abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 22:06:05 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191837233
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.

Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is. :Y. Voor de techneuten klik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191837323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.

Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is. :Y. Voor de techneuten klik
Dit gaat over blokverwarming?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 22:09:56 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191837339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit gaat over blokverwarming?
Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gas :+ Maar ja andere opties zijn er nog niet. En over 15 jaar zien we dan wel weer verder. Grootste verandering zit hem in de manier van financiering en niet zo zeer de brandstof.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 04-03-2020 22:23:01 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191837790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gas :+ Maar ja andere opties zijn er nog niet. En over 15 jaar zien we dan wel weer verder.
Dan ga ik me hier niet verder in verdiepen, wij hebben allemaal een ketel. Zonnepanelen wilden wij wel, maar dat werd tegengehouden door een paar mensen, onder aanvoering van een nu overleden bewoner. Volgend jaar maar weer eens op de agenda zetten.
pi_191838660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In of extern?
In eerste instantie intern.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191838704
AX, onze BIEBboer ^O^ :D
Akelig, zo ziek! Loop je nou gewoon door te hobbelen of komt het steeds terug?
pi_191838716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha gewoon stresskippie hier soms.

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
Hoe is het eigenlijk met het lief nu?
pi_191839152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.

Corona is een virus. Normaal gesproken hoor je veel over desinfecteren in verband met bacteriën, bijvoorbeeld tegen voedselvergiftiging of wanneer ze weer eens E. coli in restaurantvoer gevonden hebben of zo. Maar nu gaat het erom om een virus van je handen af te krijgen.
Bacteriën leven, dus die kun je dood maken door er handalcohol overheen te gooien of iets anders pijnlijks. Een virus leeft niet, het is alleen maar een stukje genetische code met een hulsje eromheen. Doodmaken is hier niet de truc, wegpoetsen werkt wel. Dus handen flink afboenen, goed afdrogen, handdoekje wegdoen. :)

Schimmels zijn leuk, trouwens. Wist je dat sommige schimmelsporen praktisch alles overleven? Als je de "haren" van een schimmel ziet, is hij al in een heel vergevorderd stadium. Ruim voor die tijd zitten de schimmeldraden al door je hele boterham. Dus niet alleen de boterham die harig geworden is weggooien, maar het hele brood (tenzij je een sterke maag en weinig fantasie hebt :P ). Nog leuker, de sporen waren waarschijnlijk al voor het bakken aanwezig in het brood en ze gaan niet dood van het bakken. Het duurt gewoon een tijdje tot ze "tot bloei komen". Je kunt het best je brood bewaren op een plek waar schimmels niet graag groeien (een niet te vochtige plek vooral, milde kou vinden ze nog prima dus de koelkast doet niks). Dan kun je je brood opeten voor het harig is.

Ik heb research gedaan, want studentenhuizen en schimmels, je kent het :')
Ik wist hier weinig van, interessant ^O^
Wat het complex maakt, is dat er ook gezegd wordt dat te steriel leven niet goed is 'goed voor de weerstand'.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191839238
Alles ingepakt voor een minivakantie *O*
Wat ben je toch lang bezig met twee handbagage tassen efficient inpakken. Maar het is gelukt ^O^ morgenavond zijn we in Portugal *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191839275
Hier zat een kat even heel mooi te zijn
pi_191839367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:

De kassen van onze telers hebben ook zo’n WKK staan. Echt mega-apparaten :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191839387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Blues het volgende:

[..]

In eerste instantie intern.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter, Blues. Dit begon wel een beetje een soap te worden. Zo iemand moet gewoon uit het team.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191839389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
AX, onze BIEBboer ^O^ :D
Akelig, zo ziek! Loop je nou gewoon door te hobbelen of komt het steeds terug?
Buitenshuis “gewoon” doen wat ‘moet’.
Zingen afgezegd.
Thuis stort ik in en geef eraan toe. Morgen een vrije dag.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
Alles ingepakt voor een minivakantie *O*
Wat ben je toch lang bezig met twee handbagage tassen efficient inpakken. Maar het is gelukt ^O^ morgenavond zijn we in Portugal *O*
Lot :D veel plezier en laar weten hoe of wat.
Via de Bieb al 2 boekjes in huis. En blijkbaar voldoende P bij de veerhaven en voor weinig naar de overkant met de pont
SPOILER
pi_191840799
Vierde nacht op rij: wakker worden met vastzittende hoest.
Nu weer rustig. Wat is dat voor biologische klok van de longen?

En het intellect van Nederland gaat op stap: de toekomstige intellectuele elite uit Groningen hebben geen uitreisverbod. 8)7
Ook geen kwetsbare familieleden - oma of zo - waar zij na een heerlijke ski vakantie in de italiaanse bergen een kopje thee gaan drinken na terugkeer.
Wat een dommigheid. https://www.nu.nl/coronav(...)eden-uit-italie.html

Een diskwalificatie voor iedere toekomstige functie of mogelijke carrière. o|O

Trump raakt bijv. al weken zijn gezicht niet aan.
SPOILER
Kijk, trump weet tenminste hoe het hoort...
#sarcasm to the much.

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 05-03-2020 05:02:12 ]
pi_191840932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat voor mini-ding wil je maken? :)

Ik zou zelf denk ik toch wat groters meenemen, want mini-dingen doe ik graag bij goed licht en dat neem je natuurlijk niet mee naar een hotel. :s) En zo veel ruimte neemt een iets groter haakwerk toch ook niet in? Of misschien heb jij een ander idee van wat er mini is. (Bij mij is "gewoon" met naald 2,5 en "mini" kleiner dan dat.)
Mja weet ik nog niet.

Was net klaar met mijn dino.
Kan mn dummy-man meenemen.. ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt.
En niet heel klein.
pi_191840942
@Blues: +iets meer dan halve kg vorige week en alles blijft weer redelijk binnen. Oorzaak nog steeds onduidelijk.

@kaat: wat een knapperd zo O+

@Tele: zou kunnen maar ik vind het vooral echt heel vies dus je zou denken.. :)

Morning :O
pi_191840963
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
pi_191841017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
Precies de plek waar je het niet wil zien inderdaad

Denk alleen dat we er uiteindelijk allemaal mee in aanraking gaan komen.
Juist doordat meeste mensen er niet heel ziek van worden... en dus niet naar een dokter gaan of thuis blijven.
pi_191841160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha gewoon stresskippie hier soms.

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
Decathlon heeft fijne die niet duur zijn *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191841182
Ik ben momenteel beurs, blauw en auw. Ik geef het tot vrijdag om iig met wat rust te kijken of het betert. Anders moet ik maar even naar de huisarts en fysio :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191841186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Decathlon heeft fijne die niet duur zijn *O*
Mja daar kom ik niet meer in de buurt helaas. De andwre die ik heb zijn van scapino en zaten ook wel lekker... en die zit vlakbij huis.
Dus loop daar wel even langs.
pi_191841328
:O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191841424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Meh.

Je ziet het bij meer mensen 'steeds dichterbij' komen.

Ik las dat er een geval is paar dorpen verderop F. heeft precies 1 collega, uit dat dorp. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:06:56 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191842004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zat een kat even heel mooi te zijn
[ afbeelding ]
Mooi :Y
Spoilers!
pi_191842082