Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J vond het een goed idee om daar onze auto auto te laten taxeren. Ik voorzag alweer allerlei gedoe. Gelukkig geen tijd voor gehad. Hij is lekker ingeruild. Ze hebben de extra schade niet eens gezien
Het is ook wel waardevol. Maar het moet gewoon ook uit kunnen. Als het toevallig zo uitkomt dat we eten als dat ding klaar is ofzo. Of als ik gedurende de wastijd hoofdpijn heb gekregen. En ook gewoon omdat het moet kunnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet juist de piep hebben om me tot actie aan te sporen.. En als ik het te lang negeer houdt hij ook op.
Mijn wasmachine speelt SchubertVeel klanten hebben er een hekel aan, ik vind het fantastisch.
Die kan uit, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef derLudolf het volgende:
En goeiedag![]()
Volgens mij waren jullie (onbewust) een tijdje uit myAT
Ik was net bij de Edeka.
Daar lag op een schaaltje gepresenteerd bij de slager "spider steak". Die naam kwam me bekend voor.
"Ist das wie Kachelfleisch, aber von Rind?"
Dat werd bevestigd. Ik ben erg benieuwd
De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist van schade aan de MG, maar wat heb ik verder gemist? Managementsamenvatting volstaat
Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MGquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Skoda had 3 stuks schade. Flinke deuken en krassen, auto zag er niet meer uit.
De MG dealer had hem getaxeerd. In het donker, zonder foto's te maken. 1750 Euro. Niet heel slecht op zich.
De week voor we hem gingen inruilen knalt J achteruit tegen een lantaarnpaal met de enige kant die nog geen schade had. Alle kanten hadden nu schade Ik zag er de humor wel van in, hij niet. Hij was bang voor de reactie van de dealer. Bij de inruil hebben ze het niet eens gezien. Hij herinnerde zich ons niet meer, het was zo bizar druk geweest. We hebben gewoon 1750 euro gekregen.
Nee. We wachten op de onderdelen uit Chinaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het te maken had met de schade aan de MG
Is dat allemaal opgelost?
Eerder had mijn vriend wel prima ervaring hier. Je weet dat je geen topprijs krijgt, maar dan heb je tenminste ook niet het gezeur van marktplaatskopers.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:
Mag ik je ook alvast waarschuwen voor Wijkopenautos.nl
Dacht dat het wel algemeen bekend was dat dit soort bedrijven nauwelijks uitkeren als puntje bij paaltje komt.
Ik heb geen idee. Maar goed dat hij een melding geeft als het ding klaar is is opzich wel nice. Hij staat bij ons in de garage. Scheelt toch weer heen en weer lopen of het ding klaar isquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, why??!?!
Dat je op je werk zit en denkt: o ja, de was moet nog de machine in en dat die app hem dan vult of zo?![]()
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je hem op afstand kunt aanzetten, maar daar is jaren geleden ook de timer voor uitgevonden.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht. Met timer. Zonder app.
Awwwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onze kittens werden vandaag gecastreerd, broertje begon op z'n zusje te rijden dus hop meteen afspraak gemaaktIedereen bij de praktijk was weg van die twee samen
Daf, 't vrouwtje moet nu 'n rompertje aan zodat ook broerlief niet bij de wond kan, she's not amused[ afbeelding ]
Awwquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij hadden net bietensoep..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik heb in de koelkast nog (restjes) gekookte biet, makreel, dille en spinazie. Iemand creatieve ideeen? Hoeft niet bij elkaar.
Dille en rode bieten. Gekookt ei, komkommer ben kefir er bij en je hebt "roze soep" uit Litouwen.quote:
Ja denk ook wel dat 't snel went hoor maar vandaag voelt ze zich, terecht ook wel, sip.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, grappig printje trouwens. Wij hadden altijd effen rode voor de katten (en donkerblauw voor de honden).
Maar veel fijner dan zo'n kap, en dit went best snel
Nog niks concreets helaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...hoest met de sollicitatie afgelopen?
Dat zal ik aan de kok moeten vragenquote:
Ik heb het wel eens bij Hanos gezien, maar daar heb je wel een pasje voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
We hebben nu wel een Laps kookboek..
Kan je rendier gewoon bij de Ikea kopen denken jullie?
Ik ben t nog niet tegengekomen bij de ikea.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Levend ben ik ze daar nog niet tegengekomen, hoewel ik zelf wel graag een impressie ven een RENdier geef als ik naar de Ikea moet. Ik ren zo snel als mogelijk weer door die winkelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Ehm verder dan dit kom ik niet qua Scandinavisch bij jou in de buurt: https://bøg.com/kontakt/quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Joepiequote:
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beterquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Joepie![]()
![]()
een hele week? Lekker relaxen en leuke dingen doen
Prima planning (ook niet je mails lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beter
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook al jaren een bovenlader, en zou niet meer anders willen.
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastig
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).
Net als in een voorlader zit het centrifugeren gewoon in het programmaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?
Oooh, ook een extra appelfleurtje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
Yupquote:
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Prima planning (ook niet je mails lezen)
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
Kijk jou eens voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
Haha..ging je 2 x.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
YupExtra alles, ook dat prinsessending uit de foyer. We hebben de bonbons in de tas gestopt voor morgen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
‘t Is fris hier, 4graden. Kachel aan, binnen is het lekker warm.
Ik heb mij gister een grote paellapan gekocht, en vis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC!Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?
En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer!
Yup, nou ja, speklap in reepjes in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Paella moet wel nog een duizendvoud lekkerder worden met zo'n toffe backdrop!
Gezien niet bijgelezen: hoe lang blijven jullie er deze keer?
Ik durf nauwelijks nog te hoesten in de supermarkt. Die blikkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest niezen in de treinvoel me direct exposed. Als ik in Noord Brabant woonde had ik nu ook 2 weken vakantie
Omgeving. Achtergrond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?
We hebben nog 10 dagen voordat we terug moeten.
Wat was jij doende toen je 20 topics niet bij ons was?
Waarom dequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen
Je draagt geen spijkerbroeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoorquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
Een serieuze. Ik dacht dat dat niet konquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoor
Ik gooi alleen het beddengoed in de droger. Neemt zo veel plek in om te drogen anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC!Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?
En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer!
Dat maakt nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar jij hebt duidelijk mijn babi ketjap nog nooit op
Vertel meer!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ja ik kan mij best voorstellen dat het miepig over kan komenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
Yay! Foto's gewenst!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel meer!
En goedemorgenVandaag is mijn allerfavorietste dag
De moestuinbakken gaan de tuin in en dan hebben we eindelijk een idee hoe het er allemaal uit gaat zien enzo
![]()
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay! Foto's gewenst!
Hoeveel bakken komen er?
De meesten (misschien wel niemand) hier, hint hintquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Goede vragen AnneX. Ik heb geen tips. Succes en sterkte in elk geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:55 schreef AnneX het volgende:
Ja mini is terug. Stepword wifish.
En Lot...details? Lijkt het een beetje op de plaatjes?
Lucky Strike...ben benieuwd. Enne...morgen is er weer een dag!
M.a.w. stoppen jullie bijtijds! # streng.
Vannacht bedacht ik mijn zelfdiagnose en heb gelijk gegoocheld: bronchitis en 2 weken zoet mee.
Vraag: is het bacterieel of viraal. En ik schat zo maar in dat de huisarts geen test voorradig heeft. Plus dat ik - zo ver ik weet - niemand hugte oid uit risico gebied.
Vraag 2: ga ik dan bellen maandag.
Zelf quarantaine doe ik al.
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jumquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
Ik jureer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jum
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodigquote:
Ja, vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodig
Voor geen meter, althans, volgens mijn moeder.quote:
Wat veelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.
Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhorenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Lein, wat maakt de onorthodoxe onorthodox? #geïntrigeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |