Gelukkig ben jij er om het niveau zo nu en dan een beetje een boost te gevenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar deze SC is niet anders..
Ik zie jou er nooit.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.
Valt wel mee. Dat is meer de FP.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Mooiste zijn de topics over moslims of zaken die aan moslims te linken zijn. Dan heb je 2 excuus-marokkanen die alles goedpraten en de rest die het topic als onderontwikkelde PVV'ers uit de Schilderswijk van standaard racistisch commentaar voorzien. Elke keer weer.
In tegenstelling tot sommige anderen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om het niveau zo nu en dan een beetje een boost te geven
Echt tragisch die hetze tegen Bieber door zelfs die Smeets. Je hebt een festival waar godverdomme zelfs broederliefde staat maar Bieber is geen rockquote:Op maandag 5 juni 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
MUZ / Pinkpopper scoort met shirt: Bieber was kut
Waar heb je het over. Smeets was er niet blij mee. Maar hij bepaalt de programmering al jaren niet meer. Dat doet Mojo en de voorkeusstemmen van de concertgangers.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt tragisch die hetze tegen Bieber door zelfs die Smeets. Je hebt een festival waar godverdomme zelfs broederliefde staat maar Bieber is geen rock
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hemquote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Smeets was er niet blij mee. Maar hij bepaalt de programmering al jaren niet meer. Dat doet Mojo en de voorkeusstemmen van de concertgangers.
Yep.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Mooiste zijn de topics over moslims of zaken die aan moslims te linken zijn. Dan heb je 2 excuus-marokkanen die alles goedpraten en de rest die het topic als onderontwikkelde PVV'ers uit de Schilderswijk van standaard racistisch commentaar voorzien. Elke keer weer.
Wat een vergelijking.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hem
Kansloos, een soort Derksen die ook enkel nog gal kan spuwen over zijn vorige werkgever VI.
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij jankt enkel over bieber tot op een niveau dat hij hardop zegt dat hij begrijpt als je dit jaar niet komt door hem
Kansloos, een soort Derksen die ook enkel nog gal kan spuwen over zijn vorige werkgever VI.
Nee, 700 posts zoals dit per dag helpt FOK!quote:
is daar op het goede moment gestopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Derksen heeft wel gewoon gelijk aangaande VI. Draaien al jaren verlies.
Het is nu toch een maandblad geworden?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga hem opzeggen. Er is niks meer van over. Zit aan het abonnement van een jaar vast. Over twee jaar bestaat het niet meer.
Je gaat totaal niet in op wat ik aanhaalde maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.Ik zie het ze soms doen. Smeets jankt niet. Derksen ook niet. Die hebben terecht dedain.
Wat moet je met al die ouwe rotzooi.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu toch een maandblad geworden?
Mijn broer heeft nog alle edities van 1984 toen hij lid werd t'm 2006 toen ie abonnee af was liggen in zijn schuur. Gekkenwerk
Precies. Welke wekelijkse magazine is niet de afgrond in gedonderd de afgelopen jarenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is daar op het goede moment gestopt.
jij hebt gewoon een broer uit 1984quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog alle edities van 1984 toen hij lid werd t'm 2006 toen ie abonnee af was liggen in zijn schuur. Gekkenwerk
1977 komt ie zelfs.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een broer uit 1984
jezus wat oud.
Misschien nog wel ouder.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat oud.
Ik heb ze vanaf 1979. Muziekblad OOR is een maandblad geworden. Die heb ik nog vanaf 1980.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus wat oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |