Die bank heeft, net zoals heel veel banken, bepaalde (vooral vastgoed) leningen te hoog gewaardeerd. De leningen kunnen niet worden terugbetaald en nu zitten ze onder een bepaalde grens waardoor solvabiliteit gevreesd wordt. Maar dit heb ik vorige week maandag al gezegd, maar de grote kranten komen er nu pas mee.quote:
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef tong80 het volgende:
Business Class (2002) - praatprogramma van presentator Harry Mens. Van Gogh verzorgde hierin een column die al na twee keer door RTL 5 werd geschrapt omdat hij LPF-fractievoorzitter Mat Herben had beticht van het aannemen van steekpenningen.
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die bank heeft, net zoals heel veel banken, bepaalde (vooral vastgoed) leningen te hoog gewaardeerd. De leningen kunnen niet worden terugbetaald en nu zitten ze onder een bepaalde grens waardoor solvabiliteit gevreesd wordt. Maar dit heb ik vorige week maandag al gezegd, maar de grote kranten komen er nu pas mee.
Misschien moet ik ook maar eens op de cryptobandwagen gaan zitten.
Bespaar je de moeite joh.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..
Mooiquote:Op maandag 5 juni 2017 10:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat gesprekken kan uploaden ergens voor je.. Heb er een met Herman Brusselmans, een jonge Matthijs van Nieuwkerk over Hard Gras, Hans Dorrsteijn en nog een paar leuke..
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/quote:Op maandag 5 juni 2017 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil ook crypto's. Heb je handleiding voor me?
Ben jij Tongquote:
Nee, ik moet het ook allemaal nog lezen voordat ik iets doe. Maar alles wat onlogisch is voor een munt is goed voor crypto lijkt mij zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.
Ik kan je wel helpen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je handleiding voor me? Ik wil graag classics en waves kopen.
teringquote:Op maandag 5 juni 2017 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister 10k waves bijgekocht.
Dat is lekker hoor.
Nu maan.
Jij hebt even 50k liggen?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister 10k waves bijgekocht.
Dat is lekker hoor.
Nu maan.
Dat krijg je als je portfolio x15'd sinds jij mij crypto aanraad.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso is van skeere kkallochtoon naar de britse semi royals gegaan
best netjes
waves is nu 30,8% van mn hele portfolio aan waarde.quote:
beetje delen met je homies kan geen kwaadquote:Op maandag 5 juni 2017 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso is van skeere kkallochtoon naar de britse semi royals gegaan
best netjes
bij mij schommelt ie, for real, tussen 40-45%quote:Op maandag 5 juni 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waves is nu 30,8% van mn hele portfolio aan waarde.
Zal wel meer worden lijkt me komende weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |