abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169005268
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
Hij zou geen lafbek zijn.Je vind iets zo.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:06:54 #102
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_169005273
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd toch op vent. Het is heel normaal om familieleden en bekenden van vooraanstaande politici te interviewen.

Jij baalt gewoon dat het om je held gaat.
Voorbeelden?
pi_169005294
Denk dat Geert vooral zichzelf hiermee dwars zit. Door media-aandacht en tv stijgt hij meestal in de peilingen. Hoe minder Geert in het debat hoe beter.
pi_169005311
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat Geert vooral zichzelf hiermee dwars zit. Door media-aandacht en tv stijgt hij meestal in de peilingen. Hoe minder Geert in het debat hoe beter.
Ik ben er niet uit. Misschien moet hij zich ook openlijk verdedigen.
pi_169005329
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:06 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Rutte ontleed
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169005335
Wat is het toch ook een sukkel en een loser. Het is verdomme net een klein kind. De enige politicus op het wereldtoneel die zich net zo gedraagt, is die verknipte gek die onlangs tot president van de VS is verkozen.

Het is duidelijk waar Wilders zijn inspiratie vandaan haalt. Jezelf afzetten tegen de media en dan in de slachtofferrol kruipen. Ook Trump zei tijdens de Republikeinse voorverkiezingen een debat af. Puur en alleen omdat de FOX-presentatrice wat te kritisch was geweest over hem...

Dit is hoe Wilders zetels probeert te winnen: de media zwartmaken, terwijl hij in de media volop ruimte krijgt voor zijn verhaal. Hoeveel keer is hij onderhand niet door RTL of NPO op een totaal kritiekloze wijze geïnterviewd? En nu hij RTL afzegt, zal de NOS zich tot 15 maart poeslief gedragen, zodat Wilders daar wél komt opdraven voor het slotdebat....
pi_169005367
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het toch ook een sukkel en een loser. Het is verdomme net een klein kind. De enige politicus op het wereldtoneel die zich net zo gedraagt, is die verknipte gek die onlangs tot president van de VS is verkozen.

Het is duidelijk waar Wilders zijn inspiratie vandaan haalt. Jezelf afzetten tegen de media en dan in de slachtofferrol kruipen. Ook Trump zei tijdens de Republikeinse voorverkiezingen een debat af. Puur en alleen omdat de FOX-presentatrice wat te kritisch was geweest over hem...

Dit is hoe Wilders zetels probeert te winnen: de media zwartmaken, terwijl hij in de media volop ruimte krijgt voor zijn verhaal. Hoeveel keer is hij onderhand niet door RTL of NPO op een totaal kritiekloze wijze geïnterviewd? En nu hij RTL afzegt, zal de NOS zich tot 15 maart poeslief gedragen, zodat Wilders daar wél komt opdraven voor het slotdebat....
En het buiten de wereld staan met al zijn beveiliging. Dan denken dat de wereld zo is.
pi_169005369
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:34 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Zijn genoeg tv programma's over Rutte gemaakt. Hierin komen ook diverse vrienden aan het woord, zoals ook docenten enz. Dit alles omdat mensen graag iets willen weten over de persoon achter de politicus.
Nou vertel. Relatie? Homo of hetero? We weten helemaal niets van Rutte. En eerlijk gezegd doet het er ook niet toe. Privé en familieomstandigheden hebben niets met politiek te maken.
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:34 schreef tofastTG het volgende:
Volgens mij heeft Paul Wilders geen ruzie met Geert, 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed'. Het is wel opzienbarend dat Wilders kennelijk geen tegenspraak duld. Gezien het feit dat hij nadat Paul afstand nam van zijn merkel tweet alle contact verbrak. Ik weet eigenlijk zeker dat als familieleden afstand nemen van Rutte/Asscher op een publiek medium als twitter dit ook in de pers komt. Denk je niet ook?
Nee dat denk ik niet omdat het niet van toepassing is. En volgens mij mis je ook een stukje van de film. Wilders heeft jaren geleden al gezegd dat zijn broer hem haat en ze al jaren ruzie hebben.
Voor de verkiezingen in 2010 hebben ze hem ook al van stal gehaald en opnieuw in 2012 bij de val van het kabinet. En nu komen er weer verkiezingen aan en moet de journalistiek dus weer een hoop negativiteit over Wilders verspreiden (zie beïnvloeden verkiezingen) Blijkbaar vinden ze niets anders en moeten ze noodgedwongen weer terugvallen op zijn broer. En 'Wilders duld geen tegenspraak' komt dus uit de mond van iemand die hem hartstochtelijk haat. Hoe serieus moet je dat nemen?
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169005399
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee. Het is totaal irrelevant wat een familielid vindt. En daarom flikken deze hyena's dat niet bij een Rutte. Want dan komt die ook niet meer aanschuiven. Totaal terechte actie van Geert. Hij zou een lafbek zijn als hij het anders had gedaan.
Wat een onzin. Het is zeer relevant wat een familielid vindt van de persoon Geert. Die kennen hem nog het best.

Een broer van een politicus die kritiek uit is relevant en nieuwswaardig. Een broer die vierkant achter een politicus staat is dat niet.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:02 #110
452947 frietenstamp
pi_169005418
quote:
:|W

Jij herkent een kontkruiper nog niet als die tot z'n elleboog je darmen aan het fisten is.
pi_169005431
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is zeer relevant wat een familielid vindt van de persoon Geert. Die kennen hem nog het best.

Een broer van een politicus die kritiek uit is relevant en nieuwswaardig. Een broer die vierkant achter een politicus staat is dat niet.
Die man heeft gewoon een mening.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:46 #112
452947 frietenstamp
pi_169005433
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Je weet weinig van familierelaties.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:16:59 #113
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169005440
Ik zou deze pierlala ook buiten de andere debatten houden. Geen gezeur, oprotten en wegblijven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169005450
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je weet weinig van familierelaties.
Wat wil jij zeggen over die broer dan?
pi_169005461
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef Ringo het volgende:
Ik zou deze pierlala ook buiten de andere debatten houden. Geen gezeur, oprotten en wegblijven.
Dat kan niet meer.
pi_169005474
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

:|W

Jij herkent een kontkruiper nog niet als die tot z'n elleboog je darmen aan het fisten is.
Blijkbaar heeft Rutte geen mensen in z'n omgeving die hem een lul met vingers vinden.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:18:31 #117
452947 frietenstamp
pi_169005480
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat wil jij zeggen over die broer dan?
Binnen families spelen zoveel zaken mee, dit zijn de minst betrouwbare figuren om een mening aan te vragen.

Kom je wel achter als er een erfenis te verdelen valt.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:19:33 #118
452947 frietenstamp
pi_169005499
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft Rutte geen mensen in z'n omgeving die hem een lul met vingers vinden.
Ik trek andere conclusies. En die bevestigen mijn punt.
pi_169005515
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Binnen families spelen zoveel zaken mee, dit zijn de minst betrouwbare figuren om een mening aan te vragen.

Ik begrijp wat je zegt. Je weet het niet. Maar de broer heeft wel een mening. Die heeft een PVV broer. Daar zou ik ook wel eens iets over willen zeggen. Zonder podium.
pi_169005539
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Och, het sluit anders perfect aan bij wat anderen uit zijn omgeving over hem hebben gezegd. Wilders is een onhebbelijke klootzak, naar het schijnt.
pi_169005543
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:12 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Nou vertel. Relatie? Homo of hetero? We weten helemaal niets van Rutte. En eerlijk gezegd doet het er ook niet toe. Privé en familieomstandigheden hebben niets met politiek te maken.
Hij heeft diverse malen gesteld dat hij hetero is en single. Kijk eens naar zomergasten, lees het geposte NRC artikel. Maar denk ook eens aan het Telegraaf artikel over Jesse Klaver. Jij zou het premierwaardig vinden als Jesse de Telegraaf Media Groep buiten spel zet?
quote:
[..]

Nee dat denk ik niet omdat het niet van toepassing is. En volgens mij mis je ook een stukje van de film. Wilders heeft jaren geleden al gezegd dat zijn broer hem haat en ze al jaren ruzie hebben.
Voor de verkiezingen in 2010 hebben ze hem ook al van stal gehaald en opnieuw in 2012 bij de val van het kabinet. En nu komen er weer verkiezingen aan en moet de journalistiek dus weer een hoop negativiteit over Wilders verspreiden (zie beïnvloeden verkiezingen) Blijkbaar vinden ze niets anders en moeten ze noodgedwongen weer terugvallen op zijn broer. En 'Wilders duld geen tegenspraak' komt dus uit de mond van iemand die hem hartstochtelijk haat. Hoe serieus moet je dat nemen?
Vrij serieus daar Wilders ineens niet meer komt opdagen bij het debat. Lijkt er sterk op hij geen tegenspraak duld van zijn broer. Volgens mij kunnen wij ons beide louter beroepen op wat er staat. 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed' Dit is een letterlijk citaat, verder blijkt uit het artikel alles behalve haat. Maar dat kan aan mij liggen. Heb jij het artikel zelf wel gelezen?
Dat Wilders geen tegenspraak duld is verder ook diverse andere bronnen bevestigd, denk aan afvallige partijleden. Bovendien is het een feit dat Wilders geen tegenspraak mogelijk maakt binnen de PVV, een democratische partij is het zeker niet. Neem dat met andere woorden redelijk serieus.

Je gaat ook compleet voorbij aan de bedreigingen van de beste man, moeten die ook maar doodgezwegen worden door de media? Mag Paul Wilders daar niets van vinden omdat Geert een andere mening dan hem heeft?

Tot slot denk ik echt dat je je vergist. Het is gewoon nieuwswaardig als directe familie zich afzetten tegen elkaar. Zeker omdat het nauwelijks voorkomt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:23:52 #122
452947 frietenstamp
pi_169005606
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je zegt. Je weet het niet. Maar de broer heeft wel een mening. Die heeft een PVV broer. Daar zou ik ook wel eens iets over willen zeggen. Zonder podium.
Het is wat je zegt, een man met een mening. Maar omdat het familie is is er ook bias. En daar vertelt hij niet over uiteraard als dat in zijn eigen nadeel is. Moet je als serieuze media ook je handen niet aan willen branden denk ik. Of zet ook de volgende stap en laat ook de vijanden van de broer aan het woord.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:24:03 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169005611
Dit gaat hem zwaar opbreken. Andere partijen krijgen nu steeds meer media-aandacht en Wilders lijkt het juist te willen ontwijken. Wil ie geen premier worden ofzo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169005612
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Hij heeft diverse malen gesteld dat hij hetero is en single. Kijk eens naar zomergasten, lees het geposte NRC artikel. Maar denk ook eens aan het Telegraaf artikel over Jesse Klaver. Jij zou het premierwaardig vinden als Jesse de Telegraaf Media Groep buiten spel zet?

[..]

Vrij serieus daar Wilders ineens niet meer komt opdagen bij het debat. Lijkt er sterk op hij geen tegenspraak duld van zijn broer. Volgens mij kunnen wij ons beide louter beroepen op wat er staat. 'Ik hou van Geert, al verwerp ik zijn gedachtegoed' Dit is een letterlijk citaat, verder blijkt uit het artikel alles behalve haat. Maar dat kan aan mij liggen. Heb jij het artikel zelf wel gelezen?
Dat Wilders geen tegenspraak duld is verder ook diverse andere bronnen bevestigd, denk aan afvallige partijleden. Bovendien is het een feit dat Wilders geen tegenspraak mogelijk maakt binnen de PVV, een democratische partij is het zeker niet. Neem dat met andere woorden redelijk serieus.

Je gaat ook compleet voorbij aan de bedreigingen van de beste man, moeten die ook maar doodgezwegen worden door de media? Mag Paul Wilders daar niets van vinden omdat Geert een andere mening dan hem heeft?

Tot slot denk ik echt dat je je vergist. Het is gewoon nieuwswaardig als directe familie zich afzetten tegen elkaar. Zeker omdat het nauwelijks voorkomt.
Hij zoekt naar een serieuze relatie. Dat kan.
  zondag 19 februari 2017 @ 17:25:36 #125
452947 frietenstamp
pi_169005644
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, het sluit anders perfect aan bij wat anderen uit zijn omgeving over hem hebben gezegd. Wilders is een onhebbelijke klootzak, naar het schijnt.
Het sluit helemaal niet aan bij wat anderen zeggen. Het sluit mss aan bij wat zijn tegenstanders en vijanden zeggen. Het zegt alles over die mensen zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')