welk concert?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben moe van het kleffe gedoe over dat concert.
Manchester gedoe. De top 40 artiesten toonde pijnlijk aan dat ze drijven op hun groots opgezette shows en hoerige kleding want zingen kunnen ze nietquote:
Oh dat, kansloos gedoequote:Op maandag 5 juni 2017 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manchester gedoe. De top 40 artiesten toonde pijnlijk aan dat ze drijven op hun groots opgezette shows en hoerige kleding want zingen kunnen ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dat, kansloos gedoe
Ondertussen heeft Arianne miljoenen volgers erbij, kan ze weer extra tissues kopen van alle reclame inkomsten op social media omdat ze het zo kut heeft.Geen idee of het een kansloos gedoe is los van de zangkunsten dan, kat Perry was het ergste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fun fact, mijn eerste like op youtube ooit was een vid van haar.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of het een kansloos gedoe is los van de zangkunsten dan, kat Perry was het ergste.
waarom kijk je er dan naarquote:Op maandag 5 juni 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat me niet eens om de zangers of wie er ook optreedt, maar dat geforceerde kleffe gedoe is zo vreselijk.
Hoe is dit 'fun'quote:Op maandag 5 juni 2017 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fun fact, mijn eerste like op youtube ooit was een vid van haar.
Het was zonder hoofdletter..quote:
Betaald ie gewoon voorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat Thierry weer aanschuift bij Business Class.
Ja lul er maar weer over heen johquote:Op maandag 5 juni 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat Thierry weer aanschuift bij Business Class.
Dacht dat het een grap was toen ik zag dat die neger het ook tweette..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:21 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/patric_6/status/871405757014691841
Dus je bent zwart, homo en speelt bij Lazio. Ok.
testquote:Op maandag 5 juni 2017 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde mensen op de block staan, lekker hoor.
[ afbeelding ]
lekker manquote:Op maandag 5 juni 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ik begin obsessief bezig te zijn met crypto
Waarom zou je in vredesnaam in de binnenstad van Rotterdam willen wonen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man
ik droomde vannacht dat mijn porftolio x10 ging
penthouseje in rotterdam dan hoor
heerlijk hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man
ik droomde vannacht dat mijn porftolio x10 ging
penthouseje in rotterdam dan hoor
quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heerlijk hoor
mijn portfolio is x14 gegaan sinds ik begon met crypto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |