abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169026798
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat heeft enkel betrekking op de specifieke vraagstukken van tofastTG. Ik ben hier toch zeker niet de politieke FOK! personal assistent? Volgens mij lees je maar de helft van de discussie. Maar soit, lees een krant, kijk het nieuws of bezoek https://debatgemist.tweedekamer.nl. Met die video-repository kan je de reclame-onderbrekingen voor de komende tientallen avonden zelf bepalen. Hoef je ook niet Rutte in een glitterjasje te aanschouwen. Groetjes Jeeves.
Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
  maandag 20 februari 2017 @ 16:50:05 #242
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169026899
Wilders gaat niet naar het Nationaal Islamdebat in een Rotterdamse moskee ("No Way, tenzij ik die moskee mag sluiten" en ook de uitnodiging van BNR nieuwsradio slaat hij af.

Hij heeft duidelijk geen behoefte om te moeten uitleggen hoe hij zijn plannen ten uitvoer gaat brengen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169026972
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:53:52 #244
346939 Janneke141
pi_169026982
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef DrDentz het volgende:
Wilders heeft geen debatten nodig, hij kan direct communiceren met zijn achterban via social media en zo zijn gedachtegangen de wereld in helpen. TV-debatten zijn een gedateerde formule, na afloop wordt dit geanalyseerd "Klaver deed dit goed, ja maar Rutte kwam hier ook goed op terug" etc, erg op de personen gericht, hoe je overkomt is erg belangrijk maar dit zegt niets over hoe je gaat regeren. Niet leuk om naar te kijken en je wordt er niets wijzer van.
Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
pi_169026997
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op Twitter zegt Wilders ook niet hoe hij gaat regeren.
Alhoewel het partijprogramma wel die indruk wekt.
pi_169027795
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij verdedigt de stelling dat Wilders wel degelijk zijn programma wat uitgebreider heeft onderbouwd en doorberekend. Dat moet dan wel ergens op gebaseerd zijn lijkt me, anders dan "er is gigantisch veel informatie daar kun je het vast wel vinden al weet ik niet welke informatie en waar die te vinden is".
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat kan, ik heb geen idee. Ik heb er verder ook geen belang bij, dus ik heb er niet op gelet of specifiek naar gezocht. Mocht je het wel vinden dan hou ik mezelf aanbevolen, ik ben ook wel benieuwd. De discussie zelf centreerde zich enkel rond het vraagstuk of Wilders met zijn afwezigheid de kiezer noodzakelijke informatie ontneemt.
Oh god. Discussie over de discussie. Hello darkness my old friend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 17:45:24 ]
pi_169027849
En terecht. De nieuwszenders waarop deze debatten uitgezonden worden zijn toch niets anders dan negatief over Wilders.
pi_169027877
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 20 februari 2017 @ 17:49:33 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169027897
Niveau weer van onze toekomstige premier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 februari 2017 @ 17:50:03 #250
346939 Janneke141
pi_169027901
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wilders is wild om zich heen aan het slaan op z'n twitter account. Ergens wel tragisch om te zien. Het zou met niet verbazen als hij zichzelf nog eens van kant maakt ooit.
Als dat gebeurt, dan is dat de schuld van links.
  maandag 20 februari 2017 @ 17:52:14 #251
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169027937
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
"No Way, tenzij ik die moskee mag sluiten"
_O- ^O^ Wat een baas. _O_
pi_169028029
Denk wel dat hij toch wel zijn eigen glazen ingooit zo. Natuurlijk, hij heeft een vaste groep kiezers die op hem stemt. Maar de zwevende kiezer en de mensen die het niet weten (en dat zijn er dit jaar meer dan ooit), laat hij zo toch aan zich voorbij gaan.
Ik had wel willen zien wat hij over andere standpunten te vertellen heeft.
  maandag 20 februari 2017 @ 17:59:22 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169028070
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk wel dat hij toch wel zijn eigen glazen ingooit zo. Natuurlijk, hij heeft een vaste groep kiezers die op hem stemt. Maar de zwevende kiezer en de mensen die het niet weten (en dat zijn er dit jaar meer dan ooit), laat hij zo toch aan zich voorbij gaan.
Ik had wel willen zien wat hij over andere standpunten te vertellen heeft.
PVV wordt gewoon de grootste.

Om er vervolgens achter te komen dat op sociaal-economisch vlak de PVV gewoon een VVD is.

Maar ach, zolang er over mocro's geouwehoerd kan worden is het de partij die dit land gaat redden, of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_169028795
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

PVV wordt gewoon de grootste.

Om er vervolgens achter te komen dat op sociaal-economisch vlak de PVV gewoon een VVD is.

Maar ach, zolang er over mocro's geouwehoerd kan worden is het de partij die dit land gaat redden, of zo.
Als je kijkt naar cijfers blijkt het anders. Dan scoort de VVD gewoon weer.
pi_169031439
Nu krijgen wij De Partij Voor De Dieren als vervanger van Wilders. http://www.telegraaf.nl/b(...)vangt_Wilders__.html
pi_169031706
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef maan_man het volgende:
Nu krijgen wij De Partij Voor De Dieren als vervanger van Wilders. http://www.telegraaf.nl/b(...)vangt_Wilders__.html
partij voor de vrijheid van dieren. :P
Make my day!
pi_169056300
Geert zoekt ruzie met de pers
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ef-aan-geert-wilders

[ Bericht 18% gewijzigd door Bluesdude op 21-02-2017 21:50:02 ]
pi_169056396
Geert zakt echt steeds verder af naar een ontzettend laag niveau.
pi_169057994
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer. :') Eerder kinderachtig.
Dit.

Al drie van de debatten afgezegd door onze democratiehater nu.
pi_169058395
Ik ben geen psychiater, maar als ik de tweets van Wilders lees krijg ik de indruk dat deze man een psychische/psychiatrische aandoening heeft. Zijn twittergedrag heeft bijna maniakale trekjes.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:32:55 #261
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169058466
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit.

Al drie van de debatten afgezegd door onze democratiehater nu.
Als we de peilingen moeten geloven legt het hem geen windeieren. De kiezer weet blijkbaar genoeg dus waarom zou hij in debat gaan met partijen die hem uiteindelijk alleen uit willen sluiten? Er is voor hem niets mee te winnen.
De andere partijen hebben al tijden lang geen ander verhaal dan dat de PVV niet deugt. Laat ze nu maar eens met elkaar gaan debatteren en het over zichzelf gaan hebben.
pi_169058594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als we de peilingen moeten geloven legt het hem geen windeieren. De kiezer weet blijkbaar genoeg dus waarom zou hij in debat gaan met partijen die hem uiteindelijk alleen uit willen sluiten? Er is voor hem niets mee te winnen.
Het lijkt er anders op dat Wilders in de peilingen alweer over zijn hoogtepunt heen is en alweer aan een daling is begonnen.

Al kun je ook beweren dat hij wellicht meer kiezers bij zich houdt door het debat uit de weg te gaan. Dan kan hij ook niet door de mand vallen (al gebeurd dat sowieso vroeg of laat).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:38:39 #263
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169058683
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het lijkt er anders op dat Wilders in de peilingen alweer over zijn hoogtepunt heen is en alweer aan een daling is begonnen.

Al kun je ook beweren dat hij wellicht meer kiezers bij zich houdt door het debat uit de weg te gaan. Dan kan hij ook niet door de mand vallen (al gebeurd dat sowieso vroeg of laat).
Laat die peiling eens zien dan? Ik vind één zetel minder in een peiling van een ander onderzoek niet echt een daling die wordt ingezet
http://frontbencher.nl/peilingen/
pi_169058872
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Laat die peiling eens zien dan?
http://frontbencher.nl/peilingen/
Alle peilingen tonen dezelfde trend, niet naar de bekende weg vragen.

Hij staat in alle peilingen nog steeds op forse winst, zeg 23 tot 28 zetels, dat zijn er dus 8 tot 13 meer dan de PVV nu heeft, maar z'n winst in de peilingen slinkt al weken (hij heeft in de peilingen op 35 zetels gestaan).

Als de dalende trend zich daadwerkelijk doorzet eindigt hij wellicht op geen enkele winst tot hooguit een zetel of 5 winst.

Dus het is maar de vraag of hij momenteel de juiste campagnestrategie te pakken heeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:49:13 #265
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169059051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alle peilingen tonen dezelfde trend, niet naar de bekende weg vragen.

Hij staat in alle peilingen nog steeds op forse winst, zeg 23 tot 28 zetels, dat zijn er dus 8 tot 13 meer dan de PVV nu heeft, maar z'n winst in de peilingen slinkt al weken (hij heeft in de peilingen op 35 zetels gestaan).

Als de dalende trend zich daadwerkelijk doorzet eindigt hij wellicht op geen enkele winst tot hooguit een zetel of 5 winst.

Dus het is maar de vraag of hij momenteel de juiste campagnestrategie te pakken heeft.
Er is van elk bureau maar één peiling afgebeeld, mag je mij uitleggen hoe je daar een trend in zou kunnen zien :') (of je moet een ander plaatje voor je hebben, graag linkje dan)
pi_169059085
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat Wilders doet is allemaal 100% bewuste strategie. Hij imiteert Trump.
pi_169059121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er is van elk bureau maar één peiling afgebeeld, mag je mij uitleggen hoe je daar een trend in zou kunnen zien :')
Alle bureaus publiceren elke week een nieuwe peiling hoor, zo niet meerdere peilingen.

Dus er is wel degelijk sprake van een trend.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:05:55 #268
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169059551
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alle bureaus publiceren elke week een nieuwe peiling hoor, zo niet meerdere peilingen.

Dus er is wel degelijk sprake van een trend.
Je lult maar iemand na want je had, dat dus niet voor je.
Je kan overal een trend in zien afhankelijk welk tijdvak je neemt. Begin deze maand gaven Kantar en de Stemming juist een stijging weer terwijl de andere langzaam aan het dalen waren. Kantar en Liss geven nu alweer een stijging weer terwijl in de andere peilingen gedaald wordt, niet echt sprake van een trend dus als we alle laatste peilingen bekijken. Ik zie een trend omstreeks 5 februari maar nu toch echt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 21-02-2017 23:11:04 ]
pi_169059727
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat Wilders doet is allemaal 100% bewuste strategie. Hij imiteert Trump.
Dit.
Hij doet precies hetzelfde.
Make my day!
pi_169059732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je lult maar iemand na want je had, dat dus niet voor je.
Je kan overal een trend in zien afhankelijk welk tijdvak je neemt. Begin deze maand gaven Kantar en de Stemming juist een stijging weer terwijl de andere langzaam aan het dalen waren. Kantar en Liss geven nu alweer een stijging weer terwijl in de andere peilingen gedaald wordt, niet echt sprake van een trend dus als we alle laatste peilingen bekijken.
Ik volg de peilingen vrij nauwgezet.

Ondermeer via dit topic kun je de trends goed volgen: VKZ / Tweede Kamerverkiezingen 2017: De Peilingen #2 Stilte voor de storm

Dus er is zeker wel een tendens waarneembaar. Dat één peiling nu weer een stijging laat zien is mij vooralsnog ontgaan, maar dat is ook niet het beeld dat de overige peilers al weken laten zien (en als Wilders bij de andere peilers opnieuw gaat stijgen dan zullen we dat spoedig zien). :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:38:16 #271
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169060277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik volg de peilingen vrij nauwgezet.

Ondermeer via dit topic kun je de trends goed volgen: VKZ / Tweede Kamerverkiezingen 2017: De Peilingen #2 Stilte voor de storm

Dus er is zeker wel een tendens waarneembaar. Dat één peiling nu weer een stijging laat zien is mij vooralsnog ontgaan, maar dat is ook niet het beeld dat de overige peilers al weken laten zien (en als Wilders bij de andere peilers opnieuw gaat stijgen dan zullen we dat spoedig zien). :)
Ik zie daar nergens de peilingen tegenover elkaar gezet wat toch echt nodig is om een trend te kunnen zien
https://www.allepeilingen.com/
Omstreeks 5 februari is er sprake van een trend als alle peilingen een daling aan geven
pi_169060343
MarcelHaenen twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 23:00:02 BREAKING: Marokkaanse criminelen kregen geheime politie-informatie van dienst die Geert Wilders bewaakt.https://t.co/fgT9Gay58r reageer retweet
pi_169077634
Geert plaatst een faaltje:

Meteen duidelijk waarom die man vrijwel nooit aan interviews doet.
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:55:37 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169079411
Geert ziet er slecht en uitgeblust uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')