Ken je de interviewer Ischa Meijer ?quote:
Ja ja maar nou niet zo goed he, man van Connie Palmen, maar keek wel graag naar Theo met die cactus, begonnen bij AT5quote:
Nee Connie Palmen mocht zijn vriendin zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja maar nou niet zo goed he, man van Connie Palmen, maar keek wel graag naar Theo met die cactus, begonnen bij AT5
ken hem wel maar niet zo goed he (van tv), en ach vriendin of vrouw maakt niet uit, ze heeft nu al 2 mannen verloren Ischa en v Mierlo, kwam ze wel eens tegen op de maandagmorgenmarkt van mierlo en connie, ze woonde daar dacht ik op de hoek.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Connie Palmen mocht zijn vriendin zijn.
Ik dacht al dat je hem niet kende. Die man was briljant.
Mooi was dat. Wat een stem had die man. Luisterde er altijd naar. 'Een uur Ischa'quote:
200 % is te veel. Maar ik begrijp je post.quote:
Ik denk zelfs de beste ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 06:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
De zomergasten waarbij Ischa te gast was was trouwens legendarisch
Ben altijd blij dat jij met een zinvolle bijdrage aan komt zetten. Stimuleert me altijd om op de ingeslagen weg door te gaan. Bedankt.quote:
Zolang je beseft dat het een doodlopende weg is vind ik het primaquote:Op maandag 19 maart 2012 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat jij met een zinvolle bijdrage aan komt zetten. Stimuleert me altijd om op de ingeslagen weg door te gaan. Bedankt.
Heb jouw toestemming niet nodigquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zolang je beseft dat het een doodlopende weg is vind ik het prima
Wil je weer het laatste woord hebben ?quote:
Bedoel je Jenny Arean en Conny Palmen of moet ik hoeren letterlijk nemen ?quote:
Wie is Hans ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:41 schreef johnnylove het volgende:
Hans vind ze allemaal hoeren, Ischa bezocht en beschreef ze alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |