quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kijkt hier naar de trotse bezitter van bijna 4 waves.
lekker pikquote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is pas het begin, binnenkort noemen we je Lans Trump.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.quote:
Je komt wel oud overquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik word over 4 maanden en 9 dagen 23
en dat vind ik al oud.
Waves Wallet aangemaakt. Via changelly met CC. Niet aan te raden. Max van 50 usd em blijkbaar flinke transactiekosten.quote:
Download de Waves Lite Client.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon max 50 USD betalen via changely. Blijkbaar gaan daar stevig wat bancaire kosten overheen waardoor er 3,99 waves overblijven. Goffetomme wat kut zeg.
Hoe deposit je daar eigenlijk?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Niet dat ik het van plan ben.quote:
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan ben.
Die exchange is wel puik moet ik zeggen.
Waves
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde van het jaar de nieuwe interface als het goed is. Dan wordt het pas echt genot op het Wavesplatform.
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Download de Waves Lite Client.
Hebben ze een Euro gateway in tegenwoordig.
Of BTC kopen bij een bitonic, sturen naar je Waves Client en op de ingebouwde exchange kopen.
gastquote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
op 50 euro?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waves lite client deed het niet. 30 dollar transactiekosten.
jaquote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waves doet veel dingen goed moet ik zeggen
Via Indacoin. Ik had me mss beter in moeten lezen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast
die 4 waves had je ook wel van mij mogen kopen hoor
Dollar.quote:
ja schijnen Iran te steunenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
qatar heeft wat verkeerd gedaan?
Dit heb ik vanmorgen al gepost toen het nog vers was. Ze steunen nog steeds het Moslimbroederschap, dat wordt niet gewaardeerd door de andere landen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een aardige administratie feequote:
Het zijn toch allemaal moslims?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit heb ik vanmorgen al gepost toen het nog vers was. Ze steunen nog steeds het Moslimbroederschap, dat wordt niet gewaardeerd door de andere landen.
Dat is dus niet de reden (ze doen het wel, daar niet van). Reden is puur vanwege het moslimbroederschap. Enge organisatie. Turkije heeft weer vriendjes gemaakt met het verkeerde land.quote:
Heeft Ronald de Boer al gezegd dat Qatar toch een fantastisch land is?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Maar anders dan de rest wil MB van alles een islamitisch kalifaat maken. SA e.d. willen dat niet, en trekken onder de hand van het westen meer richting een democratie voor zover dat kan. MB is een terroristische organisatie volgens UK VAE e.d.quote:
SA is dus eigenlijk een prima land?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja. Maar anders dan de rest wil MB van alles een islamitisch kalifaat maken. SA e.d. willen dat niet, en trekken onder de hand van het westen meer richting een democratie voor zover dat kan. MB is een terroristische organisatie volgens UK VAE e.d.
Dus klopt toch.quote:1 USD = 0.07924939 WAVES
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad hequote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SA is dus eigenlijk een prima land?
Vind het maar een hypocriete bende, alsof SA terroristen niet steunt
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad he. Gelukkig is geen van de landen daar voorzitter van het mensenrechten comiteeee. Oh wacht.
Ook iets met vrouwen toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee SA is ook een vreselijk land, maar van al het kwaad he. Gelukkig is geen van de landen daar voorzitter van het mensenrechten comiteeee. Oh wacht.
Je zal maar iets van Quatar op je shirt hebben staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was wel een mooie, zoiets verzin je gewoon niet.
sowieso al die clubs die midden oosten sponsors hebbenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zal maar iets van Quatar op je shirt hebben staan.
Nou de idealisten hadden de hoop natuurlijk dat door het geven van een dergelijke positie de positie van vrouwen ook daadwerkelijk ging verbeteren. We zullen zien, een hele onlogische keuze is het ook weer niet geopolitiek gezien.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook iets met vrouwen toch?
Money talks, en Onlogisch maar beweren dat het niet om geld gaat_!
Net zoals ieder groot land.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SA is dus eigenlijk een prima land?
Met jouw gedegen voorbereiding moet het wel een wonder zijn als je hier niet stinkend rijk door gaat worden.quote:
Zag er heel kort iets over langskomen gisteren, ik zag dat het van twitter kwam, dus het moet wel waar zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
http://www.90min.com/post(...)-twitter?a_aid=40876
Wat is hier van waar?
Goeie trollquote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
Wat is hier van waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2017 14:08:42 ]
hand in hand, ach ja er zijn plaatsen in NL waar dat heel normaal isquote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zag er heel kort iets over langskomen gisteren, ik zag dat het van twitter kwam, dus het moet wel waar zijn.
Unless he's hinting at football's first polyamorous gay relationship...it might be safe to assume that fans jumped a little too quickly at this one!quote:Op maandag 5 juni 2017 14:06 schreef Dakterras het volgende:
Wat is hier van waar?
Lekker man.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Unless he's hinting at football's first polyamorous gay relationship...it might be safe to assume that fans jumped a little too quickly at this one!Het maakt de trainingskampen wel spannender denk ik.
De ideale club om neger te zijn, ookquote:Op maandag 5 juni 2017 14:24 schreef Dakterras het volgende:
Het is ook wel de ideale club ervoor om uit de kast te komen
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Zijn er uberhaubt gay voetballers die op redelijk niveau speler?
Ken alleen Robbie Rogers van LA Galaxy.
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Zelf denk ik dat die uit zijn nek lult.
Ja maar die was al voetballer- afquote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Thomas Hitzlsperger.. Speelde de EK-finale in 2008..
John de Beverquote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
Heb 2 jaar terug denk een interview gelezen van Gordon die beweerde met meerdere bekende voetballers het bed te hebben gedeeld, maar namen wilde die niet noemen.
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, ze hebben een andere motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:26 schreef Dakterras het volgende:
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carrierequote:
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, homo's zijn a-sportief en kunnen niet voetballen, die hebben een andere motoriek.
http://www.ad.nl/nederlan(...)a-sportief~af35fa31/
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero vanquote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zullen er vast meer zijn maar niet onbegrijpelijk dat ze er niet voor uit willen komen in hun actieve carriere
Dolberg en Fischer.quote:
Het handelen gaat niet om het geld nee. Plaats het wel even in de juiste context.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook iets met vrouwen toch?
Money talks, en Onlogisch maar beweren dat het niet om geld gaat_!
Conservatief gezin. Was een beste kerel. Hij scheen enorm in de knoop te hebben gezeten, terwijl iedereen het wel wist op de voetbal.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed plan van vader, douchen met een man of 16 daar wordt je wel hetero van
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die verwijfde wel natuurlijk. Maar wat is het percentage dat verwijfd is? De homo's die ik ken zie je het direct aan, en inderdaad ook de motoriek.
Heb jaren met een gay in het team gezeten, was toen nog niet uit de kast, maar je merkte dat ie totaal geen interesse had in voetbal en totaal niet kon voetballen buiten man dekken. Alleen maar meiden als vrienden enzo. Op zijn 19e gestopt, en later hoorde je dat hij uit de kast kwam en dat hij moest voetballen van zijn vader in de hoop dat hij hetero zou zijn/worden.
Whutquote:Op maandag 5 juni 2017 14:34 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik heb HOCD (homo angsten) en heb met diverse therapeuten over gesproken. De helft zei; het is een schaal tussen 1 en 100. En de andere zeiden; Als je verliefd ben op een man ben je pas homo.
Ik heb het over mijn eigen omgeving.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)quote:
die is gewoon verliefd op zichzelfquote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ronaldo sowieso, op zijn minst is hij hij bi
Is het niet gewoon narcisme?quote:
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met jequote:Op maandag 5 juni 2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Heeft er deels mee te maken ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Is dit serieus?quote:Op maandag 5 juni hi2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.quote:
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constateringquote:Op maandag 5 juni 2017 14:42 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)quote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constatereing
denkt ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Waarvoor danquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Dat vermiste meisjes topic gaat al vervelenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het altijd over homo's als Caland hier post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |