Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.
Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezien
Het is ook wel waardevol. Maar het moet gewoon ook uit kunnen. Als het toevallig zo uitkomt dat we eten als dat ding klaar is ofzo. Of als ik gedurende de wastijd hoofdpijn heb gekregen. En ook gewoon omdat het moet kunnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen.. En als ik het te lang negeer houdt hij ook op.
Mijn wasmachine speelt SchubertVeel klanten hebben er een hekel aan, ik vind het fantastisch.
Die kan uit, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef derLudolf het volgende:
En goeiedag![]()
Volgens mij waren jullie (onbewust) een tijdje uit myAT
Ik was net bij de Edeka.
Daar lag op een schaaltje gepresenteerd bij de slager "spider steak". Die naam kwam me bekend voor.
"Ist das wie Kachelfleisch, aber von Rind?"
Dat werd bevestigd. Ik ben erg benieuwd
De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaat
Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MGquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.
De MG dealer had hem getaxeerd. In het donker, zonder foto's te maken. 1750 Euro. Niet heel slecht op zich.
De week voor we hem gingen inruilen knalt J achteruit tegen een lantaarnpaal met de enige kant die nog geen schade had. Alle kanten hadden nu schade Ik zag er de humor wel van in, hij niet. Hij was bang voor de reactie van de dealer. Bij de inruil hebben ze het niet eens gezien. Hij herinnerde zich ons niet meer, het was zo bizar druk geweest. We hebben gewoon 1750 euro gekregen.
Nee. We wachten op de onderdelen uit Chinaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MG
Is dat allemaal opgelost?
Eerder had mijn vriend wel prima ervaring hier. Je weet dat je geen topprijs krijgt, maar dan heb je tenminste ook niet het gezeur van marktplaatskopers.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl
Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
Ik heb geen idee. Maar goed dat hij een melding geeft als het ding klaar is is opzich wel nice. Hij staat bij ons in de garage. Scheelt toch weer heen en weer lopen of het ding klaar isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, why??!?!
Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo?![]()
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
Awwwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij hadden net bietensoep..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik heb in de koelkast nog (restjes) gekookte biet, makreel, dille en spinazie. Iemand creatieve ideeen? Hoeft niet bij elkaar.
Dille en rode bieten. Gekookt ei, komkommer ben kefir er bij en je hebt "roze soep" uit Litouwen.quote:
Ja denk ook wel dat 't snel went hoor maar vandaag voelt ze zich, terecht ook wel, sip.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).
Maar veel fijner dan zo'n kap, en dit went best snel
Nog niks concreets helaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...hoest met de sollicitatie afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |