nonde dat is wel een eind wegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe ergens in Friesland, en ik gok zo'n 9 uur na dat ik begonnen ben
Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over welke stream heb je het Sigaar? Het klinkt wat onsmakelijk
Stopover bij mij, en dan kan ik meerijdenquote:
Ohhh, die. Nee, mondje dicht idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, dan ga je voor mij een ban aanvragen met tenminste een note.
Over rijden gesproken.. Heb een scheur in mijn voorruit zitten. We zagen hem woensdag steeds groter worden. Maandag kunnen ze de ruit gelukkig al vervangen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stopover bij mij, en dan kan ik meerijden
Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.
Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
Gaat dat wel goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht. Die we nu hebben begint redelijk oud te worden. En ik bedacht mij dan kan ik mooi alle honden en paarden spullen in die oude wassen tot hij de geest geeft.
Goede reden om die hoek van de garage op te gaan ruimen zodat ze naast elkaar kunnen staan.
Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, wat een luxe. Handig ook als je terugkomt van vakantie. Dat hebben mijn ouders ook, zij hebben de oude machine van mijn oma staan.
Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik had er altijd al een beetje haat aan om die handdoeken van loebes en paarden dekens in de machine te gooien waar de gewone was ook weer in ging. Naspoelen enzo.. En het ding is ook alles behalve energie zuinig. Dus nu lekker een energie zuinige.
Broek in de droger doen. Of bij de blokker heb je van die borstels met rode stof eroverheen daar borstel je een beetjr haar er wel mee af. Haarvrij krijgt een wasmachine ze niet nee. Maar ik heb een hond die tijdens het wandelen ook weleens een vieze sloot in springt enzo. En dan moet hij toch even afgedroogd worden voor hij de auto weer in kan. Dat spoelt er wel uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed?
Ik moet bij vrienden op hun kat passen als ze op vakantie zijn. Die gaat dan wel eens heel bezitterig op mijn schoot zitten. Maar de haren zitten nog steeds in de broek na het wassen.
Ja ik heb nu ook expres zo add wash genomen. Sta toch regelmatig nog met een sok in mijn handen ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mijn machine met al die trucjes. Hij is alweer 5 of 6 jaar oud dus die trucjes zijn niet zo bijzonder meer. Maar toch. Elektronica met trucjes
Oh daar merk ik weinig van. Ze staat al aan de deur als ik de deur open doe. Maar dan ook zijn dat ze denkt: ha eten!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het kan dat die kat extra verhaart vanwege de stress dat haar baasjes er niet zijn.
Hier ook. Specifiek die van Ikea.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Je benen??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier betere ervaring met plakrollers. Minder milieuvriendelijk... maar onthaard wel beter.
Voor de bank gebruik ik een trekker voor de ramen.. gaat superquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor grotere stukken zoals de bank, een rubberen borstel, ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |