Ik koop soms best leuke artikelen op blendle.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betalen voor nieuws, dat is echt het laatste wat ik zal doen
vorige maand 24 gewordenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zekerquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het bekijkt, ik dacht ook nooit ouder dan 50 te worden maar nu ik er 3 jaar over heen zit word ik toch liever 100quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
dit dus, begrijp ik ook nietquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee eerder dat het gekleurde meningen zijn, misleidende titels etc.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zeker
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet.
VBL / Punten die behaald worden tegen Luxemburg tellen niet mee voor de PO?
o dat wist ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet.
VBL / Punten die behaald worden tegen Luxemburg tellen niet mee voor de PO?
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan zeiken dat journalisten hun werk niet doen zeker
Dat zegt toch wel veel over die krantenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?
ik word geen 100quote:Op maandag 5 juni 2017 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het bekijkt, ik dacht ook nooit ouder dan 50 te worden maar nu ik er 3 jaar over heen zit word ik toch liever 100
Dat krijg je juist als er geen droog brood meer te verdienen is. Nep- nieuws en in elkaar geflanste artikelen door matige journalisten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee eerder dat het gekleurde meningen zijn, misleidende titels etc.
Walgelijk
NRC is er al mee gestopt meen ikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Baalden sommige kranten juist niet dat ze zelf zo weinig aan Blendle overhielden?
denk zo 48quote:Op maandag 5 juni 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kans acht ik voor mezelf ook klein, maar voorlopig geniet ik er nog wel van
Ja dat zag ik idd, laatst kwam de NRC met een of ander BREAKING artikel en als je op de link drukte moest je een abo hebben..quote:Op maandag 5 juni 2017 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je juist als er geen droog brood meer te verdienen is. Nep- nieuws en in elkaar geflanste artikelen door matige journalisten.
effe surviven tot de nieuwe levers te bestellen zijn bij amazonquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat zag ik idd, laatst kwam de NRC met een of ander BREAKING artikel en als je op de link drukte moest je een abo hebben..
bij mannen wel ja dat laatstequote:Op maandag 5 juni 2017 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga je er dan zelf mee stoppen of is dat gewoon het gemiddelde in jouw familie?
Je kijkt hier naar de trotse bezitter van bijna 4 waves.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |