Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je maar effe dmen.
Zeker Waves is erg makkelijk.
We zijn pas net begonnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.
Ja, dat is crypto.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin van vorige week wou ik kopen. Stond toen op 2,21. Nu niet meer.
Met leasen bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
Op dat Waves platform krijg je soms ook wel leuke dingetjes. 10k munten van een of andere coin, omgerekend toch 80 eurootjes waard. Helemaal voor nop.
wat was die site waar je een paspoort in de blockchain kon genererenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is crypto.
Er was een tijdje terug een coin waar de devoloper van overleed. Dan gebeurt het tegenover gestelde.
Nee. Putin had een bijeenkomst waar oprichter (dacht ik) van ETH een spreker was.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef Elan het volgende:
Poetin heeft een of andere bespreking deze week die van invloed is op ethereum
Blijkbaar
Het heeft pas waarde als je het uitcashed.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen als je zoals laatst in waves correctie bij wijze van spreke 20k$ ziet verdampen in minuten.
Dna denk je soms wel even.
Waar zijn we allemaal mee bezig.
Dat is simpelweg niet waar.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heeft pas waarde als je het uitcashed.
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.quote:
Fiatgeld is ook gebakken lucht.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.
Bij een andere vermogensbeheerder zit je niet in een markt die zo volatiel is.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij ander vermogensbeheer beredeneer je toch ook niet op die manier.
https://radiumcore.org/quote:Op maandag 5 juni 2017 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was die site waar je een paspoort in de blockchain kon genereren
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Er kan nu 50.000 staan, maar dat is allemaal gebakken lucht tot het moment daar is dat het daadwerkelijk op je rekening staat.
Ik zag een tedtalk over blockchain waar dat besproken werd.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://radiumcore.org/
bedoel je zoiets?
oh, weet dan effe nietquote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag een tedtalk over blockchain waar dat besproken werd.
Ik werd daar als ancap erg geil van.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een andere vermogensbeheerder zit je niet in een markt die zo volatiel is.
Coincap op iPhone icm shapeshift?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is crypto.
Er was een tijdje terug een coin waar de devoloper van overleed. Dan gebeurt het tegenover gestelde.
De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van nietquote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
Het huis van mn ouders in Polen werd door de overheid in Polen even 50k euros te hoog gewaardeerdquote:Op maandag 5 juni 2017 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De belastingdienst/gemeente/waterschap vindt anders van niet
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Is er geen coin die enige relatie met Apple heeft? Gezien de keynote vanavond.
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%quote:Op maandag 5 juni 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dus jouw huis is ook niks waard tot je het verkoopt en je handje contantje geld hebt?
175 waves.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel gaat die nieuwe iphone kosten? 900 euro?
Wat is een eigen keynote?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
175 waves.
Nee, geen iPhone keynote vandaag. Die krijgt over een maand of 2 zijn eigen keynote.
Productpresentatie?quote:
eigen kekke powerpoint.quote:
zeg dat nog eens tegen mensen in groningenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarde van mijn huis zakt niet de ene dag 40% en stijgt de volgende dag 70%
Of iedereen met een door de bank overvalued huis.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg dat nog eens tegen mensen in groningen
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.quote:
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel, maar het is naar hun mening niet voldoende.
Ha ha haquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevertquote:Op maandag 5 juni 2017 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook gelijk in hebben
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, blijft maar een stukje land met wat stenen. Maar als ik zie dat een nieuw projectje in mijn dorp, met een stukje grond en een mogelijk te bouwen huis met een max inhoud even groot als ons tuinhuis, al 3 ton oplevert..
Amsterdam ook welquote:Op maandag 5 juni 2017 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je vroeger een beetje investeerde in wat huizen was je nu gewoon binnen, in Sydney bijvoorbeeld, huizen daar waren tussen de 25-50K, tegenwoordig minimaal een miljoen
dat bedoel ikquote:Op maandag 5 juni 2017 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deel heeft al vergoeding ontvangen toch?
Zal ongetwijfeld niet voldoende zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |