Lekker man.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unless he's hinting at football's first polyamorous gay relationship...it might be safe to assume that fans jumped a little too quickly at this one!Het maakt de trainingskampen wel spannender denk ik.
De ideale club om neger te zijn, ookquote:Op maandag 5 juni 2017 14:24 schreef Dakterras het volgende:
Het is ook wel de ideale club ervoor om uit de kast te komen
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Zijn er uberhaubt gay voetballers die op redelijk niveau speler?
Ken alleen Robbie Rogers van LA Galaxy.
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Zelf denk ik dat die uit zijn nek lult.
Ja maar die was al voetballer- afquote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..
John de Beverquote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, ze hebben een andere motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carrierequote:
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, die hebben een andere motoriek.
http://www.ad.nl/nederlan(...)a-sportief~af35fa31/
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero vanquote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carriere
Dolberg en Fischer.quote:
Het handelen gaat niet om het geld nee. Plaats het wel even in de juiste context.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook iets met vrouwen toch?
Money talks, en Onlogisch maar beweren dat het niet om geld gaat_!
Conservatief gezin. Was een beste kerel. Hij scheen enorm in de knoop te hebben gezeten, terwijl iedereen het wel wist op de voetbal.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero van
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Whutquote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |