Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Hier ook. Specifiek die van Ikea.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Je benen??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Voor de bank gebruik ik een trekker voor de ramen.. gaat superquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
(Brazilian)wax.quote:
of H&Mquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier ook. Specifiek die van Ikea.
PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-infoquote:
Plastic huishoudhandschoenenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hou niet van die plak rollers. Vind het ellendige dingen![]()
Voor de bank en vloerkleed zo'n trekker waar je de ramen mee kan droog trekken
Echt, why??!?!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzoen het heeft een app.. Alles heeft tegenwoordig een app
heb ik met koelkasten ook altijd..... wandelen die voor mij de supert binnen en vullen die zichzelf??? totaal zinloosquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, why??!?!
Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo?![]()
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
Oja dat moet ik ook nog steeds eens proberenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Plastic huishoudhandschoenen![]()
Toen ik nog vloerkleden had liggen haalde ik daarmee regelmatig een halve kat aan haar eruit.
En wat doet die app met die sok?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, why??!?!
Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo?![]()
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
Ik ging er niet eens vanuit dat je nu je PM al zou lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:29 schreef sigme het volgende:
[..]
PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-info![]()
Ik heb het pakketje niet eens bekeken, enkel binnen gelegd en vertrokken naar Spanje.
Alles kan kapot hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou best een wasmachine met een app willen. Gewoon om te testen. Maar ik mag pas over 10 jaar ofzo een nieuwe wasmachine.
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nlquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:54 schreef Myraela het volgende:
Pff. We hadden mijn oude iPhone 7 opgestuurd naar zo'n inkoper. Zouden er nog 120 euro voor krijgen. Prima, geen geweldig bedrag, maar tenminste ook geen gezeur. Dus wij opgestuurd. Komen ze nu met een herbeoordeling en willen ze maar 26 euro betalen.Ding was perfect.
Dan maar retour en ga ik er thuis eens flink op stampen ofzo. Dat geeft me meer voldoening dan die 26 euro.
Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alles kan kapot he
Is er ook een app die je droger voor je leeghaalt? Ik heb net de kraamwas gedaan en droger gilt al een kwartier dat hij klaar is. Maar de bank ligt zo lekker.....
J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl
Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |