Dat zal ik aan de kok moeten vragenquote:
Ik heb het wel eens bij Hanos gezien, maar daar heb je wel een pasje voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
We hebben nu wel een Laps kookboek..
Kan je rendier gewoon bij de Ikea kopen denken jullie?
Ik ben t nog niet tegengekomen bij de ikea.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Levend ben ik ze daar nog niet tegengekomen, hoewel ik zelf wel graag een impressie ven een RENdier geef als ik naar de Ikea moet. Ik ren zo snel als mogelijk weer door die winkelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Ehm verder dan dit kom ik niet qua Scandinavisch bij jou in de buurt: https://bøg.com/kontakt/quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Joepiequote:
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beterquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Joepie![]()
![]()
een hele week? Lekker relaxen en leuke dingen doen
Prima planning (ook niet je mails lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup een hele week na best een zware tijd al met al. Vlg week wordt het nog heel spannend met dat 'eind'gesprek met DE coll. vanmiddag nog een soort crisisoverleg met TL omdat 1 van mijn coll het ff niet meer trok allemaal. Als het stof weer wat is neergedaald (hopelijk) kom ik weer terug. Mijn timing om er een week tussenuit te gaan kon niet beter
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb ook al jaren een bovenlader, en zou niet meer anders willen.
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastig
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).
Net als in een voorlader zit het centrifugeren gewoon in het programmaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?
Oooh, ook een extra appelfleurtje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
Yupquote:
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Prima planning (ook niet je mails lezen)
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |