Dan hebben we hier wel echt een vet probleem.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede vooruitzichten![]()
Hier dreigt het eerste Corona slachtoffer te vallen... een overleg wat afgezegd wordt.
Ik snap dat we voorzichtig moeten zijn, omdat we uit alle windstreken komen en met kwetsbare mensen werken.
Maar dan roept iemand dat: ‘er een algemene richtlijn is dat je niet met meer dan 15 mensen uit diverse locaties in één ruimte mag zitten’.
Niemand die een bron heeft, maar iedereen roept wel dat we dus maar af moeten zeggen ivm die richtlijn.
Ik heb hem vanavond even bij een GGDer voorgelegd. Die had er nog nooit van gehoord. Enige advies wat zij geven: handen wassen, niezen in elleboog en gezond verstand gebruiken als je je niet lekker voelt.
Hysterie
quote:
Ik begrijp dat het RIVM heel andere brieven verstuurd als je besmet bent..quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:15 schreef fietsie het volgende:
Ik zat maandag met een longarts die e.e.a. tot in details heeft uitgelegd.
Precies wat jij zegt: zeepje, handjes wassen en als je ziek bent thuis beter worden. En ook daar met normaal gedrag; geen gedoe met was op 60 graden en alles dagelijks boenen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:29 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteravond zitten werken tot 23:45 en vervolgens een kutnacht gehad. Nu maar opstaan en naar kantoor
Wordt een dag met veel koffie vermoed ik
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar is het ook bij gebleven. Een cyper-witte en een rooie.
Sowieso niet eeneiig als het twee verschillende kleur vachtjes zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Goed zo. Geen paniek
Ik ga vandaag ook weer eens in ons zkh kijken hoe het ervoor staat.
Laatste dagje
Lieff de opvangkat van Cat en gelukkig zijn het er maar 2! Eéneiig, Isa ? Hoe zit dat eigenlijk bij katten? Of allemaal een eigen zakje?
Oh, tof!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Pot is binnen.Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee.
Hopelijk de plant over een poosje ook, want die kon wel wat liefde gebruiken.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
Pot is binnen.Aangezien jullie vast allemaal in spanning zaten te wachten, zal ik een foto delen. Zo onwijs blij mee.
[ afbeelding ]
Oh die is inderdaad wel echt heel coolquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Sterker nog.. ik begreep van de fokker van mijn mannen (ook een tweelingnestje) dat zulke nestjes altijd superhecht zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Cat's logeercatGefeliciteerd met de geboortes. Kan je zoiets nu ook gewoon tweeling noemen?
@:BarreltjeIk moest lachen om je foto's
Gave pot! En herkenbaar. Het zijn van die...vlagen die wel lang duren. Ik ben atm binnen wel content. tzt moeten er wat planten uit omdat ik er op uit gekeken ben, en wat nieuwe planten in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:49 schreef Myraela het volgende:
Danku danku.Ik ben ook helemaal blij.
Sowieso weer helemaal into de planten op het moment. Ik weet niet of het lentekriebels zijn of rammelende eierstokken, maar ik ben wekelijks wel in meerdere plantenwinkels.Zit online te zoeken naar toffe planten, lees in Facebookgroepen, bestel stekjes. Het loopt echt een beetje uit de hand.
Maar ach, vanavond weer naar de plantenhal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |