Ik heb het over mijn eigen omgeving.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn ook mariniers met medals homo, zijn die dan ook verwijfd met een slechte motoriek?
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)quote:
die is gewoon verliefd op zichzelfquote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ronaldo sowieso, op zijn minst is hij hij bi
Is het niet gewoon narcisme?quote:
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met jequote:Op maandag 5 juni 2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Heeft er deels mee te maken ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin kunnnen krijgen doet blijkbaar rare dingen met je
Is dit serieus?quote:Op maandag 5 juni hi2017 14:37 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja sinds 2 jaar. Lang verhaal, maar ik ben obsessief gaan testen of ik homo of hetero zou zijn. Op een gegeven moment was ik er 24/7 mee bezig. Nu gaat het wel wat beter, maar heb bij tijds nog enorme angsten (irrationeel)
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.quote:
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constateringquote:Op maandag 5 juni 2017 14:42 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Google maar op hocd, komt vaker voor dan je denkt. Had je me dit 3 jaar terug gevraagd had ik het ook betiteld als onzin.
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)quote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je op jongens zou vallen waarom moet je er dan angst voor hebben, dat is dan toch gewoon een constatereing
denkt ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Waarvoor danquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen. Het is een angst. Tenminste dat denkt ik (en hoop ik)
Dat vermiste meisjes topic gaat al vervelenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het altijd over homo's als Caland hier post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |