quote:Op maandag 5 juni 2017 10:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn target ooit haal tip ik je wat.
Jaloers kreng.quote:
Thanks.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/
Dat zou fijn zijn.quote:
Het is wel vrij bizar sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik atm even moet wennen aan mn portfolio grootte de laatste 2 maanden.
De echte rust is er wel af.
Dit maken we nooit meer mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar sowieso.
Van relatief weinig naar mooie bedragen in zeer korte tijd.
Nu door durven pakken.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is wel vrij bizar sowieso.
Van relatief weinig naar mooie bedragen in zeer korte tijd.
Gewoon focus op je target en cashen toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik inderdaad een keer ga panikeren
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.quote:
Dat niet hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:58 schreef Elan het volgende:
Volgens mij sta je nu als je er voor 50k in zit elke ochtend met angstzweet in je bilnaad op om de koersen te checken.
Ome Putin die de ontwikkelaar van Waves (Sacha) effe oppakt oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik inderdaad een keer ga panikeren
Daar heb ik geen last van. Heb mijn originele investering eruit gehaald en slechts een klein deel opnieuw geïnvesteerdquote:Op maandag 5 juni 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik atm even moet wennen aan mn portfolio grootte de laatste 2 maanden.
De echte rust is er wel af.
hoijojoquote:
Dat is wel slim.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.
Gewoon de helft van je winst herinvesteren, dan kan je onmogelijk nat gaan lijkt me.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb milestones gezet. Elke milestone pak ik een klein bedrag er uit. Dat haalt de druk van de ketel op de een of andere manier.
Kun je behoorlijk leuke dingen mee doen ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen als je zoals laatst in waves correctie bij wijze van spreke 20k$ ziet verdampen in minuten.
Dna denk je soms wel even.
Waar zijn we allemaal mee bezig.
ja hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je behoorlijk leuke dingen mee doen ja.
Weet je vrouw dat je er voor zoveel in zit?
Hoe is het met de zwangerschap?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor
ze kan er zo bij om alles te liquideren als ze zou willen
Ja daarom is wel belangrijk man stel je gaat dood ligt er ergens een halve mio aan crypto weg te rotten.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor
ze kan er zo bij om alles te liquideren als ze zou willen
Oh nee, dat is wel geregeld hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom is wel belangrijk man stel je gaat dood ligt er ergens een halve mio aan crypto weg te rotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |