gastorganisme functioneel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191843330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik maak me er ook helemaal niet druk om. Komt het dan komt het.
Maar het is gewoon wat lastig voor een aantal collega's om die brug niet te gebruiken. Geen idee hoe het met de directe collega's van deze zieke zit. Ander bedrijf dus komt het ook niet via het roddel circuit hierheen.
pi_191843453
Het is raar hoe sommige bronnen het omschrijven als een ramp en andere er redelijk laconiek over zijn. Ik neig ernaar om die laatste te geloven.
De Volkskrant had een artikel over dat het niet eens zo'n probleem is als het virus maar gewoon rondgaat:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
(als je een incognito tabblad gebruikt, zou je het moeten kunnen lezen)
pi_191843554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is raar hoe sommige bronnen het omschrijven als een ramp en andere er redelijk laconiek over zijn. Ik neig ernaar om die laatste te geloven.
De Volkskrant had een artikel over dat het niet eens zo'n probleem is als het virus maar gewoon rondgaat:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
(als je een incognito tabblad gebruikt, zou je het moeten kunnen lezen)
Duidelijk verhaal. Merci.
De krant zit nl. nog in de bus, buiten, 30 m. voor de deur (8>
pi_191843565
Ik maak mij voor mezelf niet zo druk om het Corona virus. Maar ik heb een moeder die al een paar keer op de ic is beland door een simpel verkoudheidje. Dus ja dat vind ik dan weer wel lastig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191843813
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 10:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, en te steriel leven is ook niet goed voor je darmen.

Voor je weerstand is het gunstig om van alles in kleine hoeveelheden tegen te komen, om een soort "bibliotheek" van ziekteverwekkers op te bouwen. Op alles wat in die bibliotheek staat kan je lijf relatief snel reageren, waardoor je er niet ziek van wordt of niet zo erg ziek. Corona zit bij niemand in dat systeem (niemand is al immuun), en daarom kunnen we er allemaal ziek van worden en is het zo'n risico. Van griepjes en verkoudheden heb je inmiddels al een heleboel meegemaakt en dus een heleboel opgeslagen om snel te kunnen gebruiken, dus van een griep wordt over het algemeen niet 100 % van de bevolking ziek.
Allergieën en auto-immuunziektes lijken tegenwoordig meer voor te komen en ze denken dat dat te maken heeft met dat alles veel schoner is. Je lijf zou minder goed in staat zijn om "goed" (onschuldige stofjes) te onderscheiden van "fout" (ziekte) als je minder voorbeelden van "fout" hebt. Bij allergieën reageert je immuunsysteem op onschuldige stofjes van buiten je, en bij auto-immuunziektes reageert je immuunsysteem op lichaamseigen stoffen (vandaar auto-: zelf) zoals cellen in je alvleesklier (diabetes type 1), haarzakjes (alopecia ariata), schildklier (Graves).

Je darmen bevatten gigantisch veel bacteriën, die je helpen om je voedsel te verteren. Ik geloof dat je darmen zowat meer bacteriecellen bevatten dan dat je lijf mensencellen bevat _O_ Daarom kun je darmklachten krijgen als je antibiotica moet slikken. En daarom word je winderig als je ineens andere dingen eet dan je gewend bent: je bacteriën zijn er niet op ingesteld.
Oh en wist je dat je die bacteriën krijgt van je moeder tijdens je geboorte? Het geboortekanaal zit natuurlijk dicht bij de anus, dus het kind krijgt meteen moeders darmflora mee.
Ga jij aub iets doen met je kennis Tele!
Wat je eerder zei, leraar :Y O+
pi_191843821
Veel plezier Lot!
pi_191843844
Lekker weer zo'n dagje vrij. Mijn regelmatige werkweek doet me zo goed O+ Na elke werkdag een dag vrij (tenzij extra werken/ruilen maar dat komt in mijn geval niet zo veel voor gelukkig)

En morgen laatste werkdag.
Straks maar eens neuzen in de bieb voor een fijn boek voor komende vakantieweek.
pi_191843883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Juist, ik steek hier ook zo ontzettend veel van op. Makkelijk uitgelegd, geen paniek
pi_191844027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Juist, ik steek hier ook zo ontzettend veel van op. Makkelijk uitgelegd, geen paniek
Same here.
pi_191845637
Ik gooi ff met grof geschut om iedereen hier wakker te schudden >:)

iljagort twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:56:52 Morgenavond 19.50 de laatste #GortOverDeGrens @NPO2 In Cordoba wilde deze porcelijnverzamelaar ons helaas niet ontvangen. @AVROTROS https://t.co/t3VuySZogV reageer retweet
pi_191845715
Ik was even lunchen met een groep collega's waar ik niet zo vaak mee lunch. Gezellig en best lekker (alleen weer zoooo zout)

Maar het is hier wel rustig ja.
pi_191845892
Buhh, moe. Gewandeld, wat tuindingen gekocht en ik moet nog de border uitscheppen/ont-onkruiden want de groene bak gaat morgen aan de weg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191845901
Ik had een gesprek met ambulant begeleider om het laatste gesprek bij therapie voor te bereiden. Wordt nog wat vanmiddag, want we hebben best een lijstje met te bespreken punten en er staan 45 minuten voor :X
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:35:35 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191845927
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:44:37 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191846075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:35 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-

Ijs verkopen aan een eskimo O+

Wij doen nog een dagje in de sneeuw.. net voor het eerst mn eerste zwarte piste af ^O^ we doen er vandaag dan meteen NOG 3 :+
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:45:08 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191846088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

_O- _O-

Ijs verkopen aan een eskimo O+

Wij doen nog een dagje in de sneeuw.. net voor het eerst mn eerste zwarte piste af ^O^ we doen er vandaag dan meteen NOG 3 :+
Ruka?
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:46:15 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191846108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ruka?
:?
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:47:40 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191846133
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:?
Of je daar in de sneeuw staat, in Ruka?
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:48:51 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191846148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Of je daar in de sneeuw staat, in Ruka?
das 315 km verderop..

Levi O+
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:49:29 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191846164
En het miezer-sneeuwt de hele dag al _O_
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:50:29 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191846189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

das 315 km verderop..

Levi O+
Ah, ik deed die dingen in Ruka :P

Sneeuwscoeteren en hondeslee mennen enzo :)
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:56:34 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191846300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah, ik deed die dingen in Ruka :P

Sneeuwscoeteren en hondeslee mennen enzo :)
Hebben we ook gedaan!

We gaan ook nog eten in een ijs/sneeuw restaurant O+
  donderdag 5 maart 2020 @ 14:02:36 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191846420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hebben we ook gedaan!

We gaan ook nog eten in een ijs/sneeuw restaurant O+
Tof :) Ik vind sowieso de sneeuw daar zo fijn; zoveel "droger" dan elders... En lekker kou, ipv de zeikregen van hier.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 14:18:55 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191846685
Marathonsessies van vier uur met één pitstop tussendoor moet je niet te vaak doen. Twee flinke vergaderingen achter elkaar. :s) Flink gaar nu. Wel positief, want we krijgen meer inkomsten dan begroot :+.

[ Bericht 14% gewijzigd door borisz op 05-03-2020 14:37:59 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191847172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:44 schreef Barreltje het volgende:

Pic or it didn't happen *O*
pi_191847909
En die evaluatie waar ik zo voor heb zitten stressen gaat niet door... |:(
pi_191847927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef Tele6 het volgende:
:( Niet door of verzet? Dat je nog een keer gaat stressen
pi_191847945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:23 schreef Tele6 het volgende:
Fraai is dat. Nót!

On the bright side: je hebt de voorbereiding samen gedaan en de talking points op een rijtje. Dus overzicht?
Blijft loelig.
pi_191847971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:( Niet door of verzet? Dat je nog een keer gaat stressen
Verzet naar volgende week. Ik voorzie nog een stressdag inderdaad.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Fraai is dat. Nót!

On the bright side: je hebt de voorbereiding samen gedaan en de talking points op een rijtje. Dus overzicht?
Blijft loelig.
Ik wil nu eigenlijk vooral een uitkomst, een plan voor hoe nu verder. En dat komt er niet zolang die evaluatie niet geweest is. Het is idd fijn om al te weten wat we gaan zeggen... als ik nou ook wist wat therapeut en therapeut-baas gingen zeggen... }:|
pi_191848118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Verzet naar volgende week. Ik voorzie nog een stressdag inderdaad.
[..]

Ik wil nu eigenlijk vooral een uitkomst, een plan voor hoe nu verder. En dat komt er niet zolang die evaluatie niet geweest is. Het is idd fijn om al te weten wat we gaan zeggen... als ik nou ook wist wat therapeut en therapeut-baas gingen zeggen... }:|
Tja, eigenlijk en niet rottig bedoeld...dat wil ‘iedereen’ wel: weten wat er volgende dag of volgende week gebeurt...
Lastig om te zeggen en te posten en niet persoonlijk bedoeld...méer om een beetje - klein beetje - te relativeren.
#Moi. Control freak.
pi_191848131
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk en niet rottig bedoeld...dat wil ‘iedereen’ wel: weten wat er volgende dag of volgende week gebeurt...
Lastig om te zeggen en niet persoonlijk bedoeld...méer om een beetje - klein beetje - te relativeren.
#Moi. Control freak.
Ik weet het ;)
Als er glazen bollen te koop waren, had ik er al wel eentje ingeslagen :P
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:42:07 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191848202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik weet het ;)
Als er glazen bollen te koop waren, had ik er al wel eentje ingeslagen :P
pi_191848292
Wat een bijzondere verzameling, fiets.
Van eega?
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:53:38 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191848393
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef AnneX het volgende:
Wat een bijzondere verzameling, fiets.
Van eega?
Gezamenlijk.

Ook een paar die ehm, in menig heks' kot niet zouden misstaan qua omvang maar die zijn uitgeleend op het moment.

Ik deed er laatst een paar in de vaatwasser. Daar ehm.. kunnen ze niet allemaal tegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door fietsie op 05-03-2020 16:01:10 ]
pi_191848536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:
Ik deed er laatst een paar in de vaatwasser. Daar ehm.. kunnen ze niet allemaal tegen.

gek zeg... lol
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:06:09 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191848578
De mannetjes die de dakgoten weer netjes hebben schoongemaakt (emmers vol vuil en troep werd er uit gehaald) zijn weer klaar.
Boskippen gehaald, bieb geweest.
Eten voorbereid, 30 minuten geroeid op de zwaarste stand, 3x 6 minuten op de crosstrainer.
Klaar.

/dagboek
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191848728
Thuis

Next: huis vakantieklaar maken.
pi_191848886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Thuis

wat is dat? of ziet het eruit alsof er een bom is afgegaan na het inpakken?
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:31:51 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191848976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Thuis

Welkomsbriefje ophangen voor de inbrekers? >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191849011
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Welkomsbriefje ophangen voor de inbrekers? >:)
Serieus...ging eens op wintervakantie met de echtgenote van een specialist.
Woonde vrijstaand in Rotterdam.
Die legde briefgeld ( 3 x f. 100,- oid ) op de trap naar boven in de hoop / verwachting dat inbrekers verder geen kwaad zouden doen. 8)7
Op vakantie was zij een knieperd 1e klas.
Oh ja...zij leefde een week in haar skipak: onderweg heen in auto - de hele week en weer terug.
pi_191849026
Wat een schijthekel heb ik toch aan uitvaarten -O- Ik hield het droog tot in de auto op de terugweg :’) Mooi afscheid wel. Hoop oud-collega’s van EY-tijd gezien ook.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:36:46 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191849030
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een schijthekel heb ik toch aan uitvaarten -O- Ik hield het droog tot in de auto op de terugweg :’) Mooi afscheid wel. Hoop oud-collega’s van EY-tijd gezien ook.
Gecondoleerd.
pi_191849060
quote:
Ja dat. Gecondoleerd.
Enne...beetje vers nu...hoezo ? niet huilen?
Je hebt geen last van doorlopende mascara.
pi_191849090
quote:
Dat is toch ook niet raar. Het is dan zo definitief. Knuffel :*
pi_191849103
quote:
Gecondoleerd :*
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:42:33 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191849125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Pic or it didn't happen *O*
Eerst deed ik :

Daarna :

K. had het motto dat het beter was om te filmen dan te helpen.... }:|
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:42:53 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191849130
Filmpje van Max Verstappen met zijn vader als passagies in Max' Aston Martin, rondje over Zandvoort.

Jos aan het eind, zuchtend: "Ik weet nou niet of ik dat echt fijn vond."
pi_191849132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat is dat? of ziet het eruit alsof er een bom is afgegaan na het inpakken?
Neuh hoor.
Was opruimen, kattenbakken vast doen zodat de buurman dat zaterdag niet hoeft te doen. Brokken ophalen die afgeleverd zijn bij de andere buren.
Straks nog even de laatste afwas weg werken en de vuilniszak naar de container. Wel zo fris als je thuis komt :)

De inpakravage valt mee :)

En even de tafel opruimen.. die ziet er na een week kind in huis altijd uit alsof een wervelwind al zn meegesleurde rommel daar weer heeft laten vallen. Niet eens alleen spullen van haar ook.. het is aanstekelijk vrees ik :)
pi_191849147
En daar ging Barrel...boem. _O-
pi_191849159
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Serieus...ging eens op wintervakantie met de echtgenote van een specialist.
Woonde vrijstaand in Rotterdam.
Die legde briefgeld ( 3 x f. 100,- oid ) op de trap naar boven in de hoop / verwachting dat inbrekers verder geen kwaad zouden doen. 8)7
Op vakantie was zij een knieperd 1e klas.
Oh ja...zij leefde een week in haar skipak: onderweg heen in auto - de hele week en weer terug.
Wel snel klaar met inpakken :)

@golfer Buiten dat jullie allemaal niet weten waar ik woon... valt hier ook niks te halen.
Geen fan van dure spullen en ook niet voorzien van dure sieraden of luxe laptop.
Wel stoere buurman die altijd een oogje in het zeil houdt en nagenoeg ALTIJD thuis is.
Dus maak me niet zo’n zorgen eigenlijk
pi_191849168
@Uhmmpie Duidelijk. Een vroegere vriendin sopte het hele huis van onder tot boven wanneer ze wegging (hooguit 7 week weg). Ze begon ook 2 maanden voor vertrek met inpakken.

Leuke foto's @Barreltje, alles nog heel?
pi_191849197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Uhmmpie Duidelijk. Een vroegere vriendin sopte het hele huis van onder tot boven wanneer ze wegging (hooguit 7 week weg). Ze begon ook 2 maanden voor vertrek met inpakken.

Leuke foto's @:Barreltje, alles nog heel?
Dat gaat me dan weer wat ver :)

Maar vuilnisbak een week laten staan gaat gewoon stinken en alles.. en kattenbakken moeten nou eenmaal ook.
Al superblij met de buurman die elke dag de katten doet en als het lukt 2x per dag. (Waar de vriendin die het ook weleens doet maar om de dag komt). Dus dan zorg ik met alle plezier dat het ook alleen bij voeren blijft :)
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:51:10 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191849241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Uhmmpie Duidelijk. Een vroegere vriendin sopte het hele huis van onder tot boven wanneer ze wegging (hooguit 7 week weg). Ze begon ook 2 maanden voor vertrek met inpakken.

Leuke foto's @:Barreltje, alles nog heel?
Alles nog heel hoor.. ^O^ begint ,nu ik veilig beneden ben wel wat beurs te worden... Ik verloor 5 minuten later ook nog mn telefoon (incl AL mn pasjes 8)7 ) dus dat was ook niet zo handig.. enerverende middag
pi_191849374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Alles nog heel hoor.. ^O^ begint ,nu ik veilig beneden ben wel wat beurs te worden... Ik verloor 5 minuten later ook nog mn telefoon (incl AL mn pasjes 8)7 ) dus dat was ook niet zo handig.. enerverende middag
Ow, die vond je terug, toch!? 8)7
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:03:19 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191849467
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, die vond je terug, toch!? 8)7
3 kwartier later inderdaad.. nog NET niet ondergesneeuwd... :o
  donderdag 5 maart 2020 @ 17:13:07 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191849607
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef Barreltje het volgende:

Mazzel dat je hem terug hebt gevonden. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_191849617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Pfffft.
Voortaan in een zak met rits. Check.
Bedacht jezelf ook. :*
pi_191849890
SnowBarrel :D ^O^
pi_191849946
quote:
:*
pi_191850019
quote:
Ik snap alleen niet helemaal waarom thuis pas? gedeelde smart, halve smart?
pi_191850031
Echte mannen mogen ook gewoon huilen P.

Niet niks en niemand die dat raar vind O+
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:07:29 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191850476
Na die Sigme-karbonaadjes wil een mens natuurlijk geen industrievarkjes meer he...
pi_191851104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:07 schreef fietsie het volgende:
Na die Sigme-karbonaadjes wil een mens natuurlijk geen industrievarkjes meer he...
Hoe groot is jullie tuin? Zelf Fietsie-karbonaadjes kweken
pi_191852147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit O+

/nogaanhetteruglezen
pi_191852613
Je verzint het niet.

Afgelopen zomer 1 dag voor de vakantie... muis dood. 1 muis over. Dus makeshift vakantiehuis gemaakt voor muis en illegaal mee genomen op vakantie. (Huisdierverbod.. maarja.. eenzame muis kon ECHT niet alleen blijven)

Morgen.. vakantie.
Muis die van de pijn door zn kooi rolt...
oorontsteking.
Dierenarts geweest...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu last minute vakantie oppas voor de muis.. want die moet 2x per dag antibiotica

Je verzint het niet.

Ik niet althans.
pi_191852805
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Je verzint het niet.

Afgelopen zomer 1 dag voor de vakantie... muis dood. 1 muis over. Dus makeshift vakantiehuis gemaakt voor muis en illegaal mee genomen op vakantie. (Huisdierverbod.. maarja.. eenzame muis kon ECHT niet alleen blijven)

Morgen.. vakantie.
Muis die van de pijn door zn kooi rolt...
oorontsteking.
Dierenarts geweest...
SPOILER
Nu last minute vakantie oppas voor de muis.. want die moet 2x per dag antibiotica

Je verzint het niet.

Ik niet althans.
Oeh, dan durf je de volgende keer niet eens meer weg te gaan
pi_191853015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, dan durf je de volgende keer niet eens meer weg te gaan
Mja ik was bang voor iets van een beroerte ofzo.. muis lag te rollen in mn hand.

Fokker geappt... “gaat niet goed”
En die zei meteen: oorontsteking. Komt wel goed.

Dierenarts.. antibiotica 2x daags in zn bek..
gelukkig vind ze het lekker _O-

En oma past gelukkig op ondanks dat ze muizen eigenlijk een beetje eng vind

Beestje is al 2,5.. meeste muizen worden helemaal zo oud niet.
(1,5-2 jaar is niet heel abnormaal)
Maar om hem nou te laten rollen van de pijn tot het zichzelf oplost... is ook zo wat he.

Dierenarts zei nog: ze is wel echt heel oud.. daar had ik normaal niks voor gegeven maar ze ziet er nog supergoed uit dus probeer het maar en dan zien we of het helpt.

Dus duimen allemaal maar.

Baal er wel onwijs van dat ik er zelf niet voor kan zorgen nu.
pi_191853274
Nu maar eens avondeten verzinnen... beetje laat voor pizza nu.
pi_191853278
Zondag naar Parasite *O*
pi_191853358
Ik kreeg ecologisch, antroposofisch, vegan etc verantwoord suikergoed.

“Eet jij maar op.. suikervrij en verantwoord enzo”

Maar stop net wat in mn mond.. want niet gegeten..
maar het smaakte nogal naar heel verantwoorde zeep.

Straks nog eens eentje proeven.. dat kan toch niet de bedoeling zijn.. zo’n zeepsmaakje.

En eentje aan dochterlief voeren...

Raar verhaal dit.
pi_191853477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet helemaal waarom thuis pas? gedeelde smart, halve smart?
Niet thuis. Auto. Op weg naar huis. Minder handig. Ik hou niet zo van emoties in het openbaar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191853484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Echte mannen mogen ook gewoon huilen P.

Niet niks en niemand die dat raar vind O+
:*
pi_191853501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Uhmmpie het volgende:

Straks nog eens eentje proeven.. dat kan toch niet de bedoeling zijn.. zo’n zeepsmaakje.

Raar verhaal dit.
Ieww
pi_191854884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:30 schreef PdeHoog het volgende:

Niet thuis. Auto. Op weg naar huis. Minder handig. Ik hou niet zo van emoties in het openbaar.
Van jezelf of van anderen?
Leer je wel mensen beter door kennen vind ik als ze meer zichzelf durven te zijn door hun emoties te tonen..
pi_191854907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Uhmmpie het volgende:

Raar verhaal dit.
Vooral vies praatje :7
pi_191855199
Sterkte P :*

Barrel :D Prachtig!

Balen dat de afspraak verzet is Tele :{ Niet fijn.

Beterschap voor de muis Uhmp!

Zo, verder niet bijgelezen. Was een volle dag met colleges. Waarvan 4 uur herhaling van vorig jaar en nog een onderwerp waar we dit eerste semester ook al mee waren platgegooid, dus ik kon m'n aandacht er moeilijk bijhouden. Laatste 2 uur college waren wel interessant en daarna nog een lezing van een dierenarts die in Namibië werkt. :)
pi_191855964
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Van jezelf of van anderen?
Leer je wel mensen beter door kennen vind ik als ze meer zichzelf durven te zijn door hun emoties te tonen..
Mezelf. En huilende mensen kan ik ook niet zo goed handelen :P
pi_191856664
Kaatje, inspiratie voor je muizenjacht:

https://forum.fok.nl/topic/2541917

(ja of beter niet misschien...)
pi_191856756
Ik kwam net thuis... bij een poes die van slag is en een beetje lekte :D
Mevrouw lijkt me graag bij de bevalling te hebben dus dat wordt een korte nacht slaap voor me. Morgen om half zes weer de wekker :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191856923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Kaatje, inspiratie voor je muizenjacht:

https://forum.fok.nl/topic/2541917

(ja of beter niet misschien...)
Ik zag het al (kreeg t ook van collega’s doorgestuurd). Maar als het goed is ben ik er vanaf.

Doet me denken aan wat een vroegere vriendin ooit vertelde. Haar ex was bang van spinnen, zij was niet thuis, hij zag een grote spin en ging er achteraan met een fles chloor....op een zwarte vloerbedekking. Er moest daarna eea vernieuwd worden :D

Gisteren zijn de vlonders van het balkon gehaald, donderdag gaat mijn hulp het balkon schoonmaken, dan wil ik iemand laten komen om alle evt binnendringplekken te dichten en dan kan het grote inrichten beginnen (en mag de zomer beginnen)

[ Bericht 15% gewijzigd door Kaatje1 op 05-03-2020 23:02:45 ]
pi_191857168
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag het al (kreeg t ook van collega’s doorgestuurd). Maar als het goed is ben ik er vanaf.

Doet me denken aan wat een vroegere vriendin ooit vertelde. Haar ex was bang van spinnen, zij was niet thuis, hij zag een grote spin en ging er achteraan met een fles chloor....op een zwarte vloerbedekking. Er moest daarna eea vernieuwd worden :D

Gisteren zijn de vlonders van het balkon gehaald, donderdag gaat mijn hulp het balkon schoonmaken, dan wil ik iemand laten komen om alle evt binnendringplekken te dichten en dan kan het grote inrichten beginnen (en mag de zomer beginnen)
Goede vooruitzichten ^O^

Hier dreigt het eerste Corona slachtoffer te vallen... een overleg wat afgezegd wordt.

Ik snap dat we voorzichtig moeten zijn, omdat we uit alle windstreken komen en met kwetsbare mensen werken.
Maar dan roept iemand dat: ‘er een algemene richtlijn is dat je niet met meer dan 15 mensen uit diverse locaties in één ruimte mag zitten’.
Niemand die een bron heeft, maar iedereen roept wel dat we dus maar af moeten zeggen ivm die richtlijn.

Ik heb hem vanavond even bij een GGDer voorgelegd. Die had er nog nooit van gehoord. Enige advies wat zij geven: handen wassen, niezen in elleboog en gezond verstand gebruiken als je je niet lekker voelt.

Hysterie :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 maart 2020 @ 23:15:45 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191857326
Ik zat maandag met een longarts die e.e.a. tot in details heeft uitgelegd.

Precies wat jij zegt: zeepje, handjes wassen en als je ziek bent thuis beter worden. En ook daar met normaal gedrag; geen gedoe met was op 60 graden en alles dagelijks boenen.
pi_191857542
Bij ons ook alles business as usual. Wel worden we aangemoedigd om iedere dag de laptop mee naar huis te nemen, mocht je plots in quarantaine moeten of kantoor sluit. Neem m morgen wel mee (maandag vrij) maar vandaag niet gedaan
pi_191857550
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede vooruitzichten ^O^

Hier dreigt het eerste Corona slachtoffer te vallen... een overleg wat afgezegd wordt.

Ik snap dat we voorzichtig moeten zijn, omdat we uit alle windstreken komen en met kwetsbare mensen werken.
Maar dan roept iemand dat: ‘er een algemene richtlijn is dat je niet met meer dan 15 mensen uit diverse locaties in één ruimte mag zitten’.
Niemand die een bron heeft, maar iedereen roept wel dat we dus maar af moeten zeggen ivm die richtlijn.

Ik heb hem vanavond even bij een GGDer voorgelegd. Die had er nog nooit van gehoord. Enige advies wat zij geven: handen wassen, niezen in elleboog en gezond verstand gebruiken als je je niet lekker voelt.

Hysterie :')
Dan hebben we hier wel echt een vet probleem.
Als jullie niks meer horen, dan is er Corona uitgebroken op de campus :P
pi_191858280
(Tussen)stand
  vrijdag 6 maart 2020 @ 02:46:30 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191858469
Oeh cat! Zijn dat er 2? O+
pi_191859047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 02:46 schreef Barreltje het volgende:
Oeh cat! Zijn dat er 2? O+
:Y

Daar is het ook bij gebleven. Een cyper-witte en een rooie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-03-2020 05:58:00 ]
pi_191859264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:15 schreef fietsie het volgende:
Ik zat maandag met een longarts die e.e.a. tot in details heeft uitgelegd.

Precies wat jij zegt: zeepje, handjes wassen en als je ziek bent thuis beter worden. En ook daar met normaal gedrag; geen gedoe met was op 60 graden en alles dagelijks boenen.
Ik begrijp dat het RIVM heel andere brieven verstuurd als je besmet bent..

En dat mensen dergelijke brieven serieus nemen lijkt me niet heel gek.

Sowieso.. met een flinke griep onder de leden elke dag je huis boenen.. lijkt me een uitdaging :)
pi_191859311
Mogguh :O Gisteravond zitten werken tot 23:45 en vervolgens een kutnacht gehad. Nu maar opstaan en naar kantoor :O Wordt een dag met veel koffie vermoed ik :P
pi_191859314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 06:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Gisteravond zitten werken tot 23:45 en vervolgens een kutnacht gehad. Nu maar opstaan en naar kantoor :O Wordt een dag met veel koffie vermoed ik :P
:O :O

Goedemorgen

Ik doe mee met koffiebehoefte denk ik.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 07:08:38 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191859527
Mogge :W

Ummphie.. Wel direct een nieuwe pot koffie zetten graag. c_/ :+

Verder een normale werkdag, het evenement waar ik naar toe zou gaan is afgelast ivm corona :s) .
pi_191859720
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 05:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:Y

Daar is het ook bij gebleven. Een cyper-witte en een rooie.
O+
Gefeliciteerd! :)
pi_191859805
Cat's logeercat O+ Gefeliciteerd met de geboortes. Kan je zoiets nu ook gewoon tweeling noemen? :7

@Barreltje _O_ Ik moest lachen om je foto's O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191859824
Goed zo. Geen paniek ^O^

Ik ga vandaag ook weer eens in ons zkh kijken hoe het ervoor staat.
Laatste dagje *O*

Lieff de opvangkat van Cat en gelukkig zijn het er maar 2! Eéneiig, Isa ? Hoe zit dat eigenlijk bij katten? Of allemaal een eigen zakje?
pi_191859844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Goed zo. Geen paniek ^O^

Ik ga vandaag ook weer eens in ons zkh kijken hoe het ervoor staat.
Laatste dagje *O*

Lieff de opvangkat van Cat en gelukkig zijn het er maar 2! Eéneiig, Isa ? Hoe zit dat eigenlijk bij katten? Of allemaal een eigen zakje?
Sowieso niet eeneiig als het twee verschillende kleur vachtjes zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 maart 2020 @ 08:09:14 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191859997
Morge. thuiswerken. Geen zin. Moet veel doen. Nog minder zin.

Even kijken of de was al droog is.
pi_191860067
Pot is binnen. O+ Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee. O+ Hopelijk de plant over een poosje ook, want die kon wel wat liefde gebruiken.

pi_191860093
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Tussen)stand
[ afbeelding ]
O+ gefeliciteerd :D
pi_191860104
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Tussen)stand
[ afbeelding ]
Cute. O+ Maar wel weinig, zeg.
pi_191860165
Gefeliciteerd Cat O+
Binnenkort sowieso eens gaan kijken of er al weer kittens in het plaatselijk asiel zitten.
pi_191860236
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Pot is binnen. O+ Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee. O+ Hopelijk de plant over een poosje ook, want die kon wel wat liefde gebruiken.

[ afbeelding ]
Oh, tof!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:36:03 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191860238
quote:

[ afbeelding ]
Mooi!
Spoilers!
pi_191860344
quote:

[ afbeelding ]
Oh die is inderdaad wel echt heel cool O+
pi_191860385
Danku danku. O+ Ik ben ook helemaal blij.

Sowieso weer helemaal into de planten op het moment. Ik weet niet of het lentekriebels zijn of rammelende eierstokken, maar ik ben wekelijks wel in meerdere plantenwinkels. :') Zit online te zoeken naar toffe planten, lees in Facebookgroepen, bestel stekjes. Het loopt echt een beetje uit de hand.

Maar ach, vanavond weer naar de plantenhal. :D
pi_191860400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Cat's logeercat O+ Gefeliciteerd met de geboortes. Kan je zoiets nu ook gewoon tweeling noemen? :7

@:Barreltje _O_ Ik moest lachen om je foto's O+
Sterker nog.. ik begreep van de fokker van mijn mannen (ook een tweelingnestje) dat zulke nestjes altijd superhecht zijn.

Mijne zijn dan ook, zoals ze al zei toen, eigenlijk altijd samen. En als ze niet samen zijn.. weten ze precies waar de ander uithangt.

En bij de fokker, die “iets” groter woont dan ik, dat als ze elkaar kwijt waren er 2 man liep te piepen/babymauws... tot ze elkaar weer hadden gevonden. Echt cute.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:08:13 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_191860610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:49 schreef Myraela het volgende:
Danku danku. O+ Ik ben ook helemaal blij.

Sowieso weer helemaal into de planten op het moment. Ik weet niet of het lentekriebels zijn of rammelende eierstokken, maar ik ben wekelijks wel in meerdere plantenwinkels. :') Zit online te zoeken naar toffe planten, lees in Facebookgroepen, bestel stekjes. Het loopt echt een beetje uit de hand.

Maar ach, vanavond weer naar de plantenhal. :D
Gave pot! En herkenbaar. Het zijn van die...vlagen die wel lang duren. Ik ben atm binnen wel content. tzt moeten er wat planten uit omdat ik er op uit gekeken ben, en wat nieuwe planten in.

Nu zit ik echter balls deep in de tuin. Tuin O+ Het plan begint zich te vormen, maar is lastig want sommige dingen zijn vrij definitief. Zo heb ik 7 van die (lelijke) betonbloembakken die vrij uh, zwaar zijn. Die staan nu werkloos opgestapeld tegen de schutting en ik wil ze wel gebruiken. Waarschijnlijk voor aardbeien. Maar ik wil ze maar 1 keer verplaatsen en ik weet nog niet waar ze komen.

Verder twijfels over de border. Ik heb m tot halverwege uitgegraven/omgespit. Maar dan? Hij is best lang en ik wil een deel moestuinen en een deel vaste (eetbare en insecten) planten. Worteldoek op 30 cm diep? Maar das lastig met planten. Geen worteldoek? thunder veel onkruid (brandnetel en weegbree :X )Worteldoek OP de aarde en dan planten? Ziet er niet uit. Grind erop? Misschien, moet ik grind kopen. :')

De aarde is wel mooi geworden door het afgraven vorig jaar. Veel minder wortels, veel regenwormen *O*
pi_191860780
Mogge!

Wat een ontzettend gave plantenpot. Kan me voorstellen dat je helemaal *O* bent.

Ik moet nog even wachten totdat ik met het balkon aan de gang kan, maar plannen genoeg.

En kittens *;
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:26:25 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191860860
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nu zit ik echter balls deep in de tuin. Tuin O+ Het plan begint zich te vormen, maar is lastig want sommige dingen zijn vrij definitief. Zo heb ik 7 van die (lelijke) betonbloembakken die vrij uh, zwaar zijn. Die staan nu werkloos opgestapeld tegen de schutting en ik wil ze wel gebruiken. Waarschijnlijk voor aardbeien. Maar ik wil ze maar 1 keer verplaatsen en ik weet nog niet waar ze komen.

Verder twijfels over de border. Ik heb m tot halverwege uitgegraven/omgespit. Maar dan? Hij is best lang en ik wil een deel moestuinen en een deel vaste (eetbare en insecten) planten. Worteldoek op 30 cm diep? Maar das lastig met planten. Geen worteldoek? thunder veel onkruid (brandnetel en weegbree :X )Worteldoek OP de aarde en dan planten? Ziet er niet uit. Grind erop? Misschien, moet ik grind kopen. :')

De aarde is wel mooi geworden door het afgraven vorig jaar. Veel minder wortels, veel regenwormen *O*
Doe geen grind. Dat graaft zich in en je komt het tot het einde der tijden tegen steeds als je je schep in de grond steekt.

Worteldoek is lastig. Dat is eigenlijk alleen geschikt bij een vast tuinontwerp. Je legt het dan op de aarde en zorgt voor bodembedekkers.

Mulchen is tegenwoordig wat je moet doen tegen onkruid. Je verstikt het met houtsnippers, compost, karton of bladeren. Zie YT Charles Dowding.
Je verstoort de bodem zo min mogelijk. Nooit meer spitten, yay.
Spoilers!
pi_191860893
Mijn ochtend begon zo O+

Eerste drupje vind ze niks... 2e is geen probleem.
Volgens mij smaakt het stiekem naar kaas.

Ze zit zelden lang genoeg stil om een scherpe foto te maken... nu heb ik 3 scherpe foto’s _O-

Duimen dat de AB ook echt aanslaat..
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:36:17 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191860992
Alsnjulliebklaar zijn met tuin idee En voor jullie eigen tuin heb ik nog wel een postzegel die met onderhoudsvriendelijke planten bezet mag worden.. :+
Voorlopig denk ik aan een verticale tuin..
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:36:37 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_191860998
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doe geen grind. Dat graaft zich in en je komt het tot het einde der tijden tegen steeds als je je schep in de grond steekt.

Worteldoek is lastig. Dat is eigenlijk alleen geschikt bij een vast tuinontwerp. Je legt het dan op de aarde en zorgt voor bodembedekkers.

Mulchen is tegenwoordig wat je moet doen tegen onkruid. Je verstikt het met houtsnippers, compost, karton of bladeren. Zie YT Charles Dowding.
Je verstoort de bodem zo min mogelijk. Nooit meer spitten, yay.
Ik overweeg het een jaar 50/50 te proberen. Helft van de border geen worteldoek, andere helft worteldoek OP de aarde. En dan eind van het jaar evalueren.
pi_191861041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Alsnjulliebklaar zijn met tuin idee En voor jullie eigen tuin heb ik nog wel een postzegel die met onderhoudsvriendelijke planten bezet mag worden.. :+
Voorlopig denk ik aan een verticale tuin..
Verticale tuin! Van de week ergens, denk op pinterest, een hele leuke gezien. Moet een handige harrie eens vragen of dat op mijn balkon ook kan.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:43:13 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191861091
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik overweeg het een jaar 50/50 te proberen. Helft van de border geen worteldoek, andere helft worteldoek OP de aarde. En dan eind van het jaar evalueren.
Kan ook. Of tussen je rijen groente tijdelijke reepjes worteldoek leggen en die verwijderen als de planten groot genoeg zijn om zelf onkruid te verdringen.
Spoilers!
pi_191862173
Hmm ik had worteldoek met erop een dikke lage cacaodoppen.

Maar dat hield alsnog geen onkruid tegen eigenlijk.
Rook wel heerlijk altijd na een regenbuitje.
pi_191862796
Ik zag laatst dat ik ineens aardbeienplantjes in de pot naast de pot met aardbeienplanten had gekregen. Dat is nog eens fijn onkruid. _O_
  vrijdag 6 maart 2020 @ 12:53:59 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864078
Wat is het toch altijd veel werk om alle jaaropgaven te verzamelen. Ik vind het elk jaar weer een rotklus.
Spoilers!
pi_191864159
Over worteldoek: dat wordt toch niet in een border ónder plantjes en struiken gelegd?
Onkruid komt overal uit.
Of begrijp ik het niet goed.
De paden in de voortuin zijn worteldoek met daarop een flinke laag frans 🤪 boomschors.
Ligt er al 4/5 jaar, nog steeds niet nodig om aan te vullen.
En het onkruid groeit er wel en trek ik zo los.
Achter ligt een dikke laag grind op worteldoek. Zelfde verhaal: onkruid komt op en makkelijk te verwijderen.

Affijn...nog steeds ben ik in belabberde conditie en alsnog vanmorgen op het werk ziekgemeld.

Oh ja, Myraela: mooie pot. _O_ Heb je geen binnenpot nodig?
pi_191864188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is het toch altijd veel werk om alle jaaropgaven te verzamelen. Ik vind het elk jaar weer een rotklus.
Dat zal bij jullie anders zijn (en veel meer) dan bij mij. Maar zodra ik wat zie langskomen stop ik het meteen in een mapje.
pi_191864220
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:59 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Myraela: mooie pot. _O_ Heb je geen binnenpot nodig?
Ik ben normaal echt fan van binnenpotten, voor het overtollige water. Maar deze is niet helemaal strak rond van binnen. Dus dat past niet goed. Ik heb nu een vuilniszak aan de binnenkant gedaan om het hout een beetje te beschermen. En dan onderin eerst een laag hydrokorrels gedaan voor het water.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:09:25 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zal bij jullie anders zijn (en veel meer) dan bij mij. Maar zodra ik wat zie langskomen stop ik het meteen in een mapje.
Het zijn er bij ons een stuk of 20. Wij moeten bijna overal inloggen om de overzichten te krijgen. En soms heeft J de login en soms ik. Of soms hebben we hem allebei maar dan zit de 2FA op zijn telefoonnummer. Profi voor een ICT-bedrijf. Ik mopper daar heus niet al 10 jaar over.
Spoilers!
pi_191864370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het zijn er bij ons een stuk of 20. Wij moeten bijna overal inloggen om de overzichten te krijgen. En soms heeft J de login en soms ik. Of soms hebben we hem allebei maar dan zit de 2FA op zijn telefoonnummer. Profi voor een ICT-bedrijf. Ik mopper daar heus niet al 10 jaar over.
Dat bedoel ik, heel anders en lastiger dan bij mij. Kan me voorstellen dat je aan het mopperen bent
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:23:51 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, heel anders en lastiger dan bij mij. Kan me voorstellen dat je aan het mopperen bent
En wat ik nu aan het doen ben is nog veeeeeeel kutter. Ik moet de facturen die met onze pinautomaat betaald zijn koppelen aan de bijschrijvingen op de bankrekening. Die bijschrijvingen bestaan meestal uit meerdere facturen dus dat is een enorm gepuzzel. Onze pinleverancier is niet heel goed in het aanleveren van duidelijke overzichten.

Dit zijn wel de dingen die het hebben van een bedrijf echt niet leuk maken. Gelukkig is het meeste werk wel leuk enzo maar allejezus wat kan ik hier slecht tegen.
Spoilers!
pi_191864571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maken twee opgedroogde streepjespakjes het een beetje beter?

Wel een gedoe zeg! En die tweestapsauthorisatie is echt dramatisch.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:25:59 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864602
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, dat helpt O+

Hoe was Robert trouwens? Ben je nog een beetje fit na vannacht?
Spoilers!
pi_191864634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat helpt O+

Hoe was Robert trouwens? Ben je nog een beetje fit na vannacht?
Gelukkig *O*

Robert was leuk! Verrassend! Lekker!
En woensdagavond ;) Gisteren was ik van 10 tot 10 aan het werk.

Dus nee, niet helemaal fit nu maar vanmiddag heb ik alleen maar een afspraak met mijn bank. Als ik me kan losrukken van het moedergeluk.
pi_191864649
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig *O*

Robert was leuk! Verrassend! Lekker!
En woensdagavond ;) Gisteren was ik van 10 tot 10 aan het werk.

Dus nee, niet helemaal fit nu maar vanmiddag heb ik alleen maar een afspraak met mijn bank. Als ik me kan losrukken van het moedergeluk.
Ik zou de bank naar de kittenkamer verhuizen
pi_191864666
Vandaag de streams van Ad L weer eens bekeken. Maar is geen zak meer aan. Hij zit alleen nog te boeren en te slapen. De zakken patat voor drie personen eet hij niet meer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191864700
quote:

[..]

[ afbeelding ]

*plasje smeltwater* O+
pi_191864718
och Cat, wat schattig zeg. Ik zou wel een kitten willen, maar met mijn 2 rauwdauwers en een huis zonder tuin lijkt het me niet praktisch. Wellicht later.

Zo, terug naar corona-central. Lekker zeg, thuis werken met een ziek kind.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:34:38 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864724
quote:

Wen er maar aan. Hoort voor alle systemen met persoonsinformatie.
pi_191864747
Lama
pi_191864761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wen er maar aan. Hoort voor alle systemen met persoonsinformatie.
Ik weet er alles van. -O-
pi_191864764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou de bank naar de kittenkamer verhuizen
Help jij mee tillen? *O*

Maar nee, dadelijk moet ik twee en een halve dag afwezigheid gaan goedmaken bij mijn eigen team.
pi_191864783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wie? :D
Mag er eigenlijk niet over hebben, soort B. Maar hij had een geweldige fanpage hier op het forum. Ik heb het deze week nog na zitten lezen. Genieten! Leest als een boek. Gewoon effe googele met forum.fok en je vindt de hele serie.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:39:48 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864785
Ik overweeg om dit weekend een low and slow varkensnek te gaan maken....
pi_191864805
quote:

[ afbeelding ]

O+ O+ O+
pi_191864813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
och Cat, wat schattig zeg. Ik zou wel een kitten willen, maar met mijn 2 rauwdauwers en een huis zonder tuin lijkt het me niet praktisch. Wellicht later.

Zo, terug naar corona-central. Lekker zeg, thuis werken met een ziek kind.
Hoe bevalt je baan, JT? :D
pi_191864818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:39 schreef fietsie het volgende:
Hmm...Friesland was het he? :P
pi_191864839
quote:
Hoe laat waar?
pi_191864842
quote:
Hoe ga je dat doen?
Ik ga morgen de boekhouding afwerken. Ik moet belastingaangifte doen ;(
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:45:00 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe laat waar?
Hehe ergens in Friesland, en ik gok zo'n 9 uur na dat ik begonnen ben
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:46:19 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:31 schreef Sigaartje het volgende:
Vandaag de streams van Ad L weer eens bekeken. Maar is geen zak meer aan. Hij zit alleen nog te boeren en te slapen. De zakken patat voor drie personen eet hij niet meer.
Over welke stream heb je het Sigaar? Het klinkt wat onsmakelijk :X
Spoilers!
pi_191864874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hehe ergens in Friesland, en ik gok zo'n 9 uur na dat ik begonnen ben
nonde dat is wel een eind weg _O-
pi_191864895
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Over welke stream heb je het Sigaar? Het klinkt wat onsmakelijk :X
Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.
pi_191864905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

nonde dat is wel een eind weg _O-
Stopover bij mij, en dan kan ik meerijden :P
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:49:43 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.
Ohhh, die. Nee, mondje dicht idd.
Spoilers!
pi_191864917

[ Bericht 95% gewijzigd door Sigaartje op 06-03-2020 13:50:57 ]
pi_191864919
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.

Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
pi_191864941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Stopover bij mij, en dan kan ik meerijden :P
Over rijden gesproken.. Heb een scheur in mijn voorruit zitten. We zagen hem woensdag steeds groter worden. Maandag kunnen ze de ruit gelukkig al vervangen.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:51:29 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.

Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.
Spoilers!
pi_191864972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
pi_191864985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.
Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:55:01 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.
Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjes O+
Spoilers!
pi_191865024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
Broek in de droger doen. Of bij de blokker heb je van die borstels met rode stof eroverheen daar borstel je een beetjr haar er wel mee af. Haarvrij krijgt een wasmachine ze niet nee. Maar ik heb een hond die tijdens het wandelen ook weleens een vieze sloot in springt enzo. En dan moet hij toch even afgedroogd worden voor hij de auto weer in kan. Dat spoelt er wel uit.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:56:11 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865027
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gaat dat wel goed?
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Spoilers!
pi_191865046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjes O+
Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzo :') en het heeft een app.. Alles heeft tegenwoordig een app _O-
pi_191865188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Oh daar merk ik weinig van. Ze staat al aan de deur als ik de deur open doe. Maar dan ook zijn dat ze denkt: ha eten!
pi_191865410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:20:02 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Hier ook. Specifiek die van Ikea.
Spoilers!
pi_191865443
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:48:15 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191865806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je benen??
pi_191865822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
Voor de bank gebruik ik een trekker voor de ramen.. gaat super
pi_191865827
Ik hou niet van die plak rollers. Vind het ellendige dingen _O-

Voor de bank en vloerkleed zo'n trekker waar je de ramen mee kan droog trekken _O_
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:53:43 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191865869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:48 schreef fietsie het volgende:

Je benen??
(Brazilian)wax. *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191865883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

of H&M
pi_191865919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, fijn!
pi_191866431
Ikearollers voor kleding *O*
Voor de bank deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)IiyaX24aAsskEALw_wcB

Heb er twee, eentje boven voor logeetbed/dekbed/badmat/bureaustoel en beneden voor de bank :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191866444
Ik heb de mijne via Amazon, waren in NL nog niet te krijgen toen. Wel evenveel betaald trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191867167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-info ^O^
Ik heb het pakketje niet eens bekeken, enkel binnen gelegd en vertrokken naar Spanje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191867261
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hou niet van die plak rollers. Vind het ellendige dingen _O-

Voor de bank en vloerkleed zo'n trekker waar je de ramen mee kan droog trekken _O_
Plastic huishoudhandschoenen _O_
Toen ik nog vloerkleden had liggen haalde ik daarmee regelmatig een halve kat aan haar eruit.
pi_191867279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzo :') en het heeft een app.. Alles heeft tegenwoordig een app _O-
Echt, why??!?!

Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo? _O-
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
pi_191867364
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Echt, why??!?!

Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo? _O-
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
heb ik met koelkasten ook altijd..... wandelen die voor mij de supert binnen en vullen die zichzelf??? totaal zinloos
pi_191867369
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Plastic huishoudhandschoenen _O_
Toen ik nog vloerkleden had liggen haalde ik daarmee regelmatig een halve kat aan haar eruit.
Oja dat moet ik ook nog steeds eens proberen
pi_191867376
quote:

[..]

Echt, why??!?!

En wat doet die app met die sok?
Ik kan me werkelijk niets voorstellen bij een wasmachine-app :D. Ik denk dat ik mijn leven ga voltooien zonder.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191867466
Pff. We hadden mijn oude iPhone 7 opgestuurd naar zo'n inkoper. Zouden er nog 120 euro voor krijgen. Prima, geen geweldig bedrag, maar tenminste ook geen gezeur. Dus wij opgestuurd. Komen ze nu met een herbeoordeling en willen ze maar 26 euro betalen. :') Ding was perfect.

Dan maar retour en ga ik er thuis eens flink op stampen ofzo. Dat geeft me meer voldoening dan die 26 euro.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:56:36 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867496
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:29 schreef sigme het volgende:

[..]

PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-info ^O^
Ik heb het pakketje niet eens bekeken, enkel binnen gelegd en vertrokken naar Spanje.
Ik ging er niet eens vanuit dat je nu je PM al zou lezen :D
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:58:19 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867517
Ik zou best een wasmachine met een app willen. Gewoon om te testen. Maar ik mag pas over 10 jaar ofzo een nieuwe wasmachine.
Spoilers!
pi_191867579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou best een wasmachine met een app willen. Gewoon om te testen. Maar ik mag pas over 10 jaar ofzo een nieuwe wasmachine.
Alles kan kapot he :P

Is er ook een app die je droger voor je leeghaalt? Ik heb net de kraamwas gedaan en droger gilt al een kwartier dat hij klaar is. Maar de bank ligt zo lekker.....
pi_191867613
Vannacht was trouwens wel grappig. Ik kwam thuis bij puffende poes.
Dus ik me met tablet daar geïnstalleerd. Ik speel FOE, en om middernacht werd een grote aanval gepland dus role call.

Ik meldde me aan ovb, want wakker was ik toch. Om 5 voor 12 maakte ik het definitief want poes liet nog geen teken van bevallen zien. Middernacht komt, en vijf minuten later moet ik de strijd laten voor wat het was want opeens hing er een kitten half uit :D _O-
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:09:14 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:54 schreef Myraela het volgende:
Pff. We hadden mijn oude iPhone 7 opgestuurd naar zo'n inkoper. Zouden er nog 120 euro voor krijgen. Prima, geen geweldig bedrag, maar tenminste ook geen gezeur. Dus wij opgestuurd. Komen ze nu met een herbeoordeling en willen ze maar 26 euro betalen. :') Ding was perfect.

Dan maar retour en ga ik er thuis eens flink op stampen ofzo. Dat geeft me meer voldoening dan die 26 euro.
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl

Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:11:30 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867693
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alles kan kapot he :P

Is er ook een app die je droger voor je leeghaalt? Ik heb net de kraamwas gedaan en droger gilt al een kwartier dat hij klaar is. Maar de bank ligt zo lekker.....
Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:13:22 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867719
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezien O-)
Spoilers!
pi_191867726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.
Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen. :D. En als ik het te lang negeer houdt hij ook op.

Mijn wasmachine speelt Schubert O+ Veel klanten hebben er een hekel aan, ik vind het fantastisch.
Die kan uit, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:13:52 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867728
En goeiedag :W
Volgens mij waren jullie (onbewust) een tijdje uit myAT :o

Ik was net bij de Edeka.
Daar lag op een schaaltje gepresenteerd bij de slager "spider steak". Die naam kwam me bekend voor.
"Ist das wie Kachelfleisch, aber von Rind?"

Dat werd bevestigd. Ik ben erg benieuwd :9
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:15:23 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezien O-)
Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaat :+
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:15:37 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867758
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen. :D. En als ik het te lang negeer houdt hij ook op.

Mijn wasmachine speelt Schubert O+ Veel klanten hebben er een hekel aan, ik vind het fantastisch.
Die kan uit, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Het is ook wel waardevol. Maar het moet gewoon ook uit kunnen. Als het toevallig zo uitkomt dat we eten als dat ding klaar is ofzo. Of als ik gedurende de wastijd hoofdpijn heb gekregen. En ook gewoon omdat het moet kunnen.
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:16:03 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867765
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef derLudolf het volgende:
En goeiedag :W
Volgens mij waren jullie (onbewust) een tijdje uit myAT :o

Ik was net bij de Edeka.
Daar lag op een schaaltje gepresenteerd bij de slager "spider steak". Die naam kwam me bekend voor.
"Ist das wie Kachelfleisch, aber von Rind?"

Dat werd bevestigd. Ik ben erg benieuwd :9
Nice _O_
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:20:16 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867816
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaat :+
De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.
De MG dealer had hem getaxeerd. In het donker, zonder foto's te maken. 1750 Euro. Niet heel slecht op zich.

De week voor we hem gingen inruilen knalt J achteruit tegen een lantaarnpaal met de enige kant die nog geen schade had. Alle kanten hadden nu schade Ik zag er de humor wel van in, hij niet. Hij was bang voor de reactie van de dealer. Bij de inruil hebben ze het niet eens gezien. Hij herinnerde zich ons niet meer, het was zo bizar druk geweest. We hebben gewoon 1750 euro gekregen.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:23:29 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.
De MG dealer had hem getaxeerd. In het donker, zonder foto's te maken. 1750 Euro. Niet heel slecht op zich.

De week voor we hem gingen inruilen knalt J achteruit tegen een lantaarnpaal met de enige kant die nog geen schade had. Alle kanten hadden nu schade Ik zag er de humor wel van in, hij niet. Hij was bang voor de reactie van de dealer. Bij de inruil hebben ze het niet eens gezien. Hij herinnerde zich ons niet meer, het was zo bizar druk geweest. We hebben gewoon 1750 euro gekregen.
Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MG :)
Is dat allemaal opgelost?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:25:15 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867897
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MG :)
Is dat allemaal opgelost?
Nee. We wachten op de onderdelen uit China :') Er is die dag wel een noodreparatie uitgevoerd om de deur weer open te kunnen maken. Tijdens de storm is de kap van de spiegel er nog af gewaaid. De bedrading is nu zichtbaar. De wasstraat had geen invloed op die draden. Dat is alles tot nu toe.
Spoilers!
pi_191868002
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

Eerder had mijn vriend wel prima ervaring hier. Je weet dat je geen topprijs krijgt, maar dan heb je tenminste ook niet het gezeur van marktplaatskopers.
pi_191868006
quote:

[..]

Echt, why??!?!

Ik heb geen idee. Maar goed dat hij een melding geeft als het ding klaar is is opzich wel nice. Hij staat bij ons in de garage. Scheelt toch weer heen en weer lopen of het ding klaar is _O-

Ik heb hem er niet op uitgezocht trouwens. Wel op de add wash en energiezuinigheid. Weegt de was ook zodat je bij kleine wasjes minder water gebruikt.
pi_191868040
Ik had het recept al gehalveerd maar als nog erg veel beslag voor de worteltaart :9 achja zal ook wel op gaan.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:45:59 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_191868154
Hmm. Ik heb in de koelkast nog (restjes) gekookte biet, makreel, dille en spinazie. Iemand creatieve ideeen? Hoeft niet bij elkaar. :7
pi_191868186
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaakt :') Iedereen bij de praktijk was weg van die twee samen O+

Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused :')
pi_191868200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaakt :') Iedereen bij de praktijk was weg van die twee samen O+

Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused :') [ afbeelding ]
Awww
pi_191868242
quote:

Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused :') [ afbeelding ]
Ah gossie
pi_191868280
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah gossie
Komt wel goed hoor, is ff wennen en ze is nog aan 't bijkomen van narcose en alles
  vrijdag 6 maart 2020 @ 18:11:16 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191868464
quote:

Aww ;(
Spoilers!
pi_191868478
quote:

Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).

Maar veel fijner dan zo'n kap, en dit went best snel :Y
pi_191868558
Ik heb eigenlijk maar 1 harde eis aan een wasmachine: het moet een bovenlader zijn. Ik heb de schurft aan voorladers. Groot voordeel: het beperkt de keuze enorm :')
  vrijdag 6 maart 2020 @ 18:28:00 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191868703
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik heb in de koelkast nog (restjes) gekookte biet, makreel, dille en spinazie. Iemand creatieve ideeen? Hoeft niet bij elkaar. :7
Wij hadden net bietensoep.. O+
  vrijdag 6 maart 2020 @ 18:31:36 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_191868762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wij hadden net bietensoep.. O+
Oh. :9 Recept?
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 18:37:31 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191868839
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dille en rode bieten. Gekookt ei, komkommer ben kefir er bij en je hebt "roze soep" uit Litouwen.

https://myfoododyssey.com(...)ld-beet-soup-recipe/
pi_191868888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).

Maar veel fijner dan zo'n kap, en dit went best snel :Y
Ja denk ook wel dat 't snel went hoor maar vandaag voelt ze zich, terecht ook wel, sip.
pi_191869052
@Ludolf...hoest met de sollicitatie afgelopen?
Héel lang een bovenlader...in de schuur... met aparte centrifuge waar het goed in 2 porties in moest..en dan 3 min. het deksel vergrendeld.
Ok. ik deed het. Blij met nu een voorlader. w/
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 18:52:42 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191869073
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...hoest met de sollicitatie afgelopen?

Nog niks concreets helaas.
pi_191869100
Heb ook al jaren een bovenlader, en zou niet meer anders willen.

Kan me niet herinneren dat de diva’s een kap of een rompertje aanhadden

Zou Z80 met vakantie zijn?
pi_191869235
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog niks concreets helaas.
8)7
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:07:50 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191870253
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zal ik aan de kok moeten vragen
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:11:14 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191870329
We hebben nu wel een Laps kookboek.. ^O^

Kan je rendier gewoon bij de Ikea kopen denken jullie?
pi_191870411
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb het wel eens bij Hanos gezien, maar daar heb je wel een pasje voor nodig
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:26:31 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191870587
quote:

Ik ben t nog niet tegengekomen bij de ikea.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:32:16 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191870683
quote:

Levend ben ik ze daar nog niet tegengekomen, hoewel ik zelf wel graag een impressie ven een RENdier geef als ik naar de Ikea moet. Ik ren zo snel als mogelijk weer door die winkel :r naar de uitgang. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:37:15 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191870773
quote:

Ehm verder dan dit kom ik niet qua Scandinavisch bij jou in de buurt: https://bøg.com/kontakt/
pi_191871634
Jongens ik heb *O* *O* *O* *O* *O* vakantie *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 6 maart 2020 @ 21:28:08 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191871700
^O^ ^O^
pi_191871883
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 21:24 schreef Blues het volgende:
Joepie *O* *O* *O* een hele week? Lekker relaxen en leuke dingen doen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 22:41:57 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191873173
Avond :W

Leuke borrel met oud-collega's. :). Daarna weten eten bij L'Arena op het Olympiaplein. Lekkere pasta gegeten met garnalen en schelpjes :9.
pi_191873322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Joepie *O* *O* *O* een hele week? Lekker relaxen en leuke dingen doen
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beter *O*
pi_191873461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 22:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beter *O*
Prima planning (ook niet je mails lezen ;) )
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 23:00:18 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191873558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook al jaren een bovenlader, en zou niet meer anders willen.
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.
pi_191873584
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 23:06:59 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191873697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastig :7
pi_191873826
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastig :7
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 23:48:42 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191874496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?
pi_191874562
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?
Net als in een voorlader zit het centrifugeren gewoon in het programma
  vrijdag 6 maart 2020 @ 23:55:05 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191874586
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op :9
Spoilers!
pi_191874613
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op :9
Oooh, ook een extra appelfleurtje?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 23:58:27 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191874638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maarqrt 2020 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oooh, ook een extra appelfleurtje?
Yup :9 Extra alles, ook dat prinsessending uit de foyer. We hebben de bonbons in de tas gestopt voor morgen.
Spoilers!
pi_191874745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Prima planning (ook niet je mails lezen ;) )
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
pi_191874754
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
w/
  zaterdag 7 maart 2020 @ 00:18:17 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191874887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
Kijk jou eens voor jezelf kiezen _O_
Spoilers!
pi_191874939
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen :@
pi_191874998
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yup :9 Extra alles, ook dat prinsessending uit de foyer. We hebben de bonbons in de tas gestopt voor morgen.
Haha..ging je 2 x. :Y)

En Blues :* duidelijk!
pi_191876717
Blues een fijne hoofd-leeg-maak vakantie *O*
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:33:08 #255
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876728
Goedemorgen bovenstebeste SC! O+ Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?

En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_191876732
Goedemorgen!
‘t Is fris hier, 4graden. Kachel aan, binnen is het lekker warm.

Ik heb mij gister een grote paellapan gekocht, en vis.

zaterdag 7 maart 2020 @ 07:35:10 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876745
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 21:24 schreef Blues het volgende:
O+ Welverdiend! Zen-word-ze :*
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:36:40 #258
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876756
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
‘t Is fris hier, 4graden. Kachel aan, binnen is het lekker warm.

Ik heb mij gister een grote paellapan gekocht, en vis.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D :W Paella moet wel nog een duizendvoud lekkerder worden met zo'n toffe backdrop!
Gezien niet bijgelezen: hoe lang blijven jullie er deze keer? :)
pi_191876773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC! O+ Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?

En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.
pi_191876787
Ik moest niezen in de trein :o voel me direct exposed. Als ik in Noord Brabant woonde had ik nu ook 2 weken vakantie *O*
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:43:41 #261
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.
Yup, nou ja, speklap in reepjes in dit geval. :)
Het stinkt wel een beetje tijdens het maken door die brute hoeveelheid vissaus, maar het is het waard :9
pi_191876800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:36 schreef minilot het volgende:

[..]

:D :W Paella moet wel nog een duizendvoud lekkerder worden met zo'n toffe backdrop!
Gezien niet bijgelezen: hoe lang blijven jullie er deze keer? :)
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?
We hebben nog 10 dagen voordat we terug moeten.

Wat was jij doende toen je 20 topics niet bij ons was?
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:45:04 #263
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest niezen in de trein :o voel me direct exposed. Als ik in Noord Brabant woonde had ik nu ook 2 weken vakantie *O*
Ik durf nauwelijks nog te hoesten in de supermarkt. Die blikken :o Vrij lastig, want beetje verkouden en eten moet toch gekocht!

En heb morgen nog wel met mijn beste vriend afgesproken in de Efteling! #Brabant
pi_191876821
:O

Vandaag de andere helft van de border uitgraven/omspitten en bandjes leggen langs de rand. Eventueel nog vlinderstruik uitgraven bij Vriendin en hier in de tuin zetten. En ik denk tuincentrum. *O*
  Official ESF Kreviewer zaterdag 7 maart 2020 @ 07:48:43 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191876832
Morge. Te vroeg.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:52:18 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876849
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?
We hebben nog 10 dagen voordat we terug moeten.

Wat was jij doende toen je 20 topics niet bij ons was?
Omgeving. Achtergrond. :)

En niks bijzonders! Had een lijstje met shizzle in huis waar ik mee aan de slag wilde zo met koter op peuterspeelzaal en dat leidde tot een periode van uitzonderlijk veel nuttigs doen. Maar het telkens voornemens geweest te zijn om éérst alle topics bij te lezen voordat ik weer ging meekletsen verhinderde één en ander, dus dat heb ik nou maar opgegeven. :')
pi_191876863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen :@
Waarom de :@ Ik heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden :D
  zaterdag 7 maart 2020 @ 07:59:48 #268
221912 minilot
Nancy boy
pi_191876898
Geen droger, maar ik vond dat dagelijks was ophangen wel een lekkere Stepford wife-ishe handeling. :7
  Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 08:03:44 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191876927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je draagt geen spijkerbroeken?
pi_191876954
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je draagt geen spijkerbroeken?
Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoor :?
pi_191876983
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Goed zo!
  Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 08:25:10 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191877016
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoor :?
Een serieuze. Ik dacht dat dat niet kon
  Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 08:27:52 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191877031
Of niet kunnen... Een wollen trui kán wel in de droger.

Ik dacht dat je misschien nooit spijkerbroeken aan had
pi_191877052
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gooi alleen het beddengoed in de droger. Neemt zo veel plek in om te drogen anders.
pi_191877081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:

:9

Maar jij hebt duidelijk mijn babi ketjap nog nooit op :+
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:42:38 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877117
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat maakt nieuwsgierig! *O*
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:43:29 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191877124
quote:

[..]

Vertel meer!

En goedemorgen *O* Vandaag is mijn allerfavorietste dag *O* De moestuinbakken gaan de tuin in en dan hebben we eindelijk een idee hoe het er allemaal uit gaat zien enzo *O*

*O*
Spoilers!
pi_191877140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou ja ik kan mij best voorstellen dat het miepig over kan komen _O-
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:48:14 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877160
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vertel meer!

En goedemorgen *O* Vandaag is mijn allerfavorietste dag *O* De moestuinbakken gaan de tuin in en dan hebben we eindelijk een idee hoe het er allemaal uit gaat zien enzo *O*

*O*
Yay! Foto's gewenst!
Hoeveel bakken komen er?
pi_191877167
Hoi mini! Welkom terug :W

Ik had de indruk dat er ook meer blikken onze kant op gingen als de baby hoestte in het vliegtuig. Die is de hele winter al een tikkie verkouden.

Vakantie voor blues *O* wat goed. Even alles langs je heen laten gaan en aandacht voor andere, leukere dingen. Hoe ga je je tijd vullen?

Het is hier heerlijk *O* (voor minilot: ik ben op minivakantie in Portugal). Precies goed qua temperatuur. Ik zie bloemen en hoor vogels O+ En het kind doet het heel goed, die geniet van nieuwe omgevingen. Afgelopen nacht wel wat onrustig, dus tussen ons in geslapen. Maar dat is een stuk minder vervelend als je weet dat het geen probleem is om overdag brak te zijn.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:49:49 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191877175
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Yay! Foto's gewenst!
Hoeveel bakken komen er?
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.
Spoilers!
pi_191877206
quote:

[..]

De meesten (misschien wel niemand) hier, hint hint
pi_191877222
Ja mini is terug. Stepword wifish.

En Lot...details? Lijkt het een beetje op de plaatjes?

Lucky Strike...ben benieuwd. Enne...morgen is er weer een dag!
M.a.w. stoppen jullie bijtijds! # streng.

Vannacht bedacht ik mijn zelfdiagnose en heb gelijk gegoocheld: bronchitis en 2 weken zoet mee. w/
Vraag: is het bacterieel of viraal. En ik schat zo maar in dat de huisarts geen test voorradig heeft. Plus dat ik - zo ver ik weet - niemand hugte oid uit risico gebied.
Vraag 2: ga ik dan bellen maandag.
Zelf quarantaine doe ik al.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:01:46 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191877269
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:55 schreef AnneX het volgende:
Ja mini is terug. Stepword wifish.

En Lot...details? Lijkt het een beetje op de plaatjes?

Lucky Strike...ben benieuwd. Enne...morgen is er weer een dag!
M.a.w. stoppen jullie bijtijds! # streng.

Vannacht bedacht ik mijn zelfdiagnose en heb gelijk gegoocheld: bronchitis en 2 weken zoet mee. w/
Vraag: is het bacterieel of viraal. En ik schat zo maar in dat de huisarts geen test voorradig heeft. Plus dat ik - zo ver ik weet - niemand hugte oid uit risico gebied.
Vraag 2: ga ik dan bellen maandag.
Zelf quarantaine doe ik al.
Goede vragen AnneX. Ik heb geen tips. Succes en sterkte in elk geval.

En morgen is er helemaal geen tijd en volgend weekend ook weinig :6 Maar het hoeft niet allemaal af vandaag.
Spoilers!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:05:12 #285
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877317
Babiketjapmeet te @Aure, joe! ^O^ Wat is de grootste hoeveelheid die je er ooit van gemaakt hebt, @Aure? *O*

@AnneX beterschap joh! Ook niet knuffelen met Mr.X nu? ;(

Lucky, wat een boel bakken! Gaaf! Succes vandaag :* Hou ons op de hoogte!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:07:44 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877336
@Lot_1 Minivakanties zijn de beste vakanties! :7 Al veel lekkers gegeten? :9

Word je zo brak van jonkje tussenin ja? Günther slaapt er nog steeds (nou ja, bij ons, niet bij jullie) en logeerde afgelopen week voor het allerallereerst buitenshuis en ik heb dus geen oog dicht gedaan :')
pi_191877356
quote:

Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jum :9
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:10:56 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877368
Lein, wat maakt de onorthodoxe onorthodox? #geïntrigeerd
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:12:32 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191877391
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jum :9
Ik jureer wel.
Spoilers!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:13:59 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191877405
Het speklappen recept is gecopieerd naar de huis-recepten app ^O^
K.mopperde we nog even over het levensverhaal wat weer tentoongespreid diende te worden bij het recept..maar vooruit..

En een babi pangang battle ben ik benieuwd naar... Ik ben geen fan dus ik wil me wel opwerpen als kritisch jurylid O-)
pi_191877409
@minilot:

Nee ik slaap wel prima met hem naast me. Maar hij belandde bij ons in bed omdat hij rond 01.00 uur huilend wakker werd en de man hem eerst in slaap wiegde en weglegde waarop hij direct weer wakker werd en dat vijf keer herhaalde.. (normaal gesproken gaat dat wel vaak goed). Dus we sliepen pas weer rond 01.30 uur en hij werd om 7.00 uur weer wakker. Dus de nacht was kort.

Mistte Günther het slapen bij jou ook zo? Wat was de reden van het nachtje logeren?
pi_191877412
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik jureer wel.
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodig
pi_191877413
Ik denk 2 a 3 kilo maar, ik maak dan altijd nog andere dingen erbij zoals rendang, sambal goreng telor, gado gado etc.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:14:55 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191877419
Wat zijn Nederlanders op reis trouwens een stel enkels 1e klas zeg.. 8)7
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:15:25 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodig
Ja, vind ik ook wel. :Y
pi_191877472
Kwart over negen en al zoveel schoongemaakt. _O_
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:21:05 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_191877490
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:14 schreef Lot_1 het volgende:
Mistte Günther het slapen bij jou ook zo?
Voor geen meter, althans, volgens mijn moeder. :+

Het was een uitprobeersel. Eind maart is er een feestje in Rotterdam waar J. en ik zowaar allebei naartoe willen, vandaar! De afgelopen twee jaar zijn we eigenlijk steeds los van elkaar uitgegaan - gaat wegens niet al te overeenkomstige muzieksmaak doorgaans prima. :)
pi_191877503
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.
Wat veel :o Ik hoop dat jullie een flink eind opschieten vandaag! Ik lees met lichte jaloersheid over je tuinwerk-plannen. Hier ook het idee om het eea aan te pakken maar nog geen idee hoe en wat precies.
pi_191877531
@Anne_X: maak je je erg zorgen? Ik zou de huisarts bellen om te overleggen en advies te krijgen. Verder gewone hygiëne regels volgen, (kwetsbare) medemensen mijden, en goed voor jezelf zorgen - veel rust, goed eten.

Ik maak foto's om ze later aan jou te kunnen laten zien. Het klopt aardig met de plaatjes en verhalen ^O^
pi_191877675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Lein, wat maakt de onorthodoxe onorthodox? #geïntrigeerd
Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhoren :s)
pi_191877704
Ineens allemaal lapo angst? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')