Bunschoten ook niet.quote:
huh?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij komt opdagen is de kans wel groot.
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
'Banco Popular bespreekt opties met ECB'
Zoals ik al zei Inso. Leuk weekje komt er aan voor jullie crypto's.
Dat kan en dat mag.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik interesseer me echt 0,0 in Nederlandse films.
mijn via en fct staan nu ook x2quote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey cryptomaatje.
Het was weer een goede nacht voor de portfolio
Vriend van me woont er nu een paar jaar. Heeft het naar zijn zin. Goeie concertzalen in de buurt. leuke schaakclub.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.Misschien Befbekje ook.
Je hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
Tong ook misschien aangezien hij vaker in Hengelo komt.
Waar welquote:
Al vind ik het raar dat de bank voor de ECB kiest en niet voor het ESM. Ik zou ESM kiezen als bank, die leningen hoef je lekker niet op te nemen in je balansquote:Op maandag 5 juni 2017 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.
#pray4crypto
Als jij zo lelijk doet tegen mij in het echt als op FOK! dan zijn de rapen snel gaar.quote:
Ik snapte je niet, graag elaboraten pleasequote:Op maandag 5 juni 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij zo lelijk doet tegen mij in het echt als op FOK! dan zijn de rapen snel gaar.
wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
'Banco Popular bespreekt opties met ECB'
Zoals ik al zei Inso. Leuk weekje komt er aan voor jullie crypto's.
Tussen 3 en 5 miljoen gulden. Was destijds een wereldrecord.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor hoeveel ging Cruijff ook alweer weg?
VBL / Arias mogelijk voor 13 miljoen naar Swansea
Laat maar. M'n duistere grap is verpest. Bedankt Dp.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snapte je niet, graag elaboraten please
Nee hoor. Ik onthou ook de vreemdste dingen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een olifantengrap aankomt.
Je kan beter rusten tot het helemaal weg is, rugblessures zijn het ergste van allemaalquote:Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben toch maar niet gegaan, nog wat pijnscheuten in m'n rug, vond het te riskant
Ik wil ook crypto's. Heb je handleiding voor me?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nog een kleine dubbel krijg, dan raak ik een hele bijzondere milestone.
#pray4crypto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |