abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191857550
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede vooruitzichten ^O^

Hier dreigt het eerste Corona slachtoffer te vallen... een overleg wat afgezegd wordt.

Ik snap dat we voorzichtig moeten zijn, omdat we uit alle windstreken komen en met kwetsbare mensen werken.
Maar dan roept iemand dat: ‘er een algemene richtlijn is dat je niet met meer dan 15 mensen uit diverse locaties in één ruimte mag zitten’.
Niemand die een bron heeft, maar iedereen roept wel dat we dus maar af moeten zeggen ivm die richtlijn.

Ik heb hem vanavond even bij een GGDer voorgelegd. Die had er nog nooit van gehoord. Enige advies wat zij geven: handen wassen, niezen in elleboog en gezond verstand gebruiken als je je niet lekker voelt.

Hysterie :')
Dan hebben we hier wel echt een vet probleem.
Als jullie niks meer horen, dan is er Corona uitgebroken op de campus :P
pi_191858280
(Tussen)stand
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 maart 2020 @ 02:46:30 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191858469
Oeh cat! Zijn dat er 2? O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191859047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 02:46 schreef Barreltje het volgende:
Oeh cat! Zijn dat er 2? O+
:Y

Daar is het ook bij gebleven. Een cyper-witte en een rooie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-03-2020 05:58:00 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191859264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 23:15 schreef fietsie het volgende:
Ik zat maandag met een longarts die e.e.a. tot in details heeft uitgelegd.

Precies wat jij zegt: zeepje, handjes wassen en als je ziek bent thuis beter worden. En ook daar met normaal gedrag; geen gedoe met was op 60 graden en alles dagelijks boenen.
Ik begrijp dat het RIVM heel andere brieven verstuurd als je besmet bent..

En dat mensen dergelijke brieven serieus nemen lijkt me niet heel gek.

Sowieso.. met een flinke griep onder de leden elke dag je huis boenen.. lijkt me een uitdaging :)
pi_191859311
Mogguh :O Gisteravond zitten werken tot 23:45 en vervolgens een kutnacht gehad. Nu maar opstaan en naar kantoor :O Wordt een dag met veel koffie vermoed ik :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191859314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 06:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Gisteravond zitten werken tot 23:45 en vervolgens een kutnacht gehad. Nu maar opstaan en naar kantoor :O Wordt een dag met veel koffie vermoed ik :P
:O :O

Goedemorgen

Ik doe mee met koffiebehoefte denk ik.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 07:08:38 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191859527
Mogge :W

Ummphie.. Wel direct een nieuwe pot koffie zetten graag. c_/ :+

Verder een normale werkdag, het evenement waar ik naar toe zou gaan is afgelast ivm corona :s) .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191859720
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 05:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:Y

Daar is het ook bij gebleven. Een cyper-witte en een rooie.
O+
Gefeliciteerd! :)
pi_191859805
Cat's logeercat O+ Gefeliciteerd met de geboortes. Kan je zoiets nu ook gewoon tweeling noemen? :7

@Barreltje _O_ Ik moest lachen om je foto's O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191859824
Goed zo. Geen paniek ^O^

Ik ga vandaag ook weer eens in ons zkh kijken hoe het ervoor staat.
Laatste dagje *O*

Lieff de opvangkat van Cat en gelukkig zijn het er maar 2! Eéneiig, Isa ? Hoe zit dat eigenlijk bij katten? Of allemaal een eigen zakje?
pi_191859844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Goed zo. Geen paniek ^O^

Ik ga vandaag ook weer eens in ons zkh kijken hoe het ervoor staat.
Laatste dagje *O*

Lieff de opvangkat van Cat en gelukkig zijn het er maar 2! Eéneiig, Isa ? Hoe zit dat eigenlijk bij katten? Of allemaal een eigen zakje?
Sowieso niet eeneiig als het twee verschillende kleur vachtjes zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 maart 2020 @ 08:09:14 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191859997
Morge. thuiswerken. Geen zin. Moet veel doen. Nog minder zin.

Even kijken of de was al droog is.
pi_191860067
Pot is binnen. O+ Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee. O+ Hopelijk de plant over een poosje ook, want die kon wel wat liefde gebruiken.

pi_191860093
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Tussen)stand
[ afbeelding ]
O+ gefeliciteerd :D
pi_191860104
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 01:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Tussen)stand
[ afbeelding ]
Cute. O+ Maar wel weinig, zeg.
pi_191860165
Gefeliciteerd Cat O+
Binnenkort sowieso eens gaan kijken of er al weer kittens in het plaatselijk asiel zitten.
pi_191860236
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Pot is binnen. O+ Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee. O+ Hopelijk de plant over een poosje ook, want die kon wel wat liefde gebruiken.

[ afbeelding ]
Oh, tof!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:36:03 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191860238
quote:

[ afbeelding ]
Mooi!
Spoilers!
pi_191860344
quote:

[ afbeelding ]
Oh die is inderdaad wel echt heel cool O+
pi_191860385
Danku danku. O+ Ik ben ook helemaal blij.

Sowieso weer helemaal into de planten op het moment. Ik weet niet of het lentekriebels zijn of rammelende eierstokken, maar ik ben wekelijks wel in meerdere plantenwinkels. :') Zit online te zoeken naar toffe planten, lees in Facebookgroepen, bestel stekjes. Het loopt echt een beetje uit de hand.

Maar ach, vanavond weer naar de plantenhal. :D
pi_191860400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Cat's logeercat O+ Gefeliciteerd met de geboortes. Kan je zoiets nu ook gewoon tweeling noemen? :7

@:Barreltje _O_ Ik moest lachen om je foto's O+
Sterker nog.. ik begreep van de fokker van mijn mannen (ook een tweelingnestje) dat zulke nestjes altijd superhecht zijn.

Mijne zijn dan ook, zoals ze al zei toen, eigenlijk altijd samen. En als ze niet samen zijn.. weten ze precies waar de ander uithangt.

En bij de fokker, die “iets” groter woont dan ik, dat als ze elkaar kwijt waren er 2 man liep te piepen/babymauws... tot ze elkaar weer hadden gevonden. Echt cute.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:08:13 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_191860610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:49 schreef Myraela het volgende:
Danku danku. O+ Ik ben ook helemaal blij.

Sowieso weer helemaal into de planten op het moment. Ik weet niet of het lentekriebels zijn of rammelende eierstokken, maar ik ben wekelijks wel in meerdere plantenwinkels. :') Zit online te zoeken naar toffe planten, lees in Facebookgroepen, bestel stekjes. Het loopt echt een beetje uit de hand.

Maar ach, vanavond weer naar de plantenhal. :D
Gave pot! En herkenbaar. Het zijn van die...vlagen die wel lang duren. Ik ben atm binnen wel content. tzt moeten er wat planten uit omdat ik er op uit gekeken ben, en wat nieuwe planten in.

Nu zit ik echter balls deep in de tuin. Tuin O+ Het plan begint zich te vormen, maar is lastig want sommige dingen zijn vrij definitief. Zo heb ik 7 van die (lelijke) betonbloembakken die vrij uh, zwaar zijn. Die staan nu werkloos opgestapeld tegen de schutting en ik wil ze wel gebruiken. Waarschijnlijk voor aardbeien. Maar ik wil ze maar 1 keer verplaatsen en ik weet nog niet waar ze komen.

Verder twijfels over de border. Ik heb m tot halverwege uitgegraven/omgespit. Maar dan? Hij is best lang en ik wil een deel moestuinen en een deel vaste (eetbare en insecten) planten. Worteldoek op 30 cm diep? Maar das lastig met planten. Geen worteldoek? thunder veel onkruid (brandnetel en weegbree :X )Worteldoek OP de aarde en dan planten? Ziet er niet uit. Grind erop? Misschien, moet ik grind kopen. :')

De aarde is wel mooi geworden door het afgraven vorig jaar. Veel minder wortels, veel regenwormen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191860780
Mogge!

Wat een ontzettend gave plantenpot. Kan me voorstellen dat je helemaal *O* bent.

Ik moet nog even wachten totdat ik met het balkon aan de gang kan, maar plannen genoeg.

En kittens *;
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:26:25 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191860860
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nu zit ik echter balls deep in de tuin. Tuin O+ Het plan begint zich te vormen, maar is lastig want sommige dingen zijn vrij definitief. Zo heb ik 7 van die (lelijke) betonbloembakken die vrij uh, zwaar zijn. Die staan nu werkloos opgestapeld tegen de schutting en ik wil ze wel gebruiken. Waarschijnlijk voor aardbeien. Maar ik wil ze maar 1 keer verplaatsen en ik weet nog niet waar ze komen.

Verder twijfels over de border. Ik heb m tot halverwege uitgegraven/omgespit. Maar dan? Hij is best lang en ik wil een deel moestuinen en een deel vaste (eetbare en insecten) planten. Worteldoek op 30 cm diep? Maar das lastig met planten. Geen worteldoek? thunder veel onkruid (brandnetel en weegbree :X )Worteldoek OP de aarde en dan planten? Ziet er niet uit. Grind erop? Misschien, moet ik grind kopen. :')

De aarde is wel mooi geworden door het afgraven vorig jaar. Veel minder wortels, veel regenwormen *O*
Doe geen grind. Dat graaft zich in en je komt het tot het einde der tijden tegen steeds als je je schep in de grond steekt.

Worteldoek is lastig. Dat is eigenlijk alleen geschikt bij een vast tuinontwerp. Je legt het dan op de aarde en zorgt voor bodembedekkers.

Mulchen is tegenwoordig wat je moet doen tegen onkruid. Je verstikt het met houtsnippers, compost, karton of bladeren. Zie YT Charles Dowding.
Je verstoort de bodem zo min mogelijk. Nooit meer spitten, yay.
Spoilers!
pi_191860893
Mijn ochtend begon zo O+

Eerste drupje vind ze niks... 2e is geen probleem.
Volgens mij smaakt het stiekem naar kaas.

Ze zit zelden lang genoeg stil om een scherpe foto te maken... nu heb ik 3 scherpe foto’s _O-

Duimen dat de AB ook echt aanslaat..
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:36:17 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191860992
Alsnjulliebklaar zijn met tuin idee En voor jullie eigen tuin heb ik nog wel een postzegel die met onderhoudsvriendelijke planten bezet mag worden.. :+
Voorlopig denk ik aan een verticale tuin..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:36:37 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_191860998
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Doe geen grind. Dat graaft zich in en je komt het tot het einde der tijden tegen steeds als je je schep in de grond steekt.

Worteldoek is lastig. Dat is eigenlijk alleen geschikt bij een vast tuinontwerp. Je legt het dan op de aarde en zorgt voor bodembedekkers.

Mulchen is tegenwoordig wat je moet doen tegen onkruid. Je verstikt het met houtsnippers, compost, karton of bladeren. Zie YT Charles Dowding.
Je verstoort de bodem zo min mogelijk. Nooit meer spitten, yay.
Ik overweeg het een jaar 50/50 te proberen. Helft van de border geen worteldoek, andere helft worteldoek OP de aarde. En dan eind van het jaar evalueren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191861041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Alsnjulliebklaar zijn met tuin idee En voor jullie eigen tuin heb ik nog wel een postzegel die met onderhoudsvriendelijke planten bezet mag worden.. :+
Voorlopig denk ik aan een verticale tuin..
Verticale tuin! Van de week ergens, denk op pinterest, een hele leuke gezien. Moet een handige harrie eens vragen of dat op mijn balkon ook kan.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 09:43:13 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191861091
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik overweeg het een jaar 50/50 te proberen. Helft van de border geen worteldoek, andere helft worteldoek OP de aarde. En dan eind van het jaar evalueren.
Kan ook. Of tussen je rijen groente tijdelijke reepjes worteldoek leggen en die verwijderen als de planten groot genoeg zijn om zelf onkruid te verdringen.
Spoilers!
pi_191862173
Hmm ik had worteldoek met erop een dikke lage cacaodoppen.

Maar dat hield alsnog geen onkruid tegen eigenlijk.
Rook wel heerlijk altijd na een regenbuitje.
pi_191862796
Ik zag laatst dat ik ineens aardbeienplantjes in de pot naast de pot met aardbeienplanten had gekregen. Dat is nog eens fijn onkruid. _O_
  vrijdag 6 maart 2020 @ 12:53:59 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864078
Wat is het toch altijd veel werk om alle jaaropgaven te verzamelen. Ik vind het elk jaar weer een rotklus.
Spoilers!
pi_191864159
Over worteldoek: dat wordt toch niet in een border ónder plantjes en struiken gelegd?
Onkruid komt overal uit.
Of begrijp ik het niet goed.
De paden in de voortuin zijn worteldoek met daarop een flinke laag frans 🤪 boomschors.
Ligt er al 4/5 jaar, nog steeds niet nodig om aan te vullen.
En het onkruid groeit er wel en trek ik zo los.
Achter ligt een dikke laag grind op worteldoek. Zelfde verhaal: onkruid komt op en makkelijk te verwijderen.

Affijn...nog steeds ben ik in belabberde conditie en alsnog vanmorgen op het werk ziekgemeld.

Oh ja, Myraela: mooie pot. _O_ Heb je geen binnenpot nodig?
pi_191864188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is het toch altijd veel werk om alle jaaropgaven te verzamelen. Ik vind het elk jaar weer een rotklus.
Dat zal bij jullie anders zijn (en veel meer) dan bij mij. Maar zodra ik wat zie langskomen stop ik het meteen in een mapje.
pi_191864220
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:59 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Myraela: mooie pot. _O_ Heb je geen binnenpot nodig?
Ik ben normaal echt fan van binnenpotten, voor het overtollige water. Maar deze is niet helemaal strak rond van binnen. Dus dat past niet goed. Ik heb nu een vuilniszak aan de binnenkant gedaan om het hout een beetje te beschermen. En dan onderin eerst een laag hydrokorrels gedaan voor het water.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:09:25 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zal bij jullie anders zijn (en veel meer) dan bij mij. Maar zodra ik wat zie langskomen stop ik het meteen in een mapje.
Het zijn er bij ons een stuk of 20. Wij moeten bijna overal inloggen om de overzichten te krijgen. En soms heeft J de login en soms ik. Of soms hebben we hem allebei maar dan zit de 2FA op zijn telefoonnummer. Profi voor een ICT-bedrijf. Ik mopper daar heus niet al 10 jaar over.
Spoilers!
pi_191864370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het zijn er bij ons een stuk of 20. Wij moeten bijna overal inloggen om de overzichten te krijgen. En soms heeft J de login en soms ik. Of soms hebben we hem allebei maar dan zit de 2FA op zijn telefoonnummer. Profi voor een ICT-bedrijf. Ik mopper daar heus niet al 10 jaar over.
Dat bedoel ik, heel anders en lastiger dan bij mij. Kan me voorstellen dat je aan het mopperen bent
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:23:51 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, heel anders en lastiger dan bij mij. Kan me voorstellen dat je aan het mopperen bent
En wat ik nu aan het doen ben is nog veeeeeeel kutter. Ik moet de facturen die met onze pinautomaat betaald zijn koppelen aan de bijschrijvingen op de bankrekening. Die bijschrijvingen bestaan meestal uit meerdere facturen dus dat is een enorm gepuzzel. Onze pinleverancier is niet heel goed in het aanleveren van duidelijke overzichten.

Dit zijn wel de dingen die het hebben van een bedrijf echt niet leuk maken. Gelukkig is het meeste werk wel leuk enzo maar allejezus wat kan ik hier slecht tegen.
Spoilers!
pi_191864571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maken twee opgedroogde streepjespakjes het een beetje beter?

Wel een gedoe zeg! En die tweestapsauthorisatie is echt dramatisch.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:25:59 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864602
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, dat helpt O+

Hoe was Robert trouwens? Ben je nog een beetje fit na vannacht?
Spoilers!
pi_191864634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat helpt O+

Hoe was Robert trouwens? Ben je nog een beetje fit na vannacht?
Gelukkig *O*

Robert was leuk! Verrassend! Lekker!
En woensdagavond ;) Gisteren was ik van 10 tot 10 aan het werk.

Dus nee, niet helemaal fit nu maar vanmiddag heb ik alleen maar een afspraak met mijn bank. Als ik me kan losrukken van het moedergeluk.
pi_191864649
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig *O*

Robert was leuk! Verrassend! Lekker!
En woensdagavond ;) Gisteren was ik van 10 tot 10 aan het werk.

Dus nee, niet helemaal fit nu maar vanmiddag heb ik alleen maar een afspraak met mijn bank. Als ik me kan losrukken van het moedergeluk.
Ik zou de bank naar de kittenkamer verhuizen
pi_191864666
Vandaag de streams van Ad L weer eens bekeken. Maar is geen zak meer aan. Hij zit alleen nog te boeren en te slapen. De zakken patat voor drie personen eet hij niet meer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191864700
quote:

[..]

[ afbeelding ]

*plasje smeltwater* O+
pi_191864718
och Cat, wat schattig zeg. Ik zou wel een kitten willen, maar met mijn 2 rauwdauwers en een huis zonder tuin lijkt het me niet praktisch. Wellicht later.

Zo, terug naar corona-central. Lekker zeg, thuis werken met een ziek kind.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:34:38 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864724
quote:

Wen er maar aan. Hoort voor alle systemen met persoonsinformatie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191864747
Lama
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191864761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wen er maar aan. Hoort voor alle systemen met persoonsinformatie.
Ik weet er alles van. -O-
pi_191864764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou de bank naar de kittenkamer verhuizen
Help jij mee tillen? *O*

Maar nee, dadelijk moet ik twee en een halve dag afwezigheid gaan goedmaken bij mijn eigen team.
pi_191864783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wie? :D
Mag er eigenlijk niet over hebben, soort B. Maar hij had een geweldige fanpage hier op het forum. Ik heb het deze week nog na zitten lezen. Genieten! Leest als een boek. Gewoon effe googele met forum.fok en je vindt de hele serie.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:39:48 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864785
Ik overweeg om dit weekend een low and slow varkensnek te gaan maken....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191864805
quote:

[ afbeelding ]

O+ O+ O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191864813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
och Cat, wat schattig zeg. Ik zou wel een kitten willen, maar met mijn 2 rauwdauwers en een huis zonder tuin lijkt het me niet praktisch. Wellicht later.

Zo, terug naar corona-central. Lekker zeg, thuis werken met een ziek kind.
Hoe bevalt je baan, JT? :D
pi_191864818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:39 schreef fietsie het volgende:
Hmm...Friesland was het he? :P
pi_191864839
quote:
Hoe laat waar?
pi_191864842
quote:
Hoe ga je dat doen?
Ik ga morgen de boekhouding afwerken. Ik moet belastingaangifte doen ;(
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:45:00 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191864845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe laat waar?
Hehe ergens in Friesland, en ik gok zo'n 9 uur na dat ik begonnen ben
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:46:19 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:31 schreef Sigaartje het volgende:
Vandaag de streams van Ad L weer eens bekeken. Maar is geen zak meer aan. Hij zit alleen nog te boeren en te slapen. De zakken patat voor drie personen eet hij niet meer.
Over welke stream heb je het Sigaar? Het klinkt wat onsmakelijk :X
Spoilers!
pi_191864874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hehe ergens in Friesland, en ik gok zo'n 9 uur na dat ik begonnen ben
nonde dat is wel een eind weg _O-
pi_191864895
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Over welke stream heb je het Sigaar? Het klinkt wat onsmakelijk :X
Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.
pi_191864905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

nonde dat is wel een eind weg _O-
Stopover bij mij, en dan kan ik meerijden :P
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:49:43 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.
Ohhh, die. Nee, mondje dicht idd.
Spoilers!
pi_191864917

[ Bericht 95% gewijzigd door Sigaartje op 06-03-2020 13:50:57 ]
pi_191864919
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.

Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
pi_191864941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Stopover bij mij, en dan kan ik meerijden :P
Over rijden gesproken.. Heb een scheur in mijn voorruit zitten. We zagen hem woensdag steeds groter worden. Maandag kunnen ze de ruit gelukkig al vervangen.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:51:29 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191864946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.

Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.
Spoilers!
pi_191864972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
pi_191864985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.
Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:55:01 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.
Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjes O+
Spoilers!
pi_191865024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
Broek in de droger doen. Of bij de blokker heb je van die borstels met rode stof eroverheen daar borstel je een beetjr haar er wel mee af. Haarvrij krijgt een wasmachine ze niet nee. Maar ik heb een hond die tijdens het wandelen ook weleens een vieze sloot in springt enzo. En dan moet hij toch even afgedroogd worden voor hij de auto weer in kan. Dat spoelt er wel uit.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:56:11 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865027
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gaat dat wel goed?
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Spoilers!
pi_191865046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjes O+
Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzo :') en het heeft een app.. Alles heeft tegenwoordig een app _O-
pi_191865188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Oh daar merk ik weinig van. Ze staat al aan de deur als ik de deur open doe. Maar dan ook zijn dat ze denkt: ha eten!
pi_191865410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:20:02 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191865431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Hier ook. Specifiek die van Ikea.
Spoilers!
pi_191865443
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:48:15 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191865806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je benen??
pi_191865822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
Voor de bank gebruik ik een trekker voor de ramen.. gaat super
pi_191865827
Ik hou niet van die plak rollers. Vind het ellendige dingen _O-

Voor de bank en vloerkleed zo'n trekker waar je de ramen mee kan droog trekken _O_
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:53:43 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191865869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:48 schreef fietsie het volgende:

Je benen??
(Brazilian)wax. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191865883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

of H&M
pi_191865919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, fijn!
pi_191866431
Ikearollers voor kleding *O*
Voor de bank deze: https://www.bol.com/nl/p/(...)IiyaX24aAsskEALw_wcB

Heb er twee, eentje boven voor logeetbed/dekbed/badmat/bureaustoel en beneden voor de bank :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191866444
Ik heb de mijne via Amazon, waren in NL nog niet te krijgen toen. Wel evenveel betaald trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191867167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-info ^O^
Ik heb het pakketje niet eens bekeken, enkel binnen gelegd en vertrokken naar Spanje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191867261
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hou niet van die plak rollers. Vind het ellendige dingen _O-

Voor de bank en vloerkleed zo'n trekker waar je de ramen mee kan droog trekken _O_
Plastic huishoudhandschoenen _O_
Toen ik nog vloerkleden had liggen haalde ik daarmee regelmatig een halve kat aan haar eruit.
pi_191867279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzo :') en het heeft een app.. Alles heeft tegenwoordig een app _O-
Echt, why??!?!

Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo? _O-
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
pi_191867364
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Echt, why??!?!

Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo? _O-
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
heb ik met koelkasten ook altijd..... wandelen die voor mij de supert binnen en vullen die zichzelf??? totaal zinloos
pi_191867369
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Plastic huishoudhandschoenen _O_
Toen ik nog vloerkleden had liggen haalde ik daarmee regelmatig een halve kat aan haar eruit.
Oja dat moet ik ook nog steeds eens proberen
pi_191867376
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Echt, why??!?!

En wat doet die app met die sok?
Ik kan me werkelijk niets voorstellen bij een wasmachine-app :D. Ik denk dat ik mijn leven ga voltooien zonder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191867466
Pff. We hadden mijn oude iPhone 7 opgestuurd naar zo'n inkoper. Zouden er nog 120 euro voor krijgen. Prima, geen geweldig bedrag, maar tenminste ook geen gezeur. Dus wij opgestuurd. Komen ze nu met een herbeoordeling en willen ze maar 26 euro betalen. :') Ding was perfect.

Dan maar retour en ga ik er thuis eens flink op stampen ofzo. Dat geeft me meer voldoening dan die 26 euro.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:56:36 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867496
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:29 schreef sigme het volgende:

[..]

PM ‘en mobiel suckt bigtime. Dank voor de extra pieper-info ^O^
Ik heb het pakketje niet eens bekeken, enkel binnen gelegd en vertrokken naar Spanje.
Ik ging er niet eens vanuit dat je nu je PM al zou lezen :D
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:58:19 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867517
Ik zou best een wasmachine met een app willen. Gewoon om te testen. Maar ik mag pas over 10 jaar ofzo een nieuwe wasmachine.
Spoilers!
pi_191867579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou best een wasmachine met een app willen. Gewoon om te testen. Maar ik mag pas over 10 jaar ofzo een nieuwe wasmachine.
Alles kan kapot he :P

Is er ook een app die je droger voor je leeghaalt? Ik heb net de kraamwas gedaan en droger gilt al een kwartier dat hij klaar is. Maar de bank ligt zo lekker.....
pi_191867613
Vannacht was trouwens wel grappig. Ik kwam thuis bij puffende poes.
Dus ik me met tablet daar geïnstalleerd. Ik speel FOE, en om middernacht werd een grote aanval gepland dus role call.

Ik meldde me aan ovb, want wakker was ik toch. Om 5 voor 12 maakte ik het definitief want poes liet nog geen teken van bevallen zien. Middernacht komt, en vijf minuten later moet ik de strijd laten voor wat het was want opeens hing er een kitten half uit :D _O-
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:09:14 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:54 schreef Myraela het volgende:
Pff. We hadden mijn oude iPhone 7 opgestuurd naar zo'n inkoper. Zouden er nog 120 euro voor krijgen. Prima, geen geweldig bedrag, maar tenminste ook geen gezeur. Dus wij opgestuurd. Komen ze nu met een herbeoordeling en willen ze maar 26 euro betalen. :') Ding was perfect.

Dan maar retour en ga ik er thuis eens flink op stampen ofzo. Dat geeft me meer voldoening dan die 26 euro.
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl

Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:11:30 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867693
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alles kan kapot he :P

Is er ook een app die je droger voor je leeghaalt? Ik heb net de kraamwas gedaan en droger gilt al een kwartier dat hij klaar is. Maar de bank ligt zo lekker.....
Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.
Spoilers!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 17:13:22 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191867719
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl

Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezien O-)
Spoilers!
pi_191867726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit wordt echt eis nummer 1 bij de aanschaf van een nieuwe machine. Zo'n piep moet uit kunnen. Ik ben daar niet zo goed mee. Dat kan wel bij de droger maar niet bij de wasmachine. Ik kan de piep bij de wasmachine wel op 2 niveaus instellen en hij staat al op de laagste.
Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen. :D. En als ik het te lang negeer houdt hij ook op.

Mijn wasmachine speelt Schubert O+ Veel klanten hebben er een hekel aan, ik vind het fantastisch.
Die kan uit, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 17:13:52 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191867728
En goeiedag :W
Volgens mij waren jullie (onbewust) een tijdje uit myAT :o

Ik was net bij de Edeka.
Daar lag op een schaaltje gepresenteerd bij de slager "spider steak". Die naam kwam me bekend voor.
"Ist das wie Kachelfleisch, aber von Rind?"

Dat werd bevestigd. Ik ben erg benieuwd :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')