Dat maakt nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar jij hebt duidelijk mijn babi ketjap nog nooit op
Vertel meer!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ja ik kan mij best voorstellen dat het miepig over kan komenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
Yay! Foto's gewenst!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel meer!
En goedemorgenVandaag is mijn allerfavorietste dag
De moestuinbakken gaan de tuin in en dan hebben we eindelijk een idee hoe het er allemaal uit gaat zien enzo
![]()
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay! Foto's gewenst!
Hoeveel bakken komen er?
De meesten (misschien wel niemand) hier, hint hintquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Goede vragen AnneX. Ik heb geen tips. Succes en sterkte in elk geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:55 schreef AnneX het volgende:
Ja mini is terug. Stepword wifish.
En Lot...details? Lijkt het een beetje op de plaatjes?
Lucky Strike...ben benieuwd. Enne...morgen is er weer een dag!
M.a.w. stoppen jullie bijtijds! # streng.
Vannacht bedacht ik mijn zelfdiagnose en heb gelijk gegoocheld: bronchitis en 2 weken zoet mee.
Vraag: is het bacterieel of viraal. En ik schat zo maar in dat de huisarts geen test voorradig heeft. Plus dat ik - zo ver ik weet - niemand hugte oid uit risico gebied.
Vraag 2: ga ik dan bellen maandag.
Zelf quarantaine doe ik al.
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jumquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
Ik jureer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jum
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodigquote:
Ja, vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodig
Voor geen meter, althans, volgens mijn moeder.quote:
Wat veelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.
Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhorenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Lein, wat maakt de onorthodoxe onorthodox? #geïntrigeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |