Hoort dan ook Rock te zijn. En wat is leeftijdquote:Op maandag 5 juni 2017 13:54 schreef Peter het volgende:
Dit soort ouwe lui horen toch niet meer bij popmuziek thuis?
Heet het pinkrock?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoort dan ook Rock te zijn. En wat is leeftijd
Bagger is bagger is bagger.
Achteraf vind ik het topic ook niet leuk. Kinderachtig van die gasten. Was dan naar een echt festival gegaan. Mijn broer was er met gezin met kids van 13 en 16. Die hadden de tijd van hun leven. Zelf gaat ie naar België later met Social Distorion, Sick of it all en andere helden. Deze gast kent ze vast niet. Vastgeroest in Status Quo en Black Sabbath.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.ad.nl/show/pin(...)er-was-kut~a7b783b6/
Hier ergens zie je ook een volwassen kerel met de tekst op zijn shirt 'Justin, ik wil je pijpen'. Gaat nergens over.
Zit je broer niet op FOK!?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het topic ook niet leuk. Kinderachtig van die gasten. Was dan naar een echt festival gegaan. Mijn broer was er met gezin met kids van 13 en 16. Die hadden de tijd van hun leven. Zelf gaat ie naar België later met Social Distorion, Sick of it all en andere helden. Deze gast kent ze vast niet. Vastgeroest in Status Quo en Black Sabbath.
Tot morgen.
Ik hoorde hem gisteren live zingen bij dat jankconcert van Machester, maar dat was echt om te huilen zo slecht.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:26 schreef Beathoven het volgende:
Bieber is natuurlijk wel erg kut. Daar zou ik mn tent niet voor uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |