Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat die al dertig jaar niet meer gemaakt werden.
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jawel, niet zoveel dus ook flink duurder (en nooit een aanbieding)
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ze zijn een keer zo breed. Droger er bovenop zetten is ook lastig
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn veel smaller. 45 cm of zo. En ik heb geen droger, ook niet nodig, gisteravond was opgehangen in de badkamer, ‘s nachts die deur open gehad, vanochtend was het droog (da’s niet altijd zo).
Net als in een voorlader zit het centrifugeren gewoon in het programmaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog een losse centrifuge? Of is dat in moderne bovenladers ook gecombineerd?
Oooh, ook een extra appelfleurtje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
Yupquote:
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Prima planning (ook niet je mails lezen)
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
Kijk jou eens voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, ga ik zeker niet doen en heb ook gevraagd of er verder niets op de app gezet wordt. Ik wil hier echt even een tijdje van loskomen.
Haha..ging je 2 x.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
YupExtra alles, ook dat prinsessending uit de foyer. We hebben de bonbons in de tas gestopt voor morgen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
‘t Is fris hier, 4graden. Kachel aan, binnen is het lekker warm.
Ik heb mij gister een grote paellapan gekocht, en vis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen bovenstebeste SC!Ik dacht dat ik ook weer niet zó lang foetsie was, maar meer dan twintig topics teruglezen is zelfs mij een tikkie te gortig! Excuses voor het missen van eventuele dramatische verwikkelingen dus, en achterstallige knuffels waar nodig. Ik spring er maar gewoon weer in, joe?
En meteen maar even CUL, dit de afgelopen week twéé keer gegeten, zo idioot lekker:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Beter dan dit worden stukjes speklap nimmer!
Yup, nou ja, speklap in reepjes in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pork belly slices is gewoon speklap? Ik kan dit morgen wel eens maken.
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Paella moet wel nog een duizendvoud lekkerder worden met zo'n toffe backdrop!
Gezien niet bijgelezen: hoe lang blijven jullie er deze keer?
Ik durf nauwelijks nog te hoesten in de supermarkt. Die blikkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest niezen in de treinvoel me direct exposed. Als ik in Noord Brabant woonde had ik nu ook 2 weken vakantie
Omgeving. Achtergrond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Op het gevaar af héél dom te lijken: wat is een backdrop?
We hebben nog 10 dagen voordat we terug moeten.
Wat was jij doende toen je 20 topics niet bij ons was?
Waarom dequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een droger.. Gebruik die eigenlijk alleen voor ondergoed en sokken. Ik heb er zo'n hekel aan om die op te hangen
Je draagt geen spijkerbroeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom deIk heb er ook en doe er alles in behalve mijn overhemden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |