abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2017 @ 15:19:44 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169002296
quote:
PVV-leider Geert Wilders zal niet aanwezig zijn bij het debat dat op 5 maart in Carré moet worden gehouden. Het debat wordt georganiseerd door RTL Nieuws, BNR Nieuwsradio en weekblad Elsevier.
Wilders laat via Twitter weten dat hij er niet bij zal zijn.

"Bye Bye RTL", zegt Wilders. "Twee grote debatten dus nog: 13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en 14 maart tegen Asscher bij NOS." Eerder verklaarde hij al: "RTL kan de boom in".

Voor het debat in Carré zijn de acht grootste partijen uitgenodigd.

Wilders zegde eerder zijn deelname aan een premiersdebat van RTL al af. Ook premier Rutte liet verstek gaan. Beide leiders annuleerden hun deelname omdat RTL Nieuws besloot meer dan vier lijsttrekkers aan het gesprek mee te laten doen.
geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 14:38:04 Bye Bye RTL.Twee grote debatten dus nog:13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en14 maart tegen Asscher bij NOS.#StemPVV reageer retweet
http://www.nu.nl/politiek(...)arre-5-maart-af.html
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169002398
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer. :') Eerder kinderachtig.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_169002447
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer. :') Eerder kinderachtig.
Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_169002449
Wegloper
pi_169002536
quote:
Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.
pi_169002619
quote:
De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.
pi_169002627
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:24 schreef halfway het volgende:

[..]

Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?
Feyenoord Rotterdam
pi_169002645
Waarom vermelden ze de reden er niet bij?
pi_169002654
Geert heeft gelijk.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:32:54 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169002659
geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 12:00:01 Wat een ongelooflijk laaghartig tuig is @RTLnieuws om mijn familie bij de campagne te betrekken. Walgelijk. reageer retweet
Trump noemt ze Fake News. Greet noemt ze laaghartig tuig.

:P
pi_169002705
quote:

[..]

Wilders wil zich nog wel laten gebruiken bij twee debatten door de nos en eenvandaag. Wat een staatsomroeppropagandaknuffelaar :)
  zondag 19 februari 2017 @ 15:36:26 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169002762
Ha, onze dramaqueen heeft het Trump-stijltje op Twitter overgenomen.

Alsof zijn kinderen op het schoolplein door een journalist zijn bedreigd. :').

Gewoon een fatsoenlijk interview met zijn oudere broer.

Luldebehanger. :D.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169002829
quote:

[..]

Je programma uitleggen op TV is niet in het algemeen belang? :)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:40:23 #15
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169002873
Na de pijnlijke waarheid uit de mond van zijn broer te horen is Geert wat aangedaan.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169002899
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.
Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:42:31 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169002927
Moet je wel willen dat het zo erg over de personen gaat dat je de familie er bij gaat betrekken? Dan krijg je straks nog net zo'n vreselijk verkiezingsdrama als in de VS, het kan beter wat meer over de inhoud gaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169002950
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:28 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.
RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.
pi_169003021
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:43 schreef tofastTG het volgende:

[..]

RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.
Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.
pi_169003023
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:48:13 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169003048
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
Wel met de pastoor van Klaver.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169003075
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.
pi_169003079
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.
Misschien moet jij ook maar eens teruglezen wat je zelf gezegd hebt. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen media en de media komt hier nog weer eens bovenop.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:49:53 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_169003082
quote:
quote:
Ik spreek ook regelmatig met PVV-aanhangers en dan vragen ze me wel: moet dat nou, die kritiek?
Typisch :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:50:57 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169003114
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het uitleggen van z'n partijprogramma zal het probleem dan ook wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169003119
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wel met de pastoor van Klaver.
Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
pi_169003190
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
pi_169003213
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:49 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.
Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:54:13 #29
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169003215
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:53 schreef Odaiba het volgende:
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
Stap je over naar FvD? VNL?
pi_169003232
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?
Ik weet wel dat hij vertelde dat hij van zijn moeder hoorde dat een priester hem niet wilde dopen.
Hij zei dus : 1 priester. Niet 10.000 , noch 10 ook niet 3
  zondag 19 februari 2017 @ 15:55:16 #31
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_169003244
Debatten, eerst elkaar zwart maken en dan met elkaar in een coalitie gaan zitten.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_169003259
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?
Ik weet wel dat hij vertelde dat hij van zijn moeder hoorde dat een priester hem niet wilde dopen.
Hij zei dus : een priester. Niet 10[.000 , noch 10 noch 3
Oké.

Maar dan moet je ook feitelijk zijn. Hij zei dat er slechts één iemand was die hem wilde dopen, omdat zijn vader er vandoor was. Gewoon niet waar natuurlijk.
pi_169003266
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Stap je over naar FvD? VNL?
FvD zou nog kunnen, interessante partij.
VNL nee.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:56:11 #34
452947 frietenstamp
pi_169003269
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.
pi_169003285
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

FvD zou nog kunnen, interessante partij.
VNL nee.
Waarom geen VNL?
(she/her)
pi_169003288
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oké.

Maar dan moet je ook feitelijk zijn. Hij zei dat er slechts één iemand was die hem wilde dopen, omdat zijn vader er vandoor was. Gewoon niet waar natuurlijk.
Wat zei hij letterlijk ? Heb je een linkje ?

quote:
Ik ben opgegroeid in de wetenschap dat mijn moeder naar een pastoor ging om mij te laten dopen, maar hij dat weigerde omdat zij niet getrouwd was. Dat heeft bijgedragen aan mijn wereldbeeld. In mijn pubertijd werd me verteld dat ik op het vmbo op mijn plek was en mijn droom om te gaan studeren misschien wel onhaalbaar was. Dat heeft mij gevormd.
Wat Klaver op zijn fb schreef. https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180

Hij schreef dus "een pastoor" en die weigerde omdat zij niet getrouwd was
pi_169003289
quote:
Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.
Het plegen van karaktermoord is onderdeel van de demoniserings tactieken. Wanneer gaan de 'objectieve' journalisten de moeder van Rutte benaderen of de broer van Ascher?

Hetzelfde zag je bij bv Hirsi Ali. Een vrouw die wordt bedreigt en haar leven niet meer zeker was (zie verwijzing bij de moord op van Gogh). En wat doet de journalistiek? I.P.V steun opende de laffe journalistiek de aanval op deze vrouw. Ze reisden in het geniep naar Somalië om in officiële documenten te snuffelen, ondervroegen familieleden, vrienden en zelfs oude klasgenoten onder valse voorwendselen. En dat alles in een poging om vuile was te vinden dat ze in Nederland weer kunnen gebruiken voor hun aanvallen. Dit gaat heel ver en zou de journalistiek nooit wagen bij bv Fatima Elatik van de PVDA.
Wilders heeft gelijk, journalistieke hufters moet je gewoon boycotten. Niemand gaat meewerken met verraderlijke figuren die uit zijn op je val.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169003313
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169003334
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waarom geen VNL?
Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.
pi_169003342
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.
Zeker, maar dan moet dat wel de reden zijn. Niet omdat je broer een interview geeft.
pi_169003372
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?

Geert is een zeiksnor. Een laffe ook nog.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:00:34 #42
452947 frietenstamp
pi_169003394
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.
Nee. Het biedt een inkijkje in de broer van Wilders (waarmee hij in onmin leeft).
pi_169003447
quote:

[..]

Afzeggen van een debat is iets anders dan iemand het zwijgen opleggen. RTL en Paul mogen gewoon blijven zeggen over Wilders wat ze willen. Wilders doet alleen niet aan het debat mee. Je moet het niet groter maken dan het is.
pi_169003512
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het biedt een inkijkje in de persoon achter de broer van Wilders waarmee hij in onmin leeft.
Ook.

Maar 'de broer van' verklaarde gisteren op Twitter dat hij al jaren bedreigd wordt. Prachtige aanleiding voor een interview.
pi_169003519
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?

Geert is een zeiksnor. Een laffe ook nog.
Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.

Dat is wel het geval bij Jesje Feras Klaver.
pi_169003541
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.
Het plegen van karaktermoord is onderdeel van de demoniserings tactieken. Wanneer gaan de 'objectieve' journalisten de moeder van Rutte benaderen of de broer van Ascher?

Hetzelfde zag je bij bv Hirsi Ali. Een vrouw die wordt bedreigt en haar leven niet meer zeker was (zie verwijzing bij de moord op van Gogh). En wat doet de journalistiek? I.P.V steun opende de laffe journalistiek de aanval op deze vrouw. Ze reisden in het geniep naar Somalië om in officiële documenten te snuffelen, ondervroegen familieleden, vrienden en zelfs oude klasgenoten onder valse voorwendselen. En dat alles in een poging om vuile was te vinden dat ze in Nederland weer kunnen gebruiken voor hun aanvallen. Dit gaat heel ver en zou de journalistiek nooit wagen bij bv Fatima Elatik van de PVDA.
Wilders heeft gelijk, journalistieke hufters moet je gewoon boycotten. Niemand gaat meewerken met verraderlijke figuren die uit zijn op je val.
Oh dus dat de broer van Wilders bedreigd wordt mag nergens gepubliceerd worden? Mag de beste man geen mening hebben?
Ik snap waar je op doelt, het is ook niet helemaal mijn vorm van journalistiek maar het is wel nieuwswaardig. We weten namelijk niet heel veel over Wilders als persoon, mensen willen dit wel weten zeker rond verkiezingstijd. Bovendien is het artikel in alles redelijk.

Omdat de Telegraaf het leven van Jesse na heeft geplozen moet hij ook dat medium ook maar negeren? Zou dat vooral een hele kinderachtige reactie vinden, totaal niet premierwaardig. Als premier moet je immers ook kunnen omgaan met kritische pers. Of mag premier Wilders dan ook naar believen media in het verdomhoekje plaatsen?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:04:25 #47
452947 frietenstamp
pi_169003577
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook.

Maar 'de broer van' verklaarde gisteren op Twitter dat hij al jaren bedreigd wordt. Prachtige aanleiding voor een interview.
Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.
pi_169003611
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:58 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.
Kijk maar, en kijk ook de berekeningen van CPB.
(she/her)
pi_169003619
quote:

[..]

Geert sneert de media niet, hij kiest ervoor zichzelf de mond te snoeren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169003625
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.
Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:09:31 #51
452947 frietenstamp
pi_169003720
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.
Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
pi_169003778
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
Die gedachte heb ik nou bij die kop van Geert.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:12:13 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169003802
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze schijnen familie te zijn, zal dus wel een familietrekje zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169003805
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Die wordt toch alleen gedaan voor partijen die reeds in de kamer zitten?
pi_169003841
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef tofastTG het volgende:

[..]

We weten namelijk niet heel veel over Wilders als persoon, mensen willen dit wel weten zeker rond verkiezingstijd.
We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
pi_169003849
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Klopt, net ook een presentatie gezien op Politiek 24.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:16:07 #57
452947 frietenstamp
pi_169003920
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja onze opvattingen over goed en kwaad zijn dan ook onverenigbaar.
pi_169004027
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Eh geen idee hoe die regels zitten, maar VNL zit nu als GrBvK in de kamer
(she/her)
pi_169004078
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.

Dat is wel het geval bij Jesje Feras Klaver.
Geloof mij nou maar dat bij iedereen die enige politieke functie van betekenis heeft wordt gegraven. Men praat met eenieder in de hoop wat sappigs tegen te komen.

Precies een reden voor mij om lekker achter de schermen aan de touwtjes te trekken. Er zijn namelijk best mensen bereid om te vertellen dat ik wel eens niet lief ben geweest. Al hoort mijn broer daar niet bij. Binnen de familie heb ik nog geen vijanden gemaakt. ;)
pi_169004115
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Leuk. We gaan op uiterlijkheden selecteren wie wel en niet deugt.
Altijd leuk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169004201
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
Dat doen ze dus wel. En bv bij Rutte krijgen ze helemaal niets te horen. Daarom ging het ook jarenlang over dat niemand weet of Rutte een relatie heeft of had (lees: dat niemand dat dus wenst te openbaren). Wat dan meteen weer een reden is om te suggereren dat hij homo is voor deze en gene.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:26:44 #62
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_169004284
Verdonk debatteert niet met Oosterhuis
Haar woorden destijds zijn wat voor op een tegel in de badkamer "ik ga niet in debat"
pi_169004305
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat zou jij eerder stemmen dan?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:29:09 #64
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169004341
Mogelijk verliest hij nu wat zetels door niet mee te doen. Komt hem prima uit. Ik denk niet dat hij de grootste partij zou willen worden. Het verbaasd me dat hij nog geen bizarre uitspraak heeft gemaakt zo vlak voor de verkiezing. Mogelijk komt dat dan nog.

Hij zal het allemaal wel best vinden om langs de zijlijn wat te roeptoeteren. Daar hoef je lang niet zoveel zetels voor te hebben.

Dat is zo mijn gedachte.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 19 februari 2017 @ 16:31:30 #65
452947 frietenstamp
pi_169004406
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Altijd leuk.
Als je die mensenkennis niet hebt doe je het niet.
pi_169004465
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Zijn genoeg tv programma's over Rutte gemaakt. Hierin komen ook diverse vrienden aan het woord, zoals ook docenten enz. Dit alles omdat mensen graag iets willen weten over de persoon achter de politicus.

Volgens mij heeft Paul Wilders geen ruzie met Geert, 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'. Het is wel opzienbarend dat Wilders kennelijk geen tegenspraak duld. Gezien het feit dat hij nadat Paul afstand nam van zijn merkel tweet alle contact verbrak. Ik weet eigenlijk zeker dat als familieleden afstand nemen van Rutte/Asscher op een publiek medium als twitter dit ook in de pers komt. Denk je niet ook?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:35:45 #67
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169004511
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:26 schreef Manke het volgende:
Verdonk debatteert niet met Oosterhuis
Haar woorden destijds zijn wat voor op een tegel in de badkamer "ik ga niet in debat"
Wel jammer dat zij niet meer in de politiek zit.
pi_169004531
Mooie campagne wel voor de tokkiepartij. Beetje twitteren, kwartiertje folders uitdelen en dat was het dan. Debatten zeg je gewoon af. Via Twitter uiteraard.

O ja, ook nog vijf minuten voor het verkiezingsprogramma.
pi_169004565
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Altijd leuk.
Voor mij is een naam al voldoende. Heet je frietenstamp dan deug je niet.
pi_169004623
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:38 schreef grimselman het volgende:

Heet je frietenstamp dan deug je niet.
Dat klinkt niet eens echt heel onaannemelijk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:41:35 #71
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169004649
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:29 schreef Cherna het volgende:
Mogelijk verliest hij nu wat zetels door niet mee te doen. Komt hem prima uit. Ik denk niet dat hij de grootste partij zou willen worden.
Wilders is doodsbang dat ie een fractie van 30 man moet gaan leiden. De helft lukt 'm al niet.
pi_169004719
Zwak hoor... Maar ja hij doet het toch zichzelf aan. Dit gaat zetels kosten voor de PVV.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:46:12 #73
452947 frietenstamp
pi_169004782
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:34 schreef tofastTG het volgende:
Denk je niet ook?
Nee natuurlijk niet. Het is onbehoorlijk en debiel.
pi_169004902
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?
Natuurlijk niet. Het échte PVV-electoraat heeft geen enkele behoefte aan verdere onderbouwing. Voor hen is het allemaal zo klaar als een klontje.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:52:19 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169004934
Lafbekje Wilders
pi_169004952
Wilders zegt altijd veel af. Ik zou gewoon opkomen voor wat ik denk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:53:44 #77
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169004966
Het is weglopen of wegkijken bij de huidige politici.
Fade to Black
pi_169004977
Ik vind het sowieso een behoorlijke drogreden om af te zeggen puur omdat er een extra lijsttrekker is uitgenodigd... Of mis ik een stukje? :7
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:54:56 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_169004995
Onze eigen Trumpie. Ik hoop dat ie 40 zetels haalt. Dat wordt genieten. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169004999
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Achterhoker het volgende:
Het is weglopen of wegkijken bij de huidige politici.
Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:55:34 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005008
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Jaroon het volgende:
Wilders zegt altijd veel af. Ik zou gewoon opkomen voor wat ik denk.
Hij twittert en fotoshopt. _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169005018
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:46 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Het is onbehoorlijk en debiel.
Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:56:10 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005024
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?
Ik ken geen Bijv van Acht.

pi_169005032
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:54 schreef tong80 het volgende:
Onze eigen Trumpie. Ik hoop dat ie 40 zetels haalt. Dat wordt genieten. :D

En dan hebben we een niet nadenkend mens aan het roer. Dat is even leuk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:57:01 #85
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169005045
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat was voor je tijd tong.
Fade to Black
pi_169005053
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij twittert en fotoshopt. _O_

Dat verwacht je niet van een leider.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:58:03 #87
452947 frietenstamp
pi_169005068
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.
Welnee. Wat een onzin. Zie het verhaal van Ayaan.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:58:08 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005071
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:57 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat was voor je tijd tong.
Tong en tong80.

pi_169005073
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vannacht. Misschien dat je dat wel iets zegt.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:59:06 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005090
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat verwacht je niet van een leider.
Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.

Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:59:34 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005104
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vannacht. Misschien dat je dat wel iets zegt.
Schmelzer en Wiegel.

pi_169005107
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.

Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 17:00:30 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005128
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.
Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.

pi_169005130
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Schmelzer en Wiegel.

Wel goede discussies. Wiegel ken ik dan.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 17:01:20 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005151
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wel goede discussies. Wiegel ken ik dan.
Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.

pi_169005171
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.

Misschien moeten we wel die ambitie hebben.
pi_169005172
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

:') oké. Want de broer van Ayaan nam afstand van haar en media rapporteerde hier niet over? Of is dit eigenlijk een compleet losstaande casus die hier niets mee te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse fan dit soort journalistiek. Maar als een familielid van een lijsttrekker in ferme bewoording afstand neemt van politiek gevoelige onderwerpen is dit nieuws. Heeft verder niets met riooljournalistiek te maken. Als iemand in de directe omgeving van Rutte in ferme bewoording op twitter afstand neemt van zijn handelen omtrent het Oekraïne referendum is dit (voorpagina) nieuws. Zeker als hij/zij ook een aanvullend interview wilt verstrekken.
pi_169005195
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Houd toch op vent. Het is heel normaal om familieleden en bekenden van vooraanstaande politici te interviewen.

Jij baalt gewoon dat het om je held gaat.
pi_169005220
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.

Waren zij toen eerlijker?
  zondag 19 februari 2017 @ 17:04:59 #100
452947 frietenstamp
pi_169005239
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:02 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:') oké. Want de broer van Ayaan nam afstand van haar en media rapporteerde hier niet over? Of is dit eigenlijk een compleet losstaande casus die hier niets mee te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse fan dit soort journalistiek. Maar als een familielid van een lijsttrekker in ferme bewoording afstand neemt van politiek gevoelige onderwerpen is dit nieuws. Heeft verder niets met riooljournalistiek te maken. Als iemand in de directe omgeving van Rutte in ferme bewoording op twitter afstand neemt van zijn handelen omtrent het Oekraïne referendum is dit (voorpagina) nieuws. Zeker als hij/zij ook een aanvullend interview wilt verstrekken.
Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
pi_169005268
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
Hij zou geen lafbek zijn.Je vind iets zo.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:06:54 #102
452947 frietenstamp
pi_169005273
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch op vent. Het is heel normaal om familieleden en bekenden van vooraanstaande politici te interviewen.

Jij baalt gewoon dat het om je held gaat.
Voorbeelden?
pi_169005294
Denk dat Geert vooral zichzelf hiermee dwars zit. Door media-aandacht en tv stijgt hij meestal in de peilingen. Hoe minder Geert in het debat hoe beter.
pi_169005311
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat Geert vooral zichzelf hiermee dwars zit. Door media-aandacht en tv stijgt hij meestal in de peilingen. Hoe minder Geert in het debat hoe beter.
Ik ben er niet uit. Misschien moet hij zich ook openlijk verdedigen.
pi_169005329
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:06 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Rutte ontleed
pi_169005335
Wat is het toch ook een sukkel en een loser. Het is verdomme net een klein kind. De enige politicus op het wereldtoneel die zich net zo gedraagt, is die verknipte gek die onlangs tot president van de VS is verkozen.

Het is duidelijk waar Wilders zijn inspiratie vandaan haalt. Jezelf afzetten tegen de media en dan in de slachtofferrol kruipen. Ook Trump zei tijdens de Republikeinse voorverkiezingen een debat af. Puur en alleen omdat de FOX-presentatrice wat te kritisch was geweest over hem...

Dit is hoe Wilders zetels probeert te winnen: de media zwartmaken, terwijl hij in de media volop ruimte krijgt voor zijn verhaal. Hoeveel keer is hij onderhand niet door RTL of NPO op een totaal kritiekloze wijze geïnterviewd? En nu hij RTL afzegt, zal de NOS zich tot 15 maart poeslief gedragen, zodat Wilders daar wél komt opdraven voor het slotdebat....
pi_169005367
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het toch ook een sukkel en een loser. Het is verdomme net een klein kind. De enige politicus op het wereldtoneel die zich net zo gedraagt, is die verknipte gek die onlangs tot president van de VS is verkozen.

Het is duidelijk waar Wilders zijn inspiratie vandaan haalt. Jezelf afzetten tegen de media en dan in de slachtofferrol kruipen. Ook Trump zei tijdens de Republikeinse voorverkiezingen een debat af. Puur en alleen omdat de FOX-presentatrice wat te kritisch was geweest over hem...

Dit is hoe Wilders zetels probeert te winnen: de media zwartmaken, terwijl hij in de media volop ruimte krijgt voor zijn verhaal. Hoeveel keer is hij onderhand niet door RTL of NPO op een totaal kritiekloze wijze geïnterviewd? En nu hij RTL afzegt, zal de NOS zich tot 15 maart poeslief gedragen, zodat Wilders daar wél komt opdraven voor het slotdebat....
En het buiten de wereld staan met al zijn beveiliging. Dan denken dat de wereld zo is.
pi_169005369
quote:

[..]

Zijn genoeg tv programma's over Rutte gemaakt. Hierin komen ook diverse vrienden aan het woord, zoals ook docenten enz. Dit alles omdat mensen graag iets willen weten over de persoon achter de politicus.
Nou vertel. Relatie? Homo of hetero? We weten helemaal niets van Rutte. En eerlijk gezegd doet het er ook niet toe. Privé en familieomstandigheden hebben niets met politiek te maken.
quote:
Volgens mij heeft Paul Wilders geen ruzie met Geert, 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'. Het is wel opzienbarend dat Wilders kennelijk geen tegenspraak duld. Gezien het feit dat hij nadat Paul afstand nam van zijn merkel tweet alle contact verbrak. Ik weet eigenlijk zeker dat als familieleden afstand nemen van Rutte/Asscher op een publiek medium als twitter dit ook in de pers komt. Denk je niet ook?
Nee dat denk ik niet omdat het niet van toepassing is. En volgens mij mis je ook een stukje van de film. Wilders heeft jaren geleden al gezegd dat zijn broer hem haat en ze al jaren ruzie hebben.
Voor de verkiezingen in 2010 hebben ze hem ook al van stal gehaald en opnieuw in 2012 bij de val van het kabinet. En nu komen er weer verkiezingen aan en moet de journalistiek dus weer een hoop negativiteit over Wilders verspreiden (zie beïnvloeden verkiezingen) Blijkbaar vinden ze niets anders en moeten ze noodgedwongen weer terugvallen op zijn broer. En 'Wilders duld geen tegenspraak' komt dus uit de mond van iemand die hem hartstochtelijk haat. Hoe serieus moet je dat nemen?
pi_169005399
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is zeer relevant wat een familielid vindt van de persoon Geert. Die kennen hem nog het best.

Een broer van een politicus die kritiek uit is relevant en nieuwswaardig. Een broer die vierkant achter een politicus staat is dat niet.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:02 #110
452947 frietenstamp
pi_169005418
quote:
:|W

Jij herkent een kontkruiper nog niet als die tot z'n elleboog je darmen aan het fisten is.
pi_169005431
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is zeer relevant wat een familielid vindt van de persoon Geert. Die kennen hem nog het best.

Een broer van een politicus die kritiek uit is relevant en nieuwswaardig. Een broer die vierkant achter een politicus staat is dat niet.
Die man heeft gewoon een mening.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:46 #112
452947 frietenstamp
pi_169005433
quote:

[..]

Je weet weinig van familierelaties.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:59 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169005440
Ik zou deze pierlala ook buiten de andere debatten houden. Geen gezeur, oprotten en wegblijven.
pi_169005450
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je weet weinig van familierelaties.
Wat wil jij zeggen over die broer dan?
pi_169005461
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef Ringo het volgende:
Ik zou deze pierlala ook buiten de andere debatten houden. Geen gezeur, oprotten en wegblijven.
Dat kan niet meer.
pi_169005474
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

:|W

Jij herkent een kontkruiper nog niet als die tot z'n elleboog je darmen aan het fisten is.
Blijkbaar heeft Rutte geen mensen in z'n omgeving die hem een lul met vingers vinden.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:18:31 #117
452947 frietenstamp
pi_169005480
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Binnen families spelen zoveel zaken mee, dit zijn de minst betrouwbare figuren om een mening aan te vragen.

Kom je wel achter als er een erfenis te verdelen valt.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:19:33 #118
452947 frietenstamp
pi_169005499
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft Rutte geen mensen in z'n omgeving die hem een lul met vingers vinden.
Ik trek andere conclusies. En die bevestigen mijn punt.
pi_169005515
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Binnen families spelen zoveel zaken mee, dit zijn de minst betrouwbare figuren om een mening aan te vragen.

Ik begrijp wat je zegt. Je weet het niet. Maar de broer heeft wel een mening. Die heeft een PVV broer. Daar zou ik ook wel eens iets over willen zeggen. Zonder podium.
pi_169005539
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Och, het sluit anders perfect aan bij wat anderen uit zijn omgeving over hem hebben gezegd. Wilders is een onhebbelijke klootzak, naar het schijnt.
pi_169005543
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:12 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Nou vertel. Relatie? Homo of hetero? We weten helemaal niets van Rutte. En eerlijk gezegd doet het er ook niet toe. Privé en familieomstandigheden hebben niets met politiek te maken.
Hij heeft diverse malen gesteld dat hij hetero is en single. Kijk eens naar zomergasten, lees het geposte NRC artikel. Maar denk ook eens aan het Telegraaf artikel over Jesse Klaver. Jij zou het premierwaardig vinden als Jesse de Telegraaf Media Groep buiten spel zet?
quote:
[..]

Nee dat denk ik niet omdat het niet van toepassing is. En volgens mij mis je ook een stukje van de film. Wilders heeft jaren geleden al gezegd dat zijn broer hem haat en ze al jaren ruzie hebben.
Voor de verkiezingen in 2010 hebben ze hem ook al van stal gehaald en opnieuw in 2012 bij de val van het kabinet. En nu komen er weer verkiezingen aan en moet de journalistiek dus weer een hoop negativiteit over Wilders verspreiden (zie beïnvloeden verkiezingen) Blijkbaar vinden ze niets anders en moeten ze noodgedwongen weer terugvallen op zijn broer. En 'Wilders duld geen tegenspraak' komt dus uit de mond van iemand die hem hartstochtelijk haat. Hoe serieus moet je dat nemen?
Vrij serieus daar Wilders ineens niet meer komt opdagen bij het debat. Lijkt er sterk op hij geen tegenspraak duld van zijn broer. Volgens mij kunnen wij ons beide louter beroepen op wat er staat. 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed' Dit is een letterlijk citaat, verder blijkt uit het artikel alles behalve haat. Maar dat kan aan mij liggen. Heb jij het artikel zelf wel gelezen?
Dat Wilders geen tegenspraak duld is verder ook diverse andere bronnen bevestigd, denk aan afvallige partijleden. Bovendien is het een feit dat Wilders geen tegenspraak mogelijk maakt binnen de PVV, een democratische partij is het zeker niet. Neem dat met andere woorden redelijk serieus.

Je gaat ook compleet voorbij aan de bedreigingen van de beste man, moeten die ook maar doodgezwegen worden door de media? Mag Paul Wilders daar niets van vinden omdat Geert een andere mening dan hem heeft?

Tot slot denk ik echt dat je je vergist. Het is gewoon nieuwswaardig als directe familie zich afzetten tegen elkaar. Zeker omdat het nauwelijks voorkomt.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:23:52 #122
452947 frietenstamp
pi_169005606
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je zegt. Je weet het niet. Maar de broer heeft wel een mening. Die heeft een PVV broer. Daar zou ik ook wel eens iets over willen zeggen. Zonder podium.
Het is wat je zegt, een man met een mening. Maar omdat het familie is is er ook bias. En daar vertelt hij niet over uiteraard als dat in zijn eigen nadeel is. Moet je als serieuze media ook je handen niet aan willen branden denk ik. Of zet ook de volgende stap en laat ook de vijanden van de broer aan het woord.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:24:03 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169005611
Dit gaat hem zwaar opbreken. Andere partijen krijgen nu steeds meer media-aandacht en Wilders lijkt het juist te willen ontwijken. Wil ie geen premier worden ofzo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169005612
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Hij heeft diverse malen gesteld dat hij hetero is en single. Kijk eens naar zomergasten, lees het geposte NRC artikel. Maar denk ook eens aan het Telegraaf artikel over Jesse Klaver. Jij zou het premierwaardig vinden als Jesse de Telegraaf Media Groep buiten spel zet?

[..]

Vrij serieus daar Wilders ineens niet meer komt opdagen bij het debat. Lijkt er sterk op hij geen tegenspraak duld van zijn broer. Volgens mij kunnen wij ons beide louter beroepen op wat er staat. 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed' Dit is een letterlijk citaat, verder blijkt uit het artikel alles behalve haat. Maar dat kan aan mij liggen. Heb jij het artikel zelf wel gelezen?
Dat Wilders geen tegenspraak duld is verder ook diverse andere bronnen bevestigd, denk aan afvallige partijleden. Bovendien is het een feit dat Wilders geen tegenspraak mogelijk maakt binnen de PVV, een democratische partij is het zeker niet. Neem dat met andere woorden redelijk serieus.

Je gaat ook compleet voorbij aan de bedreigingen van de beste man, moeten die ook maar doodgezwegen worden door de media? Mag Paul Wilders daar niets van vinden omdat Geert een andere mening dan hem heeft?

Tot slot denk ik echt dat je je vergist. Het is gewoon nieuwswaardig als directe familie zich afzetten tegen elkaar. Zeker omdat het nauwelijks voorkomt.
Hij zoekt naar een serieuze relatie. Dat kan.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:25:36 #125
452947 frietenstamp
pi_169005644
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, het sluit anders perfect aan bij wat anderen uit zijn omgeving over hem hebben gezegd. Wilders is een onhebbelijke klootzak, naar het schijnt.
Het sluit helemaal niet aan bij wat anderen zeggen. Het sluit mss aan bij wat zijn tegenstanders en vijanden zeggen. Het zegt alles over die mensen zelf.
pi_169005661
quote:

[..]

Juist ja, lekker naïef. Mijn broer interesseert zich absoluut niet voor politiek. Had leuk geweest als hem naar een mening was gevraagd in het geval ik politicus was geweest.

"Mja, whatever. Hij doet wat hij leuk vindt he. Hij moet nog steeds mijn trap schilderen. Maar wel leuk dat ik even op tv mag. Hoiii mamma groetjes!!".

Alsjeblieft, erg kortzichtig.
pi_169005677
Wat betreft Rutte: het is eigenlijk bizar dat een alleenstaande man zich moet verantwoorden over het feit dat hij alleenstaand is en keer op keer moet antwoorden dat hij hetero is. Miljoenen mensen in Nederland zijn alleenstaand; misschien moeten we daar als land eens wat minder debiel over gaan doen. En zoals al gezegd: er is best veel bekend over het privéleven van Rutte, hoe hij is opgegroeid, dat zijn broer aan aids is overleden, dat zijn vader al heel oud was toen Mark Rutte werd geboren, enzovoort.

Nog een nabrander over Wilders: weglopen past perfect bij de aard van het beestje. Zo gauw het moeilijk wordt, loopt hij weg.
pi_169005678
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:24 schreef Falco het volgende:
Dit gaat hem zwaar opbreken. Andere partijen krijgen nu steeds meer media-aandacht en Wilders lijkt het juist te willen ontwijken. Wil ie geen premier worden ofzo?
Verloren zaak. Sowieso.

Het plan zal wel zijn om zijn club een beetje klein te houden. Hoe gaat hij ooit een fractie van 30 leden bij elkaar houden?
pi_169005681
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het sluit helemaal niet aan bij wat anderen zeggen. Het sluit mss aan bij wat zijn tegenstanders en vijanden zeggen. Het zegt alles over die mensen zelf.
Wat jij wil.

Feit blijft dat dit nieuwswaardig is. Jij hoeft het stuk niet lezen.
pi_169005686
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij zegt wat makkelijk is voor bepaalde mensen. Waarom kiezen wij als Amsterdammers niet voor hem?
  zondag 19 februari 2017 @ 17:28:02 #131
452947 frietenstamp
pi_169005695
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef tofastTG het volgende:
denk aan afvallige partijleden
Jij kiest ervoor die mensen serieus te nemen. Ik niet. Vraag het eens aan z'n nr 2 en 3 op de lijst en je krijgt een heel ander verhaal te horen.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:28:50 #132
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_169005713
Deze Paul Wilders lijkt me wel een redelijke man. Ik wou dat hij de politicus was geworden in plaats van het rampgebied dat Geert heet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 19 februari 2017 @ 17:30:51 #133
452947 frietenstamp
pi_169005745
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef Strani het volgende:
Deze Paul Wilders lijkt me wel een redelijke man. Ik wou dat hij de politicus was geworden in plaats van het rampgebied dat Geert heet.
Lekker integer mannetje om daaraan mee te werken. :N
  zondag 19 februari 2017 @ 17:32:00 #134
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_169005762
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:30 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat is er niet integer aan? Bovendien; als ik door het toedoen van m'n eigen broer zou worden bedreigd, zou ik er ook alles aan doen die broer nog veel zwarter te maken. Dan heeft Paul zo te zien nog een engelengeduld.
pi_169005781
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:30 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat is er niet integer aan hem? Jij accepteerd Wilders al?
pi_169005804
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef Strani het volgende:
De betrouwbaarheid van een persoon met een jarenlange publieke track-record laten afleggen tegen die van een persoon met wat tabloid krabbeltjes van een journalist. Insanity.
pi_169005848
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

De betrouwbaarheid van een persoon met een jarenlange publieke track-record laten afleggen tegen die van een persoon met wat tabloid krabbeltjes van een journalist. Insanity.
Dat kun je omdraaien.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:36:00 #138
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169005878
quote:

[..]

Ja, dat track record is dus juist het probleem. Dat is zo beroerd dat waarschijnlijk elke willekeurige boerenlul (zoals bijvoorbeeld zijn broer) het beter zou doen.
pi_169006042
quote:

[..]

Om je opmerking even goed te begrijpen: wie is wie?
pi_169006270
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet je wel willen dat het zo erg over de personen gaat dat je de familie er bij gaat betrekken? Dan krijg je straks nog net zo'n vreselijk verkiezingsdrama als in de VS, het kan beter wat meer over de inhoud gaan.
Lijkt mij niet, dit gaat nergens over. Het gaat nog een stapje verder dan personen uit de jeugd van Klaver vragen of het levensverhaal van Klaver wel klopt en daar een overdreven artikel over schrijven. Dat is toch allemaal geen nieuws?! De media zakt op deze manier echt naar een laag niveau. Val iemand gewoon aan op zijn politieke standpunten en laat zijn of haar familie er zoveel mogelijk buiten..
pi_169006290
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:36 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, dat track record is dus juist het probleem. Dat is zo beroerd dat waarschijnlijk elke willekeurige boerenlul (zoals bijvoorbeeld zijn broer) het beter zou doen.
Voorlopig is daar anders geen enkele aanwijzing toe. Er kan wel gesteld worden dat deze broer juist het politieke proces belemmert. Daarbij de vruchtbaarheid van jouw stelling baseren op waarschijnlijkheid en gebrek aan track-record grenst wederom aan .. insanity. Absurd wegwerpgedrag.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat is er niet integer aan? Bovendien; als ik door het toedoen van m'n eigen broer zou worden bedreigd, zou ik er ook alles aan doen die broer nog veel zwarter te maken. Dan heeft Paul zo te zien nog een engelengeduld.
Dat is een knap staaltje oorzaak/gevolg - dader/slachtoffer verwarren. Terwijl een politicus aan het strijden is voor het grote goed vind jij het volstrekt normaal om diegene op persoonlijke titel voor de leeuwen te gooien zodra jij indirect benadeeld wordt. Wow, such integer, much insane, wow.
pi_169006320
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat het een leugenaar is. Zo beweert hij oa dat hij is gevraagd om op de PVV lijst te komen staan voor de aankomende verkiezingen.
paul_wilders twitterde op maandag 02-01-2017 om 17:46:23 Nee Geert, voor de honderste keer: ik wil niet op de #pvv #TK2017 lijst.Vraag @jndkgrf @thierrybaudet @LavieJanRoos maar! #wilders reageer retweet
Als je zijn Twitteraccount bekijkt zie je dat hij totaal geobsedeerd is door zijn broer waarbij hij het niet zo nauw neemt met de waarheid. Hij zegt ook dat hij wordt bedreigt maar beveiliging weigert. Waar zijn die 'objectieve en naar waarheid strevend' journalisten nu. Je zou het verhaal op zijn minst kunnen verifiëren en vragen of hij de aangiftes even wil laten zien. Vreemd dat de journalistiek hier ineens faalt. Pauls verhaal wordt kritiekloos overgenomen en niets wordt gecheckt. Zo kennen we de journalistiek weer.
pi_169006353
Wat een gedoe. Hou het gewoon bij de feiten. Broer praat met RTL, Wilders vindt dat niks en besluit dat ie niet meedoet aan dat RTL-debat. Blijkbaar vond ie het sowieso al niet zo boeiend.
pi_169006473
Geert heeft gelijk.
RTL :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 19 februari 2017 @ 18:10:32 #145
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169006689
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:54 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Voorlopig is daar anders geen enkele aanwijzing toe. Er kan wel gesteld worden dat deze broer juist het politieke proces belemmert.
Het politieke proces belemmert? Omdat hij als kiezer zijn mening uit over een van de kandidaten? :D. Ik dacht dat juist Geert er altijd zo prat op ging dat hij pal staat voor de vrijheid van meningsuiting.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:22:05 #146
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169006974
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:19 schreef frietenstamp het volgende:

Ik trek andere conclusies. En die bevestigen mijn punt.
Jij trekt conclusies die jouw eigen punt bevestigen? Zou ook wel een beetje vreemd zijn als dat niet zo zou zijn. Dan zou je het oneens zijn met jezelf. Maar die conclusies zijn, zo goed als zeker, fout. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169007003
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:10 schreef freako het volgende:

[..]

Het politieke proces belemmert? Omdat hij als kiezer zijn mening uit over een van de kandidaten? :D. Ik dacht dat juist Geert er altijd zo prat op ging dat hij pal staat voor de vrijheid van meningsuiting.
"Als kiezer", "een van de kandidaten". Het is mij inderdaad volledig onduidelijk waarom er wordt gesmuld van de mening van dit volstrekt onbeduidende persoon uit Tjiettjerkstradeel. _O- Zelfs het story/party publiek heeft er een mening over, onbeeegrijpelijk he?! Gewoon blijven framen zoals het je uitkomt, de verbeelding lost integriteit naderhand wel op.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:25:31 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_169007080
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een gedoe. Hou het gewoon bij de feiten. Broer praat met RTL, Wilders vindt dat niks en besluit dat ie niet meedoet aan dat RTL-debat. Blijkbaar vond ie het sowieso al niet zo boeiend.
Hij is er dan ook erg boos over. Terecht. Hij mag natuurlijk zelf wel fake foto's van collega politici verspreiden via twitter. Dat iemand die reageert als een 4-jarige nog zoveel mensen kan overtuigen om hem te steunen....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_169007081
Vrijheid is dat je geen familielid mag interviewen.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:33:23 #150
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169007279
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:25 schreef Wespensteek het volgende:
Vrijheid is dat je geen familielid mag interviewen.
En huilie huilie doen als ze de vuile was buitenhangen.
pi_169007326
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:33 schreef freako het volgende:

[..]

Ach... 'Vuile was'... Die man is het niet eens met zijn broer, heeft regelmatig last van zijn achternaam, maar hij houdt wel van 'm. Niet echt wereldschokkend of zo.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:38:01 #152
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169007383
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach... 'Vuile was'... Die man is het niet eens met zijn broer, heeft regelmatig last van zijn achternaam, maar hij houdt wel van 'm. Niet echt wereldschokkend of zo.
Ook weer waar.
pi_169007424
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het enige relevante is dat Geert geen tegenspraak duldt maar dat wordt steeds opnieuw al bewezen door Geert, zoals uit dit topic blijkt.
pi_169007467
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het enige relevante is dat Geert geen tegenspraak duldt maar dat wordt steeds opnieuw al bewezen door Geert, zoals uit dit topic blijkt.
Ja, oud nieuws. Oud-fractieleden en -medewerkers zeggen dat ook, dus eigenlijk is er niks nieuws onder de zon. Ja, dat Wilders dit wel een mooi excuus vindt om niet naar dat debat te hoeven. Maar Wilders was sowieso al niet echt van de campagnes.
pi_169007487
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:33 schreef freako het volgende:

[..]

Je verwart 'huilie, huilie doen' met het standvastig doorvoeren van besluitvorming gebaseerd op zijn professionele politieke agenda. Of je het met deze agenda nu eens bent of niet, dit is zijn werk. Daar is zeer weinig plaats voor emotioneel beladen posts die moeiteloos in de achtergrondruis van een comment-sectie van het gemiddelde roddelblad zouden wegvallen.

Maar ga gerust even door.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook wel. Alleen is de relevantie daarvan mij (nog) niet helemaal duidelijk. Ideaal is het niet natuurlijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2017 18:44:47 ]
pi_169007531
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:42 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Je verwart 'huilie, huilie doen' met het standvastig doorvoeren van besluitvorming gebaseerd op zijn professionele politieke agenda. Of je het met deze agenda nu eens bent of niet, dit is zijn werk. Daar is zeer weinig plaats voor emotioneel beladen posts die moeiteloos in de achtergrondruis van een comment-sectie van het gemiddelde roddelblad zouden wegvallen.

Maar ga gerust even door.
Het is dan ook aan hem om dat niet al teveel invloed op elkaar uit te laten oefenen. Maar dat doet hij niet, hij kiest er voor om dat wèl te doen.

Professioneel is het in ieder geval zeker niet, en het lijkt vooral een gelegenheidsargument om maar weer niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:45:45 #157
452947 frietenstamp
pi_169007558
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
het lijkt vooral een gelegenheidsargument om niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
Dat lijkt me niet. Hij is de beste debater van allemaal.
pi_169007576
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:45 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Hij is de beste debater van allemaal.
De beste volksmenner. Dat is iets dan debatteren.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:47:06 #159
452947 frietenstamp
pi_169007588
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De beste volksmenner. Dat is iets dan debatteren.
Je hebt er weinig verstand van.
pi_169007618
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je hebt er weinig verstand van.
Als jij het zegt.
pi_169007668
Dat Jesse klaver vroeger puppies verdronk, daar hoor je niemand meer over.
<hr>
pi_169007682
quote:

[..]

Het is dan ook aan hem om dat niet al teveel invloed op elkaar uit te laten oefenen. Maar dat doet hij niet, hij kiest er voor om dat wèl te doen.

Professioneel is het in ieder geval zeker niet, en het lijkt vooral een gelegenheidsargument om maar weer niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
Kan, ik heb geen idee. Zodra familiebanden betrokken worden zie ik het eigenlijk altijd exploderen. Mensen zijn niet gelijkgestemd en de oplossing is complex. Vrijwel altijd komt men niet eens toe aan (dat er behoefte is aan) een oplossing, maar kiest men voor wegkijken of niet meer aankijken. In zijn algemeenheid kan er wel gesteld worden dat de intentie hierbij is bedoeld om de situatie op scherp te zetten. Dat is altijd ongewenst wat mij betreft. Het is moeilijk hiermee (op voorhand goed of fout) om te gaan denk ik.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:51:57 #163
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169007685
Als Geert de beste debater is... Dan moet ie toch juist gaan opdraven om al die andere politici te pwnen? Wat een slechte keuzes maakt deze man toch :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169007790
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Falco het volgende:
Als Geert de beste debater is... Dan moet ie toch juist gaan opdraven om al die andere politici te pwnen? Wat een slechte keuzes maakt deze man toch :')
Ik denk dat zijn beslissing niets te maken heeft met of hij een goede debater is, maar dat hij gewoon niets te maken wil hebben met RTL of bijvoorbeeld niet wil bijdragen aan de kijkcijfers van RTL. Dat moet hij zelf weten. Ik verwacht dat dit geen positief effect gaat hebben op het aantal zetels voor de PVV.

Dat Geert Wilders een goede debater is, daar zijn meerdere politici het mee eens.
pi_169007794
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Kan, ik heb geen idee. Zodra familiebanden betrokken worden zie ik het eigenlijk altijd exploderen. Mensen zijn niet gelijkgestemd en de oplossing is complex. Vrijwel altijd komt men niet eens toe aan (dat er behoefte is aan) een oplossing, maar kiest men voor wegkijken of niet meer aankijken. In zijn algemeenheid kan er wel gesteld worden dat de intentie hierbij is bedoeld om de situatie op scherp te zetten. Dat is altijd ongewenst wat mij betreft. Het is moeilijk hiermee (op voorhand goed of fout) om te gaan denk ik.
Mwah, dit is in ieder geval niet zo'n handige zet. Een betere zet zou zijn om het los te laten en als er dan ergens een keer geopperd wordt wat zijn broer al dan niet zou hebben gezegd kun je ook daar weer op een enigszins nuchtere manier op in gaan en als het te ver gaat of te persoonlijk wordt zeg je dat je dat liever met je broer zelf bespreekt. Ofzo. Er zijn mogelijkheden genoeg om hier op een professionele manier mee om te gaan, het overkomt wel meer mensen die in de schijnwerpers staan. Als een klein kind de handdoek in de ring gooien want je wil niet dat dit zo wordt gespeeld en het gebeurt toch, tja, wat betreft zijn 'beroepsmatigheid' wordt het er zeker niet beter op. Want hij is nu niet in staat om wel te laten zien dat hij met kritiek om kan gaan, dat was al een kritiekpuntje, en hij kan zijn boodschap nog eens niet overbrengen.
pi_169008240
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, dit is in ieder geval niet zo'n handige zet. Een betere zet zou zijn om het los te laten en als er dan ergens een keer geopperd wordt wat zijn broer al dan niet zou hebben gezegd kun je ook daar weer op een enigszins nuchtere manier op in gaan en als het te ver gaat of te persoonlijk wordt zeg je dat je dat liever met je broer zelf bespreekt. Ofzo. Er zijn mogelijkheden genoeg om hier op een professionele manier mee om te gaan, het overkomt wel meer mensen die in de schijnwerpers staan. Als een klein kind de handdoek in de ring gooien want je wil niet dat dit zo wordt gespeeld en het gebeurt toch, tja, wat betreft zijn 'beroepsmatigheid' wordt het er zeker niet beter op. Want hij is nu niet in staat om wel te laten zien dat hij met kritiek om kan gaan, dat was al een kritiekpuntje, en hij kan zijn boodschap nog eens niet overbrengen.
Aan de andere kant kan het ook worden uitgelegd als begrip van integriteit zodra, onomstotelijk en mogelijk met verlies van kiezers, een standpunt wordt ingenomen wanneer blijkt dat willens en wetens politieke normen en waarden worden overschreden. Integriteit bloeit zodra iemand bereid is zichzelf bewust in zijn eigen poot te schieten. It builds character.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2017 19:17:44 ]
pi_169008248
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
Dit, inderdaad.

En het zegt eigenlijk alles dat de persoonlijke rancune van Wilders belangrijker is dan op tv in debat gaan zodat kiezers een goede keuze kunnen maken. Wilders heeft al meerdere debatten laten schieten, zoals het Debat van het Noorden en het Onderwijsdebat. Zonder dat er goede redenen waren om weg te blijven. Rutte bleef bij het Noordelijk debat ook weg, maar stuurde Zijlstra als vervanger. De PVV stuurde niemand.

Waar het op neerkomt, is dat Wilders debat liever uit de weg gaat. Als hij kan weglopen of het slachtoffer kan uithangen, zal hij dat niet nalaten. Hij wil alleen kritiekloos geïnterviewd worden en een uitgebreid podium krijgen, zoals vorige week bij WNL. In de meeste talkshows schuift hij ook al niet aan. Andere PVV'ers zie je er eveneens weinig.

Nog even en de kiezer gaat eindelijk doorzien dat Wilders al meer dan 18 jaar in de Tweede Kamer zit, niks heeft bereikt en totaal geen werkbare oplossingen heeft. Het is alleen maar roeptoeteren, problemen benoemen, verder niet.

Kiezers mogen van politici meer verwachten dan wat Wilders te bieden heeft. Namelijk reële, uitvoerbare, werkbare en concrete oplossingen. Die levert Wilders simpelweg niet.
pi_169008264
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat zou jij eerder stemmen dan?
VNL
(she/her)
pi_169008269
quote:
Nou... we hebben een zeldzaamheid te pakken hoor.... Ik ben het - voor de verandering - eindelijk eens een keertje eens met iets wat je zegt.
pi_169008300
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dat Jesse klaver vroeger puppies verdronk, daar hoor je niemand meer over.
De Telegraaf is inmiddels begonnen met zagen aan de stoelpoten van Klaver. Ik ben benieuwd welke bijdrage Elsevier levert. Roemer hield een heggenschaar vast en zat onder het bloed...
  zondag 19 februari 2017 @ 19:21:00 #171
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_169008322
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:54 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Voorlopig is daar anders geen enkele aanwijzing toe. Er kan wel gesteld worden dat deze broer juist het politieke proces belemmert. Daarbij de vruchtbaarheid van jouw stelling baseren op waarschijnlijkheid en gebrek aan track-record grenst wederom aan .. insanity. Absurd wegwerpgedrag.

[..]

Dat is een knap staaltje oorzaak/gevolg - dader/slachtoffer verwarren. Terwijl een politicus aan het strijden is voor het grote goed vind jij het volstrekt normaal om diegene op persoonlijke titel voor de leeuwen te gooien zodra jij indirect benadeeld wordt. Wow, such integer, much insane, wow.
Niet als je wordt benadeeld terwijl je tegelijkertijd vindt dat je broer absurde dingen doet en zegt. Die mensen bestaan namelijk ook; die vinden dat Wilders een volslagen idioot is die meer slecht dan goed doet.
pi_169008475
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Er zijn zelfs familieleden actief voor verschillende politieke partijen en ik zie dat eigenlijk nooit problemen opleveren of breeduit gemeten worden in de media. Alleen bij Wilders is het kennelijk een enorm issue als zijn broer aan het woord komt.

Oud-minister Hanja Maij-Weggen (CDA) is de moeder van PvdA-kamerlid Marit Maij. De andere dochter, Hester Maij, is CDA-gedeputeerde in Overijssel.

VVD-kamerlid Pieter Duisenberg is de zoon van oud PvdA-minister Wim Duisenberg. En SP-kamerlid Arnold Merkies is de broer van PvdA-politica Judith Merkies, die tot 2014 in het Europees Parlement zat.

Er zijn ongetwijfeld nog meer voorbeelden.
pi_169008517
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:53 schreef Odaiba het volgende:
Zo zijn er veel met jou. Ik vermoed dat de PVV naar 15 zetels gaat afzakken.

Geert laat nu zijn echte gezicht zien. Hij kan lekker schoppen en vertellen dat er vanalles niet deugd, maar vertellen hoe het wel moet ho maar. Hij heeft simpelweg geen inhoud.
pi_169008565
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:28 schreef k3vil het volgende:
Hij kan lekker schoppen en vertellen dat er vanalles niet deugd, maar vertellen hoe het wel moet ho maar. Hij heeft simpelweg geen inhoud.
Zo. Dat heb je snel gezien.
pi_169008899
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:28 schreef k3vil het volgende:

[..]

Zo zijn er veel met jou. Ik vermoed dat de PVV naar 15 zetels gaat afzakken.

Geert laat nu zijn echte gezicht zien. Hij kan lekker schoppen en vertellen dat er vanalles niet deugd, maar vertellen hoe het wel moet ho maar. Hij heeft simpelweg geen inhoud.
Klopt en dan ook niet komen opdraven bij debatten, geen doorberekening en geen plannen...daardoor trek ik meer naar FvD, maar VNL heb ik nog weinig van gezien gehoord. Ik ben niet zo van de liberale rechste partijen. Alleen enkele thema die links mist spreken mij aan.
pi_169009196
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo. Dat heb je snel gezien.
Dat doet Wilders. Dat is wel heel makkelijk.
pi_169009245
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:44 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Klopt en dan ook niet komen opdraven bij debatten, geen doorberekening en geen plannen...daardoor trek ik meer naar FvD, maar VNL heb ik nog weinig van gezien gehoord. Ik ben niet zo van de liberale rechste partijen. Alleen enkele thema die links mist spreken mij aan.
Wellicht denkt hij al dat hij gewonnen heeft.
pi_169009255
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet als je wordt benadeeld terwijl je tegelijkertijd vindt dat je broer absurde dingen doet en zegt. Die mensen bestaan namelijk ook; die vinden dat Wilders een volslagen idioot is die meer slecht dan goed doet.
Vanzelfsprekend is het erg vervelend zodra het negatieve gevolg van politieke aspiraties overvloeit naar de persoonlijke levenssfeer van naasten. Daar zijn overigens nog meer voorbeelden van, zoals het positieve gevolg terwijl je het er niet mee eens bent. Oepsiee.

Dat betekent niet dat een politicus persoonlijk verantwoordelijk gehouden moet worden voor zijn aspiraties. Op basis van die denktrend zijn politici in het verleden het leven ontnomen. Dat is verwerpelijk en ongewenst. In gesprek blijven.

Op persoonlijke titel zwart maken is het tegenovergestelde van vooruitgang. Met bitching, whining en zwart maken wordt iemand op de voetbalclub ongetwijfeld de alpha, niet in de kamer. Althans, in mijn agenda. Opinie kan afwijken ofc.

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zijn zelfs familieleden actief voor verschillende politieke partijen en ik zie dat eigenlijk nooit problemen opleveren of breeduit gemeten worden in de media. Alleen bij Wilders is het kennelijk een enorm issue als zijn broer aan het woord komt.

Oud-minister Hanja Maij-Weggen (CDA) is de moeder van PvdA-kamerlid Marit Maij. De andere dochter, Hester Maij, is CDA-gedeputeerde in Overijssel.

VVD-kamerlid Pieter Duisenberg is de zoon van oud PvdA-minister Wim Duisenberg. En SP-kamerlid Arnold Merkies is de broer van PvdA-politica Judith Merkies, die tot 2014 in het Europees Parlement zat.

Er zijn ongetwijfeld nog meer voorbeelden.
"Recent DNA-onderzoek heeft vastgesteld dat politiek succes van generatie op generatie fenotypisch wordt teruggecodeerd in het genetisch materiaal". Waar wil je heen?

Heeft Wilders eigenlijk huisdieren. Weet iemand dat? Such importanté! Je zou maar in een familie van intense sukkels en sneuneuzen geboren worden. Kan er meteen op je geboorte-akte een rode stempel dat een politieke carrière er niet in zit. Alstublieft-Dankuwel hehe.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2017 20:09:44 ]
  zondag 19 februari 2017 @ 19:57:37 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169009260
Ze weten bij rtl dat die relatie niet zo best is en laten hem een beetje wat negatiefs zeggen vlak voor het moment supreme.
Tjah, dan kan ik het wel een beetje snappen dat hij boos is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169009338
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:57 schreef Red_85 het volgende:
Ze weten bij rtl dat die relatie niet zo best is en laten hem een beetje wat negatiefs zeggen vlak voor het moment supreme.
Het is makkelijk dat moment uit die relatie uit te vergroten.
pi_169009552
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:57 schreef Red_85 het volgende:
Ach, uitdelen en incasseren.
pi_169009723
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:56 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Dat het een leugenaar is. Zo beweert hij oa dat hij is gevraagd om op de PVV lijst te komen staan voor de aankomende verkiezingen.
paul_wilders twitterde op maandag 02-01-2017 om 17:46:23 Nee Geert, voor de honderste keer: ik wil niet op de #pvv #TK2017 lijst.Vraag @jndkgrf @thierrybaudet @LavieJanRoos maar! #wilders reageer retweet
Als je zijn Twitteraccount bekijkt zie je dat hij totaal geobsedeerd is door zijn broer waarbij hij het niet zo nauw neemt met de waarheid. Hij zegt ook dat hij wordt bedreigt maar beveiliging weigert. Waar zijn die 'objectieve en naar waarheid strevend' journalisten nu. Je zou het verhaal op zijn minst kunnen verifiëren en vragen of hij de aangiftes even wil laten zien. Vreemd dat de journalistiek hier ineens faalt. Pauls verhaal wordt kritiekloos overgenomen en niets wordt gecheckt. Zo kennen we de journalistiek weer.
Dat kan. Voor de rest gaat het over Wilders.
pi_169009744
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:03 schreef superniger het volgende:
Geert heeft gelijk.
RTL :r
Waarin? Of waarover.,,,
pi_169013544
Ik ben een PVV stemmer maar vindt dit ook een beetje kinderachtig. En weglopen van je verantwoordelijkheid. Hoe gaat het straks als ie premier is en er komt wat kritiek?

Heeft ie eindelijk weer een kans om zich uit te spreken, loopt ie gauw weg.

Begin langzamerhand ook wel te twijfelen of ie het gaat redden. Er is absoluut verandering nodig in het huidige oude wijn in oude zakken politiek. Mogelijk toch maar FvD kiezen?
pi_169013972
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:52 schreef Glider76 het volgende:
Ik ben een PVV stemmer maar vindt dit ook een beetje kinderachtig. En weglopen van je verantwoordelijkheid. Hoe gaat het straks als ie premier is en er komt wat kritiek?

Begin langzamerhand ook wel te twijfelen of ie het gaat redden. Er is absoluut verandering nodig in het huidige oude wijn in oude zakken politiek. Mogelijk toch maar FvD kiezen?
Volgens mij heeft het niks met zijn broer of RTL te maken.

Gewoon publiciteit. Negatieve publiciteit is ook publiciteit.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 19 februari 2017 @ 22:10:57 #186
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169014006
quote:
Die broer zat ook ooit bij Pauw en Witteman. Hij werd toen bedreigd omdat hij Wilders met de achternaam heet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169014042
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die broer zat ook ooit bij Pauw en Witteman. Hij werd toen bedreigd omdat hij Wilders met de achternaam heet.
Is dat de reden dat hij nooit bij Pauw aanschuift?
  zondag 19 februari 2017 @ 22:13:09 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169014079
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:52 schreef Glider76 het volgende:

Je haakt af omdat hij niet bij een paar debatten komt opdagen? Waarom?
Die debatten stellen niet veel voor. Het is een grote poppenkast elke keer in dat Carré. Een popularity contest waar bijna geen inhoud te vinden is.
pi_169014208
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die debatten stellen niet veel voor. Het is een grote poppenkast elke keer in dat Carré. Een popularity contest waar bijna geen inhoud te vinden is.
Nee, ik kijk naar alternatieven omdat Geert keer op keer wegloopt. Ik vindt het prachtig om hem te horen in de kamer als ie iedereen de mond snoert, maar de langspeel plaat over de islam begint wel een beetje grijs te worden. Ik ben het volledig met hem eens, maar er is meer dan enkel dat.

Als die niet tegen een beetje kritiek kan moet ie ook geen foto's van Merkel twitteren.

Wat ie wil bereiken sta ik achter, maar of Geert het kan volbrengen heb ik ernstig twijfels over.

Was Pim er nog maar...
  zondag 19 februari 2017 @ 22:17:36 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169014248
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is dat de reden dat hij nooit bij Pauw aanschuift?
Nee, hij heeft altijd al een hekel gehad aan Pauw, Witteman, en ook de VARA.
Maar het uitnodigen van zijn broer, heeft er misschien voor gezorgd dat Wilders nog een negatiever beeld van de heren heeft gekregen. :P

pi_169014340
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:16 schreef Glider76 het volgende:

[..]

Nee, ik kijk naar alternatieven omdat Geert keer op keer wegloopt. Ik vindt het prachtig om hem te horen in de kamer als ie iedereen de mond snoert, maar de langspeel plaat over de islam begint wel een beetje grijs te worden. Ik ben het volledig met hem eens, maar er is meer dan enkel dat.

Als die niet tegen een beetje kritiek kan moet ie ook geen foto's van Merkel twitteren.

Wat ie wil bereiken sta ik achter, maar of Geert het kan volbrengen heb ik ernstig twijfels over.

Was Pim er nog maar...
Geert Wilders kan inderdaad slecht tegen kritiek, daar zijn meerdere voorbeelden van. In dit geval snap ik zijn beslissing echter wel..
  zondag 19 februari 2017 @ 22:20:20 #192
452947 frietenstamp
pi_169014359
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:16 schreef Glider76 het volgende:
Was Pim er nog maar...
Martinbosma_pvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 13:08:13 Vandaag was 'ie 69 jaar geworden."Maar het probleem, meneer, dat blijft."https://t.co/80kQ9bfeHj reageer retweet
  zondag 19 februari 2017 @ 22:21:55 #193
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169014420
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:20 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Martinbosma_pvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 13:08:13 Vandaag was 'ie 69 jaar geworden."Maar het probleem, meneer, dat blijft."https://t.co/80kQ9bfeHj reageer retweet
Martin Bosma _O_
  zondag 19 februari 2017 @ 22:22:39 #194
452947 frietenstamp
pi_169014447
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee, hij heeft altijd al een hekel gehad aan Pauw, Witteman, en ook de VARA.
Maar het uitnodigen van zijn broer, heeft er misschien voor gezorgd dat Wilders nog een negatiever beeld van de heren heeft gekregen. :P

Daarbij speelt er ook een veiligheidskwestie mee. Denk dat hij er goed aan doet niet te gaan.
pi_169015192
Wilders heeft niks te winnen bij zo'n debat, maar alleen te verliezen. Dus hij grijpt iedere kans om zo'n debat af te kunnen zeggen.

Verbazingwekkend hoe Wilders nog steeds weg komt met de lege huls die de PVV is. Zelfs z'n eigen fractie hoor je vrijwel nergens meer in de media.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 19 februari 2017 @ 22:47:05 #196
346939 Janneke141
pi_169015266
Hij zal in ieder debat waaraan hij deelneemt mogen uitleggen hoe hij concreet grenzen wil gaan sluiten en hoe hij 7 miljard gaat ophalen met deïslamiseren. Lukt hem niet, dus daar kan hij maar beter van wegblijven. Wilders heeft dat goed gezien.
pi_169015428
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als je staat voor iets als politicus doe je het wel.
  zondag 19 februari 2017 @ 23:00:56 #198
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169015663
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je staat voor iets als politicus doe je het wel.
Je stemt meestal op een partij omdat je achter de standpunten of het ideaal staat.
Beetje raar als iemand dan afhaakt omdat een politicus niet verschijnt op een paar debatjes. :P
pi_169015784
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je stemt meestal op een partij omdat je achter de standpunten of het ideaal staat.
Beetje raar als iemand dan afhaakt omdat een politicus niet verschijnt op een paar debatjes. :P
Raar dat je als politicus afhaakt. Steeds weer.
pi_169015968
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Debatten dienen vaak een algemeen belang, kiezers krijgen op de wijze namelijk de kans om redelijk eenvoudig de partijprogramma's beter te leren kennen. Bovendien krijgen politici de kans om hun programma daar waar nodig beter uit te leggen, te verdedigen tegen andere programma's. Dit alles om kiezers beter te informeren over hun keuze.
pi_169016004
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Debatten dienen vaak een algemeen belang, kiezers krijgen op de wijze namelijk de kans om redelijk eenvoudig de partijprogramma's beter te leren kennen. Bovendien krijgen politici de kans om hun programma daar waar nodig beter uit te leggen, te verdedigen tegen andere programma's. Dit alles om kiezers beter te informeren over hun keuze.
Precies.
pi_169016043
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Eh geen idee hoe die regels zitten, maar VNL zit nu als GrBvK in de kamer
Ja, maar fvd dus niet.
pi_169016405
quote:

[..]

Ach gut, kennelijk moet deze informatie publiekelijk worden gemaakt door middel van een circustournee doorspekt met reclames onder een snelkeuze toets van de 60" OLED aandachts-absorbtiespons anders blijft het arme, arme onwetende zweefvolk natuurlijk volledig in het ongewisse van het werkelijke hart van de politieke essentie. Wat er de andere 364 dagen gebeurt is immers opvulling.

http://debatgemist.tweedekamer.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2017 23:42:44 ]
pi_169016491
quote:

[..]

En toch mogen niet alle partijen meedoen.
pi_169017146
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:37 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ach gut, kennelijk moet deze informatie publiekelijk worden gemaakt door middel van een circustournee doorspekt met reclames onder een snelkeuze toets van de 60" OLED aandachts-absorbtiespons anders blijft het arme, arme onwetende zweefvolk natuurlijk volledig in het ongewisse van het werkelijke hart van de politieke essentie. Wat er de andere 364 dagen gebeurt is immers opvulling.

Kun je eens een voorbeeld geven van een debat waar Wilders uit de doeken doet hoe hij zijn plannen gaat waarmaken? Daar waar het gaat om 7 Miljard ophalen met de-islamiseren. Of de wijze waarop de Koran verboden gaat worden?

pi_169017273
Wilders en Rutte hadden kennelijk geen zin in een debat met de grootste partijen.
Toen RTL 5 lijsttrekkers uitnodigde ipv 4 grepen ze dat aan als smoes om zich terug te trekken.
Wat maakt die ene persoon meer nou uit ? 3 van rechts,2 van links.
En nu heeft Wilders weer een smoes gevonden een tweede debat te ontvluchten.
Tjaaaa bang voor iets ? Maar wat ?
pi_169017991
Toch wel bijzonder dat er zoveel mensen hier zijn, en politici en journalisten zijn, die het fantastisch vinden dat de PVV uitgesloten wordt maar tegelijkertijd gaan janken als Wilders niet op hun feestje verschijnt.
pi_169018335
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Toch wel bijzonder dat er zoveel mensen hier zijn, en politici en journalisten zijn, die het fantastisch vinden dat de PVV uitgesloten wordt maar tegelijkertijd gaan janken als Wilders niet op hun feestje verschijnt.
Het is ook geen gewoon feestje maar een verkleedfeestje waarop de aanwezigen Wilders willen ontmaskeren.

Het weglopen van Wilders komt mij persoonlijk wat laf over maar electoraal zal het wel gunstiger voor hem zijn
  maandag 20 februari 2017 @ 08:19:50 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169018566
quote:
Hoezo "hun feestje". Het is een algemeen lijsttrekkersdebat, geen partijbijeenkomst van links-liberale hippies.

Die calimero-achtige jankpotterij is echt een keer uitgewerkt, ouwe nep-NSB'er.
pi_169018614
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 00:37 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders en Rutte hadden kennelijk geen zin in een debat met de grootste partijen.
Toen RTL 5 lijsttrekkers uitnodigde ipv 4 grepen ze dat aan als smoes om zich terug te trekken.
Wat maakt die ene persoon meer nou uit ? 3 van rechts,2 van links.
En nu heeft Wilders weer een smoes gevonden een tweede debat te ontvluchten.
Tjaaaa bang voor iets ? Maar wat ?
Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat die debatten nu gevrijwaard blijven van die platrechtse kretologie. Jammer dat Rutte er nog wel bij is, maar het is flinke een stap voorwaarts.
pi_169018996
quote:
Geert heeft een prima reactie gegeven op een partijdige media die niet schuwt om hem in een kwaad daglicht te zetten.

Eerst het niet nakomen van afspraken inzake een debat en dan bij afzegging natrappen met een interview van zijn broer waarvan we allang allemaal weten dat deze broer een linkse rakker is.

Zo pak je de media het beste aan. Hou je jezelf niet aan de regels, dan geen samenwerking. Op social media scoort men toch veel hoger dan bij die verouderde debatten waar slechts een marginaal deel van de bevolking bij warm loopt. De jeugd kijkt niet eens. Een prima heldere en onderscheidende boodschap. Goed gedaan Geert! ^O^
pi_169019137
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geert heeft een prima reactie gegeven op een partijdige media die niet schuwt om hem in een kwaad daglicht te zetten.

Eerst het niet nakomen van afspraken inzake een debat en dan bij afzegging natrappen met een interview van zijn broer waarvan we allang allemaal weten dat deze broer een linkse rakker is.

Zo pak je de media het beste aan. Hou je jezelf niet aan de regels, dan geen samenwerking. Op social media scoort men toch veel hoger dan bij die verouderde debatten waar slechts een marginaal deel van de bevolking bij warm loopt. De jeugd kijkt niet eens. Een prima heldere en onderscheidende boodschap. Goed gedaan Geert! ^O^
Filmpje van Lubach nog gezien? Of kun je dat geestelijk niet aan, de publiek omroep?

Maar goed, ik ben benieuwd welke stommiteiten Geert nog meer gaat uithalen, zo vlak voor de verkiezingen.
Nog een paar van dit soort fratsen en hij daalt weer flink in zetels zoals eigenlijk al vaker is gebeurd.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169019173
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Filmpje van Lubach nog gezien? Of kun je dat geestelijk niet aan, de publiek omroep?

Maar goed, ik ben benieuwd welke stommiteiten Geert nog meer gaat uithalen, zo vlak voor de verkiezingen.
Nog een paar van dit soort fratsen en hij daalt weer flink in zetels zoals eigenlijk al vaker is gebeurd.
Misschien wat te vroeg gereageerd en ook niet al te flauw doen. Ik zal hem eens bekijken.
pi_169019263
Dan moet hij zijn beleid ..**kuch** A4 gaan verdedigen. En aangezien hij niet weet hoe ** #hoedan** is zo'n debat vrij lastig.

Hij laat het expres open zodat zijn stemmers er zelf invulling aan geven. Als hij het doet zullen niet al zijn stemmers tevreden zijn met hoe hij het wil doen. Als hij het open laat dan is het in elke geest een eigen oplossing.
pi_169020274
Nog een paar weekjes en dan mag ik op Wilders gaan stemmen. *O* *O* *O*

Rust maar lekker uit, knul, want er komen drukke tijden voor je aan. :*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169020295
Mooie manier van de #hoedan ontwijken, inderdaad.
pi_169020327
Stel nou dat Wilders iets zegt dat de NOS niet leuk vindt. Ze extreemlinkse staatsmedia noemen of zo. Mag de NOS dan Wilders afzeggen voor hun debatten? Of is dat dan weer minachting van de kiezer?
pi_169020432
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:40 schreef Jigzoz het volgende:
Stel nou dat Wilders iets zegt dat de NOS niet leuk vindt. Ze extreemlinkse staatsmedia noemen of zo. Mag de NOS dan Wilders afzeggen voor hun debatten? Of is dat dan weer minachting van de kiezer?
Nou ja hij heeft ze toch al heel vaak verschrikkelijke linkse staatstelevisie en weet ik het wat nog meer genoemd?
pi_169020447
Goede strategie van Wilders naar mijn mening. Als hij zich wel in detail zou uiten, dan krijg je toch alleen maar van die propaganda bij de NOS om hem daarop zwart te maken. Enige partij tegen de massa-immigratie en de degradatie van de cultuur en arbeidspositie van de Nederlander. Nederland weer van Nederlanders _O_
pi_169020497
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:47 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nou ja hij heeft ze toch al heel vaak verschrikkelijke linkse staatstelevisie en weet ik het wat nog meer genoemd?
Exact.
pi_169020502
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders heeft niks te winnen bij zo'n debat, maar alleen te verliezen. Dus hij grijpt iedere kans om zo'n debat af te kunnen zeggen.

Verbazingwekkend hoe Wilders nog steeds weg komt met de lege huls die de PVV is. Zelfs z'n eigen fractie hoor je vrijwel nergens meer in de media.
Zijn er dan nog andere partijen waar iemand op kan stemmen als ie het niet eens is met het huidige beleid aangaande immigratie en EU?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169020661
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:51 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Zijn er dan nog andere partijen waar iemand op kan stemmen als ie het niet eens is met het huidige beleid aangaande immigratie en EU?
Ik zou het bij god niet weten eigenlijk.
Bij GL moet je dan iig NIET zijn :)
pi_169020684
quote:

[..]

SP geloof ik.
pi_169020693
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:40 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat de NOS dat niet doet, dus dat lijkt me zeer hypothetisch.
pi_169020694
quote:

[..]

Dan zou je VNL kunnen overwegen, die hebben in ieder geval de moeite gedaan om een programma in elkaar te zetten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169020701
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat de NOS dat niet doet, dus dat lijkt me zeer hypothetisch.
Ja, klopt. Is ook puur hypothetisch.
pi_169020783
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat die debatten nu gevrijwaard blijven van die platrechtse kretologie. Jammer dat Rutte er nog wel bij is, maar het is flinke een stap voorwaarts.
Dan kan je het net zo goed afblazen want dan heb je geen debat meer maar een linkse propaganda show. Meer iets voor Noord Korea of Venezuela.
pi_169020792
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind dat iedere partij met een achterban van significante omvang aan het publieke debat moet deelnemen. Ook als die partij voornamelijk aan populistische volksmennerij doet. Als jouw favoriet zich aan die debatten onttrekt omdat ie zich beledigd voelt, dan ontneemt hij zijn volgers een podium om namens hen de boodschap die ze ondersteunen uit te dragen. Dat alleen al zou voldoende waarschuwing moeten zijn dat de kiezer Wilders eigenlijk maar matig interesseert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 11:11:17 ]
pi_169020794
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:09 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Dan kan je het net zo goed afblazen want dan heb je geen debat meer maar een linkse propaganda show. Meer iets voor Noord Korea of Venezuela.
Zonder platrechtse kretologie blijft er een soort Noord-Korea over?
pi_169020824
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind dat iedere partij met een achterban van significante omvang aan het publieke debat moet deelnemen. Ook als die partij voornamelijk aan populistische volksmennerij doet. Als jouw favoriet zich aan die debatten onttrekt omdat ie zich beledigd voelt, dan ontneemt hij zijn volgers een podium om de boodschap die ze ondersteunen uit te dragen. Dat alleen al zou voldoende waarschuwing moeten zijn dat de kiezer Wilders eigenlijk maar matig interesseert.
Zeker. Maar je ziet de laatste jaren steeds meer politici gebruikmaken van dat soort trucs. Dat lijkt me nóg schadelijker. Dus als de initiatiefnemers van die debatstijl een tijdje buiten beschouwing blijven lijkt me dat helemaal niet zo slecht.
pi_169020862
Ik vind dat Geert zich wel heel makkelijk laat beïnvloeden door wat zn broer zegt.
Make my day!
pi_169021154
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:15 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Geert zich wel heel makkelijk laat beïnvloeden door wat zn broer zegt.
Omdat het hem uitkomt.
pi_169021362
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 00:26 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Kun je eens een voorbeeld geven van een debat waar Wilders uit de doeken doet hoe hij zijn plannen gaat waarmaken? Daar waar het gaat om 7 Miljard ophalen met de-islamiseren. Of de wijze waarop de Koran verboden gaat worden?

Geen idee. Laat even weten als je iets vindt. Ben ook wel benieuwd.
pi_169022181
bah :r :r :r rechtse media:

quote:
Verkeerde woorden campagneaftrap PVV
VANDAAG, 10:34
Vele reacties op onze berichtgeving over Wilders in Spijkenisse, zaterdag 18 februari 2017. Iedereen die zich erover verbaast dat wij meldden dat er een ongekende belangstelling was, heeft natuurlijk gelijk. Want in feite was het niet veel meer dan een lijsttrekker op campagne, maar wel omringd door vele tientallen of misschien een paar honderd aanhangers en vooral door een ongekende hoeveelheid pers, uit binnen- en opvallend veel uit het buitenland. Met als gevolg heel veel geduw en getrek, mede door alle veiligheidsmaatregelen rond Wilders. Alles bij elkaar nog hectischer dan veel bijeenkomsten rond Wilders in het verleden. Dat hebben we geprobeerd te omschrijven, maar daar hadden we dus andere woorden voor moeten kiezen.
http://nos.nl/herstel/
pi_169023636
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen idee. Laat even weten als je iets vindt. Ben ook wel benieuwd.
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:37 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Maar jij verwijst toch naar de debatten in de tweede kamer? Ik denk dat die uitleg er gewoon niet is, daarom is het ook zo laf dat Wilders geen gebruik maakt van de mogelijkheid om gedurende debatten zijn progamma uit te leggen aan potentiële kiezers. Dus inderdaad, zonder uitleg en onderbouwing blijft het volk volgens mij in het ongewisse. Wij weten beide in ieder geval al niet op welke wijze Wilders 7,2 Miljard gaat ophalen middels de-islamisering. Terwijl dit wel noodzakelijk is om de plannen van de PVV financieel haalbaar te maken.
pi_169024639
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Maar jij verwijst toch naar de debatten in de tweede kamer? Ik denk dat die uitleg er gewoon niet is, daarom is het ook zo laf dat Wilders geen gebruik maakt van de mogelijkheid om gedurende debatten zijn progamma uit te leggen aan potentiële kiezers. Dus inderdaad, zonder uitleg en onderbouwing blijft het volk volgens mij in het ongewisse. Wij weten beide in ieder geval al niet op welke wijze Wilders 7,2 Miljard gaat ophalen middels de-islamisering. Terwijl dit wel noodzakelijk is om de plannen van de PVV financieel haalbaar te maken.
Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt. Ik vermoed van niet. Je kan Wilders op publieke TV namelijk een tutu aantrekken, kunstijs-schaatsen onderbinden en een gezichtscrème aan laten prijzen, maar de geschiedenis wijst uit dat er is geen enkele reden is om te vermoeden dat er in een debat van enkele minuten iets nieuws betreffende jouw vraagtekens wordt verteld. Wilders gaat namelijk al een paar jaartjes mee en er is een gigantische backlog aan informatie voorhanden. Of de uitleg er nu wel of niet is maakt mij (persoonlijk) op dit moment even niet uit. Daar ging het (volgens mij) niet om.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:49:23 ]
pi_169024683
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt. Ik vermoed van niet. Je kan Wilders op publieke TV namelijk een tutu aantrekken, kunstijs-schaatsen onderbinden en een gezichtscrème aan laten prijzen, maar de geschiedenis wijst uit dat er is geen enkele reden is om te vermoeden dat er in een debat van enkele minuten iets nieuws betreffende jouw vraagtekens wordt verteld. Wilders gaat namelijk al een paar jaartjes mee en er is een gigantische backlog aan informatie voorhanden. Of de uitleg er nu wel of niet is maakt mij (persoonlijk) op dit moment even niet uit. Daar ging het (volgens mij) niet om.
Dus er is gigantisch veel informatie voorhanden maar welke informatie dat is en waar die informatie zich bevindt weet je niet. Klinkt als een goed verhaal.
pi_169024805
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus er is gigantisch veel informatie voorhanden maar welke informatie dat is en waar die informatie zich bevindt weet je niet. Klinkt als een goed verhaal.
Dat heeft enkel betrekking op de specifieke vraagstukken van tofastTG. Ik ben hier toch zeker niet de politieke FOK! personal assistent? Volgens mij lees je maar de helft van de discussie. Maar soit, lees een krant, kijk het nieuws of bezoek https://debatgemist.tweedekamer.nl. Met die video-repository kan je de reclame-onderbrekingen voor de komende tientallen avonden zelf bepalen. Hoef je ook niet Rutte in een glitterjasje te aanschouwen. Groetjes Jeeves.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 14:58:10 ]
pi_169025449
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:36 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Nog een paar weekjes en dan mag ik op Wilders gaan stemmen. *O* *O* *O*

Rust maar lekker uit, knul, want er komen drukke tijden voor je aan. :*
Precies, over 4 jaar moet het volgende A4-tje al af zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169025490
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Precies, over 4 jaar moet het volgende A4-tje al af zijn.
Gelukkig heeft hij voor het schrijven van dergelijke epistels partij-intellectueel Bosma. Het zou wel erg veel worden voor Geert als hij de productie van zo'n manifest ook nog erbij zou moeten doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169026798
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat heeft enkel betrekking op de specifieke vraagstukken van tofastTG. Ik ben hier toch zeker niet de politieke FOK! personal assistent? Volgens mij lees je maar de helft van de discussie. Maar soit, lees een krant, kijk het nieuws of bezoek https://debatgemist.tweedekamer.nl. Met die video-repository kan je de reclame-onderbrekingen voor de komende tientallen avonden zelf bepalen. Hoef je ook niet Rutte in een glitterjasje te aanschouwen. Groetjes Jeeves.
Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
  maandag 20 februari 2017 @ 16:50:05 #242
346939 Janneke141
pi_169026899
Wilders gaat niet naar het Nationaal Islamdebat in een Rotterdamse moskee ("No Way, tenzij ik die moskee mag sluiten" en ook de uitnodiging van BNR nieuwsradio slaat hij af.

Hij heeft duidelijk geen behoefte om te moeten uitleggen hoe hij zijn plannen ten uitvoer gaat brengen.
pi_169026972
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:53:52 #244
346939 Janneke141
pi_169026982
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef DrDentz het volgende:
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
pi_169026997
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
Alhoewel het partijprogramma wel die indruk wekt.
pi_169027795
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt.
Oh god. Discussie over de discussie. Hello darkness my old friend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 17:45:24 ]
pi_169027849
En terecht. De nieuwszenders waarop deze debatten uitgezonden worden zijn toch niets anders dan negatief over Wilders.
pi_169027877
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 20 februari 2017 @ 17:49:33 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169027897
Niveau weer van onze toekomstige premier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 februari 2017 @ 17:50:03 #250
346939 Janneke141
pi_169027901
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
Als dat gebeurt, dan is dat de schuld van links.
  maandag 20 februari 2017 @ 17:52:14 #251
452947 frietenstamp
pi_169027937
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
"No Way, tenzij ik die moskee mag sluiten"
_O- ^O^ Wat een baas. _O_
pi_169028029
Denk wel dat hij toch wel zijn eigen glazen ingooit zo. Natuurlijk, hij heeft een vaste groep kiezers die op hem stemt. Maar de zwevende kiezer en de mensen die het niet weten (en dat zijn er dit jaar meer dan ooit), laat hij zo toch aan zich voorbij gaan.
Ik had wel willen zien wat hij over andere standpunten te vertellen heeft.
  maandag 20 februari 2017 @ 17:59:22 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169028070
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk wel dat hij toch wel zijn eigen glazen ingooit zo. Natuurlijk, hij heeft een vaste groep kiezers die op hem stemt. Maar de zwevende kiezer en de mensen die het niet weten (en dat zijn er dit jaar meer dan ooit), laat hij zo toch aan zich voorbij gaan.
Ik had wel willen zien wat hij over andere standpunten te vertellen heeft.
PVV wordt gewoon de grootste.

Om er vervolgens achter te komen dat op sociaal-economisch vlak de PVV gewoon een VVD is.

Maar ach, zolang er over mocro's geouwehoerd kan worden is het de partij die dit land gaat redden, of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_169028795
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

PVV wordt gewoon de grootste.

Om er vervolgens achter te komen dat op sociaal-economisch vlak de PVV gewoon een VVD is.

Maar ach, zolang er over mocro's geouwehoerd kan worden is het de partij die dit land gaat redden, of zo.
Als je kijkt naar cijfers blijkt het anders. Dan scoort de VVD gewoon weer.
pi_169031439
Nu krijgen wij De Partij Voor De Dieren als vervanger van Wilders. http://www.telegraaf.nl/b(...)vangt_Wilders__.html
pi_169031706
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef maan_man het volgende:
Nu krijgen wij De Partij Voor De Dieren als vervanger van Wilders. http://www.telegraaf.nl/b(...)vangt_Wilders__.html
partij voor de vrijheid van dieren. :P
Make my day!
pi_169056300
Geert zoekt ruzie met de pers
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ef-aan-geert-wilders

[ Bericht 18% gewijzigd door Bluesdude op 21-02-2017 21:50:02 ]
pi_169056396
Geert zakt echt steeds verder af naar een ontzettend laag niveau.
pi_169057994
quote:
Dit.

Al drie van de debatten afgezegd door onze democratiehater nu.
pi_169058395
Ik ben geen psychiater, maar als ik de tweets van Wilders lees krijg ik de indruk dat deze man een psychische/psychiatrische aandoening heeft. Zijn twittergedrag heeft bijna maniakale trekjes.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:32:55 #261
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169058466
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit.

Al drie van de debatten afgezegd door onze democratiehater nu.
Als we de peilingen moeten geloven legt het hem geen windeieren. De kiezer weet blijkbaar genoeg dus waarom zou hij in debat gaan met partijen die hem uiteindelijk alleen uit willen sluiten? Er is voor hem niets mee te winnen.
De andere partijen hebben al tijden lang geen ander verhaal dan dat de PVV niet deugt. Laat ze nu maar eens met elkaar gaan debatteren en het over zichzelf gaan hebben.
pi_169058594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als we de peilingen moeten geloven legt het hem geen windeieren. De kiezer weet blijkbaar genoeg dus waarom zou hij in debat gaan met partijen die hem uiteindelijk alleen uit willen sluiten? Er is voor hem niets mee te winnen.
Het lijkt er anders op dat Wilders in de peilingen alweer over zijn hoogtepunt heen is en alweer aan een daling is begonnen.

Al kun je ook beweren dat hij wellicht meer kiezers bij zich houdt door het debat uit de weg te gaan. Dan kan hij ook niet door de mand vallen (al gebeurd dat sowieso vroeg of laat).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:38:39 #263
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169058683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het lijkt er anders op dat Wilders in de peilingen alweer over zijn hoogtepunt heen is en alweer aan een daling is begonnen.

Al kun je ook beweren dat hij wellicht meer kiezers bij zich houdt door het debat uit de weg te gaan. Dan kan hij ook niet door de mand vallen (al gebeurd dat sowieso vroeg of laat).
Laat die peiling eens zien dan? Ik vind één zetel minder in een peiling van een ander onderzoek niet echt een daling die wordt ingezet
http://frontbencher.nl/peilingen/
pi_169058872
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Laat die peiling eens zien dan?
http://frontbencher.nl/peilingen/
Alle peilingen tonen dezelfde trend, niet naar de bekende weg vragen.

Hij staat in alle peilingen nog steeds op forse winst, zeg 23 tot 28 zetels, dat zijn er dus 8 tot 13 meer dan de PVV nu heeft, maar z'n winst in de peilingen slinkt al weken (hij heeft in de peilingen op 35 zetels gestaan).

Als de dalende trend zich daadwerkelijk doorzet eindigt hij wellicht op geen enkele winst tot hooguit een zetel of 5 winst.

Dus het is maar de vraag of hij momenteel de juiste campagnestrategie te pakken heeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:49:13 #265
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169059051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alle peilingen tonen dezelfde trend, niet naar de bekende weg vragen.

Hij staat in alle peilingen nog steeds op forse winst, zeg 23 tot 28 zetels, dat zijn er dus 8 tot 13 meer dan de PVV nu heeft, maar z'n winst in de peilingen slinkt al weken (hij heeft in de peilingen op 35 zetels gestaan).

Als de dalende trend zich daadwerkelijk doorzet eindigt hij wellicht op geen enkele winst tot hooguit een zetel of 5 winst.

Dus het is maar de vraag of hij momenteel de juiste campagnestrategie te pakken heeft.
Er is van elk bureau maar één peiling afgebeeld, mag je mij uitleggen hoe je daar een trend in zou kunnen zien :') (of je moet een ander plaatje voor je hebben, graag linkje dan)
pi_169059085
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat Wilders doet is allemaal 100% bewuste strategie. Hij imiteert Trump.
pi_169059121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er is van elk bureau maar één peiling afgebeeld, mag je mij uitleggen hoe je daar een trend in zou kunnen zien :')
Alle bureaus publiceren elke week een nieuwe peiling hoor, zo niet meerdere peilingen.

Dus er is wel degelijk sprake van een trend.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:05:55 #268
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169059551
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alle bureaus publiceren elke week een nieuwe peiling hoor, zo niet meerdere peilingen.

Dus er is wel degelijk sprake van een trend.
Je lult maar iemand na want je had, dat dus niet voor je.
Je kan overal een trend in zien afhankelijk welk tijdvak je neemt. Begin deze maand gaven Kantar en de Stemming juist een stijging weer terwijl de andere langzaam aan het dalen waren. Kantar en Liss geven nu alweer een stijging weer terwijl in de andere peilingen gedaald wordt, niet echt sprake van een trend dus als we alle laatste peilingen bekijken. Ik zie een trend omstreeks 5 februari maar nu toch echt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 21-02-2017 23:11:04 ]
pi_169059727
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat Wilders doet is allemaal 100% bewuste strategie. Hij imiteert Trump.
Dit.
Hij doet precies hetzelfde.
Make my day!
pi_169059732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je lult maar iemand na want je had, dat dus niet voor je.
Je kan overal een trend in zien afhankelijk welk tijdvak je neemt. Begin deze maand gaven Kantar en de Stemming juist een stijging weer terwijl de andere langzaam aan het dalen waren. Kantar en Liss geven nu alweer een stijging weer terwijl in de andere peilingen gedaald wordt, niet echt sprake van een trend dus als we alle laatste peilingen bekijken.
Ik volg de peilingen vrij nauwgezet.

Ondermeer via dit topic kun je de trends goed volgen: VKZ / Tweede Kamerverkiezingen 2017: De Peilingen #2 Stilte voor de storm

Dus er is zeker wel een tendens waarneembaar. Dat één peiling nu weer een stijging laat zien is mij vooralsnog ontgaan, maar dat is ook niet het beeld dat de overige peilers al weken laten zien (en als Wilders bij de andere peilers opnieuw gaat stijgen dan zullen we dat spoedig zien). :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:38:16 #271
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169060277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik volg de peilingen vrij nauwgezet.

Ondermeer via dit topic kun je de trends goed volgen: VKZ / Tweede Kamerverkiezingen 2017: De Peilingen #2 Stilte voor de storm

Dus er is zeker wel een tendens waarneembaar. Dat één peiling nu weer een stijging laat zien is mij vooralsnog ontgaan, maar dat is ook niet het beeld dat de overige peilers al weken laten zien (en als Wilders bij de andere peilers opnieuw gaat stijgen dan zullen we dat spoedig zien). :)
Ik zie daar nergens de peilingen tegenover elkaar gezet wat toch echt nodig is om een trend te kunnen zien
https://www.allepeilingen.com/
Omstreeks 5 februari is er sprake van een trend als alle peilingen een daling aan geven
pi_169060343
MarcelHaenen twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 23:00:02 BREAKING: Marokkaanse criminelen kregen geheime politie-informatie van dienst die Geert Wilders bewaakt.https://t.co/fgT9Gay58r reageer retweet
pi_169077634
Geert plaatst een faaltje:

Meteen duidelijk waarom die man vrijwel nooit aan interviews doet.
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:55:37 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169079411
Geert ziet er slecht en uitgeblust uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')