De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van nietquote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
Het huis van mn ouders in Polen werd door de overheid in Polen even 50k euros te hoog gewaardeerdquote:Op maandag 5 juni 2017 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van niet
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Is er geen coin die enige relatie met Apple heeft? Gezien de keynote vanavond.
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
175 waves.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?
Wat is een eigen keynote?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
175 waves.
Nee, geen iPhone keynote vandaag. Die krijgt over een maand of 2 zijn eigen keynote.
Productpresentatie?quote:
eigen kekke powerpoint.quote:
zeg dat nog eens tegen mensen in groningenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%
Of iedereen met een door de bank overvalued huis.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat nog eens tegen mensen in groningen
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.quote:
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.
Ha ha haquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevertquote:Op maandag 5 juni 2017 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebben
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevert..
Amsterdam ook welquote:Op maandag 5 juni 2017 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoen
dat bedoel ikquote:Op maandag 5 juni 2017 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deel heeft al vergoeding ontvangen toch?
Zal ongetwijfeld niet voldoende zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |