waarom nietquote:Op maandag 5 juni 2017 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam in de binnenstad van Rotterdam willen wonen.
lolwtfquote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb bijna mijn oma zo ver om er ook in te stappen
effe erfenisbelasting ontwijken ditdat
Lijkt mij echt verschrikkelijk. Kom je eindelijk thuis en zit je alsnog in de pleuriszooi en dan nog op zoveel hoog ook, even naar buitengaan kost je gewoon tijd.quote:
dakterras tochquote:Op maandag 5 juni 2017 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij echt verschrikkelijk. Kom je eindelijk thuis en zit je alsnog in de pleuriszooi en dan nog op zoveel hoog ook, even naar buitengaan kost je gewoon tijd.
Nachtmerrie
Echt walgelijk hoe hoog die belasting is. Ik kreeg laatst ook een bedrag van mijn oma om het maar voor te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb bijna mijn oma zo ver om er ook in te stappen
effe erfenisbelasting ontwijken ditdat
je mag geloof ik 2k belastingvrij aan kleinkinderen gevenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe hoog die belasting is. Ik kreeg laatst ook een bedrag van mijn oma om het maar voor te zijn.
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ookquote:Op maandag 5 juni 2017 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou joepie. Even een flinke teug smog inademen. Daar gaan al je smoothie goedebedieningen
Dat je maar verstandiger met de jaren mag worden want die 10x gun ik je van harte hoor!!!quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ook
wat doe jij met je zuurverdiende centjes?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je maar verstandiger met de jaren mag worden want die 10x gun ik je van harte hoor!!!
we moeten aan positive thinking doenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorlopig heb ik er nog geen geld voor ook
ik bid tegenwoordig elke dagquote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we moeten aan positive thinking doen
x10 in een jaar.
Helemaal niks. Ik leef dan ook als een vrome monnik wat de enige reden is dat ik überhaupt wat overhoud.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat doe jij met je zuurverdiende centjes?
misschien kun je een verslaving oppikkenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik leef dan ook als een vrome monnik wat de enige reden is dat ik überhaupt wat overhoud.
Ik weet niet zo goed wat alleen. Zelfs echt dronken worden vind ik niet leukquote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kun je een verslaving oppikken
het liefst 1 die je de club laat toetreden
heroinequote:Op maandag 5 juni 2017 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat alleen. Zelfs echt dronken worden vind ik niet leuk
Cocainequote:Op maandag 5 juni 2017 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel heel clichématig hoor. Daarmee bereik ik nog geeneens de status 14 jarig meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |