abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2017 @ 15:19:44 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169002296
quote:
PVV-leider Geert Wilders zal niet aanwezig zijn bij het debat dat op 5 maart in Carré moet worden gehouden. Het debat wordt georganiseerd door RTL Nieuws, BNR Nieuwsradio en weekblad Elsevier.
Wilders laat via Twitter weten dat hij er niet bij zal zijn.

"Bye Bye RTL", zegt Wilders. "Twee grote debatten dus nog: 13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en 14 maart tegen Asscher bij NOS." Eerder verklaarde hij al: "RTL kan de boom in".

Voor het debat in Carré zijn de acht grootste partijen uitgenodigd.

Wilders zegde eerder zijn deelname aan een premiersdebat van RTL al af. Ook premier Rutte liet verstek gaan. Beide leiders annuleerden hun deelname omdat RTL Nieuws besloot meer dan vier lijsttrekkers aan het gesprek mee te laten doen.
geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 14:38:04 Bye Bye RTL.Twee grote debatten dus nog:13 maart tegen Rutte bij EenVandaag en14 maart tegen Asscher bij NOS.#StemPVV reageer retweet
http://www.nu.nl/politiek(...)arre-5-maart-af.html
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169002398
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer. :') Eerder kinderachtig.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_169002447
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:22 schreef tofastTG het volgende:
Echt ontzettend laf. Ook totaal niet premierwaardig, media op deze wijze de mond snoeren omdat ze een (nieteens heel negatief) interview afnemen bij je broer. :') Eerder kinderachtig.
Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_169002449
Wegloper
pi_169002536
quote:
Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.
pi_169002619
quote:
De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.
pi_169002627
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:24 schreef halfway het volgende:

[..]

Laf? jezelf gratis laten gebruik voor televisie-vulsel, mijn god het gaat om je programma niet hoe bijdehand je op tv doet.
Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?
Feyenoord Rotterdam
pi_169002645
Waarom vermelden ze de reden er niet bij?
pi_169002654
Geert heeft gelijk.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:32:54 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169002659
geertwilderspvv twitterde op zondag 19-02-2017 om 12:00:01 Wat een ongelooflijk laaghartig tuig is @RTLnieuws om mijn familie bij de campagne te betrekken. Walgelijk. reageer retweet
Trump noemt ze Fake News. Greet noemt ze laaghartig tuig.

:P
pi_169002705
quote:

[..]

Wilders wil zich nog wel laten gebruiken bij twee debatten door de nos en eenvandaag. Wat een staatsomroeppropagandaknuffelaar :)
  zondag 19 februari 2017 @ 15:36:26 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169002762
Ha, onze dramaqueen heeft het Trump-stijltje op Twitter overgenomen.

Alsof zijn kinderen op het schoolplein door een journalist zijn bedreigd. :').

Gewoon een fatsoenlijk interview met zijn oudere broer.

Luldebehanger. :D.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169002829
quote:

[..]

Je programma uitleggen op TV is niet in het algemeen belang? :)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:40:23 #15
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169002873
Na de pijnlijke waarheid uit de mond van zijn broer te horen is Geert wat aangedaan.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169002899
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De mond snoeren? Niemand wordt 'verboden' iets te zeggen hoor. Boycotten heet dit. En de exacte reden weten we ook niet.
Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:42:31 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169002927
Moet je wel willen dat het zo erg over de personen gaat dat je de familie er bij gaat betrekken? Dan krijg je straks nog net zo'n vreselijk verkiezingsdrama als in de VS, het kan beter wat meer over de inhoud gaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169002950
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:28 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Laf? De media? Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de problematische agenda van een commercieel verdienmodel bedoel je. Alsjeblieft zeg.
RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.
pi_169003021
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:43 schreef tofastTG het volgende:

[..]

RTL=Media. Nergens de media genoemd. Persoonlijk vind ik het erg laf om een debat af te zeggen omdat je broer een interview mag geven. Lijkt alsof Wilders zijn broer monddood wilt maken, dan duld hij inderdaad weinig tegenspraak.
Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.
pi_169003023
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:48:13 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169003048
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Toch heeft Greet een punt, ik zie geen interview verschijnen met de broer van Rutte, de moeder van Roemer of de niet-vegetarische zus van Marianne Thieme.
Wel met de pastoor van Klaver.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169003075
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Jij vind het Premierwaardig en in het algemeen belang om je partijprogramma niet meer uit te leggen omdat rtl een (in mijn ogen) gebalanceerd interview afneemt bij je broer met als titel 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'? Hopelijk snap je zelf ook wel dat Paul Wilders op deze wijze redelijk effectief de mond gesnoerd wordt. Hopelijk nemen zowel EenVandaag als de NOS ook een interview af bij de beste man. Kijken of Wilders dan nergens meer komt opdagen.
Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.
pi_169003079
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik zou nog maar eens teruglezen wat je zelf hebt gezegd. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen "monden snoeren" en "boycotten" komt daar nog eens bovenop.
Misschien moet jij ook maar eens teruglezen wat je zelf gezegd hebt. Je dramatische onbegrip van het verschil tussen media en de media komt hier nog weer eens bovenop.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:49:53 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_169003082
quote:
quote:
Ik spreek ook regelmatig met PVV-aanhangers en dan vragen ze me wel: moet dat nou, die kritiek?
Typisch :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:50:57 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169003114
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:41 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het uitleggen van z'n partijprogramma zal het probleem dan ook wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169003119
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wel met de pastoor van Klaver.
Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
pi_169003190
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
pi_169003213
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:49 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal maar met de mond snoeren van de media heeft het niets te maken.
Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:54:13 #29
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169003215
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:53 schreef Odaiba het volgende:
ik ben de laatste maanden weer volledig klaar met de PVV. Had er nog bijna op willen stemmen, maar die man en die hele partij deugen niet.
Stap je over naar FvD? VNL?
pi_169003232
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Klaver heeft zelf verteld dat niemand hem wilde dopen, niet gek dat dat dan nagetrokken wordt.
Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?
Ik weet wel dat hij vertelde dat hij van zijn moeder hoorde dat een priester hem niet wilde dopen.
Hij zei dus : 1 priester. Niet 10.000 , noch 10 ook niet 3
  zondag 19 februari 2017 @ 15:55:16 #31
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_169003244
Debatten, eerst elkaar zwart maken en dan met elkaar in een coalitie gaan zitten.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_169003259
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wanneer zei hij "niemand" ? Heb je een linkje ?
Ik weet wel dat hij vertelde dat hij van zijn moeder hoorde dat een priester hem niet wilde dopen.
Hij zei dus : een priester. Niet 10[.000 , noch 10 noch 3
Oké.

Maar dan moet je ook feitelijk zijn. Hij zei dat er slechts één iemand was die hem wilde dopen, omdat zijn vader er vandoor was. Gewoon niet waar natuurlijk.
pi_169003266
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Stap je over naar FvD? VNL?
FvD zou nog kunnen, interessante partij.
VNL nee.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:56:11 #34
452947 frietenstamp
pi_169003269
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:54 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Momenteel kan Wilders niets meer of minder dan RTL boycotten, daar hij verder geen bevoegdheden heeft. Toch zet hij direct een extreem middel in, het afzeggen van een debat. Op deze wijze snoert Geert dus de mond van dit media kanaal (RTL) bovendien tracht hij de media in het geheel dusdanig te beïnvloeden dat geen interview meer afgenomen worden bij Paul Wilders, op dit gebied tracht hij de media de mond te snoeren. Bovendien maakt hij Paul Wilders op deze wijze monddood, of althans hij doet een poging hiertoe.
Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.
pi_169003285
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

FvD zou nog kunnen, interessante partij.
VNL nee.
Waarom geen VNL?
(she/her)
pi_169003288
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oké.

Maar dan moet je ook feitelijk zijn. Hij zei dat er slechts één iemand was die hem wilde dopen, omdat zijn vader er vandoor was. Gewoon niet waar natuurlijk.
Wat zei hij letterlijk ? Heb je een linkje ?

quote:
Ik ben opgegroeid in de wetenschap dat mijn moeder naar een pastoor ging om mij te laten dopen, maar hij dat weigerde omdat zij niet getrouwd was. Dat heeft bijgedragen aan mijn wereldbeeld. In mijn pubertijd werd me verteld dat ik op het vmbo op mijn plek was en mijn droom om te gaan studeren misschien wel onhaalbaar was. Dat heeft mij gevormd.
Wat Klaver op zijn fb schreef. https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180

Hij schreef dus "een pastoor" en die weigerde omdat zij niet getrouwd was
pi_169003289
quote:
Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.
Het plegen van karaktermoord is onderdeel van de demoniserings tactieken. Wanneer gaan de 'objectieve' journalisten de moeder van Rutte benaderen of de broer van Ascher?

Hetzelfde zag je bij bv Hirsi Ali. Een vrouw die wordt bedreigt en haar leven niet meer zeker was (zie verwijzing bij de moord op van Gogh). En wat doet de journalistiek? I.P.V steun opende de laffe journalistiek de aanval op deze vrouw. Ze reisden in het geniep naar Somalië om in officiële documenten te snuffelen, ondervroegen familieleden, vrienden en zelfs oude klasgenoten onder valse voorwendselen. En dat alles in een poging om vuile was te vinden dat ze in Nederland weer kunnen gebruiken voor hun aanvallen. Dit gaat heel ver en zou de journalistiek nooit wagen bij bv Fatima Elatik van de PVDA.
Wilders heeft gelijk, journalistieke hufters moet je gewoon boycotten. Niemand gaat meewerken met verraderlijke figuren die uit zijn op je val.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169003313
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169003334
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waarom geen VNL?
Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.
pi_169003342
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wilders is vrij om zelf te kiezen waar hij wel en niet gaat debaten. Vind het juist sterk dat hij zich niet laat misbruiken door die clickzwijnen.
Zeker, maar dan moet dat wel de reden zijn. Niet omdat je broer een interview geeft.
pi_169003372
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:47 schreef luxerobots het volgende:
Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?

Geert is een zeiksnor. Een laffe ook nog.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:00:34 #42
452947 frietenstamp
pi_169003394
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een interview met de broer van Wilders is gewoon nieuwswaardig. Het biedt een klein inkijkje in de persoon achter de politicus.
Nee. Het biedt een inkijkje in de broer van Wilders (waarmee hij in onmin leeft).
pi_169003447
quote:

[..]

Afzeggen van een debat is iets anders dan iemand het zwijgen opleggen. RTL en Paul mogen gewoon blijven zeggen over Wilders wat ze willen. Wilders doet alleen niet aan het debat mee. Je moet het niet groter maken dan het is.
pi_169003512
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het biedt een inkijkje in de persoon achter de broer van Wilders waarmee hij in onmin leeft.
Ook.

Maar 'de broer van' verklaarde gisteren op Twitter dat hij al jaren bedreigd wordt. Prachtige aanleiding voor een interview.
pi_169003519
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gemist dat Jesse Klaver net zo goed te maken heeft gehad met een omgeving die wat genuanceerd over hem denkt?

Geert is een zeiksnor. Een laffe ook nog.
Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.

Dat is wel het geval bij Jesje Feras Klaver.
pi_169003541
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:56 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Waarom zou hij meewerken aan de elitaire haatmedia die geen kans ongemoeid laat om Wilders te demoniseren. Het is niet de eerste keer dat de journalistiek Paul Wilders opgraaft om Geert zwart te maken. Ze weten dat de broers al jaren in onmin met elkaar leven en gebruiken dat om Geert af te branden. Ook bij de verkiezingen van 2010 en ook in 2012 toen een kabinetsbreuk dreigde kwamen de journalistieke backstabbers met zijn broer opdraven.
Het plegen van karaktermoord is onderdeel van de demoniserings tactieken. Wanneer gaan de 'objectieve' journalisten de moeder van Rutte benaderen of de broer van Ascher?

Hetzelfde zag je bij bv Hirsi Ali. Een vrouw die wordt bedreigt en haar leven niet meer zeker was (zie verwijzing bij de moord op van Gogh). En wat doet de journalistiek? I.P.V steun opende de laffe journalistiek de aanval op deze vrouw. Ze reisden in het geniep naar Somalië om in officiële documenten te snuffelen, ondervroegen familieleden, vrienden en zelfs oude klasgenoten onder valse voorwendselen. En dat alles in een poging om vuile was te vinden dat ze in Nederland weer kunnen gebruiken voor hun aanvallen. Dit gaat heel ver en zou de journalistiek nooit wagen bij bv Fatima Elatik van de PVDA.
Wilders heeft gelijk, journalistieke hufters moet je gewoon boycotten. Niemand gaat meewerken met verraderlijke figuren die uit zijn op je val.
Oh dus dat de broer van Wilders bedreigd wordt mag nergens gepubliceerd worden? Mag de beste man geen mening hebben?
Ik snap waar je op doelt, het is ook niet helemaal mijn vorm van journalistiek maar het is wel nieuwswaardig. We weten namelijk niet heel veel over Wilders als persoon, mensen willen dit wel weten zeker rond verkiezingstijd. Bovendien is het artikel in alles redelijk.

Omdat de Telegraaf het leven van Jesse na heeft geplozen moet hij ook dat medium ook maar negeren? Zou dat vooral een hele kinderachtige reactie vinden, totaal niet premierwaardig. Als premier moet je immers ook kunnen omgaan met kritische pers. Of mag premier Wilders dan ook naar believen media in het verdomhoekje plaatsen?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:04:25 #47
452947 frietenstamp
pi_169003577
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook.

Maar 'de broer van' verklaarde gisteren op Twitter dat hij al jaren bedreigd wordt. Prachtige aanleiding voor een interview.
Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.
pi_169003611
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:58 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Heb me veel meer verdiept in FvD dan VNL, verder zou ik niet weten hoe VNL verschilt van FvD, maar Jan Roos zie ik ook niet echt zitten. Ik zal het partijprogramma er eens bij pakken.
Kijk maar, en kijk ook de berekeningen van CPB.
(she/her)
pi_169003619
quote:

[..]

Geert sneert de media niet, hij kiest ervoor zichzelf de mond te snoeren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169003625
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Kan best maar als je dan nog verwacht dat Geert komt aanschuiven heb je wel een plaat voor je kop.
Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:09:31 #51
452947 frietenstamp
pi_169003720
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, we weten immers allemaal dat Wilders geen kritiek duldt. Dat heeft zijn broer namelijk verteld.
Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
pi_169003778
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Want wat zijn broer zegt is waar. Ook al hoef je maar naar zijn kop te kijken om te zien dat die niet deugt.
Die gedachte heb ik nou bij die kop van Geert.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:12:13 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169003802
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze schijnen familie te zijn, zal dus wel een familietrekje zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169003805
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Die wordt toch alleen gedaan voor partijen die reeds in de kamer zitten?
pi_169003841
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef tofastTG het volgende:

[..]

We weten namelijk niet heel veel over Wilders als persoon, mensen willen dit wel weten zeker rond verkiezingstijd.
We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169003849
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Klopt, net ook een presentatie gezien op Politiek 24.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:16:07 #57
452947 frietenstamp
pi_169003920
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja onze opvattingen over goed en kwaad zijn dan ook onverenigbaar.
pi_169004027
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Eh geen idee hoe die regels zitten, maar VNL zit nu als GrBvK in de kamer
(she/her)
pi_169004078
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Geert had gezegd dat zijn broer zijn opvattingen helemaal onderschrijft. Dan was het logisch geweest als de media zijn broer erbij zouden betrekken. Hoor en wederhoor.

Dat is wel het geval bij Jesje Feras Klaver.
Geloof mij nou maar dat bij iedereen die enige politieke functie van betekenis heeft wordt gegraven. Men praat met eenieder in de hoop wat sappigs tegen te komen.

Precies een reden voor mij om lekker achter de schermen aan de touwtjes te trekken. Er zijn namelijk best mensen bereid om te vertellen dat ik wel eens niet lief ben geweest. Al hoort mijn broer daar niet bij. Binnen de familie heb ik nog geen vijanden gemaakt. ;)
pi_169004115
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Leuk. We gaan op uiterlijkheden selecteren wie wel en niet deugt.
Altijd leuk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169004201
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

We weten nog minder over Rutte of Ascher maar waarom geen journalisten aan de deur bij hun familie? Of bij vrienden en familie met wie zij in onmin zijn geraakt? Dat doen ze niet want bij de politieke elite is de journalistiek ineens wel respectvol.
En wat moeten mensen voor verkiezingstijd weten?? Dat Wilders al 20 jaar ruzie heeft met zijn broer? Wat heeft dat met politiek en de verkiezingen te maken? Helemaal niets!
Dat doen ze dus wel. En bv bij Rutte krijgen ze helemaal niets te horen. Daarom ging het ook jarenlang over dat niemand weet of Rutte een relatie heeft of had (lees: dat niemand dat dus wenst te openbaren). Wat dan meteen weer een reden is om te suggereren dat hij homo is voor deze en gene.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:26:44 #62
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_169004284
Verdonk debatteert niet met Oosterhuis
Haar woorden destijds zijn wat voor op een tegel in de badkamer "ik ga niet in debat"
pi_169004305
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:05 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat zou jij eerder stemmen dan?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:29:09 #64
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169004341
Mogelijk verliest hij nu wat zetels door niet mee te doen. Komt hem prima uit. Ik denk niet dat hij de grootste partij zou willen worden. Het verbaasd me dat hij nog geen bizarre uitspraak heeft gemaakt zo vlak voor de verkiezing. Mogelijk komt dat dan nog.

Hij zal het allemaal wel best vinden om langs de zijlijn wat te roeptoeteren. Daar hoef je lang niet zoveel zetels voor te hebben.

Dat is zo mijn gedachte.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 19 februari 2017 @ 16:31:30 #65
452947 frietenstamp
pi_169004406
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Altijd leuk.
Als je die mensenkennis niet hebt doe je het niet.
pi_169004465
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:13 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Zijn genoeg tv programma's over Rutte gemaakt. Hierin komen ook diverse vrienden aan het woord, zoals ook docenten enz. Dit alles omdat mensen graag iets willen weten over de persoon achter de politicus.

Volgens mij heeft Paul Wilders geen ruzie met Geert, 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'. Het is wel opzienbarend dat Wilders kennelijk geen tegenspraak duld. Gezien het feit dat hij nadat Paul afstand nam van zijn merkel tweet alle contact verbrak. Ik weet eigenlijk zeker dat als familieleden afstand nemen van Rutte/Asscher op een publiek medium als twitter dit ook in de pers komt. Denk je niet ook?
  zondag 19 februari 2017 @ 16:35:45 #67
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169004511
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:26 schreef Manke het volgende:
Verdonk debatteert niet met Oosterhuis
Haar woorden destijds zijn wat voor op een tegel in de badkamer "ik ga niet in debat"
Wel jammer dat zij niet meer in de politiek zit.
pi_169004531
Mooie campagne wel voor de tokkiepartij. Beetje twitteren, kwartiertje folders uitdelen en dat was het dan. Debatten zeg je gewoon af. Via Twitter uiteraard.

O ja, ook nog vijf minuten voor het verkiezingsprogramma.
pi_169004565
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Altijd leuk.
Voor mij is een naam al voldoende. Heet je frietenstamp dan deug je niet.
pi_169004623
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:38 schreef grimselman het volgende:

Heet je frietenstamp dan deug je niet.
Dat klinkt niet eens echt heel onaannemelijk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:41:35 #71
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169004649
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:29 schreef Cherna het volgende:
Mogelijk verliest hij nu wat zetels door niet mee te doen. Komt hem prima uit. Ik denk niet dat hij de grootste partij zou willen worden.
Wilders is doodsbang dat ie een fractie van 30 man moet gaan leiden. De helft lukt 'm al niet.
pi_169004719
Zwak hoor... Maar ja hij doet het toch zichzelf aan. Dit gaat zetels kosten voor de PVV.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:46:12 #73
452947 frietenstamp
pi_169004782
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:34 schreef tofastTG het volgende:
Denk je niet ook?
Nee natuurlijk niet. Het is onbehoorlijk en debiel.
pi_169004902
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Zijn programma is maar 1 A4tje lang, dus een beetje extra uitleg en motivatie is misschien wel erg handig. Of is daar geen behoefte aan vanuit het PVV-electoraat?
Natuurlijk niet. Het échte PVV-electoraat heeft geen enkele behoefte aan verdere onderbouwing. Voor hen is het allemaal zo klaar als een klontje.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:52:19 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169004934
Lafbekje Wilders
pi_169004952
Wilders zegt altijd veel af. Ik zou gewoon opkomen voor wat ik denk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:53:44 #77
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169004966
Het is weglopen of wegkijken bij de huidige politici.
Fade to Black
pi_169004977
Ik vind het sowieso een behoorlijke drogreden om af te zeggen puur omdat er een extra lijsttrekker is uitgenodigd... Of mis ik een stukje? :7
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:54:56 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_169004995
Onze eigen Trumpie. Ik hoop dat ie 40 zetels haalt. Dat wordt genieten. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169004999
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Achterhoker het volgende:
Het is weglopen of wegkijken bij de huidige politici.
Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:55:34 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005008
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:53 schreef Jaroon het volgende:
Wilders zegt altijd veel af. Ik zou gewoon opkomen voor wat ik denk.
Hij twittert en fotoshopt. _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169005018
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:46 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Het is onbehoorlijk en debiel.
Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:56:10 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005024
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is het verschil met vroeger? Is dat ons denken? Of was bijv. van Acht een meer nadenkend mens?
Ik ken geen Bijv van Acht.

pi_169005032
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:54 schreef tong80 het volgende:
Onze eigen Trumpie. Ik hoop dat ie 40 zetels haalt. Dat wordt genieten. :D

En dan hebben we een niet nadenkend mens aan het roer. Dat is even leuk.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:57:01 #85
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169005045
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat was voor je tijd tong.
Fade to Black
pi_169005053
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij twittert en fotoshopt. _O_

Dat verwacht je niet van een leider.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:58:03 #87
452947 frietenstamp
pi_169005068
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, als de broer van Rutte meent dat zijn broer geen tegenspraak duld en afstand neemt van zijn omgang met het Oekraïne referendum in een tweet weten wij beide dat dit direct voorpaginanieuws is.
Welnee. Wat een onzin. Zie het verhaal van Ayaan.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:58:08 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005071
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:57 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat was voor je tijd tong.
Tong en tong80.

pi_169005073
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vannacht. Misschien dat je dat wel iets zegt.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:59:06 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005090
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat verwacht je niet van een leider.
Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.

Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:59:34 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005104
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Vannacht. Misschien dat je dat wel iets zegt.
Schmelzer en Wiegel.

pi_169005107
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Juist wel. Alleen niet als het zijn enige communicatiemiddel is.

Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 17:00:30 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005128
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is het bij bepaalde mensen wel. Ik gebruik het al niet.
Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.

pi_169005130
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Schmelzer en Wiegel.

Wel goede discussies. Wiegel ken ik dan.
  Trouwste user 2022 zondag 19 februari 2017 @ 17:01:20 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_169005151
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wel goede discussies. Wiegel ken ik dan.
Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.

pi_169005171
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Heb ook geen politieke ambities.

Misschien moeten we wel die ambitie hebben.
pi_169005172
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

:') oké. Want de broer van Ayaan nam afstand van haar en media rapporteerde hier niet over? Of is dit eigenlijk een compleet losstaande casus die hier niets mee te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse fan dit soort journalistiek. Maar als een familielid van een lijsttrekker in ferme bewoording afstand neemt van politiek gevoelige onderwerpen is dit nieuws. Heeft verder niets met riooljournalistiek te maken. Als iemand in de directe omgeving van Rutte in ferme bewoording op twitter afstand neemt van zijn handelen omtrent het Oekraïne referendum is dit (voorpagina) nieuws. Zeker als hij/zij ook een aanvullend interview wilt verstrekken.
pi_169005195
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Houd toch op vent. Het is heel normaal om familieleden en bekenden van vooraanstaande politici te interviewen.

Jij baalt gewoon dat het om je held gaat.
pi_169005220
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als linkse mag ik hem wel. Beter dan die gladjakker van van Agt.

Waren zij toen eerlijker?
  zondag 19 februari 2017 @ 17:04:59 #100
452947 frietenstamp
pi_169005239
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:02 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:') oké. Want de broer van Ayaan nam afstand van haar en media rapporteerde hier niet over? Of is dit eigenlijk een compleet losstaande casus die hier niets mee te maken heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse fan dit soort journalistiek. Maar als een familielid van een lijsttrekker in ferme bewoording afstand neemt van politiek gevoelige onderwerpen is dit nieuws. Heeft verder niets met riooljournalistiek te maken. Als iemand in de directe omgeving van Rutte in ferme bewoording op twitter afstand neemt van zijn handelen omtrent het Oekraïne referendum is dit (voorpagina) nieuws. Zeker als hij/zij ook een aanvullend interview wilt verstrekken.
Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
pi_169005268
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
Hij zou geen lafbek zijn.Je vind iets zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')