quote:PVV-leider Geert Wilders zal niet aanwezig zijn bij het debat dat op 5 maart in Carré moet worden gehouden. Het debat wordt georganiseerd door RTL Nieuws, BNR Nieuwsradio en weekblad Elsevier.
Wilders laat via Twitter weten dat hij er niet bij zal zijn.
"Bye Bye RTL", zegt Wilders. "Twee grote debatten dus nog: 13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en 14 maart tegen Asscher bij NOS." Eerder verklaarde hij al: "RTL kan de boom in".
Voor het debat in Carré zijn de acht grootste partijen uitgenodigd.
Wilders zegde eerder zijn deelname aan een premiersdebat van RTL al af. Ook premier Rutte liet verstek gaan. Beide leiders annuleerden hun deelname omdat RTL Nieuws besloot meer dan vier lijsttrekkers aan het gesprek mee te laten doen.
http://www.nu.nl/politiek(...)arre-5-maart-af.htmltwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 14:38:04Bye Bye RTL.Twee grote debatten dus nog:13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en14 maart tegen Asscher bij NOS.#StemPVV reageer retweet
Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer.Eerder kinderachtig.
Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer.Eerder kinderachtig.
De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Trump noemt ze Fake News. Greet noemt ze laaghartig tuig.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 12:00:01Wat een ongelooflijk laaghartig tuig is @RTLnieuws om mijn familie bij de campagne te betrekken. Walgelijk. reageer retweet
Wilders wil zich nog wel laten gebruiken bij twee debatten door de nos en eenvandaag. Wat een staatsomroeppropagandaknuffelaarquote:Op zondag 19 februari 2017 15:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Je programma uitleggen op TV is niet in het algemeen belang?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.
RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:28 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.
Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.
Wel met de pastoor van Klaver.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
Misschien moet jij ook maar eens teruglezen wat je zelf gezegd hebt. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen media en de media komt hier nog weer eens bovenop.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.
quote:Op zondag 19 februari 2017 15:35 schreef Bluesdude het volgende:
Het gaat om dit interview:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ik-zijn-gedachtegoed
Typischquote:Ik spreek ook regelmatig met PVV-aanhangers en dan vragen ze me wel: moet dat nou, die kritiek?
Het uitleggen van z'n partijprogramma zal het probleem dan ook wel zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.quote:
Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:49 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.
Stap je over naar FvD? VNL?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:53 schreef Odaiba het volgende:
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
Oké.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?
Ik weet wel dat hij vertelde dat hij van zijn moeder hoorde dat een priester hem niet wilde dopen.
Hij zei dus : een priester. Niet 10[.000 , noch 10 noch 3
Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
Waarom geen VNL?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef Odaiba het volgende:
[..]
FvD zou nog kunnen, interessante partij.
VNL nee.
Wat zei hij letterlijk ? Heb je een linkje ?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké.
Maar dan moet je ook feitelijk zijn. Hij zei dat er slechts één iemand was die hem wilde dopen, omdat zijn vader er vandoor was. Gewoon niet waar natuurlijk.
Wat Klaver op zijn fb schreef. https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180quote:Ik ben opgegroeid in de wetenschap dat mijn moeder naar een pastoor ging om mij te laten dopen, maar hij dat weigerde omdat zij niet getrouwd was. Dat heeft bijgedragen aan mijn wereldbeeld. In mijn pubertijd werd me verteld dat ik op het vmbo op mijn plek was en mijn droom om te gaan studeren misschien wel onhaalbaar was. Dat heeft mij gevormd.
Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.quote:
Zeker, maar dan moet dat wel de reden zijn. Niet omdat je broer een interview geeft.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.
Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
Nee. Het biedt een inkijkje in de broer van Wilders (waarmee hij in onmin leeft).quote:Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.
Afzeggen van een debat is iets anders dan iemand het zwijgen opleggen. RTL en Paul mogen gewoon blijven zeggen over Wilders wat ze willen. Wilders doet alleen niet aan het debat mee. Je moet het niet groter maken dan het is.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
Ook.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee. Het biedt een inkijkje in de persoon achter de broer van Wilders waarmee hij in onmin leeft.
Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?
Geert is een zeiksnor. Een laffe ook nog.
Oh dus dat de broer van Wilders bedreigd wordt mag nergens gepubliceerd worden? Mag de beste man geen mening hebben?quote:Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.
Het plegen van karaktermoord is onderdeel van de demoniserings tactieken. Wanneer gaan de 'objectieve' journalisten de moeder van Rutte benaderen of de broer van Ascher?
Hetzelfde zag je bij bv Hirsi Ali. Een vrouw die wordt bedreigt en haar leven niet meer zeker was (zie verwijzing bij de moord op van Gogh). En wat doet de journalistiek? I.P.V steun opende de laffe journalistiek de aanval op deze vrouw. Ze reisden in het geniep naar Somalië om in officiële documenten te snuffelen, ondervroegen familieleden, vrienden en zelfs oude klasgenoten onder valse voorwendselen. En dat alles in een poging om vuile was te vinden dat ze in Nederland weer kunnen gebruiken voor hun aanvallen. Dit gaat heel ver en zou de journalistiek nooit wagen bij bv Fatima Elatik van de PVDA.
Wilders heeft gelijk, journalistieke hufters moet je gewoon boycotten. Niemand gaat meewerken met verraderlijke figuren die uit zijn op je val.
Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook.
Maar 'de broer van' verklaarde gisteren op Twitter dat hij al jaren bedreigd wordt. Prachtige aanleiding voor een interview.
Kijk maar, en kijk ook de berekeningen van CPB.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.
Geert sneert de media niet, hij kiest ervoor zichzelf de mond te snoeren.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:04 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.
Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.
Die gedachte heb ik nou bij die kop van Geert.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
Ze schijnen familie te zijn, zal dus wel een familietrekje zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik nou bij die kop van Geert.
Die wordt toch alleen gedaan voor partijen die reeds in de kamer zitten?quote:Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk maar, en kijk ook de berekeningen van CPB.
We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
We weten namelijk niet heel veel over Wilders als persoon, mensen willen dit wel weten zeker rond verkiezingstijd.
Klopt, net ook een presentatie gezien op Politiek 24.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die wordt toch alleen gedaan voor partijen die reeds in de kamer zitten?
Tja onze opvattingen over goed en kwaad zijn dan ook onverenigbaar.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik nou bij die kop van Geert.
Eh geen idee hoe die regels zitten, maar VNL zit nu als GrBvK in de kamerquote:Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die wordt toch alleen gedaan voor partijen die reeds in de kamer zitten?
Geloof mij nou maar dat bij iedereen die enige politieke functie van betekenis heeft wordt gegraven. Men praat met eenieder in de hoop wat sappigs tegen te komen.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.
Dat is wel het geval bij Jesje Feras Klaver.
Leuk. We gaan op uiterlijkheden selecteren wie wel en niet deugt.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
Dat doen ze dus wel. En bv bij Rutte krijgen ze helemaal niets te horen. Daarom ging het ook jarenlang over dat niemand weet of Rutte een relatie heeft of had (lees: dat niemand dat dus wenst te openbaren). Wat dan meteen weer een reden is om te suggereren dat hij homo is voor deze en gene.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
Wat zou jij eerder stemmen dan?quote:Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk maar, en kijk ook de berekeningen van CPB.
Als je die mensenkennis niet hebt doe je het niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Leuk. We gaan op uiterlijkheden selecteren wie wel en niet deugt.
Altijd leuk.
Zijn genoeg tv programma's over Rutte gemaakt. Hierin komen ook diverse vrienden aan het woord, zoals ook docenten enz. Dit alles omdat mensen graag iets willen weten over de persoon achter de politicus.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
Wel jammer dat zij niet meer in de politiek zit.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:26 schreef Manke het volgende:
Verdonk debatteert niet met Oosterhuis
Haar woorden destijds zijn wat voor op een tegel in de badkamer "ik ga niet in debat"
Voor mij is een naam al voldoende. Heet je frietenstamp dan deug je niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Leuk. We gaan op uiterlijkheden selecteren wie wel en niet deugt.
Altijd leuk.
Dat klinkt niet eens echt heel onaannemelijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:38 schreef grimselman het volgende:
Heet je frietenstamp dan deug je niet.
Wilders is doodsbang dat ie een fractie van 30 man moet gaan leiden. De helft lukt 'm al niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:29 schreef Cherna het volgende:
Mogelijk verliest hij nu wat zetels door niet mee te doen. Komt hem prima uit. Ik denk niet dat hij de grootste partij zou willen worden.
Natuurlijk niet. Het échte PVV-electoraat heeft geen enkele behoefte aan verdere onderbouwing. Voor hen is het allemaal zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?
Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?quote:Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Achterhoker het volgende:
Het is weglopen of wegkijken bij de huidige politici.
Hij twittert en fotoshopt.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Jaroon het volgende:
Wilders zegt altijd veel af. Ik zou gewoon opkomen voor wat ik denk.
Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het is onbehoorlijk en debiel.
Ik ken geen Bijv van Acht.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?
En dan hebben we een niet nadenkend mens aan het roer. Dat is even leuk.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:54 schreef tong80 het volgende:
Onze eigen Trumpie. Ik hoop dat ie 40 zetels haalt. Dat wordt genieten.
Welnee. Wat een onzin. Zie het verhaal van Ayaan.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.
Tong en tong80.quote:
Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet van een leider.
Schmelzer en Wiegel.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vannacht. Misschien dat je dat wel iets zegt.
Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.
Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.
Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wel goede discussies. Wiegel ken ik dan.
Misschien moeten we wel die ambitie hebben.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.
quote:Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welnee. Wat een onzin. Zie het verhaal van Ayaan.
Houd toch op vent. Het is heel normaal om familieleden en bekenden van vooraanstaande politici te interviewen.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welnee. Wat een onzin. Zie het verhaal van Ayaan.
Waren zij toen eerlijker?quote:Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.
Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]oké. Want de broer van Ayaan nam afstand van haar en media rapporteerde hier niet over? Of is dit eigenlijk een compleet losstaande casus die hier niets mee te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse fan dit soort journalistiek. Maar als een familielid van een lijsttrekker in ferme bewoording afstand neemt van politiek gevoelige onderwerpen is dit nieuws. Heeft verder niets met riooljournalistiek te maken. Als iemand in de directe omgeving van Rutte in ferme bewoording op twitter afstand neemt van zijn handelen omtrent het Oekraïne referendum is dit (voorpagina) nieuws. Zeker als hij/zij ook een aanvullend interview wilt verstrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |