quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
‘t Is fris hier, 4graden. Kachel aan, binnen is het lekker warm.
Ik heb mij gister een grote paellapan gekocht, en vis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC!Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?
En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer!
Yup, nou ja, speklap in reepjes in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Paella moet wel nog een duizendvoud lekkerder worden met zo'n toffe backdrop!
Gezien niet bijgelezen: hoe lang blijven jullie er deze keer?
Ik durf nauwelijks nog te hoesten in de supermarkt. Die blikkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest niezen in de treinvoel me direct exposed. Als ik in Noord Brabant woonde had ik nu ook 2 weken vakantie
Omgeving. Achtergrond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?
We hebben nog 10 dagen voordat we terug moeten.
Wat was jij doende toen je 20 topics niet bij ons was?
Waarom dequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen
Je draagt geen spijkerbroeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoorquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
Een serieuze. Ik dacht dat dat niet konquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag? Die gaan er ook gewoon in hoor
Ik gooi alleen het beddengoed in de droger. Neemt zo veel plek in om te drogen anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC!Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?
En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer!
Dat maakt nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar jij hebt duidelijk mijn babi ketjap nog nooit op
Vertel meer!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ja ik kan mij best voorstellen dat het miepig over kan komenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
Yay! Foto's gewenst!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel meer!
En goedemorgenVandaag is mijn allerfavorietste dag
De moestuinbakken gaan de tuin in en dan hebben we eindelijk een idee hoe het er allemaal uit gaat zien enzo
![]()
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay! Foto's gewenst!
Hoeveel bakken komen er?
De meesten (misschien wel niemand) hier, hint hintquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Goede vragen AnneX. Ik heb geen tips. Succes en sterkte in elk geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:55 schreef AnneX het volgende:
Ja mini is terug. Stepword wifish.
En Lot...details? Lijkt het een beetje op de plaatjes?
Lucky Strike...ben benieuwd. Enne...morgen is er weer een dag!
M.a.w. stoppen jullie bijtijds! # streng.
Vannacht bedacht ik mijn zelfdiagnose en heb gelijk gegoocheld: bronchitis en 2 weken zoet mee.
Vraag: is het bacterieel of viraal. En ik schat zo maar in dat de huisarts geen test voorradig heeft. Plus dat ik - zo ver ik weet - niemand hugte oid uit risico gebied.
Vraag 2: ga ik dan bellen maandag.
Zelf quarantaine doe ik al.
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jumquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:37 schreef Aure het volgende:
Ik jureer wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh! Babi ketjap battle doen? Ik heb 2 recepten, één traditionele en een onorthodoxe... Allebei jum
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodigquote:
Ja, vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je nooit alleen doen, heb je hulp bij nodig
Voor geen meter, althans, volgens mijn moeder.quote:
Wat veelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
18 Stuks van 105*120. We gaan de borders, het gazon en de automatische besproeiing ook uitmeten vandaag. Ik ben benieuwd hoe ver we komen.
Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhorenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Lein, wat maakt de onorthodoxe onorthodox? #geïntrigeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |