BREAKING NEWS: UAE, Saudi, Bahrain and Egypt cut ties with Qatar. Dit omdat Qatar vermeende banden heeft met het Moslimbroederschap (ze supporten ze financieel)quote:
Als het zo doorgaat voor heel veel mensen.quote:
Voor wie niet ? Heb niet kunnen kijken.quote:
hahatwitter:BevHillsAntifa twitterde op zondag 04-06-2017 om 21:35:28Portland Antifa is selling Ice Cream at the protest to help fight capitalism.✊ https://t.co/5DxmhfIXQu reageer retweet
prima toch, gewoon in the UK doen of Engeland alleenquote:Op maandag 5 juni 2017 09:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: UAE, Saudi, Bahrain and Egypt cut ties with Qatar. Dit omdat Qatar vermeende banden heeft met het Moslimbroederschap (ze supporten ze financieel)
Vluchtruim et al gesloten en Al Jazeera kan opdoeken. Dat wordt waarschijnlijk een leuk WK. Leuke hoofdsponsor voor Barca ook trouwens.
Leuk, 2 helden. Straks kijken.quote:
quote:
Coolquote:Op maandag 5 juni 2017 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Deze heb je ook nog.. Van dit gesprek zei Theo later dat 'ie 'm dronken deed, en dat is 'm aan te zien..
Ik dacht dat ik er meer had gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef tong80 het volgende:
001. 625 haags_kwartiertje
022. 176 Doublepain
040. 118 GGMM
049. 109 tong80
055. 099 KingRoland
060. 091 onlogisch
083. 079 scrupuleus
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef tong80 het volgende:
001. 625 haags_kwartiertje
022. 176 Doublepain
040. 118 GGMM
049. 109 tong80
055. 099 KingRoland
060. 091 onlogisch
083. 079 scrupuleus
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..
Ik betwijfel of jij het filmoeuvre van Theo kent..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.
Staat vooral in mijn geheugen gegrift als regisseur van b-films. 06-05 en Submission (wie) zijn echt tenenkrommend slecht.
Nee van de inhoud moest Theo het niet hebben. Zodra hij geitenneukers of anders denkenden de grond in kon trappen was hij beter in zijn element.
Dat mes in zijn borst heeft net wat meer indruk gemaakt op mij dan die films.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was vooral nodeloos provocatief, als wezenloos tegen alles en iedereen aan trappen je ding is moet je dat lekker zelf weten.
Staat vooral in mijn geheugen gegrift als regisseur van b-films. 06-05 en Submission (wie) zijn echt tenenkrommend slecht.
Nee van de inhoud moest Theo het niet hebben. Zodra hij geitenneukers of anders denkenden de grond in kon trappen was hij beter in zijn element.
Nou nou.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mes in zijn borst heeft net wat meer indruk gemaakt op mij dan die films.
nee johquote:Op maandag 5 juni 2017 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima toch, gewoon in the UK doen of Engeland alleen
Hey cryptomaatje.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee joh
Finale in de nieuwe kuip ditdat
Ischa Meier was ook briljantquote:Op maandag 5 juni 2017 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die gesprekken die 'ie deed zijn master.. Ik heb er door de jaren een stuk of honderd verzameld.. Leuk om naar te kijken, ook om enig historisch besef te ontwikkelen van de tijd dat ik opgroeide, want ik was te jong om zelf de televisie in te schakelen..
Heb je weleens overwogen om in Rotterdam te gaan wonen?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Baal alleen weer van dit gehucht. Weer alles dicht. En ik moet nog naar de winkel.
Lekker gepland goos.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Baal alleen weer van dit gehucht. Weer alles dicht. En ik moet nog naar de winkel.
Jazeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je weleens overwogen om in Rotterdam te gaan wonen?
quote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel zekerheid hier, baan, familie, vrienden, etc. Misschien in de toekomst nog.
quote:Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee joh
Finale in de nieuwe kuip ditdat
Wie wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij het filmoeuvre van Theo kent..
Jij dus niet.. Submission was trouwens een film van Hirsi Ali waarbij hij heeft geholpen.. Maar zijn jaren '90 films zijn best goed en de tv-serie's Najib & Julia en Koos Tak waren ook meer dan de moeite waard..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie wel.
Zijn best bekeken film trok zo'n 30.000 bezoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |