quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kijkt hier naar de trotse bezitter van bijna 4 waves.
lekker pikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is pas het begin, binnenkort noemen we je Lans Trump.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.quote:
Je komt wel oud overquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
Waves Wallet aangemaakt. Via changelly met CC. Niet aan te raden. Max van 50 usd em blijkbaar flinke transactiekosten.quote:
Download de Waves Lite Client.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.
Hoe deposit je daar eigenlijk?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Niet dat ik het van plan ben.quote:
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan ben.
Die exchange is wel puik moet ik zeggen.
Waves
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Of BTC kopen bij een bitonic, sturen naar je Waves Client en op de ingebouwde exchange kopen.
gastquote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
op 50 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
jaquote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggen
Via Indacoin. Ik had me mss beter in moeten lezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast
die 4 waves had je ook wel van mij mogen kopen hoor
Dollar.quote:
ja schijnen Iran te steunenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
qatar heeft wat verkeerd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |