Ach... 'Vuile was'... Die man is het niet eens met zijn broer, heeft regelmatig last van zijn achternaam, maar hij houdt wel van 'm. Niet echt wereldschokkend of zo.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:33 schreef freako het volgende:
[..]
En huilie huilie doen als ze de vuile was buitenhangen.
Ook weer waar.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach... 'Vuile was'... Die man is het niet eens met zijn broer, heeft regelmatig last van zijn achternaam, maar hij houdt wel van 'm. Niet echt wereldschokkend of zo.
Het enige relevante is dat Geert geen tegenspraak duldt maar dat wordt steeds opnieuw al bewezen door Geert, zoals uit dit topic blijkt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach... 'Vuile was'... Die man is het niet eens met zijn broer, heeft regelmatig last van zijn achternaam, maar hij houdt wel van 'm. Niet echt wereldschokkend of zo.
Ja, oud nieuws. Oud-fractieleden en -medewerkers zeggen dat ook, dus eigenlijk is er niks nieuws onder de zon. Ja, dat Wilders dit wel een mooi excuus vindt om niet naar dat debat te hoeven. Maar Wilders was sowieso al niet echt van de campagnes.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het enige relevante is dat Geert geen tegenspraak duldt maar dat wordt steeds opnieuw al bewezen door Geert, zoals uit dit topic blijkt.
Je verwart 'huilie, huilie doen' met het standvastig doorvoeren van besluitvorming gebaseerd op zijn professionele politieke agenda. Of je het met deze agenda nu eens bent of niet, dit is zijn werk. Daar is zeer weinig plaats voor emotioneel beladen posts die moeiteloos in de achtergrondruis van een comment-sectie van het gemiddelde roddelblad zouden wegvallen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:33 schreef freako het volgende:
[..]
En huilie huilie doen als ze de vuile was buitenhangen.
Dat vermoed ik ook wel. Alleen is de relevantie daarvan mij (nog) niet helemaal duidelijk. Ideaal is het niet natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het enige relevante is dat Geert geen tegenspraak duldt maar dat wordt steeds opnieuw al bewezen door Geert, zoals uit dit topic blijkt.
Het is dan ook aan hem om dat niet al teveel invloed op elkaar uit te laten oefenen. Maar dat doet hij niet, hij kiest er voor om dat wèl te doen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Je verwart 'huilie, huilie doen' met het standvastig doorvoeren van besluitvorming gebaseerd op zijn professionele politieke agenda. Of je het met deze agenda nu eens bent of niet, dit is zijn werk. Daar is zeer weinig plaats voor emotioneel beladen posts die moeiteloos in de achtergrondruis van een comment-sectie van het gemiddelde roddelblad zouden wegvallen.
Maar ga gerust even door.
Dat lijkt me niet. Hij is de beste debater van allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
het lijkt vooral een gelegenheidsargument om niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
De beste volksmenner. Dat is iets dan debatteren.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:45 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Hij is de beste debater van allemaal.
Je hebt er weinig verstand van.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De beste volksmenner. Dat is iets dan debatteren.
Als jij het zegt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je hebt er weinig verstand van.
Kan, ik heb geen idee. Zodra familiebanden betrokken worden zie ik het eigenlijk altijd exploderen. Mensen zijn niet gelijkgestemd en de oplossing is complex. Vrijwel altijd komt men niet eens toe aan (dat er behoefte is aan) een oplossing, maar kiest men voor wegkijken of niet meer aankijken. In zijn algemeenheid kan er wel gesteld worden dat de intentie hierbij is bedoeld om de situatie op scherp te zetten. Dat is altijd ongewenst wat mij betreft. Het is moeilijk hiermee (op voorhand goed of fout) om te gaan denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dan ook aan hem om dat niet al teveel invloed op elkaar uit te laten oefenen. Maar dat doet hij niet, hij kiest er voor om dat wèl te doen.
Professioneel is het in ieder geval zeker niet, en het lijkt vooral een gelegenheidsargument om maar weer niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
Ik denk dat zijn beslissing niets te maken heeft met of hij een goede debater is, maar dat hij gewoon niets te maken wil hebben met RTL of bijvoorbeeld niet wil bijdragen aan de kijkcijfers van RTL. Dat moet hij zelf weten. Ik verwacht dat dit geen positief effect gaat hebben op het aantal zetels voor de PVV.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Falco het volgende:
Als Geert de beste debater is... Dan moet ie toch juist gaan opdraven om al die andere politici te pwnen? Wat een slechte keuzes maakt deze man toch
Mwah, dit is in ieder geval niet zo'n handige zet. Een betere zet zou zijn om het los te laten en als er dan ergens een keer geopperd wordt wat zijn broer al dan niet zou hebben gezegd kun je ook daar weer op een enigszins nuchtere manier op in gaan en als het te ver gaat of te persoonlijk wordt zeg je dat je dat liever met je broer zelf bespreekt. Ofzo. Er zijn mogelijkheden genoeg om hier op een professionele manier mee om te gaan, het overkomt wel meer mensen die in de schijnwerpers staan. Als een klein kind de handdoek in de ring gooien want je wil niet dat dit zo wordt gespeeld en het gebeurt toch, tja, wat betreft zijn 'beroepsmatigheid' wordt het er zeker niet beter op. Want hij is nu niet in staat om wel te laten zien dat hij met kritiek om kan gaan, dat was al een kritiekpuntje, en hij kan zijn boodschap nog eens niet overbrengen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Kan, ik heb geen idee. Zodra familiebanden betrokken worden zie ik het eigenlijk altijd exploderen. Mensen zijn niet gelijkgestemd en de oplossing is complex. Vrijwel altijd komt men niet eens toe aan (dat er behoefte is aan) een oplossing, maar kiest men voor wegkijken of niet meer aankijken. In zijn algemeenheid kan er wel gesteld worden dat de intentie hierbij is bedoeld om de situatie op scherp te zetten. Dat is altijd ongewenst wat mij betreft. Het is moeilijk hiermee (op voorhand goed of fout) om te gaan denk ik.
Aan de andere kant kan het ook worden uitgelegd als begrip van integriteit zodra, onomstotelijk en mogelijk met verlies van kiezers, een standpunt wordt ingenomen wanneer blijkt dat willens en wetens politieke normen en waarden worden overschreden. Integriteit bloeit zodra iemand bereid is zichzelf bewust in zijn eigen poot te schieten. It builds character.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, dit is in ieder geval niet zo'n handige zet. Een betere zet zou zijn om het los te laten en als er dan ergens een keer geopperd wordt wat zijn broer al dan niet zou hebben gezegd kun je ook daar weer op een enigszins nuchtere manier op in gaan en als het te ver gaat of te persoonlijk wordt zeg je dat je dat liever met je broer zelf bespreekt. Ofzo. Er zijn mogelijkheden genoeg om hier op een professionele manier mee om te gaan, het overkomt wel meer mensen die in de schijnwerpers staan. Als een klein kind de handdoek in de ring gooien want je wil niet dat dit zo wordt gespeeld en het gebeurt toch, tja, wat betreft zijn 'beroepsmatigheid' wordt het er zeker niet beter op. Want hij is nu niet in staat om wel te laten zien dat hij met kritiek om kan gaan, dat was al een kritiekpuntje, en hij kan zijn boodschap nog eens niet overbrengen.
Dit, inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een gedoe. Hou het gewoon bij de feiten. Broer praat met RTL, Wilders vindt dat niks en besluit dat ie niet meedoet aan dat RTL-debat. Blijkbaar vond ie het sowieso al niet zo boeiend.
Nou... we hebben een zeldzaamheid te pakken hoor.... Ik ben het - voor de verandering - eindelijk eens een keertje eens met iets wat je zegt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
Professioneel is het in ieder geval zeker niet, en het lijkt vooral een gelegenheidsargument om maar weer niet met andere partijen in debat te hoeven gaan.
De Telegraaf is inmiddels begonnen met zagen aan de stoelpoten van Klaver. Ik ben benieuwd welke bijdrage Elsevier levert. Roemer hield een heggenschaar vast en zat onder het bloed...quote:Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dat Jesse klaver vroeger puppies verdronk, daar hoor je niemand meer over.
Niet als je wordt benadeeld terwijl je tegelijkertijd vindt dat je broer absurde dingen doet en zegt. Die mensen bestaan namelijk ook; die vinden dat Wilders een volslagen idioot is die meer slecht dan goed doet.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:54 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Voorlopig is daar anders geen enkele aanwijzing toe. Er kan wel gesteld worden dat deze broer juist het politieke proces belemmert. Daarbij de vruchtbaarheid van jouw stelling baseren op waarschijnlijkheid en gebrek aan track-record grenst wederom aan .. insanity. Absurd wegwerpgedrag.
[..]
Dat is een knap staaltje oorzaak/gevolg - dader/slachtoffer verwarren. Terwijl een politicus aan het strijden is voor het grote goed vind jij het volstrekt normaal om diegene op persoonlijke titel voor de leeuwen te gooien zodra jij indirect benadeeld wordt. Wow, such integer, much insane, wow.
Er zijn zelfs familieleden actief voor verschillende politieke partijen en ik zie dat eigenlijk nooit problemen opleveren of breeduit gemeten worden in de media. Alleen bij Wilders is het kennelijk een enorm issue als zijn broer aan het woord komt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:51 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Kan, ik heb geen idee. Zodra familiebanden betrokken worden zie ik het eigenlijk altijd exploderen. Mensen zijn niet gelijkgestemd en de oplossing is complex. Vrijwel altijd komt men niet eens toe aan (dat er behoefte is aan) een oplossing, maar kiest men voor wegkijken of niet meer aankijken. In zijn algemeenheid kan er wel gesteld worden dat de intentie hierbij is bedoeld om de situatie op scherp te zetten. Dat is altijd ongewenst wat mij betreft. Het is moeilijk hiermee (op voorhand goed of fout) om te gaan denk ik.
Zo zijn er veel met jou. Ik vermoed dat de PVV naar 15 zetels gaat afzakken.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:53 schreef Odaiba het volgende:
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
Zo. Dat heb je snel gezien.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:28 schreef k3vil het volgende:
Hij kan lekker schoppen en vertellen dat er vanalles niet deugd, maar vertellen hoe het wel moet ho maar. Hij heeft simpelweg geen inhoud.
Klopt en dan ook niet komen opdraven bij debatten, geen doorberekening en geen plannen...daardoor trek ik meer naar FvD, maar VNL heb ik nog weinig van gezien gehoord. Ik ben niet zo van de liberale rechste partijen. Alleen enkele thema die links mist spreken mij aan.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:28 schreef k3vil het volgende:
[..]
Zo zijn er veel met jou. Ik vermoed dat de PVV naar 15 zetels gaat afzakken.
Geert laat nu zijn echte gezicht zien. Hij kan lekker schoppen en vertellen dat er vanalles niet deugd, maar vertellen hoe het wel moet ho maar. Hij heeft simpelweg geen inhoud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |