Awwwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij hadden net bietensoep..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik heb in de koelkast nog (restjes) gekookte biet, makreel, dille en spinazie. Iemand creatieve ideeen? Hoeft niet bij elkaar.
Dille en rode bieten. Gekookt ei, komkommer ben kefir er bij en je hebt "roze soep" uit Litouwen.quote:
Ja denk ook wel dat 't snel went hoor maar vandaag voelt ze zich, terecht ook wel, sip.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).
Maar veel fijner dan zo'n kap, en dit went best snel
Nog niks concreets helaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...hoest met de sollicitatie afgelopen?
Dat zal ik aan de kok moeten vragenquote:
Ik heb het wel eens bij Hanos gezien, maar daar heb je wel een pasje voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
We hebben nu wel een Laps kookboek..
Kan je rendier gewoon bij de Ikea kopen denken jullie?
Ik ben t nog niet tegengekomen bij de ikea.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Levend ben ik ze daar nog niet tegengekomen, hoewel ik zelf wel graag een impressie ven een RENdier geef als ik naar de Ikea moet. Ik ren zo snel als mogelijk weer door die winkelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Ehm verder dan dit kom ik niet qua Scandinavisch bij jou in de buurt: https://bøg.com/kontakt/quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Joepiequote:
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beterquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Joepie![]()
![]()
een hele week? Lekker relaxen en leuke dingen doen
Prima planning (ook niet je mails lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beter
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook al jaren een bovenlader, en zou niet meer anders willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |