Ken er genoeg die een huisje hebben gekocht voor hun kind onder het mom van pensioen.quote:
Als je het hebt over 30 jaar geleden sowieso.quote:
twee verdachten opgepaktquote:Op maandag 5 juni 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
Om 13.00 uur persconferentie bij NPO over de twee moorden op de meisjes. Las al dat het om minderjarigen gaat.
14 en 16quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Die twee die in de auto waren gespot hebben zich ook maar even aangegeven op het pliciebureau vanmorgen.quote:
Mits bewezen dat zij het waren kan je ze opgeven.quote:
Ligt nogal uit elkaar. Moeilijk met de fiets te doen. Die uit Hoevelaken is een nichtje van een ex-ploegenoot. Zijn familie ken ik goed. Het zal je maar gebeuren.quote:
Voor een cursus?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mits bewezen dat zij het waren kan je ze opgeven.
Moet jij als criminoloog wel weten neem ik aan?quote:
Jij denkt dat ze nooit meer kunnen re-integreren?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet jij als criminoloog wel weten neem ik aan?
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar gelukkig is de zaak in het topic in NWS nu al zo'n 85 keer opgelost.
Iedereen is detective daar.
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gister waren het nog leden van IS die hier kinderen aan het ontvoeren waren en ze voor dood achterlieten. Dat vond ik wel de mooiste die ik gelezen heb.
Ze weten het ook allemaal zo goed daar. En nog speciaal daarheen gaan om foto's te maken van het park.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS is wel een vergaarbak van treurnis over het algemeen. In plaats van de feiten te beschouwen vol gas rellen tegen elkaar.
Serieus ja?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze weten het ook allemaal zo goed daar. En nog speciaal daarheen gaan om foto's te maken van het park.
Deze SC is niet andersquote:Op maandag 5 juni 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?
Mooiste zijn de topics over moslims of zaken die aan moslims te linken zijn. Dan heb je 2 excuus-marokkanen die alles goedpraten en de rest die het topic als onderontwikkelde PVV'ers uit de Schilderswijk van standaard racistisch commentaar voorzien. Elke keer weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |