abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191836281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Moet ook bekennen dat brood al niet lekker meer smaakt voor je schimmel ziet.
Dan smaakt het al wat zurig en het ruikt ook anders.
En ik heb altijd roomboter.. maarja eet het niet enorm veel. En ook daar ruik je ruim voordat je het ziet dat je boter eigenlijk al niet goed meer is.

Moet zeggen dat sinds ik wat meer vertrouw op geur en smaak.. ik sommige dingen veel vaker weggooi dan eerst.. maar andere dingen juist weer veel langer houdbaar blijken.
(Zoals melk die een week na de tht prima drinkbaar is. En de kip die 2 dagen voor de datum.. echt de pan niet meer inkomt omdat hij gek ruikt of voelt)
Goed bezig :Y
Als je weet waar je op moet letten, ruik/proef/voel/zie je inderdaad al veel eerder als er wat is. :Y
pi_191836290
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:27 schreef Blues het volgende:
Uhmp wanneer vakantie?
Vrijdagmiddag na werk... iep! :)
pi_191836332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:

Vrijdagmiddag na werk... iep! :)
iep?
Piep! *O*
pi_191836341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Kort door de bocht is nog wel eens mn middle name oO<

Wel interessante post van jou ^O^

Wanneer is eten met de sch.oudersx2 *O*
Volgende week woensdag, over een weekje dus. A heeft dan een diploma-uitreiking *O* O+
B z'n ouders heb ik nog nooit gezien, dus dat wordt interessant :+ maar komt vast goed ^O^
pi_191836468
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef Blues het volgende:

[..]

iep?
Piep! *O*
Haha gewoon stresskippie hier soms.

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
pi_191836539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed bezig :Y
Als je weet waar je op moet letten, ruik/proef/voel/zie je inderdaad al veel eerder als er wat is. :Y
Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:38:24 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191836558
Ik maakte vandaag kip klaar die in een vacuumverpakking had liggen ontdooien... iew.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191836587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha gewoon stresskippie hier soms.

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
Wat voor mini-ding wil je maken? :)

Ik zou zelf denk ik toch wat groters meenemen, want mini-dingen doe ik graag bij goed licht en dat neem je natuurlijk niet mee naar een hotel. :s) En zo veel ruimte neemt een iets groter haakwerk toch ook niet in? Of misschien heb jij een ander idee van wat er mini is. (Bij mij is "gewoon" met naald 2,5 en "mini" kleiner dan dat.)
pi_191836610
@Tele6...wat een enorm duidelijke uitleg. Ik wist dit grotendeels wel, maar zou het nooit zo goud en duidelijk en vooral begrijpelijk onder woorden kunnen brengen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191836625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)
Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdiept :P
pi_191836689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdiept :P
Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191836713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Tele6...wat een enorm duidelijke uitleg. Ik wist dit grotendeels wel, maar zou het nooit zo goud en duidelijk en vooral begrijpelijk onder woorden kunnen brengen.
Fijn dat het duidelijk was O+

Weet je, ik heb ervoor gestudeerd :+
En meerdere mensen hebben me gevraagd of ik overweeg om leraar te worden. Met mijn opleiding kan ik zelfs nog kiezen of ik biologie- of scheikundeleraar zou willen worden. Nu voel ik me daar lang niet assertief genoeg voor. Enthousiast dingen uitleggen kan ik inderdaad wel :s)
pi_191836771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Fijn dat het duidelijk was O+

Weet je, ik heb ervoor gestudeerd :+
En meerdere mensen hebben me gevraagd of ik overweeg om leraar te worden. Met mijn opleiding kan ik zelfs nog kiezen of ik biologie- of scheikundeleraar zou willen worden. Nu voel ik me daar lang niet assertief genoeg voor. Enthousiast dingen uitleggen kan ik inderdaad wel :s)
Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens is ;)
pi_191836776
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.
Iehl, ja, dat zijn bacteriën :X
Bacteriën kunnen stofjes uitscheiden waarmee ze goed vastplakken aan hetgene waarop ze groeien. Zo vormen alle bacteriën samen een gezellig kleverig laagje over hun voeding heen. Als je een waterfles te lang hebt laten staan, wordt hij ook glibberig kleverig van binnen, ken je dat? Dat heet een microfilm, en die wordt gemaakt door bacteriën. Ze zijn wel eencellig, maar werken toch samen O+
pi_191836794
Bijna zou ik het schimmel brood verhaal van Tele c/p ‘en voor een zeker iemand.
Onsmakelijk: sch.ma schepte de schimmel”poes” van de jam :r :r :r en at verder.
Zij, die van ieder beest dat over het dorp vloog ziek werd en een week binnen bleef.

Affijn, vanmiddag gewoon 4 uur ziekjes in bed gelegen.
Vanmorgen de themaboeken voor de Paas naar de kleutergroep gebracht.
Sta ik bij de deur met een volle winkelmand en roept zo’n kleuter naar de klassejuf:” de Bieb is er”.
Zoiets als “ de melkboer is er”.
(zij hadden al 2 TWEE dagen geen nieuwe boekjes in de klas.)

Zo maar een dag gaan skiën, het is goed te doen. En nu ook een stukke autoruit?
Kun je er wel mee naar huis rijden?

Veel plezier alvast, uhmmpie.

Blues...de dok en de ex. Werkverhalen.
pi_191836804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens is ;)
Haha, ja :D
Gaat trouwens echt supergoed met Safwan, hij is inmiddels op het punt dat ik amper meer wat hoef te doen. Als ik "weet je het zeker?" zeg denkt hij nog eens na over wat hij aan het doen is en corrigeert hij zichzelf al O+
pi_191836849
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:
Bijna zou ik het schimmel brood verhaal van Tele c/p ‘en voor een zeker iemand.
Onsmakelijk: sch.ma schepte de schimmel”poes” van de jam :r :r :r en at verder.
Zij, die van ieder beest dat over het dorp vloog ziek werd en een week binnen bleef.
Oh bah, van je schoonma. :X Mijn ouders zijn ook zo "zuinig" met eten en doen dat soort dingen ook, bah bah bah.
Met droge dingen kun je dat trouwens wel doen, schimmel erafhalen en de rest nog opeten. Kaas bijvoorbeeld. Bij natte dingen niet, dan zitten de schimmeldraden er al helemaal door :r
quote:
Vanmorgen de themaboeken voor de Paas naar de kleutergroep gebracht.
Sta ik bij de deur met een volle winkelmand en roept zo’n kleuter naar de klassejuf:” de Bieb is er”.
Zoiets als “ de melkboer is er”.
(zij hadden al 2 TWEE dagen geen nieuwe boekjes in de klas.)

[..]
Beterschap! :*
pi_191836887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha, ja :D
Gaat trouwens echt supergoed met Safwan, hij is inmiddels op het punt dat ik amper meer wat hoef te doen. Als ik "weet je het zeker?" zeg denkt hij nog eens na over wat hij aan het doen is en corrigeert hij zichzelf al O+
Ik leerde hem nog geen 4 jaar geleden kennen. Sprak Nederlands (heel snel "want ik hou van veel praten" geleerd). Maar wanneer je iets in het Engels zei snapte hij, behalve yes en no, er niets van. En dan nu _O_
pi_191836900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Iehl, ja, dat zijn bacteriën :X
Bacteriën kunnen stofjes uitscheiden waarmee ze goed vastplakken aan hetgene waarop ze groeien. Zo vormen alle bacteriën samen een gezellig kleverig laagje over hun voeding heen. Als je een waterfles te lang hebt laten staan, wordt hij ook glibberig kleverig van binnen, ken je dat? Dat heet een microfilm, en die wordt gemaakt door bacteriën. Ze zijn wel eencellig, maar werken toch samen O+
Yes, precies hetzelfde inderdaad. :Y

Ik voer het dan aan de hond. :')
pi_191836925
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes, precies hetzelfde inderdaad. :Y

Ik voer het dan aan de hond. :')
Hoera voor het immuunsysteem van de hond *O*
pi_191836943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoera voor het immuunsysteem van de hond *O*
Ja joh, dat vind ik altijd wel bijzonder. Katten halen er dan (meestal) echt hun neus voor op

Hond vreet alles *O* Hond drinkt ook overal uit. Overal. :') :r
pi_191836960
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:

Bah, nu wel weer wat beter?
pi_191836994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In of extern?
pi_191837027
Goed, naar bed. Klaar met vandaag. :7
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:01:56 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191837117
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Goed, naar bed. Klaar met vandaag. :7
-gaap- best goed idee, maar zit nog te wachten op de printer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')