Die bank heeft, net zoals heel veel banken, bepaalde (vooral vastgoed) leningen te hoog gewaardeerd. De leningen kunnen niet worden terugbetaald en nu zitten ze onder een bepaalde grens waardoor solvabiliteit gevreesd wordt. Maar dit heb ik vorige week maandag al gezegd, maar de grote kranten komen er nu pas mee.quote:
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef tong80 het volgende:
Business Class (2002) - praatprogramma van presentator Harry Mens. Van Gogh verzorgde hierin een column die al na twee keer door RTL 5 werd geschrapt omdat hij LPF-fractievoorzitter Mat Herben had beticht van het aannemen van steekpenningen.
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die bank heeft, net zoals heel veel banken, bepaalde (vooral vastgoed) leningen te hoog gewaardeerd. De leningen kunnen niet worden terugbetaald en nu zitten ze onder een bepaalde grens waardoor solvabiliteit gevreesd wordt. Maar dit heb ik vorige week maandag al gezegd, maar de grote kranten komen er nu pas mee.
Misschien moet ik ook maar eens op de cryptobandwagen gaan zitten.
Bespaar je de moeite joh.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..
Mooiquote:Op maandag 5 juni 2017 10:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/quote:Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil ook crypto's. Heb je handleiding voor me?
Ben jij Tongquote:
Nee, ik moet het ook allemaal nog lezen voordat ik iets doe. Maar alles wat onlogisch is voor een munt is goed voor crypto lijkt mij zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.
Ik kan je wel helpen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.
teringquote:Op maandag 5 juni 2017 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister 10k waves bijgekocht.
Dat is lekker hoor.
Nu maan.
Jij hebt even 50k liggen?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister 10k waves bijgekocht.
Dat is lekker hoor.
Nu maan.
Dat krijg je als je portfolio x15'd sinds jij mij crypto aanraad.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso is van skeere kkallochtoon naar de britse semi royals gegaan
best netjes
waves is nu 30,8% van mn hele portfolio aan waarde.quote:
beetje delen met je homies kan geen kwaadquote:Op maandag 5 juni 2017 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso is van skeere kkallochtoon naar de britse semi royals gegaan
best netjes
bij mij schommelt ie, for real, tussen 40-45%quote:Op maandag 5 juni 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waves is nu 30,8% van mn hele portfolio aan waarde.
Zal wel meer worden lijkt me komende weken.
quote:Op maandag 5 juni 2017 10:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn target ooit haal tip ik je wat.
Jaloers kreng.quote:
Thanks.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/
Dat zou fijn zijn.quote:
Het is wel vrij bizar sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik atm even moet wennen aan mn portfolio grootte de laatste 2 maanden.
De echte rust is er wel af.
Dit maken we nooit meer mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar sowieso.
Van relatief weinig naar mooie bedragen in zeer korte tijd.
Nu door durven pakken.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar sowieso.
Van relatief weinig naar mooie bedragen in zeer korte tijd.
Gewoon focus op je target en cashen toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik inderdaad een keer ga panikeren
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.quote:
Dat niet hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:58 schreef Elan het volgende:
Volgens mij sta je nu als je er voor 50k in zit elke ochtend met angstzweet in je bilnaad op om de koersen te checken.
Ome Putin die de ontwikkelaar van Waves (Sacha) effe oppakt oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik inderdaad een keer ga panikeren
Daar heb ik geen last van. Heb mijn originele investering eruit gehaald en slechts een klein deel opnieuw geïnvesteerdquote:Op maandag 5 juni 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik atm even moet wennen aan mn portfolio grootte de laatste 2 maanden.
De echte rust is er wel af.
hoijojoquote:
Dat is wel slim.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.
Gewoon de helft van je winst herinvesteren, dan kan je onmogelijk nat gaan lijkt me.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.
Kun je behoorlijk leuke dingen mee doen ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen als je zoals laatst in waves correctie bij wijze van spreke 20k$ ziet verdampen in minuten.
Dna denk je soms wel even.
Waar zijn we allemaal mee bezig.
ja hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je behoorlijk leuke dingen mee doen ja.
Weet je vrouw dat je er voor zoveel in zit?
Hoe is het met de zwangerschap?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor
ze kan er zo bij om alles te liquideren als ze zou willen
Ja daarom is wel belangrijk man stel je gaat dood ligt er ergens een halve mio aan crypto weg te rotten.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor
ze kan er zo bij om alles te liquideren als ze zou willen
Oh nee, dat is wel geregeld hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom is wel belangrijk man stel je gaat dood ligt er ergens een halve mio aan crypto weg te rotten.
Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je maar effe dmen.
Zeker Waves is erg makkelijk.
We zijn pas net begonnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.
Ja, dat is crypto.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.
Met leasen bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
Op dat Waves platform krijg je soms ook wel leuke dingetjes. 10k munten van een of andere coin, omgerekend toch 80 eurootjes waard. Helemaal voor nop.
wat was die site waar je een paspoort in de blockchain kon genererenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is crypto.
Er was een tijdje terug een coin waar de devoloper van overleed. Dan gebeurt het tegenover gestelde.
Nee. Putin had een bijeenkomst waar oprichter (dacht ik) van ETH een spreker was.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef Elan het volgende:
Poetin heeft een of andere bespreking deze week die van invloed is op ethereum
Blijkbaar
Het heeft pas waarde als je het uitcashed.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen als je zoals laatst in waves correctie bij wijze van spreke 20k$ ziet verdampen in minuten.
Dna denk je soms wel even.
Waar zijn we allemaal mee bezig.
Dat is simpelweg niet waar.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heeft pas waarde als je het uitcashed.
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.quote:
Fiatgeld is ook gebakken lucht.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.
Bij een andere vermogensbeheerder zit je niet in een markt die zo volatiel is.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij ander vermogensbeheer beredeneer je toch ook niet op die manier.
https://radiumcore.org/quote:Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was die site waar je een paspoort in de blockchain kon genereren
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.
Ik zag een tedtalk over blockchain waar dat besproken werd.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://radiumcore.org/
bedoel je zoiets?
oh, weet dan effe nietquote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag een tedtalk over blockchain waar dat besproken werd.
Ik werd daar als ancap erg geil van.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een andere vermogensbeheerder zit je niet in een markt die zo volatiel is.
Coincap op iPhone icm shapeshift?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is crypto.
Er was een tijdje terug een coin waar de devoloper van overleed. Dan gebeurt het tegenover gestelde.
De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van nietquote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
Het huis van mn ouders in Polen werd door de overheid in Polen even 50k euros te hoog gewaardeerdquote:Op maandag 5 juni 2017 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van niet
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Is er geen coin die enige relatie met Apple heeft? Gezien de keynote vanavond.
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
175 waves.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?
Wat is een eigen keynote?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
175 waves.
Nee, geen iPhone keynote vandaag. Die krijgt over een maand of 2 zijn eigen keynote.
Productpresentatie?quote:
eigen kekke powerpoint.quote:
zeg dat nog eens tegen mensen in groningenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%
Of iedereen met een door de bank overvalued huis.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat nog eens tegen mensen in groningen
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.quote:
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.
Ha ha haquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevertquote:Op maandag 5 juni 2017 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebben
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevert..
Amsterdam ook welquote:Op maandag 5 juni 2017 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoen
dat bedoel ikquote:Op maandag 5 juni 2017 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deel heeft al vergoeding ontvangen toch?
Zal ongetwijfeld niet voldoende zijn.
Ken er genoeg die een huisje hebben gekocht voor hun kind onder het mom van pensioen.quote:
Als je het hebt over 30 jaar geleden sowieso.quote:
twee verdachten opgepaktquote:Op maandag 5 juni 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
Om 13.00 uur persconferentie bij NPO over de twee moorden op de meisjes. Las al dat het om minderjarigen gaat.
14 en 16quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Die twee die in de auto waren gespot hebben zich ook maar even aangegeven op het pliciebureau vanmorgen.quote:
Mits bewezen dat zij het waren kan je ze opgeven.quote:
Ligt nogal uit elkaar. Moeilijk met de fiets te doen. Die uit Hoevelaken is een nichtje van een ex-ploegenoot. Zijn familie ken ik goed. Het zal je maar gebeuren.quote:
Voor een cursus?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mits bewezen dat zij het waren kan je ze opgeven.
Moet jij als criminoloog wel weten neem ik aan?quote:
Jij denkt dat ze nooit meer kunnen re-integreren?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet jij als criminoloog wel weten neem ik aan?
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar gelukkig is de zaak in het topic in NWS nu al zo'n 85 keer opgelost.
Iedereen is detective daar.
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gister waren het nog leden van IS die hier kinderen aan het ontvoeren waren en ze voor dood achterlieten. Dat vond ik wel de mooiste die ik gelezen heb.
Ze weten het ook allemaal zo goed daar. En nog speciaal daarheen gaan om foto's te maken van het park.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.
Serieus ja?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze weten het ook allemaal zo goed daar. En nog speciaal daarheen gaan om foto's te maken van het park.
Deze SC is niet andersquote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Mooiste zijn de topics over moslims of zaken die aan moslims te linken zijn. Dan heb je 2 excuus-marokkanen die alles goedpraten en de rest die het topic als onderontwikkelde PVV'ers uit de Schilderswijk van standaard racistisch commentaar voorzien. Elke keer weer.
Gelukkig ben jij er om het niveau zo nu en dan een beetje een boost te gevenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar deze SC is niet anders..
Ik zie jou er nooit.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.
Valt wel mee. Dat is meer de FP.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Mooiste zijn de topics over moslims of zaken die aan moslims te linken zijn. Dan heb je 2 excuus-marokkanen die alles goedpraten en de rest die het topic als onderontwikkelde PVV'ers uit de Schilderswijk van standaard racistisch commentaar voorzien. Elke keer weer.
In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om het niveau zo nu en dan een beetje een boost te geven
Echt tragisch die hetze tegen Bieber door zelfs die Smeets. Je hebt een festival waar godverdomme zelfs broederliefde staat maar Bieber is geen rockquote:Op maandag 5 juni 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
MUZ / Pinkpopper scoort met shirt: Bieber was kut
Waar heb je het over. Smeets was er niet blij mee. Maar hij bepaalt de programmering al jaren niet meer. Dat doet Mojo en de voorkeusstemmen van de concertgangers.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt tragisch die hetze tegen Bieber door zelfs die Smeets. Je hebt een festival waar godverdomme zelfs broederliefde staat maar Bieber is geen rock
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hemquote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Smeets was er niet blij mee. Maar hij bepaalt de programmering al jaren niet meer. Dat doet Mojo en de voorkeusstemmen van de concertgangers.
Yep.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Wat een vergelijking.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hem
Kansloos, een soort Derksen die ook enkel nog gal kan spuwen over zijn vorige werkgever VI.
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hem
Kansloos, een soort Derksen die ook enkel nog gal kan spuwen over zijn vorige werkgever VI.
Nee, 700 posts zoals dit per dag helpt FOK!quote:
is daar op het goede moment gestopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.
Het is nu toch een maandblad geworden?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.
Je gaat totaal niet in op wat ik aanhaalde maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.Ik zie het ze soms doen. Smeets jankt niet. Derksen ook niet. Die hebben terecht dedain.
Wat moet je met al die ouwe rotzooi.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu toch een maandblad geworden?
Mijn broer heeft nog alle edities van 1984 toen hij lid werd t'm 2006 toen ie abonnee af was liggen in zijn schuur. Gekkenwerk
Precies. Welke wekelijkse magazine is niet de afgrond in gedonderd de afgelopen jarenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is daar op het goede moment gestopt.
jij hebt gewoon een broer uit 1984quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog alle edities van 1984 toen hij lid werd t'm 2006 toen ie abonnee af was liggen in zijn schuur. Gekkenwerk
1977 komt ie zelfs.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een broer uit 1984
jezus wat oud.
Misschien nog wel ouder.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat oud.
Ik heb ze vanaf 1979. Muziekblad OOR is een maandblad geworden. Die heb ik nog vanaf 1980.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat oud.
Zeg het nog eens dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat totaal niet in op wat ik aanhaalde maar dat maakt niet uit
Sowieso ligt nagenoeg de hele tijdschriftenmarkt op zijn gat de laatste jaren. Op een paar uitzonderingen na.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.
Er wordt grif voor betaald. Ik heb ook nog een krant uit 1986 van de dag na de Elfstedentocht.quote:
daar doe je ook nog daadwerkelijk wat mee, al die bladen van toen?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf 1979. Muziekblad OOR is een maandblad geworden. Die heb ik nog vanaf 1980.
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt het eigenlijk dat het resultaat tegen Luxemburg niet eens meetelt, ik hoorde laatst ergens dat de resultaten tegen het team dat als laatste eindigt worden weggestreept.
Ik ben 54quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat oud.
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso ligt nagenoeg de hele tijdschriftenmarkt op zijn gat de laatste jaren. Op een paar uitzonderingen na.
Yep. Schuur vol.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar doe je ook nog daadwerkelijk wat mee, al die bladen van toen?
Ik dacht al, hoe komt hij aan al dat geld.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt grif voor betaald. Ik heb ook nog een krant uit 1986 van de dag na de Elfstedentocht.
Ik alleen het AD en die lees ik op mijn mobiel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.
Weet ik veel, ik hoorde het alleen ergens.quote:
Ha ha haquote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe komt hij aan al dat geld.
AD vooral voor de sport. Was hier neef op bezoek. NRC-lid. Leest ook de AD voor de sport.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen het AD en die lees ik op mijn mobiel.
wat vreemd maar het blijft de vraag of NL een beste 2e kan wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt het eigenlijk dat het resultaat tegen Luxemburg niet eens meetelt, ik hoorde laatst ergens dat de resultaten tegen het team dat als laatste eindigt worden weggestreept.
Blendle is echt super relaxt. Zelf bepalen welk artikel je voor wenst te betalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.
Lijkt me onzin.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoorde het alleen ergens.
Standje 69 in ere houden en 80 achter tong zetten.quote:
Betalen voor nieuws, dat is echt het laatste wat ik zal doenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Blendle is echt super relaxt. Zelf bepalen welk artikel je voor wenst te betalen.
Bedankt hequote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
Ik weet ook niet zeker of het zo is, daarom vroeg ik het hier. Ik denk ook dat het heel lastig gaat worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vreemd maar het blijft de vraag of NL een beste 2e kan worden
Ik koop soms best leuke artikelen op blendle.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betalen voor nieuws, dat is echt het laatste wat ik zal doen
vorige maand 24 gewordenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat vind ik al oud.
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zekerquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het bekijkt, ik dacht ook nooit ouder dan 50 te worden maar nu ik er 3 jaar over heen zit word ik toch liever 100quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat vind ik al oud.
dit dus, begrijp ik ook nietquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee eerder dat het gekleurde meningen zijn, misleidende titels etc.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zeker
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet.
VBL / Punten die behaald worden tegen Luxemburg tellen niet mee voor de PO?
o dat wist ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet.
VBL / Punten die behaald worden tegen Luxemburg tellen niet mee voor de PO?
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zeker
Dat zegt toch wel veel over die krantenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?
ik word geen 100quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het bekijkt, ik dacht ook nooit ouder dan 50 te worden maar nu ik er 3 jaar over heen zit word ik toch liever 100
Dat krijg je juist als er geen droog brood meer te verdienen is. Nep- nieuws en in elkaar geflanste artikelen door matige journalisten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee eerder dat het gekleurde meningen zijn, misleidende titels etc.
Walgelijk
NRC is er al mee gestopt meen ikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?
denk zo 48quote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kans acht ik voor mezelf ook klein, maar voorlopig geniet ik er nog wel van
Ja dat zag ik idd, laatst kwam de NRC met een of ander BREAKING artikel en als je op de link drukte moest je een abo hebben..quote:Op maandag 5 juni 2017 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je juist als er geen droog brood meer te verdienen is. Nep- nieuws en in elkaar geflanste artikelen door matige journalisten.
effe surviven tot de nieuwe levers te bestellen zijn bij amazonquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat zag ik idd, laatst kwam de NRC met een of ander BREAKING artikel en als je op de link drukte moest je een abo hebben..
bij mannen wel ja dat laatstequote:Op maandag 5 juni 2017 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga je er dan zelf mee stoppen of is dat gewoon het gemiddelde in jouw familie?
Je kijkt hier naar de trotse bezitter van bijna 4 waves.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kijkt hier naar de trotse bezitter van bijna 4 waves.
lekker pikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is pas het begin, binnenkort noemen we je Lans Trump.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.quote:
Je komt wel oud overquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat vind ik al oud.
Waves Wallet aangemaakt. Via changelly met CC. Niet aan te raden. Max van 50 usd em blijkbaar flinke transactiekosten.quote:
Download de Waves Lite Client.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.
Hoe deposit je daar eigenlijk?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Niet dat ik het van plan ben.quote:
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan ben.
Die exchange is wel puik moet ik zeggen.
Waves
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Of BTC kopen bij een bitonic, sturen naar je Waves Client en op de ingebouwde exchange kopen.
gastquote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
op 50 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
jaquote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggen
Via Indacoin. Ik had me mss beter in moeten lezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast
die 4 waves had je ook wel van mij mogen kopen hoor
Dollar.quote:
ja schijnen Iran te steunenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
qatar heeft wat verkeerd gedaan?
Dit heb ik vanmorgen al gepost toen het nog vers was. Ze steunen nog steeds het Moslimbroederschap, dat wordt niet gewaardeerd door de andere landen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een aardige administratie feequote:
Het zijn toch allemaal moslims?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmorgen al gepost toen het nog vers was. Ze steunen nog steeds het Moslimbroederschap, dat wordt niet gewaardeerd door de andere landen.
Dat is dus niet de reden (ze doen het wel, daar niet van). Reden is puur vanwege het moslimbroederschap. Enge organisatie. Turkije heeft weer vriendjes gemaakt met het verkeerde land.quote:
Heeft Ronald de Boer al gezegd dat Qatar toch een fantastisch land is?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Maar anders dan de rest wil MB van alles een islamitisch kalifaat maken. SA e.d. willen dat niet, en trekken onder de hand van het westen meer richting een democratie voor zover dat kan. MB is een terroristische organisatie volgens UK VAE e.d.quote:
SA is dus eigenlijk een prima land?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja. Maar anders dan de rest wil MB van alles een islamitisch kalifaat maken. SA e.d. willen dat niet, en trekken onder de hand van het westen meer richting een democratie voor zover dat kan. MB is een terroristische organisatie volgens UK VAE e.d.
Dus klopt toch.quote:1 USD = 0.07924939 WAVES
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad hequote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SA is dus eigenlijk een prima land?
Vind het maar een hypocriete bende, alsof SA terroristen niet steunt
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad he. Gelukkig is geen van de landen daar voorzitter van het mensenrechten comiteeee. Oh wacht.
Ook iets met vrouwen toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad he. Gelukkig is geen van de landen daar voorzitter van het mensenrechten comiteeee. Oh wacht.
Je zal maar iets van Quatar op je shirt hebben staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was wel een mooie, zoiets verzin je gewoon niet.
sowieso al die clubs die midden oosten sponsors hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal maar iets van Quatar op je shirt hebben staan.
Nou de idealisten hadden de hoop natuurlijk dat door het geven van een dergelijke positie de positie van vrouwen ook daadwerkelijk ging verbeteren. We zullen zien, een hele onlogische keuze is het ook weer niet geopolitiek gezien.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook iets met vrouwen toch?
Money talks, en Onlogisch maar beweren dat het niet om geld gaat_!
Net zoals ieder groot land.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SA is dus eigenlijk een prima land?
Met jouw gedegen voorbereiding moet het wel een wonder zijn als je hier niet stinkend rijk door gaat worden.quote:
Zag er heel kort iets over langskomen gisteren, ik zag dat het van twitter kwam, dus het moet wel waar zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
http://www.90min.com/post(...)-twitter?a_aid=40876
Wat is hier van waar?
Goeie trollquote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
Wat is hier van waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2017 14:08:42 ]
hand in hand, ach ja er zijn plaatsen in NL waar dat heel normaal isquote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag er heel kort iets over langskomen gisteren, ik zag dat het van twitter kwam, dus het moet wel waar zijn.
Unless he's hinting at football's first polyamorous gay relationship...it might be safe to assume that fans jumped a little too quickly at this one!quote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
Wat is hier van waar?
Lekker man.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unless he's hinting at football's first polyamorous gay relationship...it might be safe to assume that fans jumped a little too quickly at this one!Het maakt de trainingskampen wel spannender denk ik.
De ideale club om neger te zijn, ookquote:Op maandag 5 juni 2017 14:24 schreef Dakterras het volgende:
Het is ook wel de ideale club ervoor om uit de kast te komen
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Zijn er uberhaubt gay voetballers die op redelijk niveau speler?
Ken alleen Robbie Rogers van LA Galaxy.
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Zelf denk ik dat die uit zijn nek lult.
Ja maar die was al voetballer- afquote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..
John de Beverquote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, ze hebben een andere motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carrierequote:
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, die hebben een andere motoriek.
http://www.ad.nl/nederlan(...)a-sportief~af35fa31/
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero vanquote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carriere
Dolberg en Fischer.quote:
Het handelen gaat niet om het geld nee. Plaats het wel even in de juiste context.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook iets met vrouwen toch?
Money talks, en Onlogisch maar beweren dat het niet om geld gaat_!
Conservatief gezin. Was een beste kerel. Hij scheen enorm in de knoop te hebben gezeten, terwijl iedereen het wel wist op de voetbal.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero van
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Whutquote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.
Ik heb het over mijn eigen omgeving.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)quote:
die is gewoon verliefd op zichzelfquote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ronaldo sowieso, op zijn minst is hij hij bi
Is het niet gewoon narcisme?quote:
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met jequote:Op maandag 5 juni 2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Heeft er deels mee te maken ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Is dit serieus?quote:Op maandag 5 juni hi2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.quote:
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constateringquote:Op maandag 5 juni 2017 14:42 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)quote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constatereing
denkt ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Waarvoor danquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Dat vermiste meisjes topic gaat al vervelenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het altijd over homo's als Caland hier post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |