abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191849946
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een schijthekel heb ik toch aan uitvaarten -O- Ik hield het droog tot in de auto op de terugweg :’) Mooi afscheid wel. Hoop oud-collega’s van EY-tijd gezien ook.
:*
pi_191850019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een schijthekel heb ik toch aan uitvaarten -O- Ik hield het droog tot in de auto op de terugweg :’) Mooi afscheid wel. Hoop oud-collega’s van EY-tijd gezien ook.
Ik snap alleen niet helemaal waarom thuis pas? gedeelde smart, halve smart?
pi_191850031
Echte mannen mogen ook gewoon huilen P.

Niet niks en niemand die dat raar vind O+
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:07:29 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191850476
Na die Sigme-karbonaadjes wil een mens natuurlijk geen industrievarkjes meer he...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191851104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:07 schreef fietsie het volgende:
Na die Sigme-karbonaadjes wil een mens natuurlijk geen industrievarkjes meer he...
Hoe groot is jullie tuin? Zelf Fietsie-karbonaadjes kweken
We have far more in common than that which devides us..
pi_191852147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Ga jij aub iets doen met je kennis Tele!
Wat je eerder zei, leraar :Y O+
Dit O+

/nogaanhetteruglezen
pi_191852613
Je verzint het niet.

Afgelopen zomer 1 dag voor de vakantie... muis dood. 1 muis over. Dus makeshift vakantiehuis gemaakt voor muis en illegaal mee genomen op vakantie. (Huisdierverbod.. maarja.. eenzame muis kon ECHT niet alleen blijven)

Morgen.. vakantie.
Muis die van de pijn door zn kooi rolt...
oorontsteking.
Dierenarts geweest...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu last minute vakantie oppas voor de muis.. want die moet 2x per dag antibiotica

Je verzint het niet.

Ik niet althans.
pi_191852805
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Je verzint het niet.

Afgelopen zomer 1 dag voor de vakantie... muis dood. 1 muis over. Dus makeshift vakantiehuis gemaakt voor muis en illegaal mee genomen op vakantie. (Huisdierverbod.. maarja.. eenzame muis kon ECHT niet alleen blijven)

Morgen.. vakantie.
Muis die van de pijn door zn kooi rolt...
oorontsteking.
Dierenarts geweest...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu last minute vakantie oppas voor de muis.. want die moet 2x per dag antibiotica

Je verzint het niet.

Ik niet althans.
Oeh, dan durf je de volgende keer niet eens meer weg te gaan
pi_191853015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, dan durf je de volgende keer niet eens meer weg te gaan
Mja ik was bang voor iets van een beroerte ofzo.. muis lag te rollen in mn hand.

Fokker geappt... “gaat niet goed”
En die zei meteen: oorontsteking. Komt wel goed.

Dierenarts.. antibiotica 2x daags in zn bek..
gelukkig vind ze het lekker _O-

En oma past gelukkig op ondanks dat ze muizen eigenlijk een beetje eng vind

Beestje is al 2,5.. meeste muizen worden helemaal zo oud niet.
(1,5-2 jaar is niet heel abnormaal)
Maar om hem nou te laten rollen van de pijn tot het zichzelf oplost... is ook zo wat he.

Dierenarts zei nog: ze is wel echt heel oud.. daar had ik normaal niks voor gegeven maar ze ziet er nog supergoed uit dus probeer het maar en dan zien we of het helpt.

Dus duimen allemaal maar.

Baal er wel onwijs van dat ik er zelf niet voor kan zorgen nu.
pi_191853274
Nu maar eens avondeten verzinnen... beetje laat voor pizza nu.
pi_191853278
Zondag naar Parasite *O*
pi_191853358
Ik kreeg ecologisch, antroposofisch, vegan etc verantwoord suikergoed.

“Eet jij maar op.. suikervrij en verantwoord enzo”

Maar stop net wat in mn mond.. want niet gegeten..
maar het smaakte nogal naar heel verantwoorde zeep.

Straks nog eens eentje proeven.. dat kan toch niet de bedoeling zijn.. zo’n zeepsmaakje.

En eentje aan dochterlief voeren...

Raar verhaal dit.
pi_191853477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet helemaal waarom thuis pas? gedeelde smart, halve smart?
Niet thuis. Auto. Op weg naar huis. Minder handig. Ik hou niet zo van emoties in het openbaar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191853484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Echte mannen mogen ook gewoon huilen P.

Niet niks en niemand die dat raar vind O+
:*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191853501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Uhmmpie het volgende:

Straks nog eens eentje proeven.. dat kan toch niet de bedoeling zijn.. zo’n zeepsmaakje.

Raar verhaal dit.
Ieww
pi_191854884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:30 schreef PdeHoog het volgende:

Niet thuis. Auto. Op weg naar huis. Minder handig. Ik hou niet zo van emoties in het openbaar.
Van jezelf of van anderen?
Leer je wel mensen beter door kennen vind ik als ze meer zichzelf durven te zijn door hun emoties te tonen..
pi_191854907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:25 schreef Uhmmpie het volgende:

Raar verhaal dit.
Vooral vies praatje :7
pi_191855199
Sterkte P :*

Barrel :D Prachtig!

Balen dat de afspraak verzet is Tele :{ Niet fijn.

Beterschap voor de muis Uhmp!

Zo, verder niet bijgelezen. Was een volle dag met colleges. Waarvan 4 uur herhaling van vorig jaar en nog een onderwerp waar we dit eerste semester ook al mee waren platgegooid, dus ik kon m'n aandacht er moeilijk bijhouden. Laatste 2 uur college waren wel interessant en daarna nog een lezing van een dierenarts die in Namibië werkt. :)
pi_191855964
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Van jezelf of van anderen?
Leer je wel mensen beter door kennen vind ik als ze meer zichzelf durven te zijn door hun emoties te tonen..
Mezelf. En huilende mensen kan ik ook niet zo goed handelen :P
pi_191856664
Kaatje, inspiratie voor je muizenjacht:

https://forum.fok.nl/topic/2541917

(ja of beter niet misschien...)
pi_191856756
Ik kwam net thuis... bij een poes die van slag is en een beetje lekte :D
Mevrouw lijkt me graag bij de bevalling te hebben dus dat wordt een korte nacht slaap voor me. Morgen om half zes weer de wekker :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191856923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Kaatje, inspiratie voor je muizenjacht:

https://forum.fok.nl/topic/2541917

(ja of beter niet misschien...)
Ik zag het al (kreeg t ook van collega’s doorgestuurd). Maar als het goed is ben ik er vanaf.

Doet me denken aan wat een vroegere vriendin ooit vertelde. Haar ex was bang van spinnen, zij was niet thuis, hij zag een grote spin en ging er achteraan met een fles chloor....op een zwarte vloerbedekking. Er moest daarna eea vernieuwd worden :D

Gisteren zijn de vlonders van het balkon gehaald, donderdag gaat mijn hulp het balkon schoonmaken, dan wil ik iemand laten komen om alle evt binnendringplekken te dichten en dan kan het grote inrichten beginnen (en mag de zomer beginnen)

[ Bericht 15% gewijzigd door Kaatje1 op 05-03-2020 23:02:45 ]
pi_191857168
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag het al (kreeg t ook van collega’s doorgestuurd). Maar als het goed is ben ik er vanaf.

Doet me denken aan wat een vroegere vriendin ooit vertelde. Haar ex was bang van spinnen, zij was niet thuis, hij zag een grote spin en ging er achteraan met een fles chloor....op een zwarte vloerbedekking. Er moest daarna eea vernieuwd worden :D

Gisteren zijn de vlonders van het balkon gehaald, donderdag gaat mijn hulp het balkon schoonmaken, dan wil ik iemand laten komen om alle evt binnendringplekken te dichten en dan kan het grote inrichten beginnen (en mag de zomer beginnen)
Goede vooruitzichten ^O^

Hier dreigt het eerste Corona slachtoffer te vallen... een overleg wat afgezegd wordt.

Ik snap dat we voorzichtig moeten zijn, omdat we uit alle windstreken komen en met kwetsbare mensen werken.
Maar dan roept iemand dat: ‘er een algemene richtlijn is dat je niet met meer dan 15 mensen uit diverse locaties in één ruimte mag zitten’.
Niemand die een bron heeft, maar iedereen roept wel dat we dus maar af moeten zeggen ivm die richtlijn.

Ik heb hem vanavond even bij een GGDer voorgelegd. Die had er nog nooit van gehoord. Enige advies wat zij geven: handen wassen, niezen in elleboog en gezond verstand gebruiken als je je niet lekker voelt.

Hysterie :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 maart 2020 @ 23:15:45 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191857326
Ik zat maandag met een longarts die e.e.a. tot in details heeft uitgelegd.

Precies wat jij zegt: zeepje, handjes wassen en als je ziek bent thuis beter worden. En ook daar met normaal gedrag; geen gedoe met was op 60 graden en alles dagelijks boenen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')