Zeg het nog eens dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat totaal niet in op wat ik aanhaalde maar dat maakt niet uit
Sowieso ligt nagenoeg de hele tijdschriftenmarkt op zijn gat de laatste jaren. Op een paar uitzonderingen na.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.
Er wordt grif voor betaald. Ik heb ook nog een krant uit 1986 van de dag na de Elfstedentocht.quote:
daar doe je ook nog daadwerkelijk wat mee, al die bladen van toen?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf 1979. Muziekblad OOR is een maandblad geworden. Die heb ik nog vanaf 1980.
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt het eigenlijk dat het resultaat tegen Luxemburg niet eens meetelt, ik hoorde laatst ergens dat de resultaten tegen het team dat als laatste eindigt worden weggestreept.
Ik ben 54quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een broer uit 1984
jezus wat oud.
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso ligt nagenoeg de hele tijdschriftenmarkt op zijn gat de laatste jaren. Op een paar uitzonderingen na.
Yep. Schuur vol.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar doe je ook nog daadwerkelijk wat mee, al die bladen van toen?
Ik dacht al, hoe komt hij aan al dat geld.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er wordt grif voor betaald. Ik heb ook nog een krant uit 1986 van de dag na de Elfstedentocht.
Ik alleen het AD en die lees ik op mijn mobiel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.
Weet ik veel, ik hoorde het alleen ergens.quote:
Ha ha haquote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe komt hij aan al dat geld.
AD vooral voor de sport. Was hier neef op bezoek. NRC-lid. Leest ook de AD voor de sport.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen het AD en die lees ik op mijn mobiel.
wat vreemd maar het blijft de vraag of NL een beste 2e kan wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
Klopt het eigenlijk dat het resultaat tegen Luxemburg niet eens meetelt, ik hoorde laatst ergens dat de resultaten tegen het team dat als laatste eindigt worden weggestreept.
Blendle is echt super relaxt. Zelf bepalen welk artikel je voor wenst te betalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de kranten. 30 jaar geabonneerd geweest op de Volkskrant. Nu begin ik de dag met alle kranten.
Lijkt me onzin.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoorde het alleen ergens.
Standje 69 in ere houden en 80 achter tong zetten.quote:
Betalen voor nieuws, dat is echt het laatste wat ik zal doenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Blendle is echt super relaxt. Zelf bepalen welk artikel je voor wenst te betalen.
Bedankt hequote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
Ik weet ook niet zeker of het zo is, daarom vroeg ik het hier. Ik denk ook dat het heel lastig gaat worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vreemd maar het blijft de vraag of NL een beste 2e kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |