Hij was de regisseur. Minstens zo belangrijk dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij dus niet.. Submission was trouwens een film van Hirsi Ali waarbij hij heeft geholpen..
Nee, dat was 'ie niet, maar afijn, laten we deze discussie niet voeren..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was de regisseur. Minstens zo belangrijk dus.
Submission part 1 is een elf minuten durende korte film uit 2004, geregisseerd door Theo van Gogh en geschreven door Ayaan Hirsi Ali, voormalig Nederlands Tweede Kamerlid voor de VVD. Wikipediaquote:Op maandag 5 juni 2017 10:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, dat was 'ie niet, maar afijn, laten we deze discussie niet voeren..
Je zit toch in de IT?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel zekerheid hier, baan, familie, vrienden, etc. Misschien in de toekomst nog.
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik alquote:Op maandag 5 juni 2017 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Submission part 1 is een elf minuten durende korte film uit 2004, geregisseerd door Theo van Gogh en geschreven door Ayaan Hirsi Ali, voormalig Nederlands Tweede Kamerlid voor de VVD. Wikipedia
Première: 29 augustus 2004
Regisseur: Theo van Gogh
Wikipedia
je zou je maar inlezen voor c-films.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik al..
ik ben toch maar niet gegaan, nog wat pijnscheuten in m'n rug, vond het te riskantquote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Doublepain het volgende:
Lekker gym geweest, laat de dag maar beginnen
Sowieso.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hengelo is dan ook een prima stad voor het oosten.
Dan heb je het mis. Interview werd een internationaal succes. Her-filmd door Steve Buscemi.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie wel.
Zijn best bekeken film trok zo'n 30.000 bezoekers.
Dat oeuvre van Een Uur Ischa is een aantal jaar terug door de VPRO in zijn totaliteit online gezet, weet niet of 't nog steeds online staat..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Wie was de betere interviewer, Theo van Gogh of Ischa Meijer ?
steady nachtje wel jaquote:Op maandag 5 juni 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey cryptomaatje.
Het was weer een goede nacht voor de portfolio
06 is een groot succes geweest in Amerika.. Hij heeft zich uit laten kopen door een New Yorks distributiemaatschappij die op hun beurt weer behoorlijk zijn binnengelopen op die film..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je het mis. Interview werd een internationaal succes. Her-filmd door Steve Buscemi.
Voor Blind Date (1996) en In het belang van de staat (1997) kreeg hij een Gouden Kalf. Voor de laatste film kreeg Van Gogh in 1999 op het San Francisco International Film Festival ook een "Certificate of Merit"quote:Op maandag 5 juni 2017 10:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had het over "minstens zo belangrijk".. Maar nogmaals, laten we deze discussie niet voeren, want je bent te weinig ingelezen merk ik al..
Nog een onwetendequote:Op maandag 5 juni 2017 10:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zou je maar inlezen voor c-films.
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit in Hengelo hoef te komen
mij te verquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.Misschien Befbekje ook.
Wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL SC meet in Hengelo. Alleen Drizzt en Scrummie komen dan waarschijnlijk.Misschien Befbekje ook.
4 uur treinen, maar kanquote:Op maandag 5 juni 2017 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |